Jonnekkin olis vaan päästävä kun ex mies ja sossu ahdistelee mun alkoholin käytöstä!!!
mulla siis 11v tytär ja tarkotus vaan mennä mökkeilee 2 viikoks jonnekin tai laivalle. Hermot vähän kireenä ollu ja alkoholia tarkotus nauttia eikä miesseura olis pahitteeks!!! Maksan omat kulut tietty!!! yhteyttä tätä kautta niin annan numeron
30v yh äippä ja 11v tytär etsii seuraa
6
299
Vastaukset
- eQJeofijäoijwewo
09- 750 200 , nimettömästi ;)
- Mökille1
zapat@netti.fi
- Tomppaa1983
Moi oishan se kiva lähteä risteilylle... Asun stadissa ja ikää on 33 no millon lähetään :)
- Ei.hyvältä.kuulosta
Mitäpä jos vietäisit joulunalusaikaa tyttäresi kanssa kahdestaan ja ihan selvinpäin. Jos (vaan) viina ja miehet kiinnostaa niin jätä ihmeessä tyttäresi vaikka isälleen hoitoon. Vieraita miehiä humalainen äiti 11v tytär = olis lastensuojelulla jo tekemistä!
Sinä ja joku muukin otti ihan tosissaan eo. kirjoituksen joka näin "vanhemman valtiomiehen" silmissä näyttää puhtaalta satuilulta ja kusetukselta.
Kirjoittaja hihittelee nyt itsekseen näille jotka tosimielessä vastaavat moiseen huuhaa-viestiin.
Kasvakaa aikuisiksi ja oppikaa erottamaan mikä on totta ja mikä ei.
- peerttii
lähe mun kans kanarialle, voin maksaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308