Oma kokemus naisista on että ovat hyvin passiivisia ja vain vähän tai tuskin ollenkaan seksistä kiinnostuneita. Itse en ole koskaan kokenut naisen taholta seksuaalista himoa (ja en ole pahan näköinen että ainakaan siitä se ei johdu).
Sitten palstalta saa lukea, että varsinkin teini-iässä seurustelevien parien paneminen on erittäin runsasta ja palstan naisetkin myöntävät että yhdyntöjä poikaystävän kanssa on jopa monta päivässä, niin että maaginen 1000 yhdyntää tulee täyteen näillä hyvin nopeasti. Tuollainen tuskin on mahdollista ellei nainen itse ole täysillä mukana.
Kyselen siis tyhmiä, mutta miten tuollainen ero selittyy? Muuttuuko nainen himokkaaksi sitten kun/jos sen onnistuu houkuttelemaan suhteeseen?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14618931/onko-joku-saavuttanut-1000-yhdyntakertaa
Naisen seksuaalisuus ristiriitainen
298
1503
Vastaukset
- Ihminen.moniulotteinen
Naisetkin ovat erilaisia, kuten myös miehet. Joko sinun kohdallesi on osunut hyvin passiivisia ja seksistä kiinnostumattomia naisia, tai sitten kahdenkeskinen seksuaalinen kemia on ollut riittämätöntä. Tai sitten jos nainen on ollut tosi nuori ja kokematon, ei ole ehkä vielä ns. "päässyt vauhtiin". Eikä se seksuaalinen himo vain siitä riiipu, onko toinen ihan ok näköinen - kyllä siihen vähän muutakin tarvitaan.
- 121212121212
Älä nyt viitsi kirjoittaa tuollaista roskaa.
Jos ap:lle ei ole tullut vastaan ainuttakaan seksuaalisesti halukasta naista, kyse ei ole mistään kahdenkeskisestä kemiasta vaan yksinkertaisesti tasosta. Jos ap on tavallisen näköinen, tarvitaan lisäksi sosiaalista statusta/pelimiestaitoja. Kun näitä on, kummasti alkaa tulemaan vastaan seksuaalisesti halukkaita naisia jotka kokevatkin ap:n kemialliseksi.
"Eikä se seksuaalinen himo vain siitä riiipu, onko toinen ihan ok näköinen - kyllä siihen vähän muutakin tarvitaan."
Eli siihen tarvitaan juurikin se ulkonäkö ja sen lisäksi muuta_kin_. "Kemia" on tuossa viimeisenä listalla. - kokemustaon-
121212121212 kirjoitti:
Jos ap:lle ei ole tullut vastaan ainuttakaan seksuaalisesti halukasta naista, kyse ei ole mistään kahdenkeskisestä kemiasta vaan yksinkertaisesti tasosta. Jos ap on tavallisen näköinen, tarvitaan lisäksi sosiaalista statusta/pelimiestaitoja. Kun näitä on, kummasti alkaa tulemaan vastaan seksuaalisesti halukkaita naisia jotka kokevatkin ap:n kemialliseksi.
"Eikä se seksuaalinen himo vain siitä riiipu, onko toinen ihan ok näköinen - kyllä siihen vähän muutakin tarvitaan."
Eli siihen tarvitaan juurikin se ulkonäkö ja sen lisäksi muuta_kin_. "Kemia" on tuossa viimeisenä listalla.Raha ja status saa pikkarit märäksi
- Ihminen.moniulotteinen
121212121212 kirjoitti:
Eli siihen tarvitaan juurikin se ulkonäkö ja sen lisäksi muuta_kin_. "Kemia" on tuossa viimeisenä listalla.Niin, no jos ketjun aloittajalla ei ollut kemiaa tai tarvittavia taitoja? Ei kukaan yleensä halua seksiä vain siksi, että toinen on ok:n näköinen - kyllä siinä pitää osata herättää toisen intohimot - ja myös ylläpitää niitä. Toisaalta ei tarvitse olla ulkonäöltään täydellinen, jos nämä taidot omaa. Mutta en tietysti tarkoita, etteikö toisen ulkonäöllä mitään väliä olisi - tottakai on, jokaiselle on väliä kumppanin ulkonäöllä.
Ja eivät ne taidot mitään pelimiestaitoja ole, vaan ihan normaaleja seksissä tarvittavia viettelemisen taitoja. Moni tykkää sellaisesta sen sijaan, että toinen vaan ehdottaa että pannaanko ja sitten siirrytään suoraan mekaaniseen suoritukseen. 121212121212 kirjoitti:
Eli siihen tarvitaan juurikin se ulkonäkö ja sen lisäksi muuta_kin_. "Kemia" on tuossa viimeisenä listalla."Älä nyt viitsi kirjoittaa tuollaista roskaa"
Ihan samaa voisi sanoa sullekin luuserille, sulla ei ole todellisuudessa mitään annettavaa palstalle. Olet yhden totuuden torvi jonka ainoa naiskokemus on suhde omaan äitiin.
Riekut palstalla päivästä toiseen kirjoitellen omia totuuksiasi ja kehittelet "sketsihahmoja" joiden nikillä kirjoittelet roskajuttujasi tukemaan teorioitasi.
Olet nikkisi takana oikeasti alinta ihmissaastaa, terrorisoit palstaa kuvitellen olevasi näppärä vaikka todellisuudessa olet vain saastainen runkkari.121212121212 kirjoitti:
Eli siihen tarvitaan juurikin se ulkonäkö ja sen lisäksi muuta_kin_. "Kemia" on tuossa viimeisenä listalla.Miten niin kemia on viimeisenä listalla? Minä olen luullut, että kemia juurikin muodostuu ulkonäöstä, supliikista, rahasta ja muusta statuksesta.
- Ihminen.moniulotteinen
Ratikkakuski kirjoitti:
Miten niin kemia on viimeisenä listalla? Minä olen luullut, että kemia juurikin muodostuu ulkonäöstä, supliikista, rahasta ja muusta statuksesta.
Huomaa, että sinulla ei ole koskaan ollut kahdenkeskistä kemiaa kenenkään kanssa, kun et edes tiedä mitä se tarkoittaa. Ja kyllä se on ensimmäisenä listalla.
- haamu.raja
Pertti-setä kirjoitti:
"Älä nyt viitsi kirjoittaa tuollaista roskaa"
Ihan samaa voisi sanoa sullekin luuserille, sulla ei ole todellisuudessa mitään annettavaa palstalle. Olet yhden totuuden torvi jonka ainoa naiskokemus on suhde omaan äitiin.
Riekut palstalla päivästä toiseen kirjoitellen omia totuuksiasi ja kehittelet "sketsihahmoja" joiden nikillä kirjoittelet roskajuttujasi tukemaan teorioitasi.
Olet nikkisi takana oikeasti alinta ihmissaastaa, terrorisoit palstaa kuvitellen olevasi näppärä vaikka todellisuudessa olet vain saastainen runkkari.Tuo oli aika tarpeetonta. Kyllä 1212 tuo ihan hyvää näkökulmaa palstalle. Ehkä sitä ei ymmärrä sellainen jolle naisten saaminen on aina ollut helppoa.
Ihminen.moniulotteinen kirjoitti:
Huomaa, että sinulla ei ole koskaan ollut kahdenkeskistä kemiaa kenenkään kanssa, kun et edes tiedä mitä se tarkoittaa. Ja kyllä se on ensimmäisenä listalla.
Kerro ihmeessä, mitä se on, jos se ei edes koostu ihmisen ominaisuuksista? Tuskin sitä, mitä koulussa kemiaksi nimitettiin.
- loiuoluilijlijl
Pertti-setä kirjoitti:
"Älä nyt viitsi kirjoittaa tuollaista roskaa"
Olet nikkisi takana oikeasti alinta ihmissaastaa, terrorisoit palstaa kuvitellen olevasi näppärä vaikka todellisuudessa olet vain saastainen runkkari.Ei saa haukkua ykskakkosta.. :(
IKIS täällä terrorisoi palstaa niin VITUN tyhmillä jankkauksilla, etten ainakaan minä jaksa tätä juuri lukea. Miten voikin jonkun ihmisen persoona ärsyttää niin helvetin paljon. Aikuinen, tod. näk. yli viiskymppinen mies miettii juttuja, joita yleensä mietitään yläasteella!!! - b.order
haamu.raja kirjoitti:
Tuo oli aika tarpeetonta. Kyllä 1212 tuo ihan hyvää näkökulmaa palstalle. Ehkä sitä ei ymmärrä sellainen jolle naisten saaminen on aina ollut helppoa.
voisi sentään jokin raja olla roskan kirjoittamisissa.
Aloitusfantasioista päätellen on vaara että säkin menet helposti mukaan haamu.raja kirjoitti:
Tuo oli aika tarpeetonta. Kyllä 1212 tuo ihan hyvää näkökulmaa palstalle. Ehkä sitä ei ymmärrä sellainen jolle naisten saaminen on aina ollut helppoa.
Kaikissa ketjuissa joihin pikkukakkonen kirjoittaa, on mukana myös hänen sketsihahmojaan.
Olisi parasta jos tuolta runkkarilta saisi pois kaikki laitteet joilla voi kirjoitella palstalle.- ärsyttäväärsyttävä
loiuoluilijlijl kirjoitti:
Ei saa haukkua ykskakkosta.. :(
IKIS täällä terrorisoi palstaa niin VITUN tyhmillä jankkauksilla, etten ainakaan minä jaksa tätä juuri lukea. Miten voikin jonkun ihmisen persoona ärsyttää niin helvetin paljon. Aikuinen, tod. näk. yli viiskymppinen mies miettii juttuja, joita yleensä mietitään yläasteella!!!Sanos muuta ,ärsyttävistä ärsyttävin, miten joku voikin niin ärsyttää, vaikkei oo nähnyt koko ihmistä
IKIS täällä terrorisoi palstaa niin VITUN tyhmillä jankkauksilla, etten ainakaan minä jaksa tätä juuri lukea. Miten voikin jonkun ihmisen persoona ärsyttää niin helvetin paljon. Aikuinen, tod. näk. yli viiskymppinen mies miettii juttuja, joita yleensä mietitään yläasteella!!!Pikkukakkosen sketsihahmot ärsyttää eniten, kaveri tarvisisi oikeasti ammattiapua skitsofreniaansa.
- Ikis..M
IKIS täällä terrorisoi palstaa niin VITUN tyhmillä jankkauksilla, etten ainakaan minä jaksa tätä juuri lukea. Miten voikin jonkun ihmisen persoona ärsyttää niin helvetin paljon. Aikuinen, tod. näk. yli viiskymppinen mies miettii juttuja, joita yleensä mietitään yläasteella!!!Sehän se on vähän tarkoituskin että teillä käytetyillä kurpilla nousee tunteet pintaan :D äläkä narraa, luet kuitenkin kun kerran noin ärsyttää :)
- 45665454
kokemustaon- kirjoitti:
Raha ja status saa pikkarit märäksi
Rahalla et saa pillua baarista suomessa, etkä myöskään olemalla joku pikkupomo jossakin - kyllä siihen tarvitaan ihan muita avuja.
- Ihminen.moniulotteinen
Ratikkakuski kirjoitti:
Kerro ihmeessä, mitä se on, jos se ei edes koostu ihmisen ominaisuuksista? Tuskin sitä, mitä koulussa kemiaksi nimitettiin.
Kahdenkeskinen kemia on sitä, että toisen kanssa synkkaa, ja seksuaalisessa mielessä se on molemminpuolista vetovoimaa.
Miellyttävät ominaisuudet eivät siis vielä ole kemiaa, vaan ne ovat enemmänkin kiinnostusta herättäviä asioita. Mutta jos nyt oletetaan tuon sinun esimerkkisi mukaisesti, että joku nainen haluaisi nimenomaan miehen, jolla on häntä miellyttävä ulkonäkö, supliikkia, rahaa ja statusta, niin kuitenkaan sitä kemiaa ei synny kaikkien miesten kanssa, joiden kohdalla nämä toiveet toteutuvat - muutenhan pariutuminen olisi älyttömän helppoa, mitä se ei kuitenkaan ole. Ja toisaalta kemiaa voi syntyä sellaisenkin ihmisen kanssa, jolla ei kaikkia toivottuja ominaisuuksia edes ole. Ihminen.moniulotteinen kirjoitti:
Kahdenkeskinen kemia on sitä, että toisen kanssa synkkaa, ja seksuaalisessa mielessä se on molemminpuolista vetovoimaa.
Miellyttävät ominaisuudet eivät siis vielä ole kemiaa, vaan ne ovat enemmänkin kiinnostusta herättäviä asioita. Mutta jos nyt oletetaan tuon sinun esimerkkisi mukaisesti, että joku nainen haluaisi nimenomaan miehen, jolla on häntä miellyttävä ulkonäkö, supliikkia, rahaa ja statusta, niin kuitenkaan sitä kemiaa ei synny kaikkien miesten kanssa, joiden kohdalla nämä toiveet toteutuvat - muutenhan pariutuminen olisi älyttömän helppoa, mitä se ei kuitenkaan ole. Ja toisaalta kemiaa voi syntyä sellaisenkin ihmisen kanssa, jolla ei kaikkia toivottuja ominaisuuksia edes ole.Sanottakoon mielummin niin, että paperilla hyvään ei automaattisesti ihastu. Mutta harva ihastuu paperilla huonoon. Vaikka kohta tähän ilmottautuu muutama poikkeus.
- 121212121212
Niin, no jos ketjun aloittajalla ei ollut kemiaa tai tarvittavia taitoja? Ei kukaan yleensä halua seksiä vain siksi, että toinen on ok:n näköinen - kyllä siinä pitää osata herättää toisen intohimot - ja myös ylläpitää niitä. Toisaalta ei tarvitse olla ulkonäöltään täydellinen, jos nämä taidot omaa. Mutta en tietysti tarkoita, etteikö toisen ulkonäöllä mitään väliä olisi - tottakai on, jokaiselle on väliä kumppanin ulkonäöllä.
Ja eivät ne taidot mitään pelimiestaitoja ole, vaan ihan normaaleja seksissä tarvittavia viettelemisen taitoja. Moni tykkää sellaisesta sen sijaan, että toinen vaan ehdottaa että pannaanko ja sitten siirrytään suoraan mekaaniseen suoritukseen.Pelimiestaidot = viettelytaidot. Sama asia.
- 121212121212
Ratikkakuski kirjoitti:
Miten niin kemia on viimeisenä listalla? Minä olen luullut, että kemia juurikin muodostuu ulkonäöstä, supliikista, rahasta ja muusta statuksesta.
Riippuu vähän mitä kemialla tarkoitetaan.
Jos sillä tarkoitetaan MCH-geenejä tai samanlaisuutta, päädytään lopputulokseen jossa kaikille on suurin piirtein yhtä paljon kiinnostuneita. Silloin voitaisiin ajatella että kemia tulee viimeisenä, kun tasot on katsottu kohdilleen. Aivan kuten sanoit, riittävän tasokas ei välttämättä kiinnosta mutta selkeästi alempitasoinen ei takuulla kiinnosta.
Käytännössä se on kattotermi joka tarkoittaa mitä tahansa mikä sattuu itselle milloinkin sopimaan. - 121212121212
Miellyttävät ominaisuudet eivät siis vielä ole kemiaa, vaan ne ovat enemmänkin kiinnostusta herättäviä asioita. Mutta jos nyt oletetaan tuon sinun esimerkkisi mukaisesti, että joku nainen haluaisi nimenomaan miehen, jolla on häntä miellyttävä ulkonäkö, supliikkia, rahaa ja statusta, niin kuitenkaan sitä kemiaa ei synny kaikkien miesten kanssa, joiden kohdalla nämä toiveet toteutuvat - muutenhan pariutuminen olisi älyttömän helppoa, mitä se ei kuitenkaan ole. Ja toisaalta kemiaa voi syntyä sellaisenkin ihmisen kanssa, jolla ei kaikkia toivottuja ominaisuuksia edes ole.Negatiivisilla esimerkeillä ei ole merkitystä. On yksi ja sama jos joku supermalli _ei_ ihastu miljardöörimallimieheen, jos sitten rakastuu formulakuljettajaan tai ammattifutariin.
Korkeatasoinen mies on sellainen jolle on paljon kumppaniehdokkaita, vaikkei hän saakaan ketä tahansa.
Matalatasoinen mies on sellainen jolle on vähän tai ei ollenkaan kumppaniehdokkaita. - Ihminen.moniulotteinen
121212121212 kirjoitti:
Pelimiestaidot = viettelytaidot. Sama asia.
"Pelimiestaidot = viettelytaidot. Sama asia. "
Jos tuo on asenne ja ajattelutapa, niin en ihmettele, että palstan miehet eivät saa naisia.
Harva ihminen oikeasti haluaa, että seksielämä on sellaista, että toinen kysyy ilman mitään muuta lähestymistä vaikka että "harrastetaanko seksiä?" Aika kliiniseksi menee. Ja monen mielestä seksiä edeltävä flirtti ja viettely on jopa osa seksiä - tai sanotaan seksuaalista kanssakäymistä. Se virittää tunnelmaan, nostaa fiilistä ja kasvattaa latausta, minkä jälkeen seksi tuntuu paljon paremmalta kuin kylmiltään suoritettu mekaaninen akti.
Juuri sen takia nainen on usein parempi seksikumppani, koska naisen kanssa tämä sujuu. Kyllä toki monien miestenkin kanssa. Mutta ne, jotka edelleen uskovat kyseessä olevan jokin epärehellinen pelimiehen rituaali, voisivat vähän tarkistaa käsityksiään. - 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Kaikissa ketjuissa joihin pikkukakkonen kirjoittaa, on mukana myös hänen sketsihahmojaan.
Olisi parasta jos tuolta runkkarilta saisi pois kaikki laitteet joilla voi kirjoitella palstalle.Pertti-setä se kiukuttelee kun välillä muistutan hänen olevan narsistinen ja hedonistinen pelimies.
PikkuLikka on kuulemma minun sketsihahmoni. Toisaalta viimeksi väitettiin että minä olen itse Isä Laasasen sivupersoona, lainasihan hän erästä kirjoitustani kolumniinsa.
Pertti-setää vastaan minulla ei ole mitään, loistava kirjoittaja jolta ätmit voivat oppia paljonkin naisten kaatamisesta. 121212121212 kirjoitti:
Pelimiestaidot = viettelytaidot. Sama asia.
Viettelytaitoja on romanttisilla rakastajillakin, niillä jotka tapaa unelmiensa naisen, perustaa perheen ja elää hyvän elämän perheestään huolehtien.
Sulle nää hommat on pelimiesjuttuja koska ne on sun saavuttamattomissa, sä näet että jokainen naimisissa oleva perheenisä on paskiainen joka vei sun mahdollisen puolisosi.- 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Viettelytaitoja on romanttisilla rakastajillakin, niillä jotka tapaa unelmiensa naisen, perustaa perheen ja elää hyvän elämän perheestään huolehtien.
Sulle nää hommat on pelimiesjuttuja koska ne on sun saavuttamattomissa, sä näet että jokainen naimisissa oleva perheenisä on paskiainen joka vei sun mahdollisen puolisosi.Ei suinkaan, olen iloinen jokaisen puolison löytäneen ketmin puolesta.
En varsinaisesti vihaa pelimiehiäkään, vaikka objektiivisesti onkin totta että useita naisia kaatavat "rakkauden" (rakkaudettoman himon) apostolit ovat erittäin vahingollisia p/s-markkinoille.
Olet muuten väärässä siinä ettenkö saisi naista. Toki viitisen vuotta sitten olisit ollut oikeassa. - 121212121212
Jos tuo on asenne ja ajattelutapa, niin en ihmettele, että palstan miehet eivät saa naisia.
Harva ihminen oikeasti haluaa, että seksielämä on sellaista, että toinen kysyy ilman mitään muuta lähestymistä vaikka että "harrastetaanko seksiä?" Aika kliiniseksi menee. Ja monen mielestä seksiä edeltävä flirtti ja viettely on jopa osa seksiä - tai sanotaan seksuaalista kanssakäymistä. Se virittää tunnelmaan, nostaa fiilistä ja kasvattaa latausta, minkä jälkeen seksi tuntuu paljon paremmalta kuin kylmiltään suoritettu mekaaninen akti.
Juuri sen takia nainen on usein parempi seksikumppani, koska naisen kanssa tämä sujuu. Kyllä toki monien miestenkin kanssa. Mutta ne, jotka edelleen uskovat kyseessä olevan jokin epärehellinen pelimiehen rituaali, voisivat vähän tarkistaa käsityksiään.On eri asia puhutaanko suhteesta jossa tietenkin ennen seksiä on mukavaa flirtata ja vietellä...vai siitä että tavataan nainen ja aletaan heti suorittaa playerirituaaleja sen sijaan että tutustuttaisiin aidosti toisen luonteeseen.
121212121212 kirjoitti:
Riippuu vähän mitä kemialla tarkoitetaan.
Jos sillä tarkoitetaan MCH-geenejä tai samanlaisuutta, päädytään lopputulokseen jossa kaikille on suurin piirtein yhtä paljon kiinnostuneita. Silloin voitaisiin ajatella että kemia tulee viimeisenä, kun tasot on katsottu kohdilleen. Aivan kuten sanoit, riittävän tasokas ei välttämättä kiinnosta mutta selkeästi alempitasoinen ei takuulla kiinnosta.
Käytännössä se on kattotermi joka tarkoittaa mitä tahansa mikä sattuu itselle milloinkin sopimaan.Nyt ollaan samoilla linjoilla. Sehän pariutumisesta vaikeaa tekee.
Ja siitä huolimatta 90% suomalaisista on parisuhteessa. Kertonee siitä, että halu ja yritys on monilla kuitenkin melkoinen.121212121212 kirjoitti:
Pertti-setä se kiukuttelee kun välillä muistutan hänen olevan narsistinen ja hedonistinen pelimies.
PikkuLikka on kuulemma minun sketsihahmoni. Toisaalta viimeksi väitettiin että minä olen itse Isä Laasasen sivupersoona, lainasihan hän erästä kirjoitustani kolumniinsa.
Pertti-setää vastaan minulla ei ole mitään, loistava kirjoittaja jolta ätmit voivat oppia paljonkin naisten kaatamisesta.Ai Pertti-setä uskoo, että hänelle kävi vähän kuin Crying Game elokuvassa.
121212121212 kirjoitti:
Pertti-setä se kiukuttelee kun välillä muistutan hänen olevan narsistinen ja hedonistinen pelimies.
Pertti-setää vastaan minulla ei ole mitään, loistava kirjoittaja jolta ätmit voivat oppia paljonkin naisten kaatamisesta.Mä myönnän että sun kirjoituksissa on tietty totuudellinen ydin, mä olen elänyt elämäni tietämättä hölkäsen pöläystäkään pelimiesteorioista mutta kun olen näitä sun juttujasi lukenut niin kyllä mä jollain tasolla olen pakotettu myötäilemään osaa väitteistä.
Sä olet kuitenkin ruvennut terrorisoimaan palstaa liiaksi, sä suoranaisesti estät normaalin keskustelun palstalla luomalla näitä sketsihahmoja joita marssitat kommentoimiisi ketjuihin vahvistamaan keskeisiä teemojasi.
Sulla on näkemystä asioista, aihe inspiroi sua ja selkeästi sulla olisi halu kertoa teoriasta ihmisille. Keskustelupalsta siinä muodossa kun sä hyödynnät sitä asiasi ajamiseen, on väärä foorumi siihen.
Sä olet palstan terroristi, enkä näe että sulla olisi mitään uutta kerrottavaa täällä siinä muodossa mitä tällä hetkellä teet. Sun vaihtoehtosi ovat nähdäkseni blogikirjoittelu jos haluat tiedottaa näkemyksistäsi, tai sitten keskustella asioista ilman sketsihahmoja palstalla ja hyväksyä muidenkin mielipiteet.- 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Mä myönnän että sun kirjoituksissa on tietty totuudellinen ydin, mä olen elänyt elämäni tietämättä hölkäsen pöläystäkään pelimiesteorioista mutta kun olen näitä sun juttujasi lukenut niin kyllä mä jollain tasolla olen pakotettu myötäilemään osaa väitteistä.
Sä olet kuitenkin ruvennut terrorisoimaan palstaa liiaksi, sä suoranaisesti estät normaalin keskustelun palstalla luomalla näitä sketsihahmoja joita marssitat kommentoimiisi ketjuihin vahvistamaan keskeisiä teemojasi.
Sulla on näkemystä asioista, aihe inspiroi sua ja selkeästi sulla olisi halu kertoa teoriasta ihmisille. Keskustelupalsta siinä muodossa kun sä hyödynnät sitä asiasi ajamiseen, on väärä foorumi siihen.
Sä olet palstan terroristi, enkä näe että sulla olisi mitään uutta kerrottavaa täällä siinä muodossa mitä tällä hetkellä teet. Sun vaihtoehtosi ovat nähdäkseni blogikirjoittelu jos haluat tiedottaa näkemyksistäsi, tai sitten keskustella asioista ilman sketsihahmoja palstalla ja hyväksyä muidenkin mielipiteet.Mitäpä jos sketsihahmoja ei olekaan, vaan esim. PikkuLikka on eri henkilö kuin minä?
121212121212 kirjoitti:
Mitäpä jos sketsihahmoja ei olekaan, vaan esim. PikkuLikka on eri henkilö kuin minä?
Me molemmat tiedämme että minä olen oikeassa, siitä ei ole epäilystäkään.
Sun uskottavuutesi on riippuvainen rehellisyydestäsi, valheilla sä vain nakerrat pohjaa sun teemoiltasi.
Sä voit valehdella asiasta, mutta ajanoloon sä tuut näkemään että sä kadotat totuuden eikä silläkään osalla mikä olisi totta, ole enää mitään merkitystä.121212121212 kirjoitti:
Pertti-setää vastaan minulla ei ole mitään, loistava kirjoittaja jolta ätmit voivat oppia paljonkin naisten kaatamisesta."Pertti-setää vastaan minulla ei ole mitään, loistava kirjoittaja jolta ätmit voivat oppia paljonkin naisten kaatamisesta."
Milloin aiot aloittaa opiskelun ;)belon kirjoitti:
"Pertti-setää vastaan minulla ei ole mitään, loistava kirjoittaja jolta ätmit voivat oppia paljonkin naisten kaatamisesta."
Milloin aiot aloittaa opiskelun ;)Milloin aiot pärjätä elämässäsi muillakin avuilla kuin sukupuolellasi, pillullasi ja isoilla tisseilläsi?
Pertti-setä kirjoitti:
Me molemmat tiedämme että minä olen oikeassa, siitä ei ole epäilystäkään.
Sun uskottavuutesi on riippuvainen rehellisyydestäsi, valheilla sä vain nakerrat pohjaa sun teemoiltasi.
Sä voit valehdella asiasta, mutta ajanoloon sä tuut näkemään että sä kadotat totuuden eikä silläkään osalla mikä olisi totta, ole enää mitään merkitystä."ajanoloon sä tuut näkemään että sä kadotat totuuden eikä silläkään osalla mikä olisi totta, ole enää mitään merkitystä."
Näinpä se tahtoo olla, että valehtelemalla ja roolien vetämisellä katoaa itsekunnioitus.belon kirjoitti:
"ajanoloon sä tuut näkemään että sä kadotat totuuden eikä silläkään osalla mikä olisi totta, ole enää mitään merkitystä."
Näinpä se tahtoo olla, että valehtelemalla ja roolien vetämisellä katoaa itsekunnioitus.Sitäkin, mutta tarkoitin lähinnä sitä että "totuus" joka kerrotaan ihmisille valheilla höystettynä, ei ole miltään osin totuus. Se on valhe, alusta loppuun.
super-atm kirjoitti:
Milloin aiot pärjätä elämässäsi muillakin avuilla kuin sukupuolellasi, pillullasi ja isoilla tisseilläsi?
Kyllä mä olen puhunut, ajatellut ja töitäkin tehnyt. Olet antanut täällä näytteitä molemmista sinäkin, jokainen voi halutessaan ottaa opiksi, miten saadaan kiinnostunut nainen pysymään kaukana. Vastakkaisella tavoitteella ovat toimineet usein kirjoittelevista ainakin Pertti-setä ja myös Eräkettu, jonka olen nähnyt jututtelevan mukavasti ainakin valtakuntaa.
Jos nyt ajatellaan, että tämä on sinkkupalsta, niin ehkä moni tänne tuleva sinkku odottaisi saavansa täältä vinkkiä vastakkaisen sukupuolen lähestymiseen eikä karkottamiseen. Muutenkaan mies ei yleensä ole linnoittautunut teorialinnakkeeseen, jota suojataan krokotiilejä kuhisevalla vallihaudalla ja linnanpihassa odottavalla lohikäärmeellä - toisaalta juuri se näkökulma/käänteismaailma voi vetää puoleensa meitä ei-sinkkuja kävijöitä (herättää mielenkiintoa, miten noin on päässyt käymään, että arkkityyppinen nainen on niin paha, vastenmielinen ja kamala).
Eri nikeillä kirjoittaminen on sinänsä ihan mielenkiintoinen ilmiö. Mitä sen avulla saavuttaa tai häviää vai onko se vain keskutelupalstojen yleinen toimintatapa, jonka mukaan on totuttu toimimaan miettimättä asiaa sen enempää. Jonkun jatkuvasti vaihtuvia nikkejä käyttävän naisen kanssa jo tästä keskustelinkin, että mitä hän sillä tavoittelee ja kokee saavansa. Varmaan jokaisella on omat ajatuksensa asiasta. Millainen vaikutus sillä loppujen lopuksi on omaan elämään, että on olemassa erillinen palstaelämä eri persoonallisuuksineen, miltä osin siitä on hyötyä tai haittaa.121212121212 kirjoitti:
Mitäpä jos sketsihahmoja ei olekaan, vaan esim. PikkuLikka on eri henkilö kuin minä?
Tällä palstalla on kaksi henkilöä, jotka varmuudella tietävät miten asia on. Pertti-sedän ylimielinen itsevarmuus saattaisi jopa naurattaa, jollen kokisi hänen syytöksiään epäreiluina ja aika loukkaavinakin. Mutta ajan kysymyshän se vain aina on että täällä päätyy jonkun hampaisiin.
- lälläslää
PikkuLikka kirjoitti:
Tällä palstalla on kaksi henkilöä, jotka varmuudella tietävät miten asia on. Pertti-sedän ylimielinen itsevarmuus saattaisi jopa naurattaa, jollen kokisi hänen syytöksiään epäreiluina ja aika loukkaavinakin. Mutta ajan kysymyshän se vain aina on että täällä päätyy jonkun hampaisiin.
Noin kirjoittaisi juuri yksi ja sama. :D
PikkuLikka kirjoitti:
Mä oon valmis tapaamaan sut livenä ja pyytämään kasvokkain anteeksi jos olisi syytä.
Pertti-setä kirjoitti:
Mä oon valmis tapaamaan sut livenä ja pyytämään kasvokkain anteeksi jos olisi syytä.
Mun täytyy nyt hiukan harkita asiaa ja miten tämä hoidetaan.
lälläslää kirjoitti:
Noin kirjoittaisi juuri yksi ja sama. :D
..Räksyttää Pertti-sedän puudeli puskista.
- eiharhainen
PikkuLikka kirjoitti:
Ei tarvi mitenkään hoitaa, jos harha-pertti uskoo harhoihinsa, niin antaa vaan uskoa
- pertti-sedän.puudeli
PikkuLikka kirjoitti:
..Räksyttää Pertti-sedän puudeli puskista.
Alkaa jo vaikuttamaan pullalta. :D
Kahdella henkilöllä ei ole, eikä tule tarvetta todistaa tai ylipäätänsä noteerata Pertti-sedän tai hänen puudelinsa asiaa. Kun asiasta itse tekee numeron, niin onhan sevähän kuin kyllä. eiharhainen kirjoitti:
Ei tarvi mitenkään hoitaa, jos harha-pertti uskoo harhoihinsa, niin antaa vaan uskoa
Olet sikäli oikeassa että treffeille kiristämisestähän tässä alkaa olla kyse.
eiharhainen kirjoitti:
Eihän sillä niin suurta merkitystä muille ole, jos haluaa jakaa mielipiteensä useampien nikkien taakse, mutta ilmiönä kiinnostava, varsinkin, jos ne nikit ovat vielä eri sukupuolta kuin itse on. Silloinhan koko juttuun pitää jo vähän enemmän panostaa ja kuluttaa aikaakin kuin vain yhden nimimerkin puitteissa.
Uskon ja olen koko ajan uskonut, että PikkuLikka ja Ykskakkonen ovat eri henkilöitä, nainen ja mies.- ovo-
PikkuLikka kirjoitti:
Pertti-setä on kiero lonkero, puhuu tarkoitusperiensä mukaan mitä sattuu. Voi kyllä keskustella kanssaan, mutta pitää hallita tilanne,
olla vähän kuin lauman johtaja pertti-sedän.puudeli kirjoitti:
Alkaa jo vaikuttamaan pullalta. :D
Kahdella henkilöllä ei ole, eikä tule tarvetta todistaa tai ylipäätänsä noteerata Pertti-sedän tai hänen puudelinsa asiaa. Kun asiasta itse tekee numeron, niin onhan sevähän kuin kyllä.Itseasiassa alan olemaan koko ajan vakuttuneempi siitä, että kyseessä on Pulla, joka haaveilee pitkäaikaisen fantasiansa toteuttamisesta eli siitä, että saisi hakata minua vyön solkipäällä ja huutaa samalla paskahousutätiä. Kelläpä muullakaan olisi aikaa ja energiaa riekkua joka ketjussa ja yrittää manipuloida kanssakeskustelijoita.
belon kirjoitti:
Eihän sillä niin suurta merkitystä muille ole, jos haluaa jakaa mielipiteensä useampien nikkien taakse, mutta ilmiönä kiinnostava, varsinkin, jos ne nikit ovat vielä eri sukupuolta kuin itse on. Silloinhan koko juttuun pitää jo vähän enemmän panostaa ja kuluttaa aikaakin kuin vain yhden nimimerkin puitteissa.
Uskon ja olen koko ajan uskonut, että PikkuLikka ja Ykskakkonen ovat eri henkilöitä, nainen ja mies.Kiitos kommentistasi, olet oikeassa. Nyt takaisin töiden pariin.
- no.trollolloo
ovo- kirjoitti:
Pertti-setä on kiero lonkero, puhuu tarkoitusperiensä mukaan mitä sattuu. Voi kyllä keskustella kanssaan, mutta pitää hallita tilanne,
olla vähän kuin lauman johtajashaming language ja hiljaiseksi häpäisy puskista. :D
PikkuLikka kirjoitti:
Itseasiassa alan olemaan koko ajan vakuttuneempi siitä, että kyseessä on Pulla, joka haaveilee pitkäaikaisen fantasiansa toteuttamisesta eli siitä, että saisi hakata minua vyön solkipäällä ja huutaa samalla paskahousutätiä. Kelläpä muullakaan olisi aikaa ja energiaa riekkua joka ketjussa ja yrittää manipuloida kanssakeskustelijoita.
Kuka se Pulla on? Tää on kokonainen viidakko omine heimopäälliköineen, mutta uskoisin, että Pertti-setä ei ole mikään aiempi hahmo.
no.trollolloo kirjoitti:
shaming language ja hiljaiseksi häpäisy puskista. :D
Ja Pulla-Pertti heti peukuttamassa.
PikkuLikka kirjoitti:
Käydään syömässä ja jutellaan asiat halki, mä tarjoan.
PikkuLikka kirjoitti:
Itseasiassa alan olemaan koko ajan vakuttuneempi siitä, että kyseessä on Pulla, joka haaveilee pitkäaikaisen fantasiansa toteuttamisesta eli siitä, että saisi hakata minua vyön solkipäällä ja huutaa samalla paskahousutätiä. Kelläpä muullakaan olisi aikaa ja energiaa riekkua joka ketjussa ja yrittää manipuloida kanssakeskustelijoita.
"Pulla, joka haaveilee pitkäaikaisen fantasiansa toteuttamisesta eli siitä, että saisi hakata minua vyön
solkipäällä ja huutaa samalla paskahousutätiä."
Vittu mitä juttuja.- no.trollolloo
PikkuLikka kirjoitti:
Ja Pulla-Pertti heti peukuttamassa.
ja höpsis, olen sinä ja sinä peukutat minua.
se onkin jännä kuinka heti ollaan puudelinsa puolella. :D keksitään häpäistä pertti setää. belon kirjoitti:
Uskon ja olen koko ajan uskonut, että PikkuLikka ja Ykskakkonen ovat eri henkilöitä, nainen ja mies.Tiedän 4 nikkiä joilla pikkukakkonen kirjoittaa, 2 miestä ja 2 naista.
Pertti-setä kirjoitti:
Tiedän 4 nikkiä joilla pikkukakkonen kirjoittaa, 2 miestä ja 2 naista.
En ole seurannut niin tarkkaan, mutta yhden olen olevinani keksinyt minäkin. Varmaan tuota muutkin harrastavat. Ehkä se on keskustelupalstojen yleinen tapa.
- pullapertti
Pertti-setä kirjoitti:
Otahan jo ne lääkkeet ;D
- tietäjä-
Pertti-setä kirjoitti:
Minä tiedän, että et voi varmuudella tietää.
- ovo-
Pertti-setä kirjoitti:
"Pulla, joka haaveilee pitkäaikaisen fantasiansa toteuttamisesta eli siitä, että saisi hakata minua vyön
Vittu mitä juttuja.Palstan menneisyys lienee 80% ihan sekopääjuttuja. Sulla on sentään palstan alunperäistä teemaa mukailevat juoniot menossa...
;) - pullapertti
Pertti-setä kirjoitti:
Vittu mitä juttuja.Sähän kun sitä sanoitkin jossain että tykkäät alistamisesta ;D
- vuodesta2005
pullapertti kirjoitti:
Otahan jo ne lääkkeet ;D
Lutka ampuu puskista. ;)
Tiedätkö trolli mikä on parasta? Kun vielä pahempitrolli trollailee trolleja. - pullapertti
vuodesta2005 kirjoitti:
Lutka ampuu puskista. ;)
Tiedätkö trolli mikä on parasta? Kun vielä pahempitrolli trollailee trolleja.Pertti-setä trollaa sua perseeseen ;D
- pikku.kakkonen
pullapertti kirjoitti:
Pertti-setä trollaa sua perseeseen ;D
Toivot vain ja haluaisit mukaan. :D
Plussaan ihan vinkkinä itseäni kahdesti, ettei jää epäselvää sulle, että pikkulikka on pertti. Hetki tosin menee kirjautua eri tunnuksilla. ;P - pullapertti
pikku.kakkonen kirjoitti:
Toivot vain ja haluaisit mukaan. :D
Plussaan ihan vinkkinä itseäni kahdesti, ettei jää epäselvää sulle, että pikkulikka on pertti. Hetki tosin menee kirjautua eri tunnuksilla. ;Ppikkulikka on pertti ja pertti on peräröörin rassaaja ;D
- Pertti-Likka
pullapertti kirjoitti:
pikkulikka on pertti ja pertti on peräröörin rassaaja ;D
Juuri näin ja minä olen sinä ja sinä olet ne molemmat. :D
belon kirjoitti:
En ole seurannut niin tarkkaan, mutta yhden olen olevinani keksinyt minäkin. Varmaan tuota muutkin harrastavat. Ehkä se on keskustelupalstojen yleinen tapa.
Pikkukakkosen nikit on aika helppo oivaltaa siitä että ne pyörivät palstatotuuksien todisteluissa.
Yksi nikki oli vaikeampi tajuta sillä se näennäisesti kyseenalaistaa palstatotuuksia mutta kyllä senkin jäljet aina lopulta päätyy sylttytehtaalle.- jhgjhghkhgk
Ikis..M kirjoitti:
Sehän se on vähän tarkoituskin että teillä käytetyillä kurpilla nousee tunteet pintaan :D äläkä narraa, luet kuitenkin kun kerran noin ärsyttää :)
Älä vääristele. Elämässäni on välillä seksiä, välillä ei. Olen varsin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.
Koetko oman käytöksesi normaaliksi? (Pakkomielteinen, suorastaan sairaalloinen kiinnostus muiden seksielämää kohtaan. Omaa seksielämää ei käsittääkseni ole ollenkaan, tuskin on ollut moneen vuoteen.) tietäjä- kirjoitti:
Minä tiedän, että et voi varmuudella tietää.
Pikkukakkosen tarinat on helppo tunnistaa.
Pertti-setä kirjoitti:
Pikkukakkosen nikit on aika helppo oivaltaa siitä että ne pyörivät palstatotuuksien todisteluissa.
Yksi nikki oli vaikeampi tajuta sillä se näennäisesti kyseenalaistaa palstatotuuksia mutta kyllä senkin jäljet aina lopulta päätyy sylttytehtaalle.Jos noin on, niin vaikuttaahan se paljon keskustelun sisältöihin ja kulkuun.
belon kirjoitti:
Jos noin on, niin vaikuttaahan se paljon keskustelun sisältöihin ja kulkuun.
Se tuhoaa muilta mahdollisuuden keskusteluun, kutsun sitä terrorismiksi. Yritin eilen vedota pikkukakkosen järkeen ja loogiseen ajatteluun jotta homma loppuisi, mutta yön yli mietittyään nilkki päätti vetää vwc-pyttyyn viimeisetkin rippeet uskottavuudestaan ryhtymällä trollailemaan useilla nikeillä.
Minkälaisen kuvan sä olet saanut tuosta säälittävästä runkkarista nimeltä pikkukakkonen?Pertti-setä kirjoitti:
Se tuhoaa muilta mahdollisuuden keskusteluun, kutsun sitä terrorismiksi. Yritin eilen vedota pikkukakkosen järkeen ja loogiseen ajatteluun jotta homma loppuisi, mutta yön yli mietittyään nilkki päätti vetää vwc-pyttyyn viimeisetkin rippeet uskottavuudestaan ryhtymällä trollailemaan useilla nikeillä.
Minkälaisen kuvan sä olet saanut tuosta säälittävästä runkkarista nimeltä pikkukakkonen?Uskon, että täällä trollailevat monet muutkin kuin Ykskakkonen. Palsta on ilmeisesti muodostunut tietynlaiseksi pitkän ajan kuluessa.
Sanoit aivan alussa jollekin naiselle, että hän on langennut romantikko, ja minusta kuvaus sopii Ykskakkoseen hyvin. Se sopii muutamaan muuhunkin ikisinkkuun, joita tunnen tosielämässä. Vastakkainen sukupuoli ja suhteet ylipäätään ryhdytään näkemään omasta turvallisesta poterosta, mutta tosielämässä nuo tietämykset tulevat esille vain pieninä välähdyksinä, humalassa. Täällä sellaiset ajatukset saavat rauhassa rehottaa ja tuottaa yhä uusia kukintoja.belon kirjoitti:
Uskon, että täällä trollailevat monet muutkin kuin Ykskakkonen. Palsta on ilmeisesti muodostunut tietynlaiseksi pitkän ajan kuluessa.
Sanoit aivan alussa jollekin naiselle, että hän on langennut romantikko, ja minusta kuvaus sopii Ykskakkoseen hyvin. Se sopii muutamaan muuhunkin ikisinkkuun, joita tunnen tosielämässä. Vastakkainen sukupuoli ja suhteet ylipäätään ryhdytään näkemään omasta turvallisesta poterosta, mutta tosielämässä nuo tietämykset tulevat esille vain pieninä välähdyksinä, humalassa. Täällä sellaiset ajatukset saavat rauhassa rehottaa ja tuottaa yhä uusia kukintoja.Onhan täällä näitä trolleja, yksi tuttu flikka Suomen Turust tykkää myös trollailla, mutta siitä sitten tuonnenpana...
Pikkukakkosen lankeamisen syistä en osaa sanoa mitään kun olen ollut palstalla vasta hetken aikaa, sen kuitenkin tiedän että langennut on.
Sä oot jäänyt vähän etäiseksi mulle, en tiedä susta muuta kuin kuppikoon. Oletko suhteessa vai sinkkutyttö?- Ikis..M
jhgjhghkhgk kirjoitti:
Älä vääristele. Elämässäni on välillä seksiä, välillä ei. Olen varsin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.
Koetko oman käytöksesi normaaliksi? (Pakkomielteinen, suorastaan sairaalloinen kiinnostus muiden seksielämää kohtaan. Omaa seksielämää ei käsittääkseni ole ollenkaan, tuskin on ollut moneen vuoteen.)Älä itse selitä, menneisyytesi merkkaama vatipäälutka joka katkerana puskista huutelee kun ei mitään oikeaa sanottavaa keksi. Olen varmaan semmoiset sata kertaa palstalla pyytänyt että te ylikäytetyt puskakurpatkin tekisitte avauksia, ei aina meidän miesten tarvitsisi, mutta eihän teistä ole siihen kun ei ole aloitekykyä saati mielikuvitusta tehdä mitään itse. Helpompaa on puskista huudella niille jotka sentään jotain tekee jotta palstalla olisi keskustelua ja sekään ei sovi kun niissä keskusteluissa teitä jakariakkoja ei ymmärrettävästi juuri kehuta, se vaan ei ole minun vika eikä kenenkään muunkaan yksittäisen kirjoittajan vika, se vika löytyy sun kylppärin peilistä joka aamu.
Pertti-setä kirjoitti:
Onhan täällä näitä trolleja, yksi tuttu flikka Suomen Turust tykkää myös trollailla, mutta siitä sitten tuonnenpana...
Pikkukakkosen lankeamisen syistä en osaa sanoa mitään kun olen ollut palstalla vasta hetken aikaa, sen kuitenkin tiedän että langennut on.
Sä oot jäänyt vähän etäiseksi mulle, en tiedä susta muuta kuin kuppikoon. Oletko suhteessa vai sinkkutyttö?Eipä täällä taida seuraa etsiviä naisia juuri pyöriä, ja suhteessa olen minäkin. Tulimme kai samoihin aikoihin palstalle, mutta olin pitkällä matkallakin välillä, joten ei minulla mitään oikeaa tietoa Ykskakkosen tai muidekaan palstalaisten sielunelämästä ole, syntyneitä mielikuvia vain. Kirjoitin aiemmin nimellä naisen-mielestä, kunnes joku toinen alkoi käyttää sitä nimmaria myös.
belon kirjoitti:
Eipä täällä taida seuraa etsiviä naisia juuri pyöriä, ja suhteessa olen minäkin. Tulimme kai samoihin aikoihin palstalle, mutta olin pitkällä matkallakin välillä, joten ei minulla mitään oikeaa tietoa Ykskakkosen tai muidekaan palstalaisten sielunelämästä ole, syntyneitä mielikuvia vain. Kirjoitin aiemmin nimellä naisen-mielestä, kunnes joku toinen alkoi käyttää sitä nimmaria myös.
Tunnistin sut kyllä, ja ellen väärin muista niin teillä oli pikkukakkosen kanssa silloin tällöin juttua palstatotuuksista.
Mä olen pysytellyt vähän erillään noista palstatotuuksista, allekirjoitatko sä nuo pikkukakkosen teesit?Pertti-setä kirjoitti:
Tunnistin sut kyllä, ja ellen väärin muista niin teillä oli pikkukakkosen kanssa silloin tällöin juttua palstatotuuksista.
Mä olen pysytellyt vähän erillään noista palstatotuuksista, allekirjoitatko sä nuo pikkukakkosen teesit?Kyllä mä sen allekirjoitan, että naisen seksuaalinen valta on kiinnostava teema, johon palstan miehillä on oma erityinen näkökulmansa. Alun perin nuo palstatotuudet ovat käsittääkseni peräisin jenkeistä, Suomessa naisten seksuaalista valtaa on pitänyt esillä Henry Laasanen, jonka gradun pohjalta on tehty kirjakin. Itse törmäsin teoriaan naisten seksuaalisesta vallasta ensimmäisen kerran 90-luvun puolivälissä (muistaakseni), jolloin se oli jenkeissä muotia. Nyt se on muotia Suomessa, ehkä, jos tästä palstasta voi jotakin päätellä.
belon kirjoitti:
Kyllä mä sen allekirjoitan, että naisen seksuaalinen valta on kiinnostava teema, johon palstan miehillä on oma erityinen näkökulmansa. Alun perin nuo palstatotuudet ovat käsittääkseni peräisin jenkeistä, Suomessa naisten seksuaalista valtaa on pitänyt esillä Henry Laasanen, jonka gradun pohjalta on tehty kirjakin. Itse törmäsin teoriaan naisten seksuaalisesta vallasta ensimmäisen kerran 90-luvun puolivälissä (muistaakseni), jolloin se oli jenkeissä muotia. Nyt se on muotia Suomessa, ehkä, jos tästä palstasta voi jotakin päätellä.
Aiheen kiinnostavuus on marginaali-ilmiö ja näin rumasti sanottuna se kiinnostaa yleensä vain runkkareita.
Mikä saa kaltaisesi isorintaisen megabeiben aina palaamaan palstalle aiheen pariin?Pertti-setä kirjoitti:
Aiheen kiinnostavuus on marginaali-ilmiö ja näin rumasti sanottuna se kiinnostaa yleensä vain runkkareita.
Mikä saa kaltaisesi isorintaisen megabeiben aina palaamaan palstalle aiheen pariin?En ole megabeibe, olen ihan tavisrunkkari vain :D
Halusin selvittää itselleni mistä tuossa teoriassa on kyse, jotain on selvinnytkin. Olen oppinut täältä, se kai vetää puoleensa, että opin ehkä lisää. Ja se, etten ole aiemmin tutustunut tällaiseen keskustelupalstakeskusteluun, vaikka siitä niin paljon puhutaan (sitä parjataan).- 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Tervetuloa kerhoon.
Pitäisiköhän rekisteröidä nikki "PikkuKakkoseksi", Pertin aivot ylikuumenisivat kun meillä olisi melkein sama nimikin. belon kirjoitti:
En ole megabeibe, olen ihan tavisrunkkari vain :D
Halusin selvittää itselleni mistä tuossa teoriassa on kyse, jotain on selvinnytkin. Olen oppinut täältä, se kai vetää puoleensa, että opin ehkä lisää. Ja se, etten ole aiemmin tutustunut tällaiseen keskustelupalstakeskusteluun, vaikka siitä niin paljon puhutaan (sitä parjataan)."En ole megabeibe, olen ihan tavisrunkkari vain :D"
Olet ainakin rehellinen.121212121212 kirjoitti:
Tervetuloa kerhoon.
Pitäisiköhän rekisteröidä nikki "PikkuKakkoseksi", Pertin aivot ylikuumenisivat kun meillä olisi melkein sama nimikin.Mistä saataisiin vielä rumin mies tähän soppaan?
- 121212121212
belon kirjoitti:
Uskon, että täällä trollailevat monet muutkin kuin Ykskakkonen. Palsta on ilmeisesti muodostunut tietynlaiseksi pitkän ajan kuluessa.
Sanoit aivan alussa jollekin naiselle, että hän on langennut romantikko, ja minusta kuvaus sopii Ykskakkoseen hyvin. Se sopii muutamaan muuhunkin ikisinkkuun, joita tunnen tosielämässä. Vastakkainen sukupuoli ja suhteet ylipäätään ryhdytään näkemään omasta turvallisesta poterosta, mutta tosielämässä nuo tietämykset tulevat esille vain pieninä välähdyksinä, humalassa. Täällä sellaiset ajatukset saavat rauhassa rehottaa ja tuottaa yhä uusia kukintoja.Suurin osa palstamiehistä on langenneita romantikkoja.
Monethan uskovat nuorempina romantiikkaan, ja oppivat vanhempana karusti ettei nainen ole tippaakaan niin romanttinen kuin mies. Kaikki mikä naisen sytyttää, liittyy voimaan ja valtaan (pituus/koko, status, luonteenpiirteet jotka ovat eduksi statuksen hankkimisessa).
Asiaa pahentaa jos romanttinen mies kuvittelee ettei naisten enemmistö pidä pelimiehistä tai että keskivertonainen haluaisi hellää seksiä, jne.
Käytännössä lopputuloksena on viha ja katkeruus. Naiset luultavasti reagoisivat vastaavaan tilanteeseen olemalla hiljaa, näkymättömiä ja masentuneita. - 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Harmillista kun siinä toisessa ketjussa et ollutkaan juonessa mukana.
Muistanet kuinka Pertti-setä halusi välttämättä tietää olenko nähnyt sinun tissisi?
Jätin tarkoituksella vastaamatta jotta Pertillä olisi mietittävää :D - liuoiujlhijhkj
Pertti-setä kirjoitti:
Minkälaisen kuvan sä olet saanut tuosta säälittävästä runkkarista nimeltä pikkukakkonen?:(
Pikkukakkonen just EI ole säälittävä runkkari, kuten palstan muut vakkariruikuttajat.
Tekee KAIKKENSA nostaakseen tasoaan, -kukaan muu näistä ei tee yhtään mitään.
Et ole itse tarvinnut tähän mennessä palstatotuuksia yhtään mihinkään. Suurin osa ihmisistä ei niitä koskaan tarvitsekaan. Silloin niistä ei edes tarvitse tietää, ja toki niiden analysointi ärsyttää.
Tulet tarvitsemaan, Pertsa palstatotuuksia tasan tarkkaan sinä päivänä, kun haluat taas vakiintua.
Supliikkimiehenä saat toki naisia pilvin pimein, mutta.... Se naistyyppi, joka tässä elämäntilanteessasi kelpaa sinulle parisuhdemielessä... -niistä taistellaan epätoivon vimmalla -ja taistelijoita on PALJON!
(Et ehkä sisäistä tätä tänään, mutta lähivuodet opettavat..) Trolli ajoi miinaan.
Mikä yhdistää nikkejä 1212121212, PikkuLikka, belon ja PalstanRuminMies?
Kaikki nuo runkkaa pikkukakkosen kädellä.- oiuoijoljkjk
Pertti-setä kirjoitti:
Trolli ajoi miinaan.
Kaikki nuo runkkaa pikkukakkosen kädellä.Ei..... Ykskakkonen tosiaankin eroaa täysin muista. (Ymmärtäisit sen, jos olisit itse "Laasaslainen".) On nöyrin mielin katsonut itseään peiliin, ja on ymmärtänyt Laasasen opit juuri siltä kantilta, millaiseksi ne ovat minun käsittääkseni tarkoitettu -opiksi.
- 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Trolli ajoi miinaan.
Kaikki nuo runkkaa pikkukakkosen kädellä.Tuossa on vain yksi miesnikki ja peräti kolme naisnikkiä. Minullahan piti olla kaksi kumpaakin.
Olet taitava vanhan liiton pelimiehenä, mutta nettimaailmasta taitaa olla vähän opittavaa :D - iuyliuhlojl
oiuoijoljkjk kirjoitti:
Ei..... Ykskakkonen tosiaankin eroaa täysin muista. (Ymmärtäisit sen, jos olisit itse "Laasaslainen".) On nöyrin mielin katsonut itseään peiliin, ja on ymmärtänyt Laasasen opit juuri siltä kantilta, millaiseksi ne ovat minun käsittääkseni tarkoitettu -opiksi.
Tässä vielä pähkinänkuoressa:
evoluutiopsykologia ->
Laasanen ->
1212121212
--------------------------------------------
Tätä ei VOI kukaan kieltää... - 121212121212
liuoiujlhijhkj kirjoitti:
:(
Pikkukakkonen just EI ole säälittävä runkkari, kuten palstan muut vakkariruikuttajat.
Tekee KAIKKENSA nostaakseen tasoaan, -kukaan muu näistä ei tee yhtään mitään.
Et ole itse tarvinnut tähän mennessä palstatotuuksia yhtään mihinkään. Suurin osa ihmisistä ei niitä koskaan tarvitsekaan. Silloin niistä ei edes tarvitse tietää, ja toki niiden analysointi ärsyttää.
Tulet tarvitsemaan, Pertsa palstatotuuksia tasan tarkkaan sinä päivänä, kun haluat taas vakiintua.
Supliikkimiehenä saat toki naisia pilvin pimein, mutta.... Se naistyyppi, joka tässä elämäntilanteessasi kelpaa sinulle parisuhdemielessä... -niistä taistellaan epätoivon vimmalla -ja taistelijoita on PALJON!
(Et ehkä sisäistä tätä tänään, mutta lähivuodet opettavat..)Nöyrimmät kiitokseni.
Todellakin, MAT on minulle ensisijaisesti apuväline. MAT leikkaa läpi näennäisen sattumanvaraisuuden, niihin asioihin jotka ratkaisevat ja joihin voi vaikuttaa.
Ps. voisin lyödä vetoa ettei Pertti tule ymmärtämään pikku vitsiäni edellisessä viestissä ;) 121212121212 kirjoitti:
Tuossa on vain yksi miesnikki ja peräti kolme naisnikkiä. Minullahan piti olla kaksi kumpaakin.
Olet taitava vanhan liiton pelimiehenä, mutta nettimaailmasta taitaa olla vähän opittavaa :DOon pitänyt ykskakkosta miehenä, mutta ei sen väliä kun et harrasta seksiä.
- 121212121212
iuyliuhlojl kirjoitti:
Tässä vielä pähkinänkuoressa:
evoluutiopsykologia ->
Laasanen ->
1212121212
--------------------------------------------
Tätä ei VOI kukaan kieltää...Totta. Isä Laasanen on ilman muuta edelläkävijä ja eri tasolla kuin minä.
Naisethan, vaikka väittävätkin arvostavansa miehessä omia ajatuksia ja rohkeutta kertoa niistä, laumaeläiminä halveksivat Laasasta joka kyseenalaistaa Harlekiinikirjoihin perustuvat totuudet.
Henry on uskaltanut kertoa omalla nimellään asioista joista kertominen romahduttaa suosion naisten silmissä. Mies joka puhuu MAT:sta leimataan luuseriksi naisten ja jopa irtopisteitä keräilevien miesten toimesta. - 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Oon pitänyt ykskakkosta miehenä, mutta ei sen väliä kun et harrasta seksiä.
Arvasin ettet tajua vitsiä.
belen aka naisen-mielestä oli vähemmän yllättävä valinta kuin PikkuLikka, belen on sentään pituuden ja statuksen perässä juoksevana naisena tunnustanut MAT:n hyvin pitkälti todeksi. - iuyiuyoiuyiyu
Ikis..M kirjoitti:
Älä itse selitä, menneisyytesi merkkaama vatipäälutka joka katkerana puskista huutelee kun ei mitään oikeaa sanottavaa keksi. Olen varmaan semmoiset sata kertaa palstalla pyytänyt että te ylikäytetyt puskakurpatkin tekisitte avauksia, ei aina meidän miesten tarvitsisi, mutta eihän teistä ole siihen kun ei ole aloitekykyä saati mielikuvitusta tehdä mitään itse. Helpompaa on puskista huudella niille jotka sentään jotain tekee jotta palstalla olisi keskustelua ja sekään ei sovi kun niissä keskusteluissa teitä jakariakkoja ei ymmärrettävästi juuri kehuta, se vaan ei ole minun vika eikä kenenkään muunkaan yksittäisen kirjoittajan vika, se vika löytyy sun kylppärin peilistä joka aamu.
Osu ja uppos! :)
Et kuvaile minua, joten ei ole aihetta suuttua. Pertti-setä kirjoitti:
Trolli ajoi miinaan.
Kaikki nuo runkkaa pikkukakkosen kädellä.En usko tuota. Kirjoitustyylit on niin erilaiset. PRM:llä on samanlaista aggressiivista jankkaamista kuin Pikkukakkosella, mutta en usko noitakaan samaksi. Belon ja Pikkulikka kirjoittelevat välillä hiukan samantyylisesti, mutten usko heitäkään samaksi. Aika moni täällä näyttää tosiaan kirjoittelevan puskista, mutta sen "äänen" tunnistaa aika hyvin. Pikkukakkosella on sekalaisilla nikeillä välispiikkejä, mutta niin on muillakin. Noi mustaa nimimerkkiä vaihtelevat keskusteluja häirikköivät ilkeilijät ovat tuttuja kilttejä ja kunnollisia palstavakkareita, jotka paljastavat itsensä ihan tarkoituksettomasti, useimmiten omaa ylimielisyyttään.
121212121212 kirjoitti:
belen aka naisen-mielestä oli vähemmän yllättävä valinta kuin PikkuLikka, belen on sentään pituuden ja statuksen perässä juoksevana naisena tunnustanut MAT:n hyvin pitkälti todeksi.PikkuLikka oli vaikein tapaus, tajusin sen olevan sun luomuksesi varmuudella vasta siinä vaiheessa kun vastasit kevyeen trollaukseeni koettamalla näpäyttää mun joutuneen kokemuksestani huolimatta "daamin" kanssa kamusektorille....vedit siis johtopäätöksen joka ei ollut missään muualla kuin päässäsi.
PalstanRuminMies ei ollut edes mun oivallus, sen tiesivät kaikki.
Tää belon on ollut mulle vähän outo, mutta tunnistin sen naisen mielestä nikiksi. En totta puhuen ollut uhrannut daamille ajatustakaan ennen eilistä yllättävää saapumista estradille, mutta arvelin ettei kyse ollut sattumasta. Sun ainoa virheesi oli yrittää käyttää belonia apuna manipuloidaksesi mua, ammattimyyjä ei koskaan lankea tuollaiseen.- uityujguhkjhgk
121212121212 kirjoitti:
Nöyrimmät kiitokseni.
Todellakin, MAT on minulle ensisijaisesti apuväline. MAT leikkaa läpi näennäisen sattumanvaraisuuden, niihin asioihin jotka ratkaisevat ja joihin voi vaikuttaa.
Ps. voisin lyödä vetoa ettei Pertti tule ymmärtämään pikku vitsiäni edellisessä viestissä ;)Harmi, ettei täällä voi ystävystyä kenenkään kanssa. Olisin mielelläni tekemisissä kanssasi enemmänkin palstatotuuksien tiimoilta. Yhteistyö voisi olla hyvinkin hedelmällistä. Ei kannata pyrkiä Laasaseksi Laasasen paikalle -vaan kehittää jotain uutta asian tiimoilta. Minulla on paljon ideoita..
(Lähetin muuten herralle itselleen kaveripyynnön -jota hän ei tietenkään huolinut. :) On meitä näköjään muitakin.. Yllättäen kauniit ytnit pitävät Laasasesta. Sellainen en tietenkään itse ole..) :)
Olen usein miettinyt, miten sinulle loppujen lopuksi käy.. exex-atn kirjoitti:
En usko tuota. Kirjoitustyylit on niin erilaiset. PRM:llä on samanlaista aggressiivista jankkaamista kuin Pikkukakkosella, mutta en usko noitakaan samaksi. Belon ja Pikkulikka kirjoittelevat välillä hiukan samantyylisesti, mutten usko heitäkään samaksi. Aika moni täällä näyttää tosiaan kirjoittelevan puskista, mutta sen "äänen" tunnistaa aika hyvin. Pikkukakkosella on sekalaisilla nikeillä välispiikkejä, mutta niin on muillakin. Noi mustaa nimimerkkiä vaihtelevat keskusteluja häirikköivät ilkeilijät ovat tuttuja kilttejä ja kunnollisia palstavakkareita, jotka paljastavat itsensä ihan tarkoituksettomasti, useimmiten omaa ylimielisyyttään.
Mä arvostan sun näkemyksiäsi erittäin paljon, mutta tässä kohtaa mä pysyn kannassani.
Jos jäljempänä osoittautuu että olin väärässä, saat rankaista mua miten ikinä haluat.- ihuikhjlkjhlk
belon kirjoitti:
Eipä täällä taida seuraa etsiviä naisia juuri pyöriä, ja suhteessa olen minäkin. Tulimme kai samoihin aikoihin palstalle, mutta olin pitkällä matkallakin välillä, joten ei minulla mitään oikeaa tietoa Ykskakkosen tai muidekaan palstalaisten sielunelämästä ole, syntyneitä mielikuvia vain. Kirjoitin aiemmin nimellä naisen-mielestä, kunnes joku toinen alkoi käyttää sitä nimmaria myös.
Hyviä juttuja kirjoititkin... Toivottavasti pysyt palstalla.
- iuhioujlkjhl
Pertti-setä kirjoitti:
Mä olen pysytellyt vähän erillään noista palstatotuuksista, allekirjoitatko sä nuo pikkukakkosen teesit?Ei. Eri henkilö kyseessä.
Pertti-setä kirjoitti:
Mä arvostan sun näkemyksiäsi erittäin paljon, mutta tässä kohtaa mä pysyn kannassani.
Jos jäljempänä osoittautuu että olin väärässä, saat rankaista mua miten ikinä haluat.Pidän mielessäni :D
En ole (taaskaan) lukenut noita teidän käymiä keskusteluja, mutta olisin hyvin yllättynyt, jos noin olisi.exex-atn kirjoitti:
Pidän mielessäni :D
En ole (taaskaan) lukenut noita teidän käymiä keskusteluja, mutta olisin hyvin yllättynyt, jos noin olisi.Mä luotan siihen että muistutat mua jos näyttäisi siltä että joudun lunastamaan lupaukseni. Ehkä salaa toivon olevani väärässä...
Tuo ääni minkä me olemme kuulevinamme, muuttuu kun kommentoijia alkaa viemään sen sijaan että antaa niiden pysytellä omalla mukavuusalueella. PRM on ollut mulle pitkään selviö, mutta pikkis ja belon avautuivat vahingossa.Pertti-setä kirjoitti:
PikkuLikka oli vaikein tapaus, tajusin sen olevan sun luomuksesi varmuudella vasta siinä vaiheessa kun vastasit kevyeen trollaukseeni koettamalla näpäyttää mun joutuneen kokemuksestani huolimatta "daamin" kanssa kamusektorille....vedit siis johtopäätöksen joka ei ollut missään muualla kuin päässäsi.
PalstanRuminMies ei ollut edes mun oivallus, sen tiesivät kaikki.
Tää belon on ollut mulle vähän outo, mutta tunnistin sen naisen mielestä nikiksi. En totta puhuen ollut uhrannut daamille ajatustakaan ennen eilistä yllättävää saapumista estradille, mutta arvelin ettei kyse ollut sattumasta. Sun ainoa virheesi oli yrittää käyttää belonia apuna manipuloidaksesi mua, ammattimyyjä ei koskaan lankea tuollaiseen.Okei selvisihän se perimmäinen syykin tähän sirkukseen, 12121212 tölväisi vahingossa sinun ilmeisen massiivista egoasi ja päätit sitten masinoida tällaisen lokaamiskamppanjan. Taisi tulla järkytyksenä, mutta palsta on valitettavasti semmoinen, että pieniin piikkeihin joutuu täällä jokainen tottumaan.
Mitä helvetin väliä sillä muka edes on jos 12121212 on sitä mieltä että sinä olet joutunut kamusektorille , paitsi loukattu ego, ja mitä kyseisestä kommentista nyt voi muka päätellä. Miksi sinua ylipäätään kiinnostaa millä sektorilla sinä olet jonkun anonyymin palstatuttavuuden kanssa? Yritä nyt vaan olla aikuinen ja päästä asian yli.
Mutta on tämä vaan hauska palsta, livenä miehet huorittelee, jos ei käy flaksi naisen kanssa ja täällä sitten alkaa armoton homottelu.- 8976876876987
Pertti-setä kirjoitti:
Jos jäljempänä osoittautuu että olin väärässä, saat rankaista mua miten ikinä haluat.Älä nyt.. PMR: Eläimiä kiduttava, uhkaileva, jääräpäinen ja itsesääliin kuoleva valehtelija. 35-vuotiaana kyllä saisi vähän rumemmallakin naamalla perähikikiältä sen kolmekymppisen yksinhuoltajan, tai vaihtoehtoisesti omaa naamaa vastaavan, nelikymppisen vähän pyöreämmän ikisinkun, tai suurine rahoineen thaikkutytön. "Ei mullekaan tarvii ihan kenen tahansa kelvata.." Niin..
121212121212 kirjoitti:
belen aka naisen-mielestä oli vähemmän yllättävä valinta kuin PikkuLikka, belen on sentään pituuden ja statuksen perässä juoksevana naisena tunnustanut MAT:n hyvin pitkälti todeksi.Palstakiusaaja valitsee kohteikseen kilttejä ja asiallisesti kirjoittavia nimimerkkejä joista tietää, ettei ne provosoidu liiaksi Joista voi olla varma, että niiltä ei tule kovin pahasti pataan.
- Ikis..M
PikkuLikka kirjoitti:
Okei selvisihän se perimmäinen syykin tähän sirkukseen, 12121212 tölväisi vahingossa sinun ilmeisen massiivista egoasi ja päätit sitten masinoida tällaisen lokaamiskamppanjan. Taisi tulla järkytyksenä, mutta palsta on valitettavasti semmoinen, että pieniin piikkeihin joutuu täällä jokainen tottumaan.
Mitä helvetin väliä sillä muka edes on jos 12121212 on sitä mieltä että sinä olet joutunut kamusektorille , paitsi loukattu ego, ja mitä kyseisestä kommentista nyt voi muka päätellä. Miksi sinua ylipäätään kiinnostaa millä sektorilla sinä olet jonkun anonyymin palstatuttavuuden kanssa? Yritä nyt vaan olla aikuinen ja päästä asian yli.
Mutta on tämä vaan hauska palsta, livenä miehet huorittelee, jos ei käy flaksi naisen kanssa ja täällä sitten alkaa armoton homottelu.Minusta pertti-setä oletuksineen on vähän kuin lasikaupassa tömistelevä norsu täällä toisinaan, ei kannata ihan tosissaan aina ottaa. En tiedä huomasitko siellä toisessa ketjussa kun pahoittelin sitä että sulle tuli siitä sitten niin paha mieli kun mulla ennemminkin oli tarkoitus että piristyisit :(
PikkuLikka kirjoitti:
Okei selvisihän se perimmäinen syykin tähän sirkukseen, 12121212 tölväisi vahingossa sinun ilmeisen massiivista egoasi ja päätit sitten masinoida tällaisen lokaamiskamppanjan. Taisi tulla järkytyksenä, mutta palsta on valitettavasti semmoinen, että pieniin piikkeihin joutuu täällä jokainen tottumaan.
Mutta on tämä vaan hauska palsta, livenä miehet huorittelee, jos ei käy flaksi naisen kanssa ja täällä sitten alkaa armoton homottelu.Mä kyllä rupesin jo aikaisemmin heittään provona syitä "pikkulikan" käytökselle, mä olin jo siinä vaiheessa miltei täysin varma että pikkukakkonen=pikkulikka.
Provoilun tarkoitus oli selvittää miten pikkukakkonen suhtautuu siihen että minä alan kertomaan mitkä motiivit pikkulikkaa ohjaavat. Tiesin että jos pikkulikka on pikkukakkosen luomus, kaveri lyö jarrut päälle mikäli joku yrittää kertoa mitä hänen luomuksensa tekee ja ajattelee. Näin juuri tapahtui...- 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Mutta on tämä vaan hauska palsta, livenä miehet huorittelee, jos ei käy flaksi naisen kanssa ja täällä sitten alkaa armoton homottelu.Vahingossa? :D
Kohta muuten exex-atn on myös minun sketsihahmojani. Pertti-setä kun ei päässyt sinua tapaamaan niin nyt yritettävänä on vanha kunnon palstahitler ätännä. Kun tämäkin nopan heitto johtaa kamusektorille, syy on tietysti minun ;) ihuikhjlkjhlk kirjoitti:
Hyviä juttuja kirjoititkin... Toivottavasti pysyt palstalla.
Kiitos palautteestasi.
Ikis..M kirjoitti:
Minusta pertti-setä oletuksineen on vähän kuin lasikaupassa tömistelevä norsu täällä toisinaan, ei kannata ihan tosissaan aina ottaa. En tiedä huomasitko siellä toisessa ketjussa kun pahoittelin sitä että sulle tuli siitä sitten niin paha mieli kun mulla ennemminkin oli tarkoitus että piristyisit :(
Vähän silloin jo heti aavistelin, että seurauksia siitä koituu, mutta eipä sille mitään voi.. Mutta joo, huomasin, en jaksanut silloin enää vastata. Kiitos kuitenkin sympatiseerauksesta .
Ikis..M kirjoitti:
Minusta pertti-setä oletuksineen on vähän kuin lasikaupassa tömistelevä norsu täällä toisinaan, ei kannata ihan tosissaan aina ottaa. En tiedä huomasitko siellä toisessa ketjussa kun pahoittelin sitä että sulle tuli siitä sitten niin paha mieli kun mulla ennemminkin oli tarkoitus että piristyisit :(
Kerro mistä olet niin varma siitä että olen väärässä?
- iuyiuhi
PikkuLikka kirjoitti:
Palstakiusaaja valitsee kohteikseen kilttejä ja asiallisesti kirjoittavia nimimerkkejä joista tietää, ettei ne provosoidu liiaksi Joista voi olla varma, että niiltä ei tule kovin pahasti pataan.
En olisi kyllä ikinä uskonut, että PikkuLikka kommentoi näin!
(Sori.. Oli ihan pakko.. :) Sisäpiirin huumoria ykskakkoselle..)
:) Pertti-setä kirjoitti:
Trolli ajoi miinaan.
Kaikki nuo runkkaa pikkukakkosen kädellä.Uusia kokemuksia, minua ei vielä koskaan ole kukaan luullut mieheksi, tää on ihan ensimmäinen kerta. Se ei haittaa mua ollenkaan, ehkä olen ollut edellisessä elämässäni homomies, kun naiset eivät pätkääkään kiinnosta.
Mutta en mä oikeesti ole Ykskakkonen etkä sinä ole Pulla (kuka lieneekään). Ehkä täällä tulee vähän vainoharhaiseksi, koska kuvittelen tietäväni kuka Palstan Rumin Mies on toiselta nimeltään, ja samoin kuvittelen tietäväni, mikä on Ykskakkosen toinen nikki :)- 121212121212
belon kirjoitti:
Uusia kokemuksia, minua ei vielä koskaan ole kukaan luullut mieheksi, tää on ihan ensimmäinen kerta. Se ei haittaa mua ollenkaan, ehkä olen ollut edellisessä elämässäni homomies, kun naiset eivät pätkääkään kiinnosta.
Mutta en mä oikeesti ole Ykskakkonen etkä sinä ole Pulla (kuka lieneekään). Ehkä täällä tulee vähän vainoharhaiseksi, koska kuvittelen tietäväni kuka Palstan Rumin Mies on toiselta nimeltään, ja samoin kuvittelen tietäväni, mikä on Ykskakkosen toinen nikki :)"Ehkä täällä tulee vähän vainoharhaiseksi, koska kuvittelen tietäväni kuka Palstan Rumin Mies on toiselta nimeltään, ja samoin kuvittelen tietäväni, mikä on Ykskakkosen toinen nikki :)"
No mitkä ne on?
Leikitään nyt arvausleikkiä kun alkuun päästiin :D Pertti-setä kirjoitti:
Mä kyllä rupesin jo aikaisemmin heittään provona syitä "pikkulikan" käytökselle, mä olin jo siinä vaiheessa miltei täysin varma että pikkukakkonen=pikkulikka.
Provoilun tarkoitus oli selvittää miten pikkukakkonen suhtautuu siihen että minä alan kertomaan mitkä motiivit pikkulikkaa ohjaavat. Tiesin että jos pikkulikka on pikkukakkosen luomus, kaveri lyö jarrut päälle mikäli joku yrittää kertoa mitä hänen luomuksensa tekee ja ajattelee. Näin juuri tapahtui...Sinä olet kuitenkin väärässä, pikkukakkosen teoria vain yksinkertaisesti osui lähimmäs, vaikkei hänkään kaikessa ole oikeassa tai tietenkään tiedä kaikkea, minusta, tai mistään muustakaan.
Kylläpä se nyt kirpoo sinua, kun olet jossain asiassa ihan hakoteillä ja väärässä. Onko tämä nyt sinun elämässäsi ihan ensimmäinen kerta kun niin käy? Se on kyllä harmillista, tiedän tunteen, mutta kyllä se siitä. Seuraava kerta on jo helpompi ja pikkuhiljaa huomaat olevasi matkalla kohti myötätuntoa ja ymmärrystä itseäsi ja muita kohtaan.121212121212 kirjoitti:
"Ehkä täällä tulee vähän vainoharhaiseksi, koska kuvittelen tietäväni kuka Palstan Rumin Mies on toiselta nimeltään, ja samoin kuvittelen tietäväni, mikä on Ykskakkosen toinen nikki :)"
No mitkä ne on?
Leikitään nyt arvausleikkiä kun alkuun päästiin :DÄäääh, ihan sama, säilyttäköön vain kaikki omat salaisuutensa, koska niitäkin tarvitaan :)
121212121212 kirjoitti:
Vahingossa? :D
Kohta muuten exex-atn on myös minun sketsihahmojani. Pertti-setä kun ei päässyt sinua tapaamaan niin nyt yritettävänä on vanha kunnon palstahitler ätännä. Kun tämäkin nopan heitto johtaa kamusektorille, syy on tietysti minun ;)Mun on pakko myöntää että mä nautin sun ahdingostasi, sulla on kädet täynnä työtä yrittäessäsi hallita nukketeatteriasi.
- 121212121212
belon kirjoitti:
Ääääh, ihan sama, säilyttäköön vain kaikki omat salaisuutensa, koska niitäkin tarvitaan :)
Älä ole tylsä.
Ei tässä mitään salaisuuksia rikota. Sovitaan ettei tunnusteta jos arvaat oikein. - 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Mun on pakko myöntää että mä nautin sun ahdingostasi, sulla on kädet täynnä työtä yrittäessäsi hallita nukketeatteriasi.
Tämähän on parasta palstaviihdettä pitkään aikaan :D
- 123yp0oiunbfh
Pertti-setä kirjoitti:
Terroristi haluaisi oikeasti TAPPAA sinut, koska harrastat SEKSIÄ!!! Saatat saada välillä jopa niitä viattomia ja kilttejä neitsytnaisia, jotka kuuluisivat kiltille ja kunnolliselle Ikikselle!!! Ettäs kehtaatkin -vähintään tämä vuosi ja seuraavat 5 täysin piloilla..
Usko pois -tämä hienovarainen tölväisy on pitkän ja katkeran pohdiskelun tulos. - Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Siitä että noilla jokaisella on oma tyylinsä jonka kyllä erottaa, ne tuskin pystyisi sitä jatkuvasti ylläpiämään toisistaan erillisinä ja mikä tärkeintä, todellinen motiivi puuttuu. Sulla taas on vähän liikaakin vainoharhaisuutta kun epäilet millloin ketäkin kenenkin trolliksi, kyllä tällä s24:lla sen verran käyttäjiä on että kyllä täällän nyt kai vähän enemmän kuin kourallinen ihmisiä on kommentoimassa/lukemassa.
121212121212 kirjoitti:
Vahingossa? :D
Kohta muuten exex-atn on myös minun sketsihahmojani. Pertti-setä kun ei päässyt sinua tapaamaan niin nyt yritettävänä on vanha kunnon palstahitler ätännä. Kun tämäkin nopan heitto johtaa kamusektorille, syy on tietysti minun ;)No niin, ei tietenkään vahingossa, yritin kiltisti hiukan pehmitellä asiaa.
Tietenkin exatännä on sun nikki, kaikki jotka on ikinä tällä palstalla vaihtaneet sanaakaan sinun kanssasi oivat sinun sivupersooniasi. Eihän täällä edes ole ketään muita kuin sinä.. omaksi iloksi vain.123yp0oiunbfh kirjoitti:
Terroristi haluaisi oikeasti TAPPAA sinut, koska harrastat SEKSIÄ!!! Saatat saada välillä jopa niitä viattomia ja kilttejä neitsytnaisia, jotka kuuluisivat kiltille ja kunnolliselle Ikikselle!!! Ettäs kehtaatkin -vähintään tämä vuosi ja seuraavat 5 täysin piloilla..
Usko pois -tämä hienovarainen tölväisy on pitkän ja katkeran pohdiskelun tulos.Ajattelevatko kiltit ja kunnolliset noin? Aika yllättävää...
121212121212 kirjoitti:
belen aka naisen-mielestä oli vähemmän yllättävä valinta kuin PikkuLikka, belen on sentään pituuden ja statuksen perässä juoksevana naisena tunnustanut MAT:n hyvin pitkälti todeksi.Sinä ryökäle olet niin sinnikäs, ettei kukaan jaksa väittää vastaan.
Pituuden perässä juoksemisen myönnän puoliksi (vaistonvaraisesti), mutta statuksen perässä juoksemista en myönnä. Unohdat, että olin ja olen miestäni varakkaampi, sen vuoksi minun oli ajateltava monista asioista aivan toisella tavalla kuin köyhemmät nuoret tytöt.- 121212121212
exex-atn kirjoitti:
Pidän mielessäni :D
En ole (taaskaan) lukenut noita teidän käymiä keskusteluja, mutta olisin hyvin yllättynyt, jos noin olisi.Kun nyt tulit paljastaneeksi Pertti-sedän alistumisfantasiat, miksipä et palstakonkarina osallistuisi veikkailuun?
Ketkä ovat samoja nikkejä?
Voittajalle erikoispalkinto...? Ikis..M kirjoitti:
Siitä että noilla jokaisella on oma tyylinsä jonka kyllä erottaa, ne tuskin pystyisi sitä jatkuvasti ylläpiämään toisistaan erillisinä ja mikä tärkeintä, todellinen motiivi puuttuu. Sulla taas on vähän liikaakin vainoharhaisuutta kun epäilet millloin ketäkin kenenkin trolliksi, kyllä tällä s24:lla sen verran käyttäjiä on että kyllä täällän nyt kai vähän enemmän kuin kourallinen ihmisiä on kommentoimassa/lukemassa.
Kaikilla on oma roolinsa palstatotuuksien todistamisessa.
- 121212121212
belon kirjoitti:
Sinä ryökäle olet niin sinnikäs, ettei kukaan jaksa väittää vastaan.
Pituuden perässä juoksemisen myönnän puoliksi (vaistonvaraisesti), mutta statuksen perässä juoksemista en myönnä. Unohdat, että olin ja olen miestäni varakkaampi, sen vuoksi minun oli ajateltava monista asioista aivan toisella tavalla kuin köyhemmät nuoret tytöt.Ei vaikuta asiaan.
Varakas mies ei vaadi naiselta varakkuutta.
Varakas nainen vaatii mieheltä varakkuutta.
= nainen juoksee rahan/statuksen perässä, mies ei.
Nyt niitä veikkauksia! - Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Niin ja sitten vielä, tuossakin ihan edellisissä oli pikkukakkoselta ja pikkikseltä tullut viestiä perääkkäisillä minuuteilla, ei varmaan tarviis pakljon ettiä löytyis ketju jossa samalla minuutilla niin aika nopsa saa trolli olla jos montaa leikkii. Totta, voihan se teoriassa valmiiksi kirjoittaa jonnekin kommentit ja sitten vaan kopioida liittää mutta kuka ihan oikein semmoista jaksaisi jonkun pelkän pilailun vuoksi?
- 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
No niin, ei tietenkään vahingossa, yritin kiltisti hiukan pehmitellä asiaa.
Tietenkin exatännä on sun nikki, kaikki jotka on ikinä tällä palstalla vaihtaneet sanaakaan sinun kanssasi oivat sinun sivupersooniasi. Eihän täällä edes ole ketään muita kuin sinä.. omaksi iloksi vain.Eikä sovi unohtaa kuka minä todellisuudessa olen.
http://www.miesasia.fi/2016/07/kenella-naisista-on-korkein-markkina.html
Katsohan mihin S24-keskusteluun tämä kolumni johtaa... - Ikis..M
123yp0oiunbfh kirjoitti:
Usko pois -tämä hienovarainen tölväisy on pitkän ja katkeran pohdiskelun tulos.Mikäs toi nyt oli? Minustahan on mukavaa että pertti-setä on liittynyt joukkoon tummaan, vetää osan miesvihasta puoleensa niin me kiltit & kunnolliset päästään pikkuisen vähemmällä :) Lisäksi minusta yleisestikin on aina parempi mitä enemmän täällä kirjoittajia joilta tulee tekstiä enemmän kuin pari lausetta vaikka olisi eri mieltäkin joistakin asioista.
- 121212121212
Ikis..M kirjoitti:
Niin ja sitten vielä, tuossakin ihan edellisissä oli pikkukakkoselta ja pikkikseltä tullut viestiä perääkkäisillä minuuteilla, ei varmaan tarviis pakljon ettiä löytyis ketju jossa samalla minuutilla niin aika nopsa saa trolli olla jos montaa leikkii. Totta, voihan se teoriassa valmiiksi kirjoittaa jonnekin kommentit ja sitten vaan kopioida liittää mutta kuka ihan oikein semmoista jaksaisi jonkun pelkän pilailun vuoksi?
Muistahan ammattini.
Olen todella nopeaälyinen ja näppärä kirjoittamaan. Myös tietokoneen käyttö sujuu ex-nörtiltä kätevästi. Ikis..M kirjoitti:
Tää kommentointi alkoi kaikilla kolmella liian yhtä aikaa ollakseen sattumaa.
121212121212 kirjoitti:
Muistahan ammattini.
Olen todella nopeaälyinen ja näppärä kirjoittamaan. Myös tietokoneen käyttö sujuu ex-nörtiltä kätevästi.Ikävä sun kannaltasi, mutta tämä touhusi vain vahvistaa mun väitettäni.
belon kirjoitti:
Uusia kokemuksia, minua ei vielä koskaan ole kukaan luullut mieheksi, tää on ihan ensimmäinen kerta. Se ei haittaa mua ollenkaan, ehkä olen ollut edellisessä elämässäni homomies, kun naiset eivät pätkääkään kiinnosta.
Mutta en mä oikeesti ole Ykskakkonen etkä sinä ole Pulla (kuka lieneekään). Ehkä täällä tulee vähän vainoharhaiseksi, koska kuvittelen tietäväni kuka Palstan Rumin Mies on toiselta nimeltään, ja samoin kuvittelen tietäväni, mikä on Ykskakkosen toinen nikki :)Eipä ole kyllä minuakaan ikinä livenä mieheksi luultu, mutta täällä palstalla olen joidenkin mielestä ollut mies jo kuukausikaupalla. Mutta senhän takia täällä maailmassa tosiaan ollaan ja eletään, uusia jännittäviä kokemuksia ja silleen.
- Ikis..M
Pertti-setä kirjoitti:
Tää kommentointi alkoi kaikilla kolmella liian yhtä aikaa ollakseen sattumaa.
Totta, selvästikin minä, pikkukakkonen ja sinä ollaan saman trollin tuotoksia, samalla minuutilla kopioitiin tekstit ja lähetettiin hälveentäksemme epäluulot että olisimme muka sama henkilö vaikka olemmekin.
Ikis..M kirjoitti:
Totta, selvästikin minä, pikkukakkonen ja sinä ollaan saman trollin tuotoksia, samalla minuutilla kopioitiin tekstit ja lähetettiin hälveentäksemme epäluulot että olisimme muka sama henkilö vaikka olemmekin.
1212121212, belon ja PikkuLikka ilmaantuivat palstalle liki yhtä aikaa ja vetivät lyhykäisen sekavan keskustelun.
Vahvistaa vain sitä että pikkukakkonen on kaikkien noiden takana.Ikis..M kirjoitti:
Nyt alkaa täällä olla hienoa salaliittoteoriaa. En ole koskaan tiennyt että minulla on näin loistava mielikuvitus. Koska minun omia sivupersooniahan te kaikki olette.
- 121212121212
Thanx, dude!
Pertti-setä kirjoitti:
1212121212, belon ja PikkuLikka ilmaantuivat palstalle liki yhtä aikaa ja vetivät lyhykäisen sekavan keskustelun.
Vahvistaa vain sitä että pikkukakkonen on kaikkien noiden takana.Onhan se tosiaan mystillistä, että aikuiset ihmiset ilmestyvät työpäivän jälkeen samoihin aikoihin palstalle ja osallistuvat heitä koskevaan keskusteluun.
Hohhoijaa.. lopeta jo, ennen kuin teet itsestäsi täysin naurettavan, vaikka onhan se varmasti sivusta seuraavien mielestä varsin viihdyttävää.- ijljljlkjlhkkjhljh
Pertti-setä kirjoitti:
Kaikilla on oma roolinsa palstatotuuksien todistamisessa.
Juuri niin..
Mitä viidauden sanoja... - Ikis..M
scrg kirjoitti:
Nyt alkaa täällä olla hienoa salaliittoteoriaa. En ole koskaan tiennyt että minulla on näin loistava mielikuvitus. Koska minun omia sivupersooniahan te kaikki olette.
Se on hyvinkin mahdollista, ihan vähän aikaa sitten luin kirjan jossa sarjamurhaajalla oli kolme sivupersoonaa aidon lisäksi. Ja mistä sitä tietää vaikka ollaan kaikki pelkkää superälyn tuotosta, piilaksossahan ne osa jo uskoo niin. Ehkäpä meissä kaikissa asuu pieni pikkukakkonen tai pertti-setä :D
PikkuLikka kirjoitti:
Onhan se tosiaan mystillistä, että aikuiset ihmiset ilmestyvät työpäivän jälkeen samoihin aikoihin palstalle ja osallistuvat heitä koskevaan keskusteluun.
Hohhoijaa.. lopeta jo, ennen kuin teet itsestäsi täysin naurettavan, vaikka onhan se varmasti sivusta seuraavien mielestä varsin viihdyttävää.Kymmenen jälkeen, lyhyt sekava keskustelu...todellisuudessa vain vahvisti väitteeni.
PikkuLikka kirjoitti:
Eipä ole kyllä minuakaan ikinä livenä mieheksi luultu, mutta täällä palstalla olen joidenkin mielestä ollut mies jo kuukausikaupalla. Mutta senhän takia täällä maailmassa tosiaan ollaan ja eletään, uusia jännittäviä kokemuksia ja silleen.
Sä oot ollut täällä jo vuoden...
- 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Kymmenen jälkeen, lyhyt sekava keskustelu...todellisuudessa vain vahvisti väitteeni.
Ei keskustelu ollut sekava, et vain tajunnut sitä.
121212121212 kirjoitti:
Ei vaikuta asiaan.
Varakas mies ei vaadi naiselta varakkuutta.
Varakas nainen vaatii mieheltä varakkuutta.
= nainen juoksee rahan/statuksen perässä, mies ei.
Nyt niitä veikkauksia!Nyt tuli niin paljon asiaa, että täytyy jättää vastaaminen huomiseen, korjaan nuo tapetointijutut pois ja meen tutimaan.
Ehkä mä näen unta isä Laasasesta, joka oletkin sinä :D Montakohan ave mariaa tarvitaan, että saan anteeksi kaiken, minkä olen sanonut.belon kirjoitti:
Ääääh, ihan sama, säilyttäköön vain kaikki omat salaisuutensa, koska niitäkin tarvitaan :)
Niin tyypillistä belonia....
Pertti-setä kirjoitti:
Kymmenen jälkeen, lyhyt sekava keskustelu...todellisuudessa vain vahvisti väitteeni.
Olet hauska. Kyllä, kymmenen jälkeen.. niin syntistä.. pitäiskö sun mielestä olla nukkumassa jo?
121212121212 kirjoitti:
Ei keskustelu ollut sekava, et vain tajunnut sitä.
Taitaa vain olla niin että sinä et tajua todistaneesi väitteeni.
PikkuLikka kirjoitti:
Olet hauska. Kyllä, kymmenen jälkeen.. niin syntistä.. pitäiskö sun mielestä olla nukkumassa jo?
Luepa pikkukakkonen tuo kommentointi läpi ja mieti miten meni....
- 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Kannattaakin lukea viestit kaikessa rauhassa ajatuksella läpi.
Ehket vain pysy nuorempien kyydissä enää, se taisi olla syy kamusektorille päätymiseenkin :D - 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Minulle muuten tulee Pertti-sedästä mieleen eräs tunnettu palstalainen.
Kuvittelenko omiani? 121212121212 kirjoitti:
Kannattaakin lukea viestit kaikessa rauhassa ajatuksella läpi.
Ehket vain pysy nuorempien kyydissä enää, se taisi olla syy kamusektorille päätymiseenkin :DKäytännössä sä vahvistit mun väitteen.
- 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Syvällistä keskustelua ajatuksen kanssa.
Diippiä shittiä, kuten joku PikkuLikan kavereista voisi sanoa.
- 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Sä oot ollut täällä jo vuoden...
Kauankos "Pertti-setä" on muuten ollut palstalla? ;)
Pertti-setä kirjoitti:
En edelleenkään ole 12121212, mutta ihan kivasti meni, vähän parempi mieli nyt. Ei tosin kiitos sinun.
121212121212 kirjoitti:
Diippiä shittiä, kuten joku PikkuLikan kavereista voisi sanoa.
Suorastaan douppii shittii..
121212121212 kirjoitti:
Kauankos "Pertti-setä" on muuten ollut palstalla? ;)
4-5 kuukautta.
121212121212 kirjoitti:
Minulle muuten tulee Pertti-sedästä mieleen eräs tunnettu palstalainen.
Kuvittelenko omiani?Ei suinkaaan.. eräs tunnettu ytm katosi salaperäisesti ja hyvin pian sen jälkeen palstalle ilmestyi toinen, kamumme Pulla-Pertti.
PikkuLikka kirjoitti:
En edelleenkään ole 12121212, mutta ihan kivasti meni, vähän parempi mieli nyt. Ei tosin kiitos sinun.
Kai sun jotain piti yrittää uskottavuutesi säilyttämiseksi, mutta pieleen meni
- 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Ei suinkaaan.. eräs tunnettu ytm katosi salaperäisesti ja hyvin pian sen jälkeen palstalle ilmestyi toinen, kamumme Pulla-Pertti.
No, keittiössä usein leivotaan pullaa.
Ehkä se tuli mieleen, nyt kyllä maistuisikin korvapuusti iltapalaksi. - 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Suorastaan douppii shittii..
Douppia ei kannata käyttää...vaarallisia aineita.
Pertti-setä kirjoitti:
Kai sun jotain piti yrittää uskottavuutesi säilyttämiseksi, mutta pieleen meni
Eihän sulle kukaan inttämisessä ja loputtomassa kinaamisessa pärjääkään, sen kyllä tietävät kaikki. ;)
PikkuLikka kirjoitti:
Ei suinkaaan.. eräs tunnettu ytm katosi salaperäisesti ja hyvin pian sen jälkeen palstalle ilmestyi toinen, kamumme Pulla-Pertti.
Pertti-setä kyllä osaa leipoa pullaa.
- 121212121212
Pertti-setä kirjoitti:
Pertti-setä kyllä osaa leipoa pullaa.
Ettei vain olisi ex hoitanut pullien leipomisen?
PikkuLikka kirjoitti:
Eihän sulle kukaan inttämisessä ja loputtomassa kinaamisessa pärjääkään, sen kyllä tietävät kaikki. ;)
Hauskaahan tämä on, ja jatkossa muuttuu aina vain hauskemmaksi.
121212121212 kirjoitti:
Ettei vain olisi ex hoitanut pullien leipomisen?
Kyllä mä osaan pullat leipoa, mutta enemmän mä sämpylöistä tykkään.
Pertti-setä kirjoitti:
Hauskaahan tämä on, ja jatkossa muuttuu aina vain hauskemmaksi.
Huoh.
- 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
Huoh.
Pertti-setä on ihan tylsä.
Pertti-setä kirjoitti:
Kyllä tämä on selvää pässinlihaa
Ikävä sanoa, mutta sinä olet tässä nyt se pässi.
121212121212 kirjoitti:
Pertti-setä on ihan tylsä.
Emmä tiedä.. aika erikoista.
Öitä vaan kaikille.PikkuLikka kirjoitti:
Ikävä sanoa, mutta sinä olet tässä nyt se pässi.
Tää juttu on päivänselvä, Pertti-setä ajoi sketsihahmot luolasta taivasalle ja paljasti asioiden todellisen tilan.
- 121212121212
uityujguhkjhgk kirjoitti:
Harmi, ettei täällä voi ystävystyä kenenkään kanssa. Olisin mielelläni tekemisissä kanssasi enemmänkin palstatotuuksien tiimoilta. Yhteistyö voisi olla hyvinkin hedelmällistä. Ei kannata pyrkiä Laasaseksi Laasasen paikalle -vaan kehittää jotain uutta asian tiimoilta. Minulla on paljon ideoita..
(Lähetin muuten herralle itselleen kaveripyynnön -jota hän ei tietenkään huolinut. :) On meitä näköjään muitakin.. Yllättäen kauniit ytnit pitävät Laasasesta. Sellainen en tietenkään itse ole..) :)
Olen usein miettinyt, miten sinulle loppujen lopuksi käy..Pahoittelut että missasin tämän viestin.
Niin, identiteetin paljastaminen ei liene vaihtoehto. MAT ja myöskin miesasia ovat sellaisia joiden ajamisella on hintansa, erityisesti miehelle joka haluaa pariutua.
Naisethan, erityisesti "tasa-arvoiset" feministit, paljastavat näissä tilanteissa todellisen luontonsa.
Kun feminismi ajaa vain naisten asioita, he sanovat "no perustakaa oma liikkeenne".
Kun sellainen perustetaan, naisten reaktio on siihen kuuluvien miesten miehisyyden kyseenalaistaminen.
Käytännössä tuo rooli on hankala kenelle tahansa miehelle jolla on jotain menetettävää. 121212121212 kirjoitti:
Pahoittelut että missasin tämän viestin.
Niin, identiteetin paljastaminen ei liene vaihtoehto. MAT ja myöskin miesasia ovat sellaisia joiden ajamisella on hintansa, erityisesti miehelle joka haluaa pariutua.
Naisethan, erityisesti "tasa-arvoiset" feministit, paljastavat näissä tilanteissa todellisen luontonsa.
Kun feminismi ajaa vain naisten asioita, he sanovat "no perustakaa oma liikkeenne".
Kun sellainen perustetaan, naisten reaktio on siihen kuuluvien miesten miehisyyden kyseenalaistaminen.
Käytännössä tuo rooli on hankala kenelle tahansa miehelle jolla on jotain menetettävää.Hyvin puhuttu ja aikalailla totuudellinen kokonaiskuva tästä ajasta ja maailmasta.. ;P
Toivotaan, että se korjaantuu tavalla tai toisella mahdollisimman pian.. Oikea Tasa-ArvoIsmi olisi korjaus parempaan suuntaan, mutta se ei Femakoille jostain KuNmasta syystä käy.. ;P121212121212 kirjoitti:
"Ehkä täällä tulee vähän vainoharhaiseksi, koska kuvittelen tietäväni kuka Palstan Rumin Mies on toiselta nimeltään, ja samoin kuvittelen tietäväni, mikä on Ykskakkosen toinen nikki :)"
No mitkä ne on?
Leikitään nyt arvausleikkiä kun alkuun päästiin :DEn halua puhua PRM:n pään yli, mutta koska itse pyysit, niin kerron mielipiteeni sivupersoonastasi, se on käsittääkseni super-atm, joka itse luonnehti itseään vihaiseksi ja katkeraksi siinä missä Ykskakkonen on asiallisempi ja kiltimpi (Jekyll/Hyde -ilmiö). Ei tarvitse tunnustaa eikä asialla mulle ole sen kummempaa merkitystä, pohdiskelin vain, että noin saattaisi olla :)
Näiden molempien hahmojen ja monen muunkin mieskirjoittelijan asenteeseen liittyy askarruttava asia. Kun promoatte Sykkyrämykkyräänne, niin teette itse asiassa hallaa MA-teorialle vastailemalla tänne uskaltautuville naisille törkeyksiä - Super-atm kutsui sitä kostamiseksi - vaikka MA-teorin pitäisi olla apukeino pariutumisessa (tason määrittäminen ja kohottaminen). Sen sijaan täällä kaikki makaavat maassa ripotellen tuhkaa päälleen ja rähisevät vihaisesti lähestyville naisille, vaikka resursseja olisi muuhunkin. Miksi?
Jos tarkoitus on promota MA-teoriaa, niin eikö täällä pitäisi antaa näytteitä siitä, että teoria toimii, osaatte lähestyä naista paremmin? Ulkopuolisen silmin MA-teoria vaikuttaa aivan päinvastoin kuin sen pitäisi eli vakuuttaa miehelle, ettei tämä tule koskaan saamaan minkäänlaista naista, koska taso on muka niin alhainen, naiset niin hypergamisia, vaikka tosiasiassa hyvin todennäköisesti monen kohdalla on kyse siitä, etteivät he osaa lähestyä naista oikealla tavalla. He masentuvat liian äkkiä pakeista, syyllistävät itseään vastoinkäymisistä (olen liian tylsä/tavallinen/ruma) eivätkä osaa lähestyä naista yksilönä (siitä Pertti-setä ja Eräkettu täällä ovat täällä antaneet hyviä näytteitä, miten saada nainen tuntemaan olonsa mukavaksi, miten juttua pidetään yllä jne.).Pertti-setä kirjoitti:
Kyllä tämä on selvää pässinlihaa
Ajattelin, että yön yli nukuttuasi olisit ymmärtänyt, etten olekaan Ykskakkonen, mutta mennään sitten jatkossa Ykskakkosena ja miehenä, jos niin olet päättänyt.
Hassua, kun olin ajatellut olevani niin äidillinen/isoäidillinen hahmo, ja sitten luullaan mieheksi :) Isällinen hahmo olisi kenties vähän ankarampi.121212121212 kirjoitti:
Eikä sovi unohtaa kuka minä todellisuudessa olen.
http://www.miesasia.fi/2016/07/kenella-naisista-on-korkein-markkina.html
Katsohan mihin S24-keskusteluun tämä kolumni johtaa...Minulla on kyllä arvaus siitäkin, kuka Laasanen täällä voisi olla... :) Mutta antaa kuitenkin olla, toispuoleinen päänsärky vaivaa tänään.
Tuo Laasasen linkattu kirjoitushan muuten antaa ymmärtää, ettei miehen kannata yrittää baarissa ketään! Ei edes puumaa, kun siellä on kymmenen muutakin yrittäjää.belon kirjoitti:
En halua puhua PRM:n pään yli, mutta koska itse pyysit, niin kerron mielipiteeni sivupersoonastasi, se on käsittääkseni super-atm, joka itse luonnehti itseään vihaiseksi ja katkeraksi siinä missä Ykskakkonen on asiallisempi ja kiltimpi (Jekyll/Hyde -ilmiö). Ei tarvitse tunnustaa eikä asialla mulle ole sen kummempaa merkitystä, pohdiskelin vain, että noin saattaisi olla :)
Näiden molempien hahmojen ja monen muunkin mieskirjoittelijan asenteeseen liittyy askarruttava asia. Kun promoatte Sykkyrämykkyräänne, niin teette itse asiassa hallaa MA-teorialle vastailemalla tänne uskaltautuville naisille törkeyksiä - Super-atm kutsui sitä kostamiseksi - vaikka MA-teorin pitäisi olla apukeino pariutumisessa (tason määrittäminen ja kohottaminen). Sen sijaan täällä kaikki makaavat maassa ripotellen tuhkaa päälleen ja rähisevät vihaisesti lähestyville naisille, vaikka resursseja olisi muuhunkin. Miksi?
Jos tarkoitus on promota MA-teoriaa, niin eikö täällä pitäisi antaa näytteitä siitä, että teoria toimii, osaatte lähestyä naista paremmin? Ulkopuolisen silmin MA-teoria vaikuttaa aivan päinvastoin kuin sen pitäisi eli vakuuttaa miehelle, ettei tämä tule koskaan saamaan minkäänlaista naista, koska taso on muka niin alhainen, naiset niin hypergamisia, vaikka tosiasiassa hyvin todennäköisesti monen kohdalla on kyse siitä, etteivät he osaa lähestyä naista oikealla tavalla. He masentuvat liian äkkiä pakeista, syyllistävät itseään vastoinkäymisistä (olen liian tylsä/tavallinen/ruma) eivätkä osaa lähestyä naista yksilönä (siitä Pertti-setä ja Eräkettu täällä ovat täällä antaneet hyviä näytteitä, miten saada nainen tuntemaan olonsa mukavaksi, miten juttua pidetään yllä jne.).Teorian ajatus on vain kuvata ja selittää todellisuutta. Jos joku sen sisäistämisellä löytää keinoja helpottaa omaa elämäänsä, niin se varmaan tapahtuu muualla kuin palstalla. Jos palstaa hyödyntäen joku löytää itselleen parin tai panon lisää, niin sekään tuskin on keneltäkään pois, mutta tuollaista on laajemmin aivan turha odottaa, koska pääsääntöisesti palstan miehet ja naiset vaan on niin eri maailmoista.
scrg kirjoitti:
Teorian ajatus on vain kuvata ja selittää todellisuutta. Jos joku sen sisäistämisellä löytää keinoja helpottaa omaa elämäänsä, niin se varmaan tapahtuu muualla kuin palstalla. Jos palstaa hyödyntäen joku löytää itselleen parin tai panon lisää, niin sekään tuskin on keneltäkään pois, mutta tuollaista on laajemmin aivan turha odottaa, koska pääsääntöisesti palstan miehet ja naiset vaan on niin eri maailmoista.
"Jos palstaa hyödyntäen joku löytää itselleen parin tai panon lisää, niin sekään tuskin on keneltäkään pois, mutta tuollaista on laajemmin aivan turha odottaa,"
En odotakaan sellaista (enää, en vain aluksi käsittänyt tällaista palstaa ollenkaan), tarkoitin, että teorian sisäistämisen luulisi näkyvän edes jotenkin ajatusmaailmassa, ettei se olisi niin toivoton.- uhbnijgmfv
belon kirjoitti:
"Jos palstaa hyödyntäen joku löytää itselleen parin tai panon lisää, niin sekään tuskin on keneltäkään pois, mutta tuollaista on laajemmin aivan turha odottaa,"
En odotakaan sellaista (enää, en vain aluksi käsittänyt tällaista palstaa ollenkaan), tarkoitin, että teorian sisäistämisen luulisi näkyvän edes jotenkin ajatusmaailmassa, ettei se olisi niin toivoton.Kuten edellinen vastaaja totesi MA-teoria on vain mallinnus tai tulkinta asiasta. Sen tarkoitus on ainoastaan auttaa ymmärtämään sitä, miksi asiat ovat kuten ne ovat. Teoria, jonka itsekin vahvistat paikkansa pitäväksi miesvalinnallasi sekä mm. kehumalla narsistisen Pertti-sedän ja väkivaltaa ihannoivan umpirasistin Eräketun naisten käsittelytaitoja.
Se miksi Pertti-setä syyttelee muita multinikkailusta johtuu tietysti valitusta trollaustaktiikasta, jossa hyökkäys on paras puolustus, kun maa alkaa polttaa jalkojen alla. Vai mitä Ratikkakuski? uhbnijgmfv kirjoitti:
Kuten edellinen vastaaja totesi MA-teoria on vain mallinnus tai tulkinta asiasta. Sen tarkoitus on ainoastaan auttaa ymmärtämään sitä, miksi asiat ovat kuten ne ovat. Teoria, jonka itsekin vahvistat paikkansa pitäväksi miesvalinnallasi sekä mm. kehumalla narsistisen Pertti-sedän ja väkivaltaa ihannoivan umpirasistin Eräketun naisten käsittelytaitoja.
Se miksi Pertti-setä syyttelee muita multinikkailusta johtuu tietysti valitusta trollaustaktiikasta, jossa hyökkäys on paras puolustus, kun maa alkaa polttaa jalkojen alla. Vai mitä Ratikkakuski?"Kuten edellinen vastaaja totesi MA-teoria on vain mallinnus tai tulkinta asiasta. Sen tarkoitus on ainoastaan auttaa ymmärtämään sitä, miksi asiat ovat kuten ne ovat."
Kiitos tarkennuksesta (oletan, että tiedät miten asia on...). MA-teoriastahan ei ole mustaa valkoisella (eli kirjaa) vielä vai onko? Yritin tässäkin ketjussa sellaista kysellä. Olen lukenut H.L:n gradun pohjalta kirjoitetun kirjan kyllä, samoin yhden amerikkalaisen iskuoppaan, mutta ne eivät ole niin "kellontarkkoja" kuin jutut täällä palstalla. Pertti-sedän ja Eräketun otin esimerkeiksi siksi, että he toimivat kuten iskuoppaissa neuvotaan, mutta naisten kiinnostusta voi tietysti muutenkin herättää. Vaikkapa vain antamalla älynsä loistaa niin kuin täällä muutamat keskustelukumppanini ovat tehneet, vaikka täältä ei muuta etsitäkään kuin jutusteluseuraa (tai kukaan ei ainakaan tunnusta).
Asiaan, josta viimeksi kirjoitin et halunnut ottaa kantaa (MA-kannattajien fatalismi). Minä puolestani en ota kantaa kuka-kukin-on-trollauksiin paitsi sikäli, etten loppujen lopuksi tiedä, ovatko lutkittelutkin leikillistä trollausta - todellista tuskaakin vaikuttaa kuitenkin takana olevan.
"Teoria, jonka itsekin vahvistat paikkansa pitäväksi miesvalinnallasi"
Minulla ei vielä ole kantaa siihen, pitääkö MA-teoria kokonaisuudessaan kutinsa vai ei, jotkut asiat selvästikin pitävät paikkansa, mutta en tiedä siitä tarpeeksi (=yhtenäistä kokonaisesitystä) voidakseni sanoa mielipiteeni. Ehdottomasti kiinnostava tulkinta (kuten määrittelet), ja jos muuta ei ole ole tarkoitus ollakaan, niin sitä parempi.
Mulla on vapaapäivä, pianonvirittäjä tulee hetkellä millä hyvänsä, täytyy mennä laittamaan kahvipöytä valmiiksi.- nbsrysyt
belon kirjoitti:
"Kuten edellinen vastaaja totesi MA-teoria on vain mallinnus tai tulkinta asiasta. Sen tarkoitus on ainoastaan auttaa ymmärtämään sitä, miksi asiat ovat kuten ne ovat."
Kiitos tarkennuksesta (oletan, että tiedät miten asia on...). MA-teoriastahan ei ole mustaa valkoisella (eli kirjaa) vielä vai onko? Yritin tässäkin ketjussa sellaista kysellä. Olen lukenut H.L:n gradun pohjalta kirjoitetun kirjan kyllä, samoin yhden amerikkalaisen iskuoppaan, mutta ne eivät ole niin "kellontarkkoja" kuin jutut täällä palstalla. Pertti-sedän ja Eräketun otin esimerkeiksi siksi, että he toimivat kuten iskuoppaissa neuvotaan, mutta naisten kiinnostusta voi tietysti muutenkin herättää. Vaikkapa vain antamalla älynsä loistaa niin kuin täällä muutamat keskustelukumppanini ovat tehneet, vaikka täältä ei muuta etsitäkään kuin jutusteluseuraa (tai kukaan ei ainakaan tunnusta).
Asiaan, josta viimeksi kirjoitin et halunnut ottaa kantaa (MA-kannattajien fatalismi). Minä puolestani en ota kantaa kuka-kukin-on-trollauksiin paitsi sikäli, etten loppujen lopuksi tiedä, ovatko lutkittelutkin leikillistä trollausta - todellista tuskaakin vaikuttaa kuitenkin takana olevan.
"Teoria, jonka itsekin vahvistat paikkansa pitäväksi miesvalinnallasi"
Minulla ei vielä ole kantaa siihen, pitääkö MA-teoria kokonaisuudessaan kutinsa vai ei, jotkut asiat selvästikin pitävät paikkansa, mutta en tiedä siitä tarpeeksi (=yhtenäistä kokonaisesitystä) voidakseni sanoa mielipiteeni. Ehdottomasti kiinnostava tulkinta (kuten määrittelet), ja jos muuta ei ole ole tarkoitus ollakaan, niin sitä parempi.
Mulla on vapaapäivä, pianonvirittäjä tulee hetkellä millä hyvänsä, täytyy mennä laittamaan kahvipöytä valmiiksi.Älyllä voi herättää kiinnostusta, mutta ei romanttista tai seksuaalista kiinnostusta (paitsi aivan marginaalitapauksissa).
En ottanut kantaa fatalismiin, koska sillä ei ole juurikaan tekemistä itse teorian kanssa. Teoria ei ole mikään itseään toteuttava ennuste tms. vaikka sen avulla yksilö voi tietysti tunnistaa niitä kohtia ja hetkiä, missä voisi tehdä toisin tai vaihtoehtoisesti ymmärtää sen, ettei mikään muutos johtaisi parannukseen ja keskittyä muihin asioihin. Ja yksilötasolle mentäessä löytyy aina poikkeuksia teoriaan.
Ei ihmisen parinvalinta ole mitään mystiikkaa saati rakettitiedettä vaan ihan yksinkertaisiin asioihin perustuvaa kamaa. Jos nyt vain on sattunut sen(kin) suhteen saamaan huonot lähtökohdat, niin on minusta ihan hyvä, että asia saa selityksen. Jos tätä ei siis ihminen itse ole onnistunut ymmärtämään. Sen sijaan, että pidettäisiin yllä valheellista toivoa asioiden muuttumisesta paremmaksi. nbsrysyt kirjoitti:
Älyllä voi herättää kiinnostusta, mutta ei romanttista tai seksuaalista kiinnostusta (paitsi aivan marginaalitapauksissa).
En ottanut kantaa fatalismiin, koska sillä ei ole juurikaan tekemistä itse teorian kanssa. Teoria ei ole mikään itseään toteuttava ennuste tms. vaikka sen avulla yksilö voi tietysti tunnistaa niitä kohtia ja hetkiä, missä voisi tehdä toisin tai vaihtoehtoisesti ymmärtää sen, ettei mikään muutos johtaisi parannukseen ja keskittyä muihin asioihin. Ja yksilötasolle mentäessä löytyy aina poikkeuksia teoriaan.
Ei ihmisen parinvalinta ole mitään mystiikkaa saati rakettitiedettä vaan ihan yksinkertaisiin asioihin perustuvaa kamaa. Jos nyt vain on sattunut sen(kin) suhteen saamaan huonot lähtökohdat, niin on minusta ihan hyvä, että asia saa selityksen. Jos tätä ei siis ihminen itse ole onnistunut ymmärtämään. Sen sijaan, että pidettäisiin yllä valheellista toivoa asioiden muuttumisesta paremmaksi.Kirjaa ei siis ole vielä ilmestynyt, jään sitä odottelemaan. Kiitokset näkemyksistäsi.
Itselleni älykkyys ja lahjakkuus sekä kiinnostus samanlaisiin asioihin ovat keskeisiä parinvalintakriteerejä olleet (tärkeämpiä kuin ulkonäkö), muuten "kemiaa" ei voi syntyä. Myös siksi mitkään baari/yhdenillan- ja deittikuviot eivät ole vetäneet puoleensa (epäilen, että muitakin kaltaisiani naisia löytyy).belon kirjoitti:
Kirjaa ei siis ole vielä ilmestynyt, jään sitä odottelemaan. Kiitokset näkemyksistäsi.
Itselleni älykkyys ja lahjakkuus sekä kiinnostus samanlaisiin asioihin ovat keskeisiä parinvalintakriteerejä olleet (tärkeämpiä kuin ulkonäkö), muuten "kemiaa" ei voi syntyä. Myös siksi mitkään baari/yhdenillan- ja deittikuviot eivät ole vetäneet puoleensa (epäilen, että muitakin kaltaisiani naisia löytyy).Kun sä HL:n kirjan mainitsit, niin luulisi lähdeluettelosta löytyvän materiaalia:
https://docs.google.com/file/d/0B6VZjBGVJHtadTRoZFN3VWRDajQ/edit- dfhrydrty
belon kirjoitti:
Kirjaa ei siis ole vielä ilmestynyt, jään sitä odottelemaan. Kiitokset näkemyksistäsi.
Itselleni älykkyys ja lahjakkuus sekä kiinnostus samanlaisiin asioihin ovat keskeisiä parinvalintakriteerejä olleet (tärkeämpiä kuin ulkonäkö), muuten "kemiaa" ei voi syntyä. Myös siksi mitkään baari/yhdenillan- ja deittikuviot eivät ole vetäneet puoleensa (epäilen, että muitakin kaltaisiani naisia löytyy).En epäile kriteerejäsi laisinkaan. Aika monella naisella ne ovat varmasti samanlaiset. Myös miehenä viehätyn vastaavista naisista. Tuo kriteerien perusteella valinta tapahtuu kuitenkin vasta sen jälkeen, kun henkilö on todettu ominaisuuksiltaan kelpoiseksi lisääntymiskumppaniksi. Tämä esivalinta ei yleensä ole tietoisella tasolla tehty. Ja tällä tasolla hajonta on vähäisempää, tarkoittaen miesten kohdalla ulkonäkö, status/varallisuus -ominaisuuksia.
MA-teoria kuvaa hyvin sitä, mitä tuossa esivalintasolla tapahtuu. Vasta sen jälkeen muilla ominaisuuksilla, kuten persoonalla saattaisi olla jotain merkitystä.
Eivät minuakaan deittailukuviot vedä puoleensa laisinkaan ja tiedän, ettei minulla olisi siellä mitään jakoakaan. Mutta jos tahtoisin saada suhteen naisen kanssa, niin niitä olisi lähes välttämätöntä harjoittaa. Huomaathan, että sinun naisena ei ole näin tarvinnut tehdä. dfhrydrty kirjoitti:
En epäile kriteerejäsi laisinkaan. Aika monella naisella ne ovat varmasti samanlaiset. Myös miehenä viehätyn vastaavista naisista. Tuo kriteerien perusteella valinta tapahtuu kuitenkin vasta sen jälkeen, kun henkilö on todettu ominaisuuksiltaan kelpoiseksi lisääntymiskumppaniksi. Tämä esivalinta ei yleensä ole tietoisella tasolla tehty. Ja tällä tasolla hajonta on vähäisempää, tarkoittaen miesten kohdalla ulkonäkö, status/varallisuus -ominaisuuksia.
MA-teoria kuvaa hyvin sitä, mitä tuossa esivalintasolla tapahtuu. Vasta sen jälkeen muilla ominaisuuksilla, kuten persoonalla saattaisi olla jotain merkitystä.
Eivät minuakaan deittailukuviot vedä puoleensa laisinkaan ja tiedän, ettei minulla olisi siellä mitään jakoakaan. Mutta jos tahtoisin saada suhteen naisen kanssa, niin niitä olisi lähes välttämätöntä harjoittaa. Huomaathan, että sinun naisena ei ole näin tarvinnut tehdä."Mutta jos tahtoisin saada suhteen naisen kanssa, niin niitä olisi lähes välttämätöntä harjoittaa. "
Belon tuossa mainitsi että vakiosakista pertti ja eräkettu on hyviä tuossa henkilökohtaisemman keskustelun ylläpidossa ja kehittämisessä. He varmaan on hyviä siinä livenäkin ja se voi johtua yksinkertaisesti siitä että he ovat harjoitelleet tai ehkä oikeammin saaneet harjoitella sitä paljon.scrg kirjoitti:
"Mutta jos tahtoisin saada suhteen naisen kanssa, niin niitä olisi lähes välttämätöntä harjoittaa. "
Belon tuossa mainitsi että vakiosakista pertti ja eräkettu on hyviä tuossa henkilökohtaisemman keskustelun ylläpidossa ja kehittämisessä. He varmaan on hyviä siinä livenäkin ja se voi johtua yksinkertaisesti siitä että he ovat harjoitelleet tai ehkä oikeammin saaneet harjoitella sitä paljon.Juuri tuota tarkoitin.
scrg kirjoitti:
Kun sä HL:n kirjan mainitsit, niin luulisi lähdeluettelosta löytyvän materiaalia:
https://docs.google.com/file/d/0B6VZjBGVJHtadTRoZFN3VWRDajQ/editKiitokset vaivannäöstäsi. En sieltä löytänyt tasoista kertovaa kirjaa, mutta en toki kaikki käynytkään läpi, katson vielä uudestaan. Ei sen kirjan tarvitsisi olla tutkimusta. HL:n kannattaisi kirjoittaa tavallinen tietokirja, väikkärithän jäävät arkistoihin pölyttymään ja tohtorin hatulle käy samoin vaatekaapissa.
dfhrydrty kirjoitti:
En epäile kriteerejäsi laisinkaan. Aika monella naisella ne ovat varmasti samanlaiset. Myös miehenä viehätyn vastaavista naisista. Tuo kriteerien perusteella valinta tapahtuu kuitenkin vasta sen jälkeen, kun henkilö on todettu ominaisuuksiltaan kelpoiseksi lisääntymiskumppaniksi. Tämä esivalinta ei yleensä ole tietoisella tasolla tehty. Ja tällä tasolla hajonta on vähäisempää, tarkoittaen miesten kohdalla ulkonäkö, status/varallisuus -ominaisuuksia.
Eivät minuakaan deittailukuviot vedä puoleensa laisinkaan ja tiedän, ettei minulla olisi siellä mitään jakoakaan. Mutta jos tahtoisin saada suhteen naisen kanssa, niin niitä olisi lähes välttämätöntä harjoittaa. Huomaathan, että sinun naisena ei ole näin tarvinnut tehdä.Siis esivalinnasta kyse, ookoo. Mun täytyy vielä penkoa tuota lähdeluetteloa.
Parinvalinnassa on mukana tuuriakin, monilla ei mene ekalla oikein, vaikka speksit olis millaiset.- ndtyedty
belon kirjoitti:
Siis esivalinnasta kyse, ookoo. Mun täytyy vielä penkoa tuota lähdeluetteloa.
Parinvalinnassa on mukana tuuriakin, monilla ei mene ekalla oikein, vaikka speksit olis millaiset.Näin on ja toisilla ei mene koskaan oikein tai ei tule edes tilaisuutta kokeiluun.
- hsyrytd
scrg kirjoitti:
"Mutta jos tahtoisin saada suhteen naisen kanssa, niin niitä olisi lähes välttämätöntä harjoittaa. "
Belon tuossa mainitsi että vakiosakista pertti ja eräkettu on hyviä tuossa henkilökohtaisemman keskustelun ylläpidossa ja kehittämisessä. He varmaan on hyviä siinä livenäkin ja se voi johtua yksinkertaisesti siitä että he ovat harjoitelleet tai ehkä oikeammin saaneet harjoitella sitä paljon.Noinhan se varmasti on, harjoitus tekee mestarin. Mutta ei se yksistään riitä mihinkään. Esim. itse juttelen aivan sujuvasti lähes kenen kanssa vain henkilökohtaisistakin asioista, silti olen suhdemarkkinoilla täysi nolla. Mistä lie sitten johtuu...
hsyrytd kirjoitti:
Noinhan se varmasti on, harjoitus tekee mestarin. Mutta ei se yksistään riitä mihinkään. Esim. itse juttelen aivan sujuvasti lähes kenen kanssa vain henkilökohtaisistakin asioista, silti olen suhdemarkkinoilla täysi nolla. Mistä lie sitten johtuu...
Tuo harjoittelu on vähän kuin tekisit pelkkää peruskuntotreeniä vaikka joskus pitäisi ottaa enemmän tehoja irti. Mutta "tehoharjoittelua" ei voi tehdä yksinään. Toiset saavat siihen enemmän mahdollisuuksia ja paljon kannustavampaa palautetta.
- bsftgsrty
scrg kirjoitti:
Tuo harjoittelu on vähän kuin tekisit pelkkää peruskuntotreeniä vaikka joskus pitäisi ottaa enemmän tehoja irti. Mutta "tehoharjoittelua" ei voi tehdä yksinään. Toiset saavat siihen enemmän mahdollisuuksia ja paljon kannustavampaa palautetta.
Totta ja luulenpa , että tässäkin kannustava palaute ja mahdollisuudet kasautuvat sinne, missä niitä on jo ennestään runsaasti.
- AvioATmies
Juuri sen takia nainen on usein parempi seksikumppani, koska naisen kanssa tämä sujuu. Kyllä toki monien miestenkin kanssa. Mutta ne, jotka edelleen uskovat kyseessä olevan jokin epärehellinen pelimiehen rituaali, voisivat vähän tarkistaa käsityksiään.Sori vaan, mutta pelimiestaidot ON sama asia kuin viettelytaidot. Pelimies vaan käyttää niitä hiukkasen hedonistisempiin tarkoituksiin kun sen yhden parisuhteen saamiseen.
hsyrytd kirjoitti:
Noinhan se varmasti on, harjoitus tekee mestarin. Mutta ei se yksistään riitä mihinkään. Esim. itse juttelen aivan sujuvasti lähes kenen kanssa vain henkilökohtaisistakin asioista, silti olen suhdemarkkinoilla täysi nolla. Mistä lie sitten johtuu...
"Esim. itse juttelen aivan sujuvasti lähes kenen kanssa vain henkilökohtaisistakin asioista, silti olen suhdemarkkinoilla täysi nolla. Mistä lie sitten johtuu..."
Tuttu tarina täällä, ja tuohon suhdemarkkinoiden täyteen nollaan mahtuu koko universumi. Tarkoitan, että tultu pitkältä ja raskaalta matkalta, kun on tuollainen kokemus itsestä. Täällä palstalla näkyy yksinäisyyttä ja pettymyksiä (naisiin). Mutta moni varmasti toipuukin ja jättää palstan.
Yksi juttu, mitä täällä ei ole paljon käsitelty ainakaan minun lukemissani ketjuissa on se, että tuntemattomia ihmisiä/naisia baarissa on hankala lähestyä. Onnistumisprosentti on pieni, ja ne, jotka kutsuun vastaavat, ovat todennäköisesti haku päällä seksiä ajatellen. Mutta koska ulkonäöstä ei voi päätellä yhteensopimista, persoonallisuutta eikä paljon muutakaan, niin on aika pieni mahdollisuus onnistua. Sama pätee deittailuun. Tuntemattomien kanssa pärjäävät pelimiehet, en tiedä sitten, onko sellaisten kokemusten hakeminen hyväksi niille, jotka hakevat pysyvämpää. Eron jälkeen hurvittelu voi tietty olla vapauttavaa ja yksi pysäkki kohti toisenlaista elämänvaihetta.
Jos olisin sinkku ja etsisin suhdetta, yrittäisin vain sinnikkäästi laajentaa tuttavapiiriäni, koska sieltä ne pysyvimmät suhteet kuitenkin taitavat löytyä. Ainakin, jos takana on paljon pettymyksiä tai ollaan jo vähän vanhempia, jolloin tullaan yleensä varovaisemmiksi. Tuntemattomien ihmisten joukosta sopivan etsiminen on yhtä vaikeaa kuin neulan etsiminen heinäsuovasta. Luulen, että tasoajattelu (joka pohjautuu empiirisiin havaintoihin?) osittain pohjautuu sellaiseen (naisten) käyttäytymiseen, että luonteeltaan varovaisemmat naiset ovat varovaisia valinnoissaan eikä heidän lähelleen ole helppo päästä ventovieraan (kuten HL:n linkatussa kolumnissa kerrotaan).- gyfvbuhnijm
belon kirjoitti:
"Esim. itse juttelen aivan sujuvasti lähes kenen kanssa vain henkilökohtaisistakin asioista, silti olen suhdemarkkinoilla täysi nolla. Mistä lie sitten johtuu..."
Tuttu tarina täällä, ja tuohon suhdemarkkinoiden täyteen nollaan mahtuu koko universumi. Tarkoitan, että tultu pitkältä ja raskaalta matkalta, kun on tuollainen kokemus itsestä. Täällä palstalla näkyy yksinäisyyttä ja pettymyksiä (naisiin). Mutta moni varmasti toipuukin ja jättää palstan.
Yksi juttu, mitä täällä ei ole paljon käsitelty ainakaan minun lukemissani ketjuissa on se, että tuntemattomia ihmisiä/naisia baarissa on hankala lähestyä. Onnistumisprosentti on pieni, ja ne, jotka kutsuun vastaavat, ovat todennäköisesti haku päällä seksiä ajatellen. Mutta koska ulkonäöstä ei voi päätellä yhteensopimista, persoonallisuutta eikä paljon muutakaan, niin on aika pieni mahdollisuus onnistua. Sama pätee deittailuun. Tuntemattomien kanssa pärjäävät pelimiehet, en tiedä sitten, onko sellaisten kokemusten hakeminen hyväksi niille, jotka hakevat pysyvämpää. Eron jälkeen hurvittelu voi tietty olla vapauttavaa ja yksi pysäkki kohti toisenlaista elämänvaihetta.
Jos olisin sinkku ja etsisin suhdetta, yrittäisin vain sinnikkäästi laajentaa tuttavapiiriäni, koska sieltä ne pysyvimmät suhteet kuitenkin taitavat löytyä. Ainakin, jos takana on paljon pettymyksiä tai ollaan jo vähän vanhempia, jolloin tullaan yleensä varovaisemmiksi. Tuntemattomien ihmisten joukosta sopivan etsiminen on yhtä vaikeaa kuin neulan etsiminen heinäsuovasta. Luulen, että tasoajattelu (joka pohjautuu empiirisiin havaintoihin?) osittain pohjautuu sellaiseen (naisten) käyttäytymiseen, että luonteeltaan varovaisemmat naiset ovat varovaisia valinnoissaan eikä heidän lähelleen ole helppo päästä ventovieraan (kuten HL:n linkatussa kolumnissa kerrotaan).Omakohtaisesti en ole pettynyt naisiin vaan enemmän itseeni. Tietenkään valheita ei ole kiva kuulla - edes lohdutuksena. Minulla on laajahko tuttavapiiri eikä sen laajentaminen ole ongelma. Sen voi tietysti ajatella kasvattavan todennäköisyyttä, mutta se on vain näennäistä. Eikä omassa tilanteessani ole enää varaa riskeihin.
Varmasti tasoajattelu perustuu osin tuntemattomien kohtaamisiin. Mutta ei se tee sitä paikkansa pitämättömäksi. Tunnen aika monta fiksua ja varovaista naista ja kyllä heidänkin pariutuminen noudattelee vahvasti teoriaa. Prosessi on vain vähän hitaampi heillä.
Jos ei ole kiinnostava kenenkään mielestä, niin en näe, miten tuttuuden aste muuttaisi asiaa mihinkään kun puhutaan seksuaalis-romanttisesta kiinnostuksesta. Ja siinä on todella iso työ, että saa itsestään kitkettyä nämä puolet pois. Katkeruus olisi helppo, jopa luonnollinen, valinta.
- Ikis..M
Ehkäpä palstanaisten yleinen innokkuus seksiin ja varhaiset tuhannen panon haamurajan rikkomiset onkin jollain tavalla yhteydessä siihen että ovat sinkut -palstalla :D
Onko tuhannen panon sinkut ikävä muistutus, että on muunkinlaisia sinkkuja kuin neitsytsinkut?
- Ikis..M
Ratikkakuski kirjoitti:
Onko tuhannen panon sinkut ikävä muistutus, että on muunkinlaisia sinkkuja kuin neitsytsinkut?
Tuhannen mulkut mirat kivasti muistuttaa että vaikka ilmaiset ämpärit jonoja kerääkin jokapaikassa missä niitä jaetaan ei välttämättä ole järkevää itse sinne jonottamaan mennä.
Ikis..M kirjoitti:
Tuhannen mulkut mirat kivasti muistuttaa että vaikka ilmaiset ämpärit jonoja kerääkin jokapaikassa missä niitä jaetaan ei välttämättä ole järkevää itse sinne jonottamaan mennä.
Jos minäkin aloitin ensimmäisen monivuotisen suhteeni 18-vuotiaana ikäiseni naisen kanssa, niin ei silloinen tyttöystäväni/avovaimoni paljon päälle 20:n ollut, kun luku oli täynnä. Aika harva sinkku panee samalla intensiteetillä kuin nuori vakituisessa parisuhteessa.
- oiöojkölikjl
No menisit perkele sinäkin kerrankin PANEMAAN, niin ei ehkä tarvitsis sitä TEORIAPUOLTA miettiä niin paljon.
- öööök
oiöojkölikjl kirjoitti:
No menisit perkele sinäkin kerrankin PANEMAAN, niin ei ehkä tarvitsis sitä TEORIAPUOLTA miettiä niin paljon.
No ketä se panis, kuka sille antais:D
öööök kirjoitti:
No ketä se panis, kuka sille antais:D
Uskon, että Ikis on mies eikä miestä voi väkisin "panna", jos hän ei itse halua.
Epäilen kyllä, että suurin osa täällä kirjoittelevista miehistä arvioi oman viehätysvoimansa täysin alakanttiin, mutta eri syistä.- ökiökiöki
belon kirjoitti:
Uskon, että Ikis on mies eikä miestä voi väkisin "panna", jos hän ei itse halua.
Epäilen kyllä, että suurin osa täällä kirjoittelevista miehistä arvioi oman viehätysvoimansa täysin alakanttiin, mutta eri syistä.Usko mitä uskot, narttu lutka se on ja ei kukaan halua sitä panna.
Miehet on raiskannu miehiä ja naiset on raiskannu miehiä.
Epäilen että olet multinikkini, sillä mehän arvioimme itsemme yläkanttiin ja kaikki naiset alakanttiin. ökiökiöki kirjoitti:
Usko mitä uskot, narttu lutka se on ja ei kukaan halua sitä panna.
Miehet on raiskannu miehiä ja naiset on raiskannu miehiä.
Epäilen että olet multinikkini, sillä mehän arvioimme itsemme yläkanttiin ja kaikki naiset alakanttiin.No joo, harvemmin naiset ikisinkkuja haluavat raiskata tai edes valloittaa äkkirynnäköllä. Vaikeasti tavoiteltavan rooli taitaa olla kaikin puolin vanhentunut tosielämässä.
- Ikis..M
belon kirjoitti:
No joo, harvemmin naiset ikisinkkuja haluavat raiskata tai edes valloittaa äkkirynnäköllä. Vaikeasti tavoiteltavan rooli taitaa olla kaikin puolin vanhentunut tosielämässä.
Tuo mökeltävä ökiökiöki taitaa olla joku kehitysvammainen, turha sille mitään on selittää.
- oivoijoi
Ikis..M kirjoitti:
Tuo mökeltävä ökiökiöki taitaa olla joku kehitysvammainen, turha sille mitään on selittää.
Älä nyt itteäs peukuta, tulee vielä sormi ja pylly kipeeks. ;D
- Ikis..M
oivoijoi kirjoitti:
Älä nyt itteäs peukuta, tulee vielä sormi ja pylly kipeeks. ;D
Voi kuule kun en pysty peukuttamaan kun en ole rekkautunut, joku muukin varmaan tunnisti vajakin noista sun teksteistä ja siks vaan peukutti :)
- AvioATmies
Ratikkakuski kirjoitti:
Paskooko karhu metsään?
Palstan olemuksen voisi tiivistää lauseeseen "Vastentahtoisesti selibaatissa elävät sinkkumiehet valittavat siitä kuinka sinkkunaiset paneskelevat ympäriinsä". AvioATmies kirjoitti:
Paskooko karhu metsään?
Palstan olemuksen voisi tiivistää lauseeseen "Vastentahtoisesti selibaatissa elävät sinkkumiehet valittavat siitä kuinka sinkkunaiset paneskelevat ympäriinsä".Sanos muuta. :-)
- Pillujen-asiantuntija
Nainen ei ole kiinnostunut seksistä ennen kun mies tekee aloitteen. Kun mies tekee aloitteen niin nainen ymmärtää että on seksuaalisesti haluttava miehen mielestä ja silloin naisen halut heräävät. Ilman miehiä naiset olis passiivisia ja kutoisivat sukkia varmaan kaiket illat jos miehet ei tekisi alotteita.
- Ihminen.moniulotteinen
Miten sitten lesbot ja binaiset, joilla on naissuhteita?
- SuistutKiskoilta
Ratikkakuski kirjoitti:
Minun kokemusteni mukaan aloitteen tehneet naiset vasta seksuaalisia ovatkin. :-)
Ai sä oletkin nykyään taas mies !.
SuistutKiskoilta kirjoitti:
Ai sä oletkin nykyään taas mies !.
Jos olenkin lesbo (ainakin tänään). :-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Jos olenkin lesbo (ainakin tänään). :-)
Joku lesbo sanoi, ettei lesbo naiset kuulemma oikein löydä pareja.. Uskoiskohan ne jos joku/jotkut sanois olevansa transu lesbo(ja)?..Vai ajattelevatkohan ne aina itse erillaisista kaikkea negatiivistä?.. Se ei olisi kyllä yhtään Suvaitsevaista kohtelua, jos näin olisi ja se tarkoittaisi, että lesbot olisivat kaksinaamaista väkeä.. ;D
Vits.. vitsi.. mut mielikuvitus lähti taas laukkaamaan.. Ja onhan tuossa totuutta ainakin toinen puoli ja osa voisi tuosta tavalla tai toisella hyötyäkin..Tosin aika oudolla tavalla.. ;P
HeteroSuhde, joka ei ole "olevinaan" HeteroSuhde.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Joku lesbo sanoi, ettei lesbo naiset kuulemma oikein löydä pareja.. Uskoiskohan ne jos joku/jotkut sanois olevansa transu lesbo(ja)?..Vai ajattelevatkohan ne aina itse erillaisista kaikkea negatiivistä?.. Se ei olisi kyllä yhtään Suvaitsevaista kohtelua, jos näin olisi ja se tarkoittaisi, että lesbot olisivat kaksinaamaista väkeä.. ;D
Vits.. vitsi.. mut mielikuvitus lähti taas laukkaamaan.. Ja onhan tuossa totuutta ainakin toinen puoli ja osa voisi tuosta tavalla tai toisella hyötyäkin..Tosin aika oudolla tavalla.. ;P
HeteroSuhde, joka ei ole "olevinaan" HeteroSuhde.. ;PAinakaan minä en tunne yhtään homoa lesboista puhumattakaan, joilla olisi helpompaa kuin tuntemillani heteroilla. Piirit on pienet, entisiä koulukiusattuja jne. Ei kä kateeksi.
Ratikkakuski kirjoitti:
Ainakaan minä en tunne yhtään homoa lesboista puhumattakaan, joilla olisi helpompaa kuin tuntemillani heteroilla. Piirit on pienet, entisiä koulukiusattuja jne. Ei kä kateeksi.
Totta, varsinkin homokulttuuri on aika ulkonäkökeskeinen.
Ratikkakuski kirjoitti:
Ainakaan minä en tunne yhtään homoa lesboista puhumattakaan, joilla olisi helpompaa kuin tuntemillani heteroilla. Piirit on pienet, entisiä koulukiusattuja jne. Ei kä kateeksi.
Tänään tyttäreni jäi ihmettelee Tom of Finland kuvan kohdalle. Ihmetteli alastomuutta ja ilmaisin unohtanut vaatteet kun kumisaapasta veti jalkaan joulunuttu asussaan.
Se sano se on piiretty ja tuumasin unohti piirtää ne.
Se sano-se on hassu höpönassu.
Tänään se piirteli tissejä piirustukselleen ja sanoin ettei se ole sopivaa. Mutta ovatko ne sitten siivet.valtakunta kirjoitti:
Tänään tyttäreni jäi ihmettelee Tom of Finland kuvan kohdalle. Ihmetteli alastomuutta ja ilmaisin unohtanut vaatteet kun kumisaapasta veti jalkaan joulunuttu asussaan.
Se sano se on piiretty ja tuumasin unohti piirtää ne.
Se sano-se on hassu höpönassu.
Tänään se piirteli tissejä piirustukselleen ja sanoin ettei se ole sopivaa. Mutta ovatko ne sitten siivet.Sellaista se on lapsen kasvattaminen aikuisten maailmassa. Hyvä että keksit selityksiä, moni vain tyytyy kauhistelmaan.
- monimutkaista
Oletko nuori? Nuoret naiset saattavat olla ujoja ja odottavat miehen tekevän aloitteen seksiin. He eivät ehkä kehtaa myöskään näyttää mitä haluavat, joten huvi voi jäädä heiltä laimeaksi ja sitä myöten kiinnostuskin koko hommaan saattaa laantua. Kiinnostumattomuus seksistä ei kuitenkaan ole sairaus, eikä vika, jotkut vain ovat sellaisia. Nainen ja mies myös viestittävät seksuaalisesta halukkuudesta usein eri tavalla. Naiset eivät aina ole yhtä suoria kuin miehet ja saattavat ilmaista halukkuutta kenties jopa pelkillä eleillä suoran pyynnön sijasta. Naisten halukkuus myös noudattaa usein kuukautiskierron rytmiä. Halukkaimmillaan nainen on tietenkin silloin kun hedelmöityminen on todennäköisintä. Luonnollista.
- haamu.raja
En ole nuori vaan 30v.
Mutta jos nyt pitää esimerkkinä tuota 1000 panoa nuorella iällä, niin se edellyttää jo vahvaa aktiivisuutta seksiin myös naiselta, ei vain mieheltä. - haamu.raja
Mietin siis vain sitä kun tuossa linkkaamassani 1000 panon ketjussa aika moni piti kysymystä ihan naurettavana. Siitä voisi päätellä että naisten aktiivisuus (joidenkin miesten kanssa) on paljon suurempaa kuin olen luullut.
- Rose_91
haamu.raja kirjoitti:
Mietin siis vain sitä kun tuossa linkkaamassani 1000 panon ketjussa aika moni piti kysymystä ihan naurettavana. Siitä voisi päätellä että naisten aktiivisuus (joidenkin miesten kanssa) on paljon suurempaa kuin olen luullut.
Kyllähän se naisen aktiivisuus nousee parisuhteessa varsinkin ujoilla tytöillä. Lasken itseni ujoksi. En ikimaailmassa olisi uskaltanut olla seksin suhteen kovin avoin vielä tutustumisen alkuvaiheessa. Enkä oikein edes syty ajatukseen seksistä ennen kuin on jonkun aikaa tutustuttu. Vasta kun toisen tuntee eikä toista enää jännitä, uskaltautuu paremmin näyttämään seksuaalista puolta.
- Bronze
Rose_91 kirjoitti:
Kyllähän se naisen aktiivisuus nousee parisuhteessa varsinkin ujoilla tytöillä. Lasken itseni ujoksi. En ikimaailmassa olisi uskaltanut olla seksin suhteen kovin avoin vielä tutustumisen alkuvaiheessa. Enkä oikein edes syty ajatukseen seksistä ennen kuin on jonkun aikaa tutustuttu. Vasta kun toisen tuntee eikä toista enää jännitä, uskaltautuu paremmin näyttämään seksuaalista puolta.
Komppaan tätä itsekin ujona. Tarvitsen parisuhteen antamaa turvallisuuden tunnetta ilmaistakseni itseäni avoimen seksuaalisesti. Ikä tosin on tuonut lisää varmuutta tälläkin alueella.
Bronze kirjoitti:
Komppaan tätä itsekin ujona. Tarvitsen parisuhteen antamaa turvallisuuden tunnetta ilmaistakseni itseäni avoimen seksuaalisesti. Ikä tosin on tuonut lisää varmuutta tälläkin alueella.
Kyse voi olla (myös) osittain enemmän vai vähemmän DemiSeksuaalisuudesta, jonka vahvuuskin voi vaihdella Demien kesken.. ;P
Itsekin olen, eikä kylmät pano yms. suhteet ole mua varten tästäkään syystä.. Ne on tyhjyyttä ja enemmän tai vähemmän negatiivisiä monenkin syyn takia.. ;P
Mun kokemuksen mukaan nainen voi olla halukas ja aloitteellinen vaikka ei olisikaan samalla tavalla himokas kuin mies on. Ehkä mies himoitsee enemmän naista ja nainen taas seksiä. Vivahde-ero. Vaikea se on 1000 kerran jälkeen ketään ainakaan joka kerta yllättää, joten vähän rutiiniksi homma käy.
- edrtfyguh
Miehet ovat lähtökohtaisesti koko aika "valmiustilassa", mutta ei se meillä naisilla niin mene. Kuten joku jo mainitsikin, kuukautisetkin vaikuttavat siihen ja muutenkin siihen seksiin tarvitsee houkutella. Nainen pitää saada haluamaan sitä.
Jos menkat kestää viikon, se on kuitenkin aika iso osa kuukaudesta kun nainen on pois pelistä.
Eikä sitä turhaan sanota, että naisen lämmittäminen on kuin savusaunan lämmittäminen, se pitää aloittaa jo aamusta.
Toki on niitäkin, jotka on keskimääräistä himokkaampia ja valmiita yhden illan juttuihinkin.Se miten kuukautiset vaikuttaa halukkuuteen varmaan vaihtelee. Ja sitä kautta vaihtelee myös se millainen este tai hidaste veri ja kivut on.
Kun suhde toimii niin tuo "savusauna" on kokoajan lämpöisenä, yölläkin voi tökätä toista ja sanoa että tekisi mieli.
- m-i-e-s
Älä kuule yleistä kaikkien naisten kohdalla, et tiedä mitä heti valmiita kiukaita käytettävissä on, jotka ei edes lämmitystä tarvitse ja jotka huutaa enemmän leipää kuin leipomo voi tehdä. Oman kokemuksen mukaan naiset enemmän kauhistelevat miehen reaktiota kuukautisiin, eihän se siistiä ole, tulee melko varmasti lakana pyykkiä ja jotain oksennusrefleksin aiheuttavaa voi olla aisassa, mutta kyllä moni ajelee punaisia päin. Sitä houkuttelua tuskin tarvitsee jos nainen tarpeet on vähintään joka päivä, mielellään useita kertoja päivässä.
Vaikka huomattavan suuri osa naisista on stereotyyppisesti sinunlaisesi, niin silti vastakohtia löytyy. m-i-e-s kirjoitti:
Älä kuule yleistä kaikkien naisten kohdalla, et tiedä mitä heti valmiita kiukaita käytettävissä on, jotka ei edes lämmitystä tarvitse ja jotka huutaa enemmän leipää kuin leipomo voi tehdä. Oman kokemuksen mukaan naiset enemmän kauhistelevat miehen reaktiota kuukautisiin, eihän se siistiä ole, tulee melko varmasti lakana pyykkiä ja jotain oksennusrefleksin aiheuttavaa voi olla aisassa, mutta kyllä moni ajelee punaisia päin. Sitä houkuttelua tuskin tarvitsee jos nainen tarpeet on vähintään joka päivä, mielellään useita kertoja päivässä.
Vaikka huomattavan suuri osa naisista on stereotyyppisesti sinunlaisesi, niin silti vastakohtia löytyy.Ei meillä kotona oltu kuukautistenkaan aikana panematta, pyyhe pepun alle ja panemaan.
- m-i-e-s
Pertti-setä kirjoitti:
Ei meillä kotona oltu kuukautistenkaan aikana panematta, pyyhe pepun alle ja panemaan.
Kuinka saatoit kohdella viatonta pyyhettä noin kaltoin? =O Pyyhe raukka. =P
Voin vannoa että olet myös tehnyt sitä paikassa, jossa pyyhettä tarvitaan vasta jälkikäteen. On huomattavasti siistimpi lopputulos. =) (Suihku)
Vielä kun avaruuslennolle pääsisi. =P Pertti-setä kirjoitti:
Ei meillä kotona oltu kuukautistenkaan aikana panematta, pyyhe pepun alle ja panemaan.
Ei meilläkään, en valu niin paljoa että tarvin pyyhettäkään. Eihän sitä pyyhettä tule haettua kun kiire iskee.
Itse en muista siteitä mutta ukko muistaa hankkia.
😂
Käytän sit väliin paperia siellä toppana.Pertti-setä kirjoitti:
Enkö ookkin ihan hirvitys😂
Jätän kyllä sit väliin hakematta kun ajattelen että edullisemmaksi tulee paperi.
Ukko kyllä pitää huolta.😍valtakunta kirjoitti:
Enkö ookkin ihan hirvitys😂
Jätän kyllä sit väliin hakematta kun ajattelen että edullisemmaksi tulee paperi.
Ukko kyllä pitää huolta.😍Himon yllättäessä täytyy tehdä siltä mikä tuntuu sillä hetkellä oikealta.
Pertti-setä kirjoitti:
Himon yllättäessä täytyy tehdä siltä mikä tuntuu sillä hetkellä oikealta.
Minulla himo usein ja tuo pihtaa. Ja mikään eloton esine ei korvaa sitä siten kun haluan.😓 joten pyristelen sit ja mikään olona ei tunnu oikealta. Juuri nytkin koen halkeavan.
- Äädämi11111
Ei naisilla mitään seksihaluja olekaan, eikä myöskään pidä olla. Kunnon naiselle kyrvän työntäminen reikään on kauhistus. Naisten seksihalut on feministihömppää, jolle ei ole vastinetta todellisuudessa. Oikeasti niitä pitää aina vähän painostaa antamaan sitä riemureikäänsä.
Siitä ne raiskausfantasiat ovat lähtöisin. Ei osata kuvitella muunlaista seksiä, kuin että lihaksikas raiskaajamies oikein pakottamalla pakottaa haarat auki ja työntyy väkisin suoraan reikään. - 242242
Aluksi naisilla on seksihaluja ja sitten nainen lähinnä vastaa miehen epätoivoisiin lähentely-yrityksiin. On aina poikkeuksia, mutta pääsääntöisesti näin.
- kukkua
Älkää vaan tuollaista uskoko.
- Herttaakka
Johtuisikohan tämä siitä että miehet eivät suhteen pitkittyessä viitsi huomioida naistaan enää kunnolla ennen seksiä. Se on tärkeää naiselle että kiihottuu, kostuu, tuntee olevansa haluttu..Harvoin nainen on sormia näpsäyttämällä valmis..ja jos ei ole kiihottunut niin seksi ei tunnu hyvältä.
Onhan naisilla seksuaalista halukkuutta. He kokevat niitä miehiä kohtaan jotka edustavat 5 % parhaimmistoa. Juuri niitä joista jokainen muukin nainen haaveilee.
Parisuhteessa elävä aisurimieskin voi luulla että nainen kokisi häntä kohtaan todellista seksuaalista himoa, mutta se on harhaluulo. Parisuhteessa elävät naiset ovat kiinnostuneita enimmäkseen miehen rahoista ja muistelevat nuoruuden komeita miehiä ja seksikokemuksia.- jossevaakkuu
Sinä olet onneksi liian typerä ja sokea nähdeksi totuutta. Tai sitten olet valehteleva nainen.
- nihhhhhhhhhh
Ratikkakuski kirjoitti:
Siltähän se varmaan rumasta ja herkkäsieluisesta miehestä vaikuttaa.
En tiedä kuinka nappiin tuo prosenttiluku osuu, mutta kyllähän se aika itsestäänselvyydeltä vaikuttaa, että ainakin useampi kymmenen prosenttia miehistä on sellaisia, jotka eivät herätä naisissa varsinaisesti mitään seksuaalisia haluja.
- Tosiasia nyt vaan, ettei valtaosa miehistä saa juurikaan aloitteita tai yhtikäs mitään seksuaalisesti virittynyttä positiivista huomiota ventovierailta naisilta.
- Miehen alaston vartalo ja sukuelimet eivät herätä kenessäkään naisessa oikein minkäänlaisia himoja tai pahimmassa tapauksessa herättävät ällötystä ja/tai huvittuneisuutta, ellei mies sitten ole fyysisiltä ominaisuuksiltaan selvästi keskimääräistä tasokkaampi.
- Valtaosalla miehistä ei ole missään ikävaiheessa juurikaan mahdollisuuksia saada seksi- tai seurustelupartnereita selvästi itseään vanhemmista tai nuoremmista naisista. Ollessaan 18-20-vuotias eli fyysisesti parhaassa iskussa, keskivertomies ei juurikaan herätä minkäänlaista kiinnostusta edes itseään 5 vuotta vanhemmissa naisissa. Ns. puumatkin iskevät silmänsä lähinnä niihin todella komeisiin ja isokaluisiin urheilijapoikiin, eivät keski- tai alempitasoisiin nuoriin miehiin.
- Lisäksi naiset jaksavat aina kilvan muistuttaa vaikkapa 30-vuotiaita miehiä siitä, miten ällöttäviä ja karvaisia setämiehiä he kaikkien teinityttöjen silmissä ovat. Kuitenkin 30v nainen voi olla varsin helposti "milf" teini-ikäisten poikien silmissä.
- Kukaan ei pitäisi miehen varallisuutta, kunnianhimoa, työpaikkaa, yhteiskunnallista statusta jne. miehen markkina-arvon määrittävinä tekijöinä, jos valtaosa miehistä herättäisi naisissa seksuaalisia himoja.
- Enemmistölle miehistä käytännössä ainoa väylä saada jatkuvaa ja säännöllistä seksiä on ruveta parisuhteeseen naisen kanssa, koska baareissa tai vaikkapa alastonsuomessa keskivertomiehestä kiinnostutaan vain satunnaisesti. Komealla miehellä tilanne on tottakai toinen ja omaa seksuaalisuuttaan on mahdollista toteuttaa yhtä vapautuneesti kuin homoseksuaaleilla miehillä. Niin, miksi naiset antavat varauksettomasti joillekin miehistä, kun taas toisilta miehiltä he pihtaavat ja vaativat seksin vastineeksi suurempia, ei seksuaalisia resursseja?
- Aikuisten miesten ja 15-vuotiaiden tyttöjen välillä tapahtuvaa seksiä ei konstruoitaisi miksikään hyväksikäytöksi, jos yleinen ymmärrys olisi sen puolella, että miehen kanssa harrastettu seksi olisi NORMAALITILANTEESSA naiselle muutakin kuin pelkkää kaupankäynnin väline.
- Mistä on peräisin sanonta "mies komistuu vanhetessaan"? Tuskin siitä, että mies jotenkin muuttuisi fyysisesti, ts. seksuaalisesti puoleensavetävämmäksi ikääntyessään. Karkeasti sanoen vanhemmalla miehellä voi parhaassa tapauksessa olla mahdollisuus ostaa enemmän seksiä, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että naisten seksuaalisissa fantasioissa esiintyvä miestyyppi on lähinnä parikymppinen huippukomea nuori ori, niinkuin tämänkin palstan naiset jaksavat toistuvasti muistuttaa. Valtaosaan miehistä ei kuitenkaan nuorenakaan kohdistu samanlaista ylikysyntää kaiken ikäisten naisten taholta, niinkuin samanikäiseen naiseen kohdistuu. nihhhhhhhhhh kirjoitti:
En tiedä kuinka nappiin tuo prosenttiluku osuu, mutta kyllähän se aika itsestäänselvyydeltä vaikuttaa, että ainakin useampi kymmenen prosenttia miehistä on sellaisia, jotka eivät herätä naisissa varsinaisesti mitään seksuaalisia haluja.
- Tosiasia nyt vaan, ettei valtaosa miehistä saa juurikaan aloitteita tai yhtikäs mitään seksuaalisesti virittynyttä positiivista huomiota ventovierailta naisilta.
- Miehen alaston vartalo ja sukuelimet eivät herätä kenessäkään naisessa oikein minkäänlaisia himoja tai pahimmassa tapauksessa herättävät ällötystä ja/tai huvittuneisuutta, ellei mies sitten ole fyysisiltä ominaisuuksiltaan selvästi keskimääräistä tasokkaampi.
- Valtaosalla miehistä ei ole missään ikävaiheessa juurikaan mahdollisuuksia saada seksi- tai seurustelupartnereita selvästi itseään vanhemmista tai nuoremmista naisista. Ollessaan 18-20-vuotias eli fyysisesti parhaassa iskussa, keskivertomies ei juurikaan herätä minkäänlaista kiinnostusta edes itseään 5 vuotta vanhemmissa naisissa. Ns. puumatkin iskevät silmänsä lähinnä niihin todella komeisiin ja isokaluisiin urheilijapoikiin, eivät keski- tai alempitasoisiin nuoriin miehiin.
- Lisäksi naiset jaksavat aina kilvan muistuttaa vaikkapa 30-vuotiaita miehiä siitä, miten ällöttäviä ja karvaisia setämiehiä he kaikkien teinityttöjen silmissä ovat. Kuitenkin 30v nainen voi olla varsin helposti "milf" teini-ikäisten poikien silmissä.
- Kukaan ei pitäisi miehen varallisuutta, kunnianhimoa, työpaikkaa, yhteiskunnallista statusta jne. miehen markkina-arvon määrittävinä tekijöinä, jos valtaosa miehistä herättäisi naisissa seksuaalisia himoja.
- Enemmistölle miehistä käytännössä ainoa väylä saada jatkuvaa ja säännöllistä seksiä on ruveta parisuhteeseen naisen kanssa, koska baareissa tai vaikkapa alastonsuomessa keskivertomiehestä kiinnostutaan vain satunnaisesti. Komealla miehellä tilanne on tottakai toinen ja omaa seksuaalisuuttaan on mahdollista toteuttaa yhtä vapautuneesti kuin homoseksuaaleilla miehillä. Niin, miksi naiset antavat varauksettomasti joillekin miehistä, kun taas toisilta miehiltä he pihtaavat ja vaativat seksin vastineeksi suurempia, ei seksuaalisia resursseja?
- Aikuisten miesten ja 15-vuotiaiden tyttöjen välillä tapahtuvaa seksiä ei konstruoitaisi miksikään hyväksikäytöksi, jos yleinen ymmärrys olisi sen puolella, että miehen kanssa harrastettu seksi olisi NORMAALITILANTEESSA naiselle muutakin kuin pelkkää kaupankäynnin väline.
- Mistä on peräisin sanonta "mies komistuu vanhetessaan"? Tuskin siitä, että mies jotenkin muuttuisi fyysisesti, ts. seksuaalisesti puoleensavetävämmäksi ikääntyessään. Karkeasti sanoen vanhemmalla miehellä voi parhaassa tapauksessa olla mahdollisuus ostaa enemmän seksiä, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että naisten seksuaalisissa fantasioissa esiintyvä miestyyppi on lähinnä parikymppinen huippukomea nuori ori, niinkuin tämänkin palstan naiset jaksavat toistuvasti muistuttaa. Valtaosaan miehistä ei kuitenkaan nuorenakaan kohdistu samanlaista ylikysyntää kaiken ikäisten naisten taholta, niinkuin samanikäiseen naiseen kohdistuu.Minusta nuo teidän lukunne on huvittavia. Aivan kuin yrittäisitte uskotella (ainakin itsellenne), että pieni ytmien joukko pyörittää kaikkia naisia. Minun kokemusteni mukaan koko taviskaveriporukallani oli nuorena niin irtopanoja kuin seurustelusuhteita. Emmekä taatusti kuulu 5% parhaimmmistoon. Ennemminkin 90%:n enemmistöön. Seksin puutteessa naisten hypergamista nillittäjät ovat itse marginaalia.
nihhhhhhhhhh kirjoitti:
- Mistä on peräisin sanonta "mies komistuu vanhetessaan"? Tuskin siitä, että mies jotenkin muuttuisi fyysisesti, ts. seksuaalisesti puoleensavetävämmäksi ikääntyessään. Karkeasti sanoen vanhemmalla miehellä voi parhaassa tapauksessa olla mahdollisuus ostaa enemmän seksiä, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että naisten seksuaalisissa fantasioissa esiintyvä miestyyppi on lähinnä parikymppinen huippukomea nuori ori, niinkuin tämänkin palstan naiset jaksavat toistuvasti muistuttaa. Valtaosaan miehistä ei kuitenkaan nuorenakaan kohdistu samanlaista ylikysyntää kaiken ikäisten naisten taholta, niinkuin samanikäiseen naiseen kohdistuu.Muutama ajatus tekstistäsi:
"valtaosa miehistä saa juurikaan aloitteita tai yhtikäs mitään seksuaalisesti virittynyttä positiivista huomiota ventovierailta naisilta."
Totta, ja pätee myös naisiin.
"Miehen alaston vartalo ja sukuelimet eivät herätä kenessäkään naisessa oikein minkäänlaisia himoja tai pahimmassa tapauksessa herättävät ällötystä ja/tai huvittuneisuutta"
Tuo nyt ei pidä alkuunkaan paikkansa, vaikka täällä palstalla jotkut miehet ajattelevat, että naisen tulisikin olla tuolla tapaa siveä ja ei-kiinnostunut.
"Mistä on peräisin sanonta "mies komistuu vanhetessaan"?"
Siitä, että useimmat miehet komistuvat vanhetessaan, kun tulee lisää itsevarmuutta plus ulkonäköön tulee lisää rosoa. Useimmat miehet oppivat myös ymmärtämään paremmin sekä itseään että naista, mikä nostaa heidän kiinnostavuuttaan naisten silmissä.
"omaa seksuaalisuuttaan on mahdollista toteuttaa yhtä vapautuneesti kuin homoseksuaaleilla miehillä. "
Muilla ei ole velvollisuuksia toteuttaa sinun tavoitteitasi tai haluta sinua, ja se pätee myös homoseksuaalisiin suhteisiin. Kyseinen ajatustapa sisältää myös seksuaalisen väkivallan ja hyväksikäytön siemenen: "Aikuisten miesten ja 15-vuotiaiden tyttöjen välillä tapahtuvaa seksiä ei konstruoitaisi miksikään hyväksikäytöksi, jos yleinen ymmärrys olisi sen puolella, että miehen kanssa harrastettu seksi olisi NORMAALITILANTEESSA naiselle muutakin kuin pelkkää kaupankäynnin väline."- Tekniikkasukeltaja
Ratikkakuski kirjoitti:
Minusta nuo teidän lukunne on huvittavia. Aivan kuin yrittäisitte uskotella (ainakin itsellenne), että pieni ytmien joukko pyörittää kaikkia naisia. Minun kokemusteni mukaan koko taviskaveriporukallani oli nuorena niin irtopanoja kuin seurustelusuhteita. Emmekä taatusti kuulu 5% parhaimmmistoon. Ennemminkin 90%:n enemmistöön. Seksin puutteessa naisten hypergamista nillittäjät ovat itse marginaalia.
Mjoo
Siis satun nyt vain tuntemaan aika paljon porukkaa, ja niistä on osa miehiä. Tätä faktaa ei voi kiistää.
Toinen fakta on se että kaikki tuntemani ihmiset ovat harrastaneet seksiä. Tätäkään faktaa ei voi kiistää.
Eli siis kyseenalaiseksi jää että onko edes olemassa sellaisia aikuisia ihmisiä, ja kuinka heitä edes voisi olla olemassa, jotka eivät ole harrastaneet seksiä?
Ihan tekaistu ongelma. Ei seksi ole mikään ongelma.
(Hihitystä) - Tekniikkasukeltaja
Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Mjoo
Siis satun nyt vain tuntemaan aika paljon porukkaa, ja niistä on osa miehiä. Tätä faktaa ei voi kiistää.
Toinen fakta on se että kaikki tuntemani ihmiset ovat harrastaneet seksiä. Tätäkään faktaa ei voi kiistää.
Eli siis kyseenalaiseksi jää että onko edes olemassa sellaisia aikuisia ihmisiä, ja kuinka heitä edes voisi olla olemassa, jotka eivät ole harrastaneet seksiä?
Ihan tekaistu ongelma. Ei seksi ole mikään ongelma.
(Hihitystä)Entä miksi tällainen ongelma tekaistaan? No siksi että saisi seksiä.
(Reps) - iuljkjkjlh
Ratikkakuski kirjoitti:
Minusta nuo teidän lukunne on huvittavia. Aivan kuin yrittäisitte uskotella (ainakin itsellenne), että pieni ytmien joukko pyörittää kaikkia naisia. Minun kokemusteni mukaan koko taviskaveriporukallani oli nuorena niin irtopanoja kuin seurustelusuhteita. Emmekä taatusti kuulu 5% parhaimmmistoon. Ennemminkin 90%:n enemmistöön. Seksin puutteessa naisten hypergamista nillittäjät ovat itse marginaalia.
KIITOS ratikka -just näin!!! (Kuvailit juuri myös oman kaveripiirini, sukulaiset ja naapurit..) Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää????????????
- nihhhhhhh
Ratikkakuski kirjoitti:
No sanotaan vaikka sitten niin, että naisten kanssa harrastettu seksi jakaantuu varsin epätasaisesti miesten kesken. Tauskille voi olla kertynyt 10 000 seksikumppania, kun taas keskivertomiehelle ehkäpä se 5-20 kumppania.
On minullakin ollut irtopanoja, joskaan en ole koskaan sanan varsinaisessa merkityksessä seurustellut eikä se paljon puhuttu 1000 yhdyntää ole lähimainkaan täyttynyt. Itse nyt vaan olen sellainen persoona, etten ole yksinkertaisesti kiinnostunut mistään pidempikestoisesta tai vakavammasta seurustelu-/parisuhteesta, usko tai älä.
Se, mikä ainakin minun mielestäni ratkaisee sen, onko mies naisten keskuudessa haluttu vai ei, on se että kuinka paljon seksikumppaneita mies pystyy hankkimaan - piirittääkö miestä useampikin nainen joka kerta kun hän käy baarissa? Tulevatko naiset jatkuvasti tekemään miehelle aloitteita vai vain silloin tällöin? Minkä verran miehen tarvitsee lämmitellä naisia päästäkseen heidän kanssaan sänkyyn vai lankeavatko he jo pelkästään miehen fyysisen vetovoiman edessä?
Eli siis pointtihan ei ole se, etteikö se miesten valtaosa, olkootka se vaikkapa 80% tms. pääsisi ollenkaan parisuhteisiin tai harrastamaan seksiä vaan siitä, että vain verrattain pieni osa miehistä on sellaisia, että heidän tarjoamallaan seksillä itsessään olisi paljonkaan arvoa naisille. Kun esim. miehen ulkonäkö ei ole sitä tasoa, että se erottuisi edukseen, tarvitaan erilaisia kompensoivia apuja paikkaamaan tuota puhtaasti seksuaalisuuden viehättävyyden puutetta, mikä koskee myöskin varsin monia keskitason miehiä.
Tästä kaikesta siis on kyse, kun puhutaan siitä, etteivät naiset himoitse seksuaalisesti miesten valtaosaa. Toivottavasti tämä selostus auttoi ymmärtämään paremmin. :) - 121212121212
Ratikkakuski kirjoitti:
Maailma on muuttunut.
Kun sinä olit nuori, piirit olivat pienemmät. Ihmiset matkustivat vähemmän eikä ollut Tinderiä ym.
Minun luokkakavereistani amkissa alle puolella oli todistetusti tyttöystävä tai ainakin yksi irtosuhde. En väitä että he olisivat olleet miesten eliittiä, mutta eivät he luusereitakaan olleet. Käytännössä naismarkkinat avautuivat vasta siinä vaiheessa kun naiset alkoivat etsimään ahkeraa perheenisätyyppiä. - Ratikkaämmä_mölisee
Ratikkakuski kirjoitti:
YES! Se oli oikein ämmän puhetta! Työnnä nyt sen kunniaksi tissit pilluun.
121212121212 kirjoitti:
Maailma on muuttunut.
Kun sinä olit nuori, piirit olivat pienemmät. Ihmiset matkustivat vähemmän eikä ollut Tinderiä ym.
Minun luokkakavereistani amkissa alle puolella oli todistetusti tyttöystävä tai ainakin yksi irtosuhde. En väitä että he olisivat olleet miesten eliittiä, mutta eivät he luusereitakaan olleet. Käytännössä naismarkkinat avautuivat vasta siinä vaiheessa kun naiset alkoivat etsimään ahkeraa perheenisätyyppiä.Minä luulen, että piirit olivat ainakin pääkaupunkiseudulla aika samanlaiset kuin nykyisinkin. Interreilaus oli suosiossa, mutta nettiä ei tietenkään ollut. Minunkin luokallani niin lukiossa kuin opiskeluaikana suurin osa oli sinkkuja. Mutta siitä ne saivat etupäässä syyttää itseään. Ne kun eivät vaivautuneet tekemään ulkonäölleen mitään eivätkä edes aktiivisesti etsineet naisia tosin kuin minun oma kaveripiirini. Ei silloinkaan naiset tulleet kotoa hakemaan.
Ratikkaämmä_mölisee kirjoitti:
YES! Se oli oikein ämmän puhetta! Työnnä nyt sen kunniaksi tissit pilluun.
Vaikutat fiksulta ja filmaattiselta kaverilta kirjoituksesi perusteella. Naisia varmaan riittää... :-)
- 121212121212
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä luulen, että piirit olivat ainakin pääkaupunkiseudulla aika samanlaiset kuin nykyisinkin. Interreilaus oli suosiossa, mutta nettiä ei tietenkään ollut. Minunkin luokallani niin lukiossa kuin opiskeluaikana suurin osa oli sinkkuja. Mutta siitä ne saivat etupäässä syyttää itseään. Ne kun eivät vaivautuneet tekemään ulkonäölleen mitään eivätkä edes aktiivisesti etsineet naisia tosin kuin minun oma kaveripiirini. Ei silloinkaan naiset tulleet kotoa hakemaan.
Lukioaika ei varmaankaan ole muuttunut niin radikaalisti, piirit ovat yhä pienet. Olen samaa mieltä siitä että lukiossa suurin este on se että harva uskaltaa tehdä aloitteita. Paras tilaisuus on silloin, ennen kuin naiset pääsevät baareihin. Nykyaikana tosin vaikuttaa siltä että somen ansiosta yläasteikäisetkin tajuavat että kysyntää riittää ja sitten ei naapurin poika kelpaakaan.
Lähinnä ero kuitenkin on siinä iässä kun markkinat avautuvat toden teolla baarien, festarien, matkojen ja netin kautta.
Netin merkitys on todella suuri, erityisesti seksimarkkinoilla (irtosuhteet/panosuhteet). Tinderhän on pelimiehen taivas, ennenhän piti joko riskeerata oma maine pokaamalla naisia läheltä tai siirtyä vieraisiin ympyröihin kauemmas. Naisten puolelta voi heti kättelyssä raakata vain komeimmat ja jykeväleukaisimmat FWB-ehdokkaat kokeilukierrokselle.
Ja tokihan muistamme tämän:
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve1.png
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve.png
Tiivistettynä:
- entistä suurempi osa nuorista naisista sinkkuilee
- irtosuhteet/panosuhteet jakautuvat entistä voimakkaammin pienelle joukolle miehiä - 121212121212
...niin, ja muistutettakoon että olen tosiaan perähikiältä kotoisin. Siellä tilanne kymmenen vuotta sitten saattoi hyvinkin olla sama kuin pk-seudulla sinun nuoruudessasi n. 20 vuotta (?) sitten :D
121212121212 kirjoitti:
Lukioaika ei varmaankaan ole muuttunut niin radikaalisti, piirit ovat yhä pienet. Olen samaa mieltä siitä että lukiossa suurin este on se että harva uskaltaa tehdä aloitteita. Paras tilaisuus on silloin, ennen kuin naiset pääsevät baareihin. Nykyaikana tosin vaikuttaa siltä että somen ansiosta yläasteikäisetkin tajuavat että kysyntää riittää ja sitten ei naapurin poika kelpaakaan.
Lähinnä ero kuitenkin on siinä iässä kun markkinat avautuvat toden teolla baarien, festarien, matkojen ja netin kautta.
Netin merkitys on todella suuri, erityisesti seksimarkkinoilla (irtosuhteet/panosuhteet). Tinderhän on pelimiehen taivas, ennenhän piti joko riskeerata oma maine pokaamalla naisia läheltä tai siirtyä vieraisiin ympyröihin kauemmas. Naisten puolelta voi heti kättelyssä raakata vain komeimmat ja jykeväleukaisimmat FWB-ehdokkaat kokeilukierrokselle.
Ja tokihan muistamme tämän:
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve1.png
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve.png
Tiivistettynä:
- entistä suurempi osa nuorista naisista sinkkuilee
- irtosuhteet/panosuhteet jakautuvat entistä voimakkaammin pienelle joukolle miehiäMe käytiin kavereidin kanssa alaikäisenä limudiskossa Helsingissä ja Lohjalla, joten piirit eivät olleet laisinkaan pienet. Joka lauantai siellä oli satoja saman ikäisiä tyttöjä ympäri Uuttamaata.
121212121212 kirjoitti:
...niin, ja muistutettakoon että olen tosiaan perähikiältä kotoisin. Siellä tilanne kymmenen vuotta sitten saattoi hyvinkin olla sama kuin pk-seudulla sinun nuoruudessasi n. 20 vuotta (?) sitten :D
Tinderit ja mitkä-lienee ovat varmaankin muuttaneet niiden nuorten naisten käytöstä, jotka niitä käyttävät, mutta esim meidän perheen nuoriso ei niitä käytä. Jopa samoissa ravintoloissa käyvät kuin minä aikoinaan, samanlainen "kupla"-meininki eli sen kuplan ulkopuolelta iskemistä yrittävillä miehillä on aika vaikeaa, ellei mahdotonta.
Joudun nyt romuttamaan käsityksesi vanhoista hyvistä ajoista siinä mielessä, että silloinhan lähes kaikilla (ainakin mun tuttavapiirissä) oli väärennetyt paperit. Kenenkään ei tarvinnut odottaa ravintolaikää 18-vuoteen asti, ellei itse halunnut. Eikä parikymppinen vähänkin paremmannäköinen nainen ollut mikään viaton neito, vaan kyllähän niitä poikaystäviä oli jo viimeistään kuudennella luokalla. Toki sen ikäisenä kaikki oli ihan viatonta, ns. seurustelu käsitti korkeintaan kädestä pitämistä ja yläasteikäisenä käsi saattoi eksyä paidan sisälle koulun discossa seinustalla kutemassa tai hitaita tanssiessa. Ihastukset vaihtuivat tytöillä todella nopeasti, mikä varmasit aiheutti pojille sydäsuruja. Se mikä itselle oli kevyttä hupailua, ei sitä ehkä kaikille heille ollutkaan, senkin olen täällä ymmärtänyt. Varsinkin, kun olen aina pitänyt itseäni vanhemmista pojista, jotka olisivat jo ehkä halunneet oikean tyttöystävän.
Mutta se mikä on oikeasti mielestäni muuttunut verrattuna 20 vuoden takaiseen aikaan, on naisen vapaan seksuaalisuuden promoaminen. Tarkoitan esimerkiksi umpityperää ja sietämättömän tyhjäpäistä sarjaa Sinkkuelämää, jota nuoret naiset katsovat. En tarkoita, että nykyajan nuoret naiset itse toimisivat kuten siinä sarjassa. He saattavat kuitenkin ajatella, että heidän tulee antaa itsestään kuva seksuaalisesti kokeneina naisina, vaikka se ei edes pitäisi paikkansa! Ei ole cool olla kokematon, vaikka sitä tosiasiassa olisi.- 121212121212
belon kirjoitti:
Tinderit ja mitkä-lienee ovat varmaankin muuttaneet niiden nuorten naisten käytöstä, jotka niitä käyttävät, mutta esim meidän perheen nuoriso ei niitä käytä. Jopa samoissa ravintoloissa käyvät kuin minä aikoinaan, samanlainen "kupla"-meininki eli sen kuplan ulkopuolelta iskemistä yrittävillä miehillä on aika vaikeaa, ellei mahdotonta.
Joudun nyt romuttamaan käsityksesi vanhoista hyvistä ajoista siinä mielessä, että silloinhan lähes kaikilla (ainakin mun tuttavapiirissä) oli väärennetyt paperit. Kenenkään ei tarvinnut odottaa ravintolaikää 18-vuoteen asti, ellei itse halunnut. Eikä parikymppinen vähänkin paremmannäköinen nainen ollut mikään viaton neito, vaan kyllähän niitä poikaystäviä oli jo viimeistään kuudennella luokalla. Toki sen ikäisenä kaikki oli ihan viatonta, ns. seurustelu käsitti korkeintaan kädestä pitämistä ja yläasteikäisenä käsi saattoi eksyä paidan sisälle koulun discossa seinustalla kutemassa tai hitaita tanssiessa. Ihastukset vaihtuivat tytöillä todella nopeasti, mikä varmasit aiheutti pojille sydäsuruja. Se mikä itselle oli kevyttä hupailua, ei sitä ehkä kaikille heille ollutkaan, senkin olen täällä ymmärtänyt. Varsinkin, kun olen aina pitänyt itseäni vanhemmista pojista, jotka olisivat jo ehkä halunneet oikean tyttöystävän.
Mutta se mikä on oikeasti mielestäni muuttunut verrattuna 20 vuoden takaiseen aikaan, on naisen vapaan seksuaalisuuden promoaminen. Tarkoitan esimerkiksi umpityperää ja sietämättömän tyhjäpäistä sarjaa Sinkkuelämää, jota nuoret naiset katsovat. En tarkoita, että nykyajan nuoret naiset itse toimisivat kuten siinä sarjassa. He saattavat kuitenkin ajatella, että heidän tulee antaa itsestään kuva seksuaalisesti kokeneina naisina, vaikka se ei edes pitäisi paikkansa! Ei ole cool olla kokematon, vaikka sitä tosiasiassa olisi.Onneksi ymmärsit pointtini väärin. Hyvä niin, muuten et olisi tukenut sitä. Kuvittelit nimittäin että olen yksi palstan neitsyyttä vaativista ätmeistä.
Koko viestisi kuvaa _seurustelua_.
Se mitä siinä ei mainita, on irtosuhteet ja panosuhteet. Niiden määrä on (kts. tutkimukset) kasvanut suorastaan räjähdysmäisesti. Erityisesti sellaisten tapausten joissa tietoisesti haettiin irtosuhdetta/panosuhdetta.
Koko asiassa on kyse kaksista markkinoista. On seurustelumarkkinat ja seksimarkkinat. Mitä useampi nainen on seksimarkkinoilla eikä seurustelumarkkinoilla, sitä huonommassa asemassa nuori KTM on. Ja luonnollisesti mitä enemmän irtosuhteita/panosuhteita naiset harrastavat, sitä heikommin liitot kestävät sitten kun juoksut on lopulta juostu. - 121212121212
belon kirjoitti:
Mutta se mikä on oikeasti mielestäni muuttunut verrattuna 20 vuoden takaiseen aikaan, on naisen vapaan seksuaalisuuden promoaminen. Tarkoitan esimerkiksi umpityperää ja sietämättömän tyhjäpäistä sarjaa Sinkkuelämää, jota nuoret naiset katsovat. En tarkoita, että nykyajan nuoret naiset itse toimisivat kuten siinä sarjassa. He saattavat kuitenkin ajatella, että heidän tulee antaa itsestään kuva seksuaalisesti kokeneina naisina, vaikka se ei edes pitäisi paikkansa! Ei ole cool olla kokematon, vaikka sitä tosiasiassa olisi.Minä muuten luulin että Sinkkuelämää-sarjan vanhoja naisia kopioivat ensisijassa kolkyt plus citysinkut jotka harhaisissa mielissään kuvittelevat että 30 on uusi 20.
121212121212 kirjoitti:
Minä muuten luulin että Sinkkuelämää-sarjan vanhoja naisia kopioivat ensisijassa kolkyt plus citysinkut jotka harhaisissa mielissään kuvittelevat että 30 on uusi 20.
En ole katsojatilastoihin tutustunut, mutta mun käsitys on, että sarja lapsellisuudessaan sopii parhaiten teinitytöille, jotka hakevat roolimalleja. Sen katsominen loppui jo lukiossa, jolloin tytöt ovat jo melkein aikuisia ainakin sikäli, että päämäärä siirtyy poikaystävistä opiskeluihin, työelämään, tulevaan uraan - pariutuminen ei ollut minullekaan mikään itsestäänselvä päämäärä, vaan ajattelin, etten ehkä ikinä edes mene naimisiin enkä ainakaan hanki lapsia... Lopuksi kävi niin, että menin ensimmäisenä kavereista naimisiin ja myös synnytin ensimmäisenä :D
Luulen, että miehen saaminen ei ole nuorille naisille niin tärkeää kuin nuorille miehille. Perustan väitteeni vain omaan kokemukseeni entisaikojen ja nykyajan päämäärätietoisista naisista, tutkimuksia en ole asiasta lukenut (millaisia asioita priorisoidaan). Minusta ajatuksenne irtosuhteita metsästävistä nykynaisista on vääristynyt, toki varmaan oli ennenkin irtosuhteita harrastavia naisia, mutta silloin siitä oltiin hissuksiin eikä sitä mainostettu feministisenä projektina.
Parisuhteiden onnistumiseen vaikuttaa eniten se, millainen on kiintymyssuhdetyyli, mikä on pitkälti peräisin kotoa saatujen tunnetaitojen ja tunnekulttuurin tulosta. Vaikutusta voi olla myös yhteiskunnalla sikäli, että päivähoidon järjestelyt voivat vaikuttaa kielteisesti saadun hoivan laatuun (päiväkotiin mennään liian aikaisin, ryhmät ovat liian suuria, kiusaamista on jo päiväkodissa jne.) Varhainen vuorovaikutus vaikuttaa aika paljon kehittyviin aivoihin.121212121212 kirjoitti:
Onneksi ymmärsit pointtini väärin. Hyvä niin, muuten et olisi tukenut sitä. Kuvittelit nimittäin että olen yksi palstan neitsyyttä vaativista ätmeistä.
Se mitä siinä ei mainita, on irtosuhteet ja panosuhteet. Niiden määrä on (kts. tutkimukset) kasvanut suorastaan räjähdysmäisesti. Erityisesti sellaisten tapausten joissa tietoisesti haettiin irtosuhdetta/panosuhdetta.
Koko asiassa on kyse kaksista markkinoista. On seurustelumarkkinat ja seksimarkkinat. Mitä useampi nainen on seksimarkkinoilla eikä seurustelumarkkinoilla, sitä huonommassa asemassa nuori KTM on. Ja luonnollisesti mitä enemmän irtosuhteita/panosuhteita naiset harrastavat, sitä heikommin liitot kestävät sitten kun juoksut on lopulta juostu.Irtosuhteilla ei ehkä ole varsinkaan naisiin hyvää vaikutusta. Siinä ollaan ikään kuin kertakäyttötavarana toiselle, mikä saattaa vaikuttaa kielteisesti itsetuntoon ja minäkuvaan. Sitä ei kuitenkaan välttämättä tunnusteta itselleenkään, että näin olisi, vaan ajatellaan huonon olon johtuvan jostakin muusta asiasta. Voi olla näin, en ole varma.
Sitoutuminen parisuhteeseen saattaa olla nykyaikana heikompaa kuin ennen, kun kaikki muukin on väliaikaista. Sitoutuminen edellyttää, että luottaa sekä itseensä että toiseen. Varsinkin luottamus itseen on tärkeää, sillä turvaton ei usko selviävänsä hankalien tunteidensa kanssa, jos toinen jättää ja hylkää. Suhteet, joissa ei ole luottamusta, ovat helposti riippuvuussuhteita - toki niissä voi rakkauttakin olla.- iuljlkjlkhjlkjh
belon kirjoitti:
Irtosuhteilla ei ehkä ole varsinkaan naisiin hyvää vaikutusta. Siinä ollaan ikään kuin kertakäyttötavarana toiselle, mikä saattaa vaikuttaa kielteisesti itsetuntoon ja minäkuvaan. Sitä ei kuitenkaan välttämättä tunnusteta itselleenkään, että näin olisi, vaan ajatellaan huonon olon johtuvan jostakin muusta asiasta. Voi olla näin, en ole varma.
Sitoutuminen parisuhteeseen saattaa olla nykyaikana heikompaa kuin ennen, kun kaikki muukin on väliaikaista. Sitoutuminen edellyttää, että luottaa sekä itseensä että toiseen. Varsinkin luottamus itseen on tärkeää, sillä turvaton ei usko selviävänsä hankalien tunteidensa kanssa, jos toinen jättää ja hylkää. Suhteet, joissa ei ole luottamusta, ovat helposti riippuvuussuhteita - toki niissä voi rakkauttakin olla.Kiitos tästä. Tykkään tosiaankin lukea sun mielipiteitä!! Juuri tätä olen palstalta hakenut!! (Ollaan näköjään myös samaa ikäluokkaa, vaikka elämäntilanne onkin vähän eri.)
belon kirjoitti:
Irtosuhteilla ei ehkä ole varsinkaan naisiin hyvää vaikutusta. Siinä ollaan ikään kuin kertakäyttötavarana toiselle, mikä saattaa vaikuttaa kielteisesti itsetuntoon ja minäkuvaan. Sitä ei kuitenkaan välttämättä tunnusteta itselleenkään, että näin olisi, vaan ajatellaan huonon olon johtuvan jostakin muusta asiasta. Voi olla näin, en ole varma.
