Ipad ja iphonesta kuvat muistiin minne??????

Mitäteen

Mulla ipad pari vuotta vanha ja kysyn talletanko kuvat muistitikulle, ettei tarvitse ostaa lisämuistia pilvipalvelusta? Tämä on tärkeä asia, joten olen todella kiitollinen jos joku osaisi auttaa. Ipad ios usb flash drive ia olisi tarjolla mutta en vaan ihan tajua mihin laittaisin nää 20 0000 kuvaa talteen??? Niin että muistia vapautuisi pilvestä. Nyt maksan 50 GB n musitista pikkasen per kk.

( en kysyisyi jos oikeasti tajuisin nää hommat paremmin)

6

2842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValintaOnSinun

Tietokoneelle, kiintolevylle, muistitikulle, roskakoriin, pilvipalveluun, bluray levylle, dvd levylle, valitse itse.
      Itse yleensä kiintolevylle tallennan.

• Mitäteen

Kertoisitko vielä, että onko helppo tallentaa muistitikulle vai minne olisi helpoin ja järkevin. En käytä kuin puhelinta ja padia mutta noi vehkeet täyttyy kuvista tai siis se icloud täyttyy. (Ennen käytin tietokonetta nyt se on jäänyt). Onko tikussa tai kiintolevyssä joku ero vai onko sama kummalle tallentaa?

• ValintaOnSinun
        Mitäteen kirjoitti:

Kertoisitko vielä, että onko helppo tallentaa muistitikulle vai minne olisi helpoin ja järkevin. En käytä kuin puhelinta ja padia mutta noi vehkeet täyttyy kuvista tai siis se icloud täyttyy. (Ennen käytin tietokonetta nyt se on jäänyt). Onko tikussa tai kiintolevyssä joku ero vai onko sama kummalle tallentaa?

Yhtä helppoa kuin kiintolevylle, jos tilaa riittää.
        Suoraan et taida ipadistä pystyä tallentamaan, en ole kokeillut ainakaan mutta sellaisella langattomalla muistikortin lukijalla olen kokeillut.äKyllä suosittelen kytkeä se ipad tietpkoneeseen ja siirrät sen kautta ne kuvat mihin tahdot, vaikka tietokoneen kiintolevylle.

Siirto tietokoneelle tai tikulle yms. tietokoneen kautta onnistuu itunesin kautta tai suoraan tietokoneen kautta, esim. omat tietokone ja ipad sieltä.
        Tuossa ohjetta
        https://support.apple.com/fi-fi/HT201302

• Mitäteen

• näintäällä

Joku toinen vastaa.

Päätät itse siitä, mitä kannatta käyttää ja mitä ei kannata käyttää.

Laitteen esittelyssä ja ohjeissa laitteen käyttö on simppeliä kuvien ja tiedostojen
        tallentamista ,jos ei ole tietokonetta käytössä. Mikäli sinulla on käytössä tietokone
        lataa ja asenna siihen Applen sivuilta ohjelma, jolla voit kopioida tietosi talteen
        koneelle.

https://support.apple.com/fi-fi

• ValintaOnSinun
        Mitäteen kirjoitti:

Kiitos paljon. Vielä yksi kysymys, osaisitko sanoa kaannattaisiko käyttää tätä iexpand jotakin systeemiä???? ( en oikein tajuu tätä mutta yritän...) eikö tämä ole applen joku oma systeemi?

https://www.time2technology.com/product-downloads/files/iosstoragedevice/iOS-Storage-Device-User-manual.pdf/

Nuita on halvempiakin jotka toimii ihan samalla tavalla jos tuollaisen tahtoo.
        Jormaali usb tikkuja minä käytän mutta onhan niitä applen omiakin jotka toimii suoraan ipad laitteissa.
        Sellainen toki saattaisi olla ihan kätevä sinun tilassasi.
        https://www.google.fi/search?newwindow=1&ei=Bo5VWK3YFIG-sgHA4pDYDw&q=ipad muistitikut&oq=ipad muistitikut&gs_l=mobile-gws-serp.3..0i13k1j0i22i30k1l3j0i8i13i30k1.3587.8001.0.8167.21.16.5.0.0.0.333.3735.0j3j10j2.15.0....0...1c.1.64.mobile-gws-serp..10.11.1771...0j41.gP-DTIu9Ekk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60