Ensinnäkin jos mainostaa suoli24:ssä palveluitaan niin tietää että kyseessä on ihan kusetuspulju ja hupiäijä.
Toisekseen äijä ei tajua edes valmimatkan ja reittilennon eroa joten eiköhän laiteta piste tälle kusettajalle. Oisko sama ukko joka tehtailee valelaskuja firmoille ja pankkien nimissä kusetusviestejä sähköposteihin.
Ihme että suomi24 ylläpito sallii moisen kusetajan täällä hillua.
Ottaisin nenästä kiinni tätä ukkoa kun näkisin.
humaanijuristi on kusettaja
8
97
Vastaukset
Missäpäin asut? Tapaan sinut mielelläni. Muista toki, että pahoinpitely on rikos!
Myöhästyneen lennon vakiokorvauksen saamisessa ei ole mitään eroa sillä onko kyseessä valmismatka vai reittilento. Riittää, että lennon operoi Euroopassa toimiva lentoyhtiö.
Onko sinulta pois, jos Saara Aalto menestyy, vaikka sinä et osaa laulaa? ;)- turhajuristi
kukaan ei ole pahoinpitelystä sekoillut paitsi sinä.
missähän olet juristin paperit vääntänyt? Canonilla kotona vaiko jossain Tartun yliopistolla? Joku saattaisi pitää nenästä kiinni ottamista pahoinpitelynä. Esim. käräjäoikeus. :)
Voin sinullekin näyttää tutkintotodistuksen, kun tapaamme. Näytätkö sinäkin omasi?- huuhaainnanen
humaani_juristi kirjoitti:
Joku saattaisi pitää nenästä kiinni ottamista pahoinpitelynä. Esim. käräjäoikeus. :)
Voin sinullekin näyttää tutkintotodistuksen, kun tapaamme. Näytätkö sinäkin omasi?Sinulla ei taskusta läydy kun kelan taksikortti.
- nuntsaSakke
onko sulla humaanijuristi pikkasen taatelit loppu kun täällä mainostat?
noloa. ihan vitun noloa.Kiitos huolenpidosta. En pidä taateleista, joten niiden määrällä ei ole minulle väliä. :)
Miten muuten te kaikki kolme mahdutte saman pään sisään?
- KalastajatorpanTero
En ostaisi edes persehikeä suomi24- palstalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144