Sitoutuminen parisuhteeseen saattaa olla nykyaikana heikompaa kuin ennen, kun kaikki muukin on väliaikaista. Sitoutuminen edellyttää, että luottaa sekä itseensä että toiseen. Varsinkin luottamus itseen on tärkeää, sillä turvaton ei usko selviävänsä hankalien tunteidensa kanssa, jos toinen jättää ja hylkää. Suhteet, joissa ei ole luottamusta, ovat helposti riippuvuussuhteita - toki niissä voi rakkauttakin olla."Irtosuhteilla ei ehkä ole varsinkaan naisiin hyvää vaikutusta. "
Oletetaanpa, että irtosuhteet vaikuttaa eri tavalla naisiin kuin miehiin. Silloinhan olisi aivan perusteltua että miehet arvioisivat naisten irtosuhteita ja niiden merkitystä eri tavalla kuin omiaan. Naiset ei kyllä tällaiselle kaksinaismoralismille ymmärrystään suo.- rewrwerewrwr
121212121212 kirjoitti:
Onneksi ymmärsit pointtini väärin. Hyvä niin, muuten et olisi tukenut sitä. Kuvittelit nimittäin että olen yksi palstan neitsyyttä vaativista ätmeistä.
Koko asiassa on kyse kaksista markkinoista. On seurustelumarkkinat ja seksimarkkinat. Mitä useampi nainen on seksimarkkinoilla eikä seurustelumarkkinoilla, sitä huonommassa asemassa nuori KTM on. Ja luonnollisesti mitä enemmän irtosuhteita/panosuhteita naiset harrastavat, sitä heikommin liitot kestävät sitten kun juoksut on lopulta juostu.Onko markkinoita selkeästi vaan nuo kaksi? Tuntuu, että sinkkuina on hirveästi ihmisiä, jotka hakevat vaan "jotain"? Elämä on mallillaan, eikä siihen mitenkään epätoivoisesti ketään kaivata. (Puhun kyllä biojäteosastosta, koskee naisia JA miehiä..) Se voi toisaalta olla seksiä, mutta myös satunnaista tapailua tms. Jos siltä tuntuu, niin saattaa se johtaa parisuhteeseenkin.. Eli käytännössä ihmiset ovat täysin ulalla siitä, mitä oikeasti haluavat.
iuljlkjlkhjlkjh kirjoitti:
Kiitos tästä. Tykkään tosiaankin lukea sun mielipiteitä!! Juuri tätä olen palstalta hakenut!! (Ollaan näköjään myös samaa ikäluokkaa, vaikka elämäntilanne onkin vähän eri.)
Kiitos sinulle kivasta palautteesta. Ehdotus: voithan sä itsekin tuottaa palstalle sellaista sisältöä, joka kiinnostaa sinua. Ikis alun perin tässä ketjussa ehdotti, että naisetkin voivat olla aloitteellisia tuottamaan vastakommenttien sijasta myös omia aloituksia.
scrg kirjoitti:
"Irtosuhteilla ei ehkä ole varsinkaan naisiin hyvää vaikutusta. "
Oletetaanpa, että irtosuhteet vaikuttaa eri tavalla naisiin kuin miehiin. Silloinhan olisi aivan perusteltua että miehet arvioisivat naisten irtosuhteita ja niiden merkitystä eri tavalla kuin omiaan. Naiset ei kyllä tällaiselle kaksinaismoralismille ymmärrystään suo.Tuo oikeutuksen, loogisuuden ja reiluuden hakeminen on niin täydellinen vastapari feminismille kuin olla voi! :)
belon kirjoitti:
Sitoutuminen parisuhteeseen saattaa olla nykyaikana heikompaa kuin ennen, kun kaikki muukin on väliaikaista. Sitoutuminen edellyttää, että luottaa sekä itseensä että toiseen. Varsinkin luottamus itseen on tärkeää, sillä turvaton ei usko selviävänsä hankalien tunteidensa kanssa, jos toinen jättää ja hylkää. Suhteet, joissa ei ole luottamusta, ovat helposti riippuvuussuhteita - toki niissä voi rakkauttakin olla."Irtosuhteilla ei ehkä ole varsinkaan naisiin hyvää vaikutusta."
Sulla on näämmä edelleen joku kumma käsitys (fiksaatio), että olisi Nais&MiesPersoonat/luonteet?.. ;P
Noh, Kai se on jollain persoonilla/luonteilla tyypillistä tuollainen Käytös ja ajatusmaailma, joka ilmenee moni eri tavoin, jotka enemmän tai vähemmän jaksaa HäNmästyttää ja KuNmastuttaa tälläistä Kulkijaa.. ;D"Sulla on näämmä edelleen joku kumma käsitys (fiksaatio), että olisi Nais&MiesPersoonat/luonteet?.. ;P "
Eihän luonteiden tarvitsekaan olla erilaiset, koska ympäristö jossa suhteita syntyy on naisille ja miehille tyystin erilainen. Naiset ei tuloksetta vonkaa miehiä irtosuhteisiin.scrg kirjoitti:
"Sulla on näämmä edelleen joku kumma käsitys (fiksaatio), että olisi Nais&MiesPersoonat/luonteet?.. ;P "
Eihän luonteiden tarvitsekaan olla erilaiset, koska ympäristö jossa suhteita syntyy on naisille ja miehille tyystin erilainen. Naiset ei tuloksetta vonkaa miehiä irtosuhteisiin.Noh, toi nyt oli taas asian viemistä pois itse asiasta, josta keskusteltiin.. Sä puhut nyt ihan toisesta asiasta.. ;P
Ja toiseksikin sanomasi asia on ihan KatsojanSilmässä.. Siis Minun mielestäni.. ;D
"koska ympäristö jossa suhteita syntyy on naisille ja miehille tyystin erilainen. Naiset ei tuloksetta vonkaa miehiä irtosuhteisiin."
Ei aina, eikä välttämättä, mutta keskimääräisesti ottaen Ehkä Useasti näin on ja/tai Siltä se näyttää ja tuntuu.. ;P
On pinmpan vonkaaja miehiä ja munan vonkaaja naisia (seksisuhteilusta ja vastaavista suhteista pitäviä) ja sitten on myös ihan toisenlaisia Yksilöitä, sekä tietenkin kaikkea siltä väliltä.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
"Irtosuhteilla ei ehkä ole varsinkaan naisiin hyvää vaikutusta."
Sulla on näämmä edelleen joku kumma käsitys (fiksaatio), että olisi Nais&MiesPersoonat/luonteet?.. ;P
Noh, Kai se on jollain persoonilla/luonteilla tyypillistä tuollainen Käytös ja ajatusmaailma, joka ilmenee moni eri tavoin, jotka enemmän tai vähemmän jaksaa HäNmästyttää ja KuNmastuttaa tälläistä Kulkijaa.. ;DJoo kyllä musta sukupuolella on iso merkitys varsinkin näissä pariutumisasioissa. Luonteet ovat sitten asia erikseen.
Pertti-setä kirjoitti:
Pikkukakkonen vain jaksaa jatkaa tuon bullshitin suoltamista yksinään...
Hyppää yli, ettei kengät likaannu. Kyllä mä täältä pikapuoliin lähden enkä edes osallistu useimpiin keskusteluihin. Pahoittelen, että minusta tuli Ykskakkoselle tällainen rasite.
belon kirjoitti:
Joo kyllä musta sukupuolella on iso merkitys varsinkin näissä pariutumisasioissa. Luonteet ovat sitten asia erikseen.
"Joo kyllä musta sukupuolella on iso merkitys"
Laitas sitten oikein tarkennusta, kun tuo on ihan epämääräinen Ilmaisu.. Musta ei ole paljon mitään merkitystä, muuta kuin persoonalla/luonteella, arvoilla ja ajatusmaailmalla jne.. Kaikki muu on pääosin Pelkkää NäyteltyäHöttöä yms, jotka on Rakennettu vain ulkoisen opin mukaan, eli näytellään enemmän tai vähemmän jotain Roolia, joka sitten rakoilee enemmän tai vähemmän siellä sun täällä.. Varsinkin Kulisseissa, kuplissa ja piilossa useimmilta ihmisiltä.. ;P- rewrwr
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Laitas sitten oikein tarkennusta, kun tuo on ihan epämääräinen Ilmaisu.. Musta ei ole paljon mitään merkitystä, muuta kuin persoonalla/luonteella, arvoilla ja ajatusmaailmalla jne.. Kaikki muu on pääosin Pelkkää NäyteltyäHöttöä yms, jotka on Rakennettu vain ulkoisen opin mukaan, eli näytellään enemmän tai vähemmän jotain Roolia, joka sitten rakoilee enemmän tai vähemmän siellä sun täällä.. Varsinkin Kulisseissa, kuplissa ja piilossa useimmilta ihmisiltä.. ;PTästä mielenkiintoisesta aiheesta sais omankin ketjun..
Laitas sitten oikein tarkennusta, kun tuo on ihan epämääräinen Ilmaisu.. Musta ei ole paljon mitään merkitystä, muuta kuin persoonalla/luonteella, arvoilla ja ajatusmaailmalla jne.. Kaikki muu on pääosin Pelkkää NäyteltyäHöttöä yms, jotka on Rakennettu vain ulkoisen opin mukaan, eli näytellään enemmän tai vähemmän jotain Roolia, joka sitten rakoilee enemmän tai vähemmän siellä sun täällä.. Varsinkin Kulisseissa, kuplissa ja piilossa useimmilta ihmisiltä.. ;PKuten rewrer kirjoittaa, niin aihe on sen verran iso, että vaatisi oman ketjun.
Sukupuolet ovat jo biologiaan pohjautuen erilaisia, mutta totta kai maskuliinisuus ja feminiinisyys ovat myös adjektiivisia, kulttuuriin sidoksissa olevia määreitä. Ensin mainittuun liittyvät esimerkiksi evoluutiopsykologiassa tutkittavat parinvalintapreferenssit (osin tiedostamattomia) ja jälkimmäinen on taas "kaatoluokka", johon voidaan sijoittaa melkein mitä tahansa, jos osataan hyvin perustella :)belon kirjoitti:
Kuten rewrer kirjoittaa, niin aihe on sen verran iso, että vaatisi oman ketjun.
Sukupuolet ovat jo biologiaan pohjautuen erilaisia, mutta totta kai maskuliinisuus ja feminiinisyys ovat myös adjektiivisia, kulttuuriin sidoksissa olevia määreitä. Ensin mainittuun liittyvät esimerkiksi evoluutiopsykologiassa tutkittavat parinvalintapreferenssit (osin tiedostamattomia) ja jälkimmäinen on taas "kaatoluokka", johon voidaan sijoittaa melkein mitä tahansa, jos osataan hyvin perustella :)HöpönLöpöä ja älyllistä yksinkertaisuutta vedota joihinkin valheellisiin "NaisetOnEnkeleitä & MiehetDemoneita" tai vastaaviin mantroihin.. ;P
Esim. Ei ole mikään automaatti, että naisella olisi "ÄidinVaistot" jne.. Monella naisella ei ole.. Eikä ole monesti sen vahvempaa kuin miehellä, jos/kun on.. ;P
Naiset ovat ihan yhtä karmeita ja yhtä hyviä, kuin miehetkin keskimääräisesti, kun kaikki jutut otetaan huomioon.. Se että näyttelee jotain ulospäin ja/tai toimii "piilossa" enemmän tai vähemmän eri tavalla ei ole mitään aitoa vaan vain ja ainoastaan Feikkausta.. ;P- 9878798769
Laitas sitten oikein tarkennusta, kun tuo on ihan epämääräinen Ilmaisu.. Musta ei ole paljon mitään merkitystä, muuta kuin persoonalla/luonteella, arvoilla ja ajatusmaailmalla jne.. Kaikki muu on pääosin Pelkkää NäyteltyäHöttöä yms, jotka on Rakennettu vain ulkoisen opin mukaan, eli näytellään enemmän tai vähemmän jotain Roolia, joka sitten rakoilee enemmän tai vähemmän siellä sun täällä.. Varsinkin Kulisseissa, kuplissa ja piilossa useimmilta ihmisiltä.. ;PMennäänkö nyt kuitenkin taas vähän marginaalissa? Roolit kuitenkin ovat tuolla ulkomaailmassa sellaiset, että miehekkäällä miehellä on usein naisellinen nainen. (Aiheesta ei kuitekaan kannata minulle suuttua, koska ei sille kukaan mitään mahda. Voi sopeutua, tai olla sopeutumatta.)
9878798769 kirjoitti:
Mennäänkö nyt kuitenkin taas vähän marginaalissa? Roolit kuitenkin ovat tuolla ulkomaailmassa sellaiset, että miehekkäällä miehellä on usein naisellinen nainen. (Aiheesta ei kuitekaan kannata minulle suuttua, koska ei sille kukaan mitään mahda. Voi sopeutua, tai olla sopeutumatta.)
Ei mennä missään marginaalissa.. "Naisellinen" nainenkin voi olla oikeasti enemmän tai vähemmän "LuolaNainen" vaikka muuta yrittäisikin Feikata.. ;P
LuolaMiehiä on siinä kuin LuolaNaisiakin.. ;P
Mikä sinä olet määrittämään mikä on Miehen tai Naisen miehiyden tai naiseuden mitta.. ;P
Naurettavia tuollaiset "määrittelijät".. ;D- rtyryrydrt
Ei mennä missään marginaalissa.. "Naisellinen" nainenkin voi olla oikeasti enemmän tai vähemmän "LuolaNainen" vaikka muuta yrittäisikin Feikata.. ;P
LuolaMiehiä on siinä kuin LuolaNaisiakin.. ;P
Mikä sinä olet määrittämään mikä on Miehen tai Naisen miehiyden tai naiseuden mitta.. ;P
Naurettavia tuollaiset "määrittelijät".. ;DSe siinä onkin -en minä niitä määrittele.
- rtfgffgfdg
rtyryrydrt kirjoitti:
Se siinä onkin -en minä niitä määrittele.
En myöskään pysty määrittelemään postimerkin arvoa. Silti se on määritelty.
rtfgffgfdg kirjoitti:
En myöskään pysty määrittelemään postimerkin arvoa. Silti se on määritelty.
On Sulla vertaukset ja ihmeelliset AasinSilta yritykset.. ;D
- hyvä-aloitus
Kyllä aloittaja on melko oikeassa ja hyvä aloituskin. Selvästi järkevä ihminen. Otanta omasta elämästä, mikä on luotettavin tutkimuskohde.
Suhde perustuu luottamukseen ja seksuaalinen yhteys muuttaa muotoaan tietenkin luottamuksen myötä. Sitä aloittaja myös pohti ja mietiskeli.
Naiset usein ovat tunnesosiaalisia ja etsivät luotettavuutta.
Siinä ei lihakset tai rahat paljoa paina vaan ihminen itse, oli sitten kaunis tai ruma. On hyvä huomioida naisen luonnollinen olemus ja pyrkimys.
Seksillä täytetyt naiset ovat usein kokeneita ja vaarallisia kumppaneita. Niistä ei ole, kun kiertopalkinnoksi alkoholihuuruisiin iltoihin.
Oikea perusnainen käsitykseni mukaan on järkevä, jota monet miehet eivät tajua helposti. Naiselle on todella tärkeää, ettei aiheuta itselleen ongelmia.
On aina toisenkinlaisia, mutta he eivät ole aivan normaaleja naisia.
Aloittaja on siis oikeassa. Naiset ovat passiivisia usein omien itsekkäidenkin syidensä takia. Se on minusta hienoa, vaikka se saattaa joskus harmittaa.
Minäkin puhun omista kokemuksistani joten väittely on turhaa.
Raha ja maine eivät vaikuta normaaliin naiseen. Vain tyrkkyihin oikeastaan ja niistä ei tarvitse välittää. - Porno-Jalmari
Minä jörnin aina tuhat kertaa putkeen.
- Munaotus
Suurin osa naisista on ulkonäöltään sellaisia että niiden kanssa voisi seksiä harrastaa. Luonne onkin eri juttu että jos on kamala luonne niin siinä menee seksuaaliset halut hetkessä. Mutta ei ole tullut vastaa naista jonka luonne tai ulkonäkö on kamala joten olisin voinut panna niitä kaikkia. Miehen se aloite on tehtävä, vain todella hyvä itsetuntuntoinen nainen tekee seksuaaliväritteisiä aloitteita miehelle. Suurin osa naisista kuitenkin on sellaisia että odottavat että mies tekee ekan liikkeen, näin tietää että mies haluaa naista. Ei tarvii pillua heti vonkata vaan mies voi halata tai pussata naista ja pitää kädestä kiinni ja kehua naista. Ensin lämmitellään että naisen kiinnostus herää, nainen tietää sitten että mies haluaa naista.
- xyzouäö
Täysin passiivinen olen seksuaalisesti silloin,jos kysymyksessä on uusi tuttu tai hatara tuttavuus. Oli minkälainen uros tahansa. Sitten jos on päästy suhteeseen saakka,tilanne on ihan eri. Eikä siinä ulkonäöllä ole paljon telemistä,ihastuminen koostuu ihan muista asioista
Tietty miellyttävä ja puhdas pitää olla.- mies-muualta
>>Eikä siinä ulkonäöllä ole paljon telemistä,ihastuminen koostuu ihan muista asioista
Seksuaalisessa kiihottumisessa on ulkonäöllä erittäin suuri merkitys. Itse komeana miehenä tiedä, että suurin osa naisista pitää minua kiinnostavana seksipartneriksi. Toki seksuaalinen kiinnostus vaatii muutakin kuin ulkonäköä sen lisäksi.
Munaotukselle:
Itseäni ei kiinnosta kuin pieni osa naisista seksuaalisessa mielessä. Naisen kiihottavasta ulkonäöstä seksuaalinen haluni riippuu erittäin paljon. Kyllä naisetkin aloitteita flirttiin tekevät, vaikka jättävätkin sen lopullisen aloitteen edetä pidemmälle miehen kontolle. Olen usein tilanteissa, joissa naiset osoittavat seksuaalissävytteistä flirttiä kanssani. En ole kuitenkaan mikään naisten kaataja pelimies. Olen uskollinen yhdelle naiselle!
Aika hyvin tässä on jo vastattukin.
Naiset (erityisesti nuoret) ovat monesti melko passiivisia, vaikka seksiä haluaisivatkin.
Naisista todella harva mie on himottavan hyvän näköinen.
Muista, että naisilla seksissä himot lisääntyy, eivät vähene. Mitä enemmän harrastat seksiä, sitä enemmän nainen haluaa, kun miehellä käy päin vastoin.
Voi myös olla, että suorituksesi sängyssä ei ole kovin kehuttava."Muista, että naisilla seksissä himot lisääntyy, eivät vähene. Mitä enemmän harrastat seksiä, sitä enemmän nainen haluaa, kun miehellä käy päin vastoin."
Olen täysin samaa mieltä tästä jo omankin kokemuksen perusteella. Siihen havaintoon/kokemukseen ehkä perustuu uskontojen ajatus naisista pelottavan kyltymättöminä olentoina. Siveä nainen taas on jotenkin solmussa itsensä kanssa tai kokemukset seksistä ovat niin huonot, että se tekee riippumattomaksi miehistä ja pelottavaksi sitä kautta. Jokainen enkeli on pelottava, ja enkeleihin mies on taipuvainen rakastumaan, mikä näkyy uskontojen naiskuvassa.belon kirjoitti:
"Muista, että naisilla seksissä himot lisääntyy, eivät vähene. Mitä enemmän harrastat seksiä, sitä enemmän nainen haluaa, kun miehellä käy päin vastoin."
Olen täysin samaa mieltä tästä jo omankin kokemuksen perusteella. Siihen havaintoon/kokemukseen ehkä perustuu uskontojen ajatus naisista pelottavan kyltymättöminä olentoina. Siveä nainen taas on jotenkin solmussa itsensä kanssa tai kokemukset seksistä ovat niin huonot, että se tekee riippumattomaksi miehistä ja pelottavaksi sitä kautta. Jokainen enkeli on pelottava, ja enkeleihin mies on taipuvainen rakastumaan, mikä näkyy uskontojen naiskuvassa.Mitäs.. Mitäs.. Taas Valheellista diagnosointia ja HäpäisyYritystä.. Taitaa Solmut ja Mutkikkuudet olla ihan eri naisissa, kuin Siveissä Enkeleissä.. Ei niissä ainakaan sen enempää tuota esiinny, kuin Hurjastelijoilla.. ;D
- ajatus-vaan
MAT-teorian mystisyydestä ylempää lähinnä nimim.belon'in sitaateilla
kun näyttää ma-teoria olevan ketjuissa muutenkin pinnalla:
"...vaikka MA-teorian pitäisi olla apukeino pariutumisessa (tason määrittäminen ja kohottaminen). Sen sijaan täällä kaikki makaavat maassa ripotellen tuhkaa päälleen ja rähisevät vihaisesti lähestyville naisille, vaikka resursseja olisi muuhunkin. Miksi? "
"Jos tarkoitus on promota MA-teoriaa, niin eikö täällä pitäisi antaa näytteitä siitä, että teoria toimii, osaatte lähestyä naista paremmin? Ulkopuolisen silmin MA-teoria vaikuttaa aivan päinvastoin kuin sen pitäisi eli vakuuttaa miehelle, ettei tämä tule koskaan saamaan minkäänlaista naista, koska taso on muka niin alhainen, naiset niin hypergamisia, vaikka tosiasiassa hyvin todennäköisesti monen kohdalla on kyse siitä, etteivät he osaa lähestyä naista oikealla tavalla. He masentuvat liian äkkiä pakeista, syyllistävät itseään vastoinkäymisistä (olen liian tylsä/tavallinen/ruma) eivätkä osaa lähestyä naista yksilönä "
"...teorian sisäistämisen luulisi näkyvän edes jotenkin ajatusmaailmassa, ettei se olisi niin toivoton (MA-kannattajien fatalismi)."
"Minulla ei vielä ole kantaa siihen, pitääkö MA-teoria kokonaisuudessaan kutinsa vai ei, jotkut asiat selvästikin pitävät paikkansa, mutta en tiedä siitä tarpeeksi (=yhtenäistä kokonaisesitystä) voidakseni sanoa mielipiteeni."
*---
Tein ropleemista muutaman google-haun, ja laitan tähän yhden blogi-tekstin aiheesta:
http://suomenkuvalehti.fi/tahanontultu/henry-laasanen-ja-soidintaidot/
kuvastaa mitä mieltä asiasta oltaneen noin keskimäärin
Käsittääkseni ML:n kirjoituksissa on kaksi puolta: alun perin opinnäytegradun aihe ( 2008 se kirja) ja toiseksi, suurimmalta osaltaan hänen blogi- ja kiistakirjoituksiaan, mitkä eivät pyrikkään pitäytymään kovin tieteessä, vaan ovat henkilökohtaista agendaansa.
Näyttäisi siltä, että palstalla on tartuttu noihin blogikirjoituksiin kuin oljenkorteen, palstapiirin sisäänlämpiävällä ajatuksella että "PITÄKÄÄ TUNKKINNE" ;)
Sitä lienee tuo kohtalonomainen ja rukkasetnaulaan -asenne.- PidäSiisTunkkisi
Jos tajuaa että_palkintona_on suurella todennäköisyydellä säkillinen sontaa, niin ei pitäisi tulla yllätyksenä jos loppupäätelmä on, että "Pitäkää tunkkinne" ja MGTOW asenne.
- mjoo-o
pohdinnan arvoisia ajatuksia tietty. Poimitaanpa pätkä linkin kirjoituksesta:
"Vertaillaan ajatuksia ”sain tänään kaikilta pakit koska en osannut toimia oikein” ja ”sain kaikilta pakit, koska luonteeni ei kelpaa tämän maan naisille”. Ensimmäinen jättää mahdollisuuden petrata ja onnistua vaikka huomenna. Jälkimmäinen... "
Joulun joutoaikoina palstan parissa viihtyville tehtävä miettiä, miksi on helpompi tarrautua jälkimmäiseen julistukseen, "ripotella tuhkaa päälleen", naulata viimeinen naula arkkuun mieluummin kuin pyrkiä ainakin loogisesti katsoen tarkoituksellisempaan tavoitteeseen ja päämäärään, siihen mitä palstan tekstit noin keskimäärin ja vapaasti tulkiten antavat ymmärtää.
Rauhallista joulua kaikille tasapuolisesti! mjoo-o kirjoitti:
pohdinnan arvoisia ajatuksia tietty. Poimitaanpa pätkä linkin kirjoituksesta:
"Vertaillaan ajatuksia ”sain tänään kaikilta pakit koska en osannut toimia oikein” ja ”sain kaikilta pakit, koska luonteeni ei kelpaa tämän maan naisille”. Ensimmäinen jättää mahdollisuuden petrata ja onnistua vaikka huomenna. Jälkimmäinen... "
Joulun joutoaikoina palstan parissa viihtyville tehtävä miettiä, miksi on helpompi tarrautua jälkimmäiseen julistukseen, "ripotella tuhkaa päälleen", naulata viimeinen naula arkkuun mieluummin kuin pyrkiä ainakin loogisesti katsoen tarkoituksellisempaan tavoitteeseen ja päämäärään, siihen mitä palstan tekstit noin keskimäärin ja vapaasti tulkiten antavat ymmärtää.
Rauhallista joulua kaikille tasapuolisesti!Ensimmäinen julistus on ihan saatanan masentava sen takia, että se tekee miehen kannalta naisista objekteja, ikään kuin pelejä jotka voi pelata läpi niiden logiikan opettelulla ja harjoittelulla. Jälkimmäinen antaa hyvän syyn olla pelaamatta moista peliä.
- Tyttövaaa
No ite ainaki haluun seksiä kun saan poikaystävän, mielellään usein ja paljon (aina kun siihen ois mahdollisuus). Mut en mä mitään irtopanoja halua jonkun puolitutun kanssa, ahistava ajatuskin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277