Kyllä mieltäni niin lämmittää palvelualttius ja asiakaslähtöisyys, jota Lapinlahden K-Marketissa asiakas osakseen saa.
Paikallislehdessä, jonka nimeä en periaatesyistä voi mainita, on ollut toimittajakunnan
puolelta kirjoituksia, joissa esitetään huoli lapinlahtelaisten lisääntyneestä arkiostosten teosta Iisalmessa.
No, kirjoituksissa lienee hitunen totuuttakin?
Minun ostoksilleni on hyvin riittänyt paikallisten liikkeiden palvelu ja tuotetarjonta.
Mutta, mutta asian ytimeen takaisin...
Kun jalkani veivät kilpailevan kaupparyhmittymän liikkeestä pois, hallitsemattoman "nuorisokulttuurin" tyrmistyttämänä, niin olen ollut valintaani enemmän kuin tyytyväinen ja miellyttävällä tavalla "yllättynyt".
K-Kaupassa voi keskittyä ostosten tekoon, sen sijaan , että olisi karteltava kuritonta teinipopulaatiota, joka nuoruuden riehakkuudessaan on unohtanut ihmismäiset käytöstavat.
Se käytös nuorille on toki sallittava ---- sillä ovathan he S-ryhmän tulevaisuuden asiakaskuntaa ja kovalla "kurilla" ei nuorisolle saa traumoja aiheuttaa?
Muut asiakkaat ovat vapaita suuntaamaan askeleensa muualle...sikäli, kun meno ei heitä miellytä...
Kyky ja halu, jolla "K-Kaupan väki", henkilökunta, paneutuu asiakkaiden ongelmaratkaisuun on ällistyttävä.
Kiireisen kassatyön ohessa henkilökunta "noteeraa" asiakkaan palautteen ja asia on seuraavaan ostoskäyntiin tultaessa korjattu!
Eikä siinä vielä kaikki, vaan se kassalla työskennellyt ihminen muistaa sinut henkilökohtaisesti ja kertoo, että asia on korjattu tai tuotteen tilausmääriä on tarkistettu.
Rahallakaan en Iisalmen marketeissa tällaista , henkilökohtaista palvelua saa!
Kaiken piittaamattomuusasenteen keskellä tällainen palvelu saa kyyneleen vierähtämään silmäkulmaan ja vannomaan uskollisuusvalan kauppiasta ja henkilöstöä kohtaan.
Kaiken standardisointi- ja tehokkuuskulttuurin keskellä tämä "vanhanaikainen"
ihmisläheisyys on kiitoksella ja ostouskollisuudella palkittava asia.
Kiitos "K-Kaupan Väki" - pitäkää linjanne.
Se on ihmisläheisyyden linja, linja, jolla te palkitsette asiakkaan ja asiakas palkitsee teidät ostouskollisuudella ja rakkaudella työtänne kohtaan.
Kauppias Lappalainen on onnistunut tuomaan oman "kauppiashenkensä" eläväksi kauppansa henkilöstöä opastaessaan.
Paikallien K-Market ! Kiitos !
20
850
Vastaukset
- muualtaostan
Ihan totta....:)) Ja entä sitten hintataso ko.marketissa...!!!
- betonimes
Kuka kantaa kaljaa kaupasta tulevaisuuden TOIVOILLE ?
- kouvalaisenpuumi
aikaisemmin sinisen opelin poijjaat ja harmaan mersun poijjaat.
nyky kantajaa en uskalla sanoa, kun henki voi sitten olla hiuskarvan
varassa.
tiedossa on kyl. tulevaisuuden TOIVOJEN palvelu pelaa siis kyl.
kuka kertos polliiseille
- olettamatta.paras
Ja keskustelu on "karannut" tyypilliselle lapinlahtitasolle.
Kuinka kurjaa täällä onkaan? - asiakas99
K-market on erittäin hyvä kauppa. ystävälliset kauppiaat ja henkilökunta.
kiitos heille ja kaikkea hyvää- tyytyväisyys.säilynyt
Samoin ajattelen minäkin.
Kiitos jaksamisesta ja asiakkaiden tarpeiden kuulemisesta.
Onneksi ette ole kaikessa menneet ihan nykytrendien mukaan
ja samalla "kylmempään" asiakaspalveluun.
Ihmisläheisyys on teidän valttinne! Lämpö luo lämpöä ihmissuhteissa. - Anonyymi
Varmaan kauppias itse tuon kommentin antanut.ystsvällinen...ei oo nähnykkään sellasta
- isojoonas
kyllä alko on paras kauppa,siellä niin ystävällisesti myyjät hymyilevät einä naama ole kuin petolinnun perse kuten kauppojen kassoilla,ei ihme että alko valittiin taannoin suomen parhaaksi työpaikaksi
- Anonyymi
Uusi kauppias ei katso silmiin vaan vilkuilee omituisesti.ei anna miellyttävää kuvaa ihmisestä.mieöuummin käyn s marketissa jossa .myyjät tervehtivät reilusti ja katsovat silmiin.tulee luimistelu tunne jos vaan nopeasti vilkasee ja totisena tuijottaa työtään.mies ei edes tervehdi eikä huomaa asiakasta
- Ehtydaptmjg
K -kauppa on muuten hyvä paikka asioida mutta yksi henkilökuntaan kuuluva nuori pikkutäti on kova flirttailee ukkomiesten kanssa.
