Ihan liian asiallisia kommentteja oon äskettäin jättäny, että palauttaakseni maineeni aattelin näin yleisesti käskee kaikkia tappaan ittensä. Ei siitä sen enempää, asiattomat kommentit tekee comebackin heti kun ilmaantuu sopivia uhreja.
Tappakaa ittenne
9
138
Vastaukset
Peukku ylös.
Nyt on julman kyberkiusaajan status vähän mennyt. Tämän olen nähnyt tapahtuvan monesti, tämä on käynyt itsellenikin. Muistan vielä kun lähti nettivinkkaus poliisille vanhalla käyttäjällä.
Näin siinä käy kun jokainen uusi keskustelu on "Kysykää mitä tahansa" tai "Ihastunut, mitä tehdä?"
Ei kehtais kauheesti toistaa itteensä, niin sen takia kiusaaminenkin vähenee väkisin.
Too late your cover has been blown. 😈
Joskus aikuisena ymmärrät sitten, että ei kannata yrittää esittää jotain muuta, kun mitä oikeasti on. Ei edes silloin, kun on menneisyydessään kokenut vääryyttä.
Sori jos loppujen lopuksi muutunkin mielenpahoittajaksi... Mutta joskus - öö okei usein - totuus on epämieluista kuultavaa.Esup kirjoitti:
Silloin kun on aikaansaamaton epävarma luuseri, niin silloin kannattaa esittää jotain muuta.
Noh näin jonkin verran elämää nähneenä sanoisin, että kusipään esittämisellä harvemmin oikeasti voittaa ainakaan pitkällä tähtäimellä mitään. Tietysti se saattaa tuottaa sitä mielihyvää, mutta sekin todennäköisesti laantuu nopeasti ja toleranssi kasvaa vähän niin kuin päihteissä.
Että minä asiallinen vai
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069