Ei ainakaan elisan 4g(reititin) toimi lainkaan. Asun keskustassa. Vinkkejä...?
Mikä netti tääl Euras toimii...
7
173
Vastaukset
- Olawi67
DNA:n netti, en tiedä termeistä oikein mutta modeemi menee tuohon antennipiuhaan. Hyvin toimii ainakin täällä Kauttualla.
- Huiwei
Elisa 4G toimii hyvin, nopeudet meitsillä 65/50-luokkaa, sun vekottimes on rikki.
- kuituu
riittäähän tuo 4g kännyn käyttöö, tuuppii tänne tasaseen 94-97 megan välillä. toivottavast saa myytyy muutaman viä lisää niin jaatte kaikki saman paskan kaistanleveyden ja maksatte turhasta.
- SosPum
Kuitu onkin heti ja kaikkien saatavilla, vai mitä? Tai sulla ainakin mutta eikös kunta maksakin sun laskut ;) joten älä neuvo muita.
- sos.rahoitus
toisilla on, toisilla ei. itke isännöitsijälle jos sinne sun sossuluukkuun ei tule kuin sähkö. kunnalla ei valitettavasti ole velvollisuutta maksaa menojani, toisin kuin kaltaistesi työnvieroksujien menot. Pelaa nyt vain huippunopean 4geesi kanssa ja maksata kytkykauppasi sossussa. tiedän ainakin minne enn.pid.summasta menee osa. kaltaistesi epäonnistujien elättämiseen.
- onnistunut
Meneppä Elisan myyntipisteeseen , kerro et ei netti toimi tai mikä lie nyt ongelma on . Minulla Elisan 4g ei toiminut , jatkuvasti netti katkes . Menin Elisan pisteeseen , sielä mies sano , et se siru vanhentunut et hän antaa sinulle uuden , niin rupee toimiin . Piti paikkansa , ihmisillä hirveesti ollut nois 4 g jutuissa ropleemii kun ne ilmesty kuvioihin . Toivottavasti saat avun .
- kyllätoimii
Sonera toimii joka paikassa todella hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667