Hei olen yli 65v ja olen jo vuosia pitänyt ainakin alusasuja ja kotona mekkoa jne
asun pks ois kyllä ihana tavata muitakin ja oppia vielä naisellisutta meikkausta jne
en välttämättä halua vielä mennä yleisiin tiloihin eli vielä on tämä ns kaapissa
oloa ihana ois tavata muitakin viettämään täti-iltoja.
Senioricd/trans
5
265
Vastaukset
- 6ot
niin olisi, kiva kun on muitakin jotka pukeutuu mekkoihin ja asusteisiin,
- Siellähän_heitä
Googlaa DWC.
- Transmummo
Hei olen kans 65 oishan se kiva tavata muitakin vanhempia tyttöjä ja opetella meikkaamista
jne ja vaikka meitä olisi muutama olen kans jo vuosia harrastanut tyttöilyä olen exukm ja
naisten kanssa enää en ole asun Vantaalla. mietitään miten saisimme kontaktin
toisiimme!- fghtfdhhrhfhd
Ellei yllä ollut googlausvinkki avannut asiaa niin tässä linkki: http://www.dreamwearclub.net/
Sieltähän niitä tyttöilijöitä löytyy enemmänkin. Dreamwear Clubilla on seuraava tapaaminen ensi maanantaina 8.10. Setan toimistolla klo 19-21, joten ei kun sinne vain muita tapaamaan.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144