- juytrrr
elähän nyt imartele ihtees,oot varmaan käsittäny jotain väärin
- Kummaa
Aloittaja kehui k-kauppaa olen asiasta aivan samaa mieltä hyvä kauppa ystävällesi myyjät.....
Sitä en vieläkään ymmärrä missä s-marketin kamalat nuoret on aina silloin kun käyn siellä ja käyn usein ?
EN OLE VIELÄ VUOSIEN VARRELLA NÄHNY YHTÄKÄÄN VAI ONKO MULLA LAPUT SILMILLÄ ........
Mukavia myyjiä ja asiakkaita myös s-marketissa MYÖS NE NUORET.
Itse en aina kovin fiksu ole mutta toisten jatkona jollakin tavalla yritän käyttäytyä ......hehehehe- viisasteko
S-Market on häätänyt pois nurkiltaan nämä "natsistit".
Siinä johtaja menetteli viisaasti, kun ei niitä "sikailijanuoria" kuitenkaan kovin monta. Osa on onneksemme mennyt pois paikkakunnalta, muualle rötöstelemään...kunhan maitojuna ei toisi takaisin koskaan.
Kiitos alueenne rauhoittamisesta S_Ryhmä.
Laput saa ottaa pois silmiltä ja heittää roskiin.
- iivananmölkky
missä s-marketin kamalat nuoret on aina silloin kun käyn siellä ja käyn usein ?
------ ei kukaan muut kuin sinä ole kirjoittanut: s-marketin kamalat nuoret on ...taidat itse kuulua juuri heihin?
"kuritonta teinipopulaatiota, joka nuoruuden riehakkuudessaan on unohtanut ihmismäiset käytöstavat"; kirjoittaa palstan aloittaja.
On siinä aste-ero: "kuriton nuori" ---- "KAMALA NUORI"---eikö vaan ole eroa ----sinustakin.
Haloo lukemisen ymmärtäminen, missä lukiokoulutuksesi? Paikkakunnallamme lukio on!
Taas joku "äityliini" herneet nenussa?- Anonyymi
Kirjoitustyylisi "iivananmölkyn", etkä pystynyt uhkallasi vielä enempään, mitkään eikä mistään sinun tuomisesi ole minun puhelinkassissani.
- Anonyymi
Entiset kauppiaat sentään katsoivat silmiin ja tervehtivät.nykyiset ei paljo asiakasta huomaa ja hymyä ei saa ,saati silmiin katsomista.ei hyvä
- Anonyymi
Minkä paikkakunnan K-kaupassa käynet ?
Minua joka kerta kyllä hymyn kera tervehtäävät. Ja henkilökunnalla kn asenne säilynyt oikein hyvänä.
Sanottan, että metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan: Hymy huulille ja reipas kuuluva: " Hei " ilmoille ääneen ja koetapa, mitä kuulet ja näet. Yllätys, yllätys iloinen tervehdys takaisin kaikaa...
On ensin oltava itse ystävällinen, että muut voivat olla ystävällisiä sinulle !
Mutruhuulet pois 😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä paikkakunnan K-kaupassa käynet ?
Minua joka kerta kyllä hymyn kera tervehtäävät. Ja henkilökunnalla kn asenne säilynyt oikein hyvänä.
Sanottan, että metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan: Hymy huulille ja reipas kuuluva: " Hei " ilmoille ääneen ja koetapa, mitä kuulet ja näet. Yllätys, yllätys iloinen tervehdys takaisin kaikaa...
On ensin oltava itse ystävällinen, että muut voivat olla ystävällisiä sinulle !
Mutruhuulet pois 😄Jos noin vähästä on kiinni kyllähän se ammatinvaihto ja dissonanssisyötinvaihto olisi jo aiheellista kun. eipä se jokapoika eväskoriin laita mitään tarpeetonta kuitenkaan. Aja nyt portaanpääntietä edestakaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos noin vähästä on kiinni kyllähän se ammatinvaihto ja dissonanssisyötinvaihto olisi jo aiheellista kun. eipä se jokapoika eväskoriin laita mitään tarpeetonta kuitenkaan. Aja nyt portaanpääntietä edestakaisin.
K-plussakortti täytyi jo tilata uudestaan kun ei ollut tullut käytyä vuoteen koko kaupassa. Eikö ole kauppiaan syytä sekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K-plussakortti täytyi jo tilata uudestaan kun ei ollut tullut käytyä vuoteen koko kaupassa. Eikö ole kauppiaan syytä sekään.
Siis eikÄ ole kauppiaan syytä sekään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264330- 2563724
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4101347Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4111187Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070