Tapaus; Olin parkkipaikalla autossani ja vieressä oli auto, jonka kuljettaja kolhi ovellaan autoni kylkeen lommon ja pakeni paikalta,apukuski näki tapauksen ja sai rekisterinumeron ylös. Tein asiasta rikosilmoituksen ja IF:ille vahinkoilmoituksen.
Poliisi oli yhteydessä ja kysyi, että riittääkö , jos he kirjoittavat vahingonaiheuttajalle sakon, mielestäni riittää.
IF ilmoitti, ettei vahinkoa korvata vastapuolen vakuutuksesta (molemmilla sama vakuutusyhtiö IF) Voisin korjauttaa lommon omasta kaskostani ja menettäisin bonukset. Tämä on suorastaan petosta.
Onneksi on muitakin vakuutusyhtiöitä.
Terv. Katkera yhtiön vaihtaja
Vakuutusyhtiö IF petosta
Kärsijä
4
206
Vastaukset
- EiFenniaanAinakaan
Älä vaan Fenniaan vaihda, ne ei korvaa yhtään mitään myöskään.
- Pohdintaa
Onko sulla kaskoa? Liikennevakuutus ei korvaa parkkipaikan kolhuja. Siitä huolimatta, että näit tekijän...
- kaikkiainaniinoikeassa
Kenenkään toisen liikennevakuutusta ei voida käyttää sinun autosi kolhusi korjaukseen pelkästään sinun vaatimuksesta.
- Perseest
Ifin perustelu oli miksi ei korvata vahinkoa vastapuolen vakuutuksesta, vastapuoli kiistää kolhineensa autoasi, perustelu oli; asia on riitainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657