Kuinka paljon Tuusulassa on lestadiolaisia?
Tuusulan lestadiolaisuuspitoisuus?
6
320
Vastaukset
- larslevi
Kyllä meitä aika monta onn.
Arvioin, että viisi tuhatta.
Kenties enem männ.
Juha on meitä innoittanut ja mnj mnj keräännymmekin usein toisiamme tapaa maannn.
Olisitko halunnut liittyä iloiseen seuraam me ? - RAkastanLestado
ON IHANAA, kun saa antaa KOKO ELÄMÄNSÄ Lestadiolaisen Yhteisön Hyväksi!! Siihen saakka kunnes LESTADIOLAISET hallitsevat maailmaa..SUURET JOHTAJAT,LIIKEMIEHET..päsevät TAIVAASEENB ja me muut jotka saivat olla lestadiolaisten rääkättävänä täällä maanpäällä..saamme ikuisen osan rääkättävänä helvetissä.. AAaahhh mutta KAIKEN ANNAN - jotta LESTADIOLAINEN VALTAKUNTA saa rakentua..
- vähäuskoinen
Minun käsittääkseni Tuusulassa on paljon maallistunut ta väkeä.Harvassa on herätysliikkeitten kannattajat.
- Esikois
Kirjoitukseni ei suinkaan ollut sääntöjen vastainen,vaan täyttä totta.
On vaan niin,että ihmiest eivät kestä kuulla totuutta.
Ei edes ylläpito. - exlesta
Mitkä ovat mielestänne Tuusulassa näitä lestadiolaisten asuttamia paikkoja. Minulle tulee mieleen Rusutjärvi. Onko muita?
- Esikois
Mikä om Tuusulan,päihdevammaispitoisuus ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657