Treffipalsta on lihakauppa

Tulipahan sitten perehdyttyä treffipalstaankin "vinkkimiehenviskin" (tai jotain sinnepäin) yllyttämänä. Voi hyvää päivää mitä touhua...

Yritin omasta mielestäni panostaa nimenomaan kuvaukseen ja saada sitä kautta naisia kiinnostumaan profiilistani. Tuloksena 2 flirttiä ja toiselta sähköpostiosoite sekä ehdotus läheisemmän tuttavuuden hieronnasta. Molemmat maksullisia naisia...

Selailin profiileja läpi ja pistin merkille että mitä koreammin maalattu nainen ja sorjempi varsi, sen kalliimmat harrastukset ja vaatimukset, vastaavasti ylipaino ja karkeammat kasvonpiirteet laskivat aineellista vaatimustasoa ja nostivat luonteenpiirteiden merkitystä. Hinnoittelu ei siis poikkea normibordellin hinnoittelukäytännöistä mitenkään.

Tein eilen profiilin ilman kuvaa ja tökkäilin kokeeksi flirttejä paremman tason daameille, mutta mitään vastakaikua en saanut. Tänään otin sitten kokeeksi sellaisen pikkukakkosen kuvaileman ytmikuvan itsestäni ja liitin sen alkuillasta profiiliini. 22 minuuttia kuvan lisäyksen jälkeen tuli flirtti takaisin tasokkaalta palstakaunottarelta.

Palstakaunottaren vaatimuslista on sen verran pitkä ettei Pertti-sedällä ole hilloa ryhtyä daamin kanssa pidempään suhteeseen, joten yritän päästä nusaseen nopeasti.

213

2222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvällä kuvauksella voi olla arvoa, mutta vain yhdistettynä hyvään kuvaan ja sopiviin spekseihin sekä naiselle personoituun avausviestiin.

• Pitää paikkansa, mutta itselle jäi kuva touhusta että mikäli daami on yhtään edustavamman näköinen niin miehen taloudelliset resurssit pitää olla hyvällä tasolla.

• rtrrret
        Pertti-setä kirjoitti:

Pitää paikkansa, mutta itselle jäi kuva touhusta että mikäli daami on yhtään edustavamman näköinen niin miehen taloudelliset resurssit pitää olla hyvällä tasolla.

Lähestyitkö ketään ihan tavallista naista? :) Jos et, niin minkä takia?

• rtrrret kirjoitti:

Lähestyitkö ketään ihan tavallista naista? :) Jos et, niin minkä takia?

Photo ois kiva

• Hyvä.Tytöt

Mitäs ihmeellistä tuossa nyt on? Jos on varaa vaatia niin sitten voi vaatia. Ehkä ne on käyneet lukemassa palstan MAT-juttuja ja ottaneet opiksi. :-)

• Hyvä.Tytöt kirjoitti:

Mitäs ihmeellistä tuossa nyt on? Jos on varaa vaatia niin sitten voi vaatia. Ehkä ne on käyneet lukemassa palstan MAT-juttuja ja ottaneet opiksi. :-)

Ei vaatimisessa ole mitään väärää.

• uytutuytuyt

Pikkukakkonen siis oli oikeasssa.

• sfgssfghsfdg

Kakkupikkunen ei hyvä jouluna.

• hehehehehehehehe

KINKKUA PÖYTÄÄN!!!!! :D

• perttisedällonvaikeeta

En ole itse naisena huomannut tätä, vaikka toki seksitarjousviestejä tulee, mutta ei niitä ainakaan kuvattomille tule kovin paljon. Tosin se ukko jota tapailin syksyllä valitteli, kun naiset tyrkyttää itseään sille, että ehkä teillä miehillä on sitten niin vaikeaa?

Vinkkinä kuitenkin:
      Oikeat henkilöt eivät tule sinua profiilista hakemaan yhtään sen enempää kuin soittamaan ovikelloasi. Profiiliisi ilmaantuu oma-aloitteisesti suurimmaksi osaksi kannaltasi vääriä ihmisiä. Jos tiedät mitä etsit, niin ole itse aktiivinen sen sijaan että kuvittelet muiden tekevän työt ja lukevan kaikki uudet profiilit.

(Esimerkiksi Pertti-sedän tapauksessa profiiliin voi eksyä herttaisia naisia, jotka etsivät romantiikkaa, siinä kun Pertti setä etsii elävää pumpattavaa Barbaraa jyystettäväksi.)

Lisäksi naisena jos laittaa miehelle ensin viestin, niin joutuu automaattisesti alempaan kastiin "epätoivoiset naiset". Sen sijaan jos mies keksii ensin laittaa viestin, niin sen jälkeen se roikkuu kiinni kuin iiliäinen, vaikka mikään ei mätsäisi. Ja kuulemma kauniilla kuvallisilla naisilla ei ole aikaa tai mahdollisuutta edes laittaa viestejä, koska postilaatikko on täynnä koko ajan.

Laita joka päivä kolmelle viesti. Vähemmän lupaaville tapauksille voit sitten laittaa flirtin. Ei ole laiskojen paikka tuo.

• 76578556

"Sen sijaan jos mies keksii ensin laittaa viestin, niin sen jälkeen se roikkuu kiinni kuin iiliäinen, vaikka mikään ei mätsäisi."

Älä... :) Niin tuttua!!

• 7657657
        76578556 kirjoitti:

"Sen sijaan jos mies keksii ensin laittaa viestin, niin sen jälkeen se roikkuu kiinni kuin iiliäinen, vaikka mikään ei mätsäisi."

Älä... :) Niin tuttua!!

Tekstissäsi oli paljon asiaa muutenkin.. Ja meillä naisilla muka kaiken pitäisi olla niin helppoa!!

• 7657657 kirjoitti:

Tekstissäsi oli paljon asiaa muutenkin.. Ja meillä naisilla muