Osaatteko neuvoa, mistä firmasta Hämeenlinnassa saisi hyvää ja laadukasta siivousta? Kokemuksia?
Siivouspalvelua?
7
100
Vastaukset
- Siivoustarve_myös
Hyvä kysymys. Itsekin olen tässä pohtinut, että voisin palkata jonkun hyvän, luotettavan ja siedettävänhintaisen siivousfirman/siivoajan jatkossa siivoamaan taloani vakiosopimuksella.
- MrPropell
Tulen jos pimeänä maksat. Siivoan tosi hyvin, kunhan et ole mikään sika, joka jättää kaikki tahrat pinttymään. Eli jos paskasi irtoaa pinnoilta ilman dynyä.
- Yrittäjä16
Minulta löytyy alan yritys. Siivoukset ovat osa palvelutarjontaani ja teen työt tilauksesta ympäri vuoden.
- markkuameriikasta
tommonen virma kun linnan kehitys se pystyy siivoomaan maksamattomat laskutkin käden käänteessä eikä ole henkilöstö pulaa. käytän sitä kun suomessa apuva tarviin
- talulutvinossalattiana
Älkää ainakaan ottako Kotirinkiä, ei tule kuin lasku ja sekin automaattisesti veloitetaan tililtä.
- JoulutyhjennysTopsuilta
Toivontie Kaikki Pois Siivous ja Takumäen Moppi&Harja ovat ainakin kovin työllistettyjä. 24/7 palvelu kylläkin antaa asiakkaalle valinnanvapautta.
Mä teen Aikapankin kautta keikkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339