Viimeisin työ oli IT- ja sähköaineiden opetus 90-92, sitten tuli paha lama, työ loppui, koska olisi pitänyt olla DI. Palkka oli hyvä, joten myös kuntoutustuki 92-98
ja työkyvyttömyyseläke 98 alkaen olivat keskitasoa suurempia, rahaa jää säästöön, oma yksiö, ei enää autoa. 2 miesystävää ICT harrastuksen parista. Jo ikä rajoittaisi työn saantia. Olen raitis 93 alkaen, käytän mielialalääkkeitä, olen
nyt tyytyväisempi elämääni kuin 90-luvulla. Haluan elää, joten oma asunto on paras. Olin jonkin aikaa hoitokodissa, mutta se ei ollut kivaa. Hyvää joulua kaikille.
Olen syrjäytynyt 63v sinkkumiesinsinööri....
Setä1953
1
221
Vastaukset
- Köyhäjaköyhä
Hyvä nim. Setä, alat avata nyt niin montaa aloitusta, että pysynetkö itsekään enää laskuissa mukana. Tuolla köyhyys- sivulla esiinnyt ainakin kahdella aloituksella jne., mutta ei se mitään. En toivottele vielä hyvää Joulua, oletan että "tapaan" sinut vielä sekä jo aloittamillasi että uusien aloitusten sivuilla!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670