Tässä teille mielenkiintoinen artikkeli. Kyllä ymmärtävät tieteen mukaan:
http://animals.howstuffworks.com/animal-facts/can-animals-understand-human-language.htm
Kuinka paljon eläimet ymmärtävät ihmisen kieltä?
1
84
Vastaukset
Kyllä ymmärtävät lähes kaiken.
Jos koiralle puhutaan paljon se oppii tuntemaan lukemattomia sanoja. Lisäksi äänenpainot ja vahvuudet se ottaa huomioon.
En voinut lukea sitä tekstiä koska englannin taitoni ei riitä. Kokemuksesta 48 vuoden ajalta voin kertoa että kyllä ne ymmärtää, joskus paljon enemmän kuin antavat ymmärtää. Puhun koiralleni jatkuvasti. Esim. nyt ruvetaan "hurisemaan", eli siis imuroimaan.
Pentuna se pelkäsi, nuorena se haukkui ja nyt se makaa sängyssä ja katselee sieltä kun minä teen. Ei enää onneksi tule jelppimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670