VHS:n nauhan kanssa oli vaikeuksia, jos piti pausea kovin pitkään päällä. Lämmön takia nauha saattoi palaa poikkikin. Nimimerkillä "kokemusta on".
Aiheuttaako pause levylle tai lukijalle tai muuten jotain haittaa nykyisissä boxeissa?
Tallentavan boxin levy
VaarallistaElämää
2
67
Vastaukset
- TF5100PVRLevy
EI pitäisi aiheuttaa ongelmia. Digiboksia ei tosin saa liikuttaa, kun se on toiminnassa. Kiintolevy taitaa pyöriä 3000-5400 r/min ja tärinä saataisi saattaa lukupäät raapimaan kiintolevyä. Minulla on omassa boksissa asetus, joka pysäyttää turhaan pyörivän kiintolevyn. Tarkoitus on säästää sähköä ja vaimentaa ääntä. (Boksi on jo myynnistä poistunut TF 5100 PVR). Käytännössä PAUSE-asentoa en ole koskaan tarvinnut pitää kauaa päällä, kiintolevy nimittäin starttaa paljon nopeammin kuin videonauha.
- VaarallistaElämää
Näin epäilenkin ettei haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175