Aion ostaa nauhurin, mutta kumpi on parempi, VHS vai Beta, ja löytyykö digivirittimillä, en halua kovalevy tallennusta.
Nauhurin osto.
2
117
Vastaukset
- OletMyöhässä
Et voi enää ostaa uutta videota, niiden valmistus on lopetettu. Muutaman vuoden kuluttua et saa enää kasettejakaan. Pakko ostaa kovalevy tai DVD-tallennin tai sitten netti-tv palvelu.
- 83ggrt54
Minulla on tämä ( en muista mallinumeroa näin ulkoa ). Ulkomaisista nettikaupoista voinee vielä löytyä.
http://www.philips.fi/c-p/DVDR3510V_58/-
Näissä ei ole digivirintä, joten vaikka kirpparilta digiboxi 10 eur(?).
Tori.fi on käytettyjä myynnissä.
Voisin vaikka myydä omani boxin mukana, kun olen jo saanut n. 100 kasettia muunnettua DVD:lle.
Laita tänne sähköpostiosoitteesi ellet löydä muualta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195