Moi,
Minul on tosi epäsäännölliset menkat, joskus niissä on jopa puolen vuoden taukoja, joskus 3kk ja joskus 1kk. Ajattelin kysyä, että onko muilla ollut tälläistä ja onko raskaaksi tulo ollut helppoa noin epäsäännöllisillä menkoilla? Ja kuinka tuom raskaustestin kanssa, kun ei ole mitään tietoa milloin menkkojen kuuluisi alkaa?
Epäsäännölliset menkat ja raskautuminen
6
50
Vastaukset
Tämä voi olla merkki että olet tehnyt jotain pahaa.
Kannattaa käydä kirkossa useammin jos et ole käynyt.- Apuaaanyt
Hahah se voi olla. Toivottavasti jeesus ei rankaise
- Julijuli
Onko sulla menkat vasta alkaneet? Kuukautiset voi olla varsinkin alkuun 6-12kk ihan sekaisin.
Esim. Minipillerit voi aiheuttaa sekalaisia menkkoja myös, jos haluaa säännölliset, niin silloin e-pillerit on hyvät. E-pillereillä saat menkat muutenkin tasaisemmiksi, jos et käytä mitään ehkäisyä.
Raskaana voi olla vaikka menkatkin tulisivat, tietysti aika harvinaista kuitenkin. Jos käytät ehkäisyä oikein niin silloin ei pitäisi kovin suurta riskiä olla että tulisit raskaaksi.
Kannattaa käydä juttelemassa terkkarin kanssa asiasta. Etenkin jos epäsäännöllisyys on yhtäkkiä alkanut eikä alusta asti ollut.- Apuaaanyt
Minun menkat on alkaneet vuonna 2014 tai 15 en muista edes:D sitten niissä oli vuoden taukoa ja alkoi taas ja niin. Aina ollut todella epäsäännölliset D: Ja siis en ole 13 kerrasta tullut raskaaksi niin onko pienet mahdollisuudet raskautumiselle? Ja joo aattelin tässä hieman kerätä rohkeutta ennen terkkarille menoa:D Aina ollut ujo
- Apuaaanyt
Ja e-pillereitä en halua ruveta käyttämään niiden aiheuttaman painonnousun vuoksiD: Vaikka paljon urheilenkin niin kuulema vaikuttaa silti painoon ja joskus haaveena olisi fitness-mallikisat joten ei oikein tuota lisä painoa haluaisi. Tai no painoa tietty joo koska lihashan painaa enemmän kuin läski mutta juuri sitä läskiä tuolla "painolla" tarkoitin:D
- Apuaaanyt
Ja mulla on muuten ollut myös melkein kokoajan menkkojen alusta asti(tarkemmin noin 1,5vuoden ajan)lähes jokapäivä jonkinlaista vuotoa, joka on uskoakseni valkovuotoa mutta erilaista kuin yleensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081