Missäs vaiheessa keskuksen remppa on menossa ? Onko siellä tällä hetkellä ruokapaikkaa ?
Norde centrum
7
247
Vastaukset
- tietenkin_myös
Ja norde Centrumista suoraan
http://m.viinarannasta.ee/- kolera
Nämä satamaturistit. Kohta alan neuvotella virolaisten lääkärien kanssa maksan vaihto klinikasta.
- Porosatamaturistiviru
Joo rempassa näytti olevan viime viikollakin. Ja satama turistina olin ei ollut aikaa mennä keskustaan :d riitti hyvin sataman viinakaupat ja norde..
- Edgarsavisaar
Paskakin muutamassa kohdassa haisi mut tais johtua siittä ku me porot siinä kuljettiin tokassa.
- rajat-kiinni-ry
Tallinnan turismia pitäisi rajoittaa
- Koplin.ketku
rajat-kiinni-ry kirjoitti:
Tallinnan turismia pitäisi rajoittaa
Varsinkin suomalaismummojen määrä pitäisi rajoittaa kymmeneen per vuosi. Nyt niitä taitaa olla pari tuhatta/päivä.
- kyyyllä
Koplin.ketku kirjoitti:
Varsinkin suomalaismummojen määrä pitäisi rajoittaa kymmeneen per vuosi. Nyt niitä taitaa olla pari tuhatta/päivä.
Suomimummut ovat niitä tyhmimpiä matkustajia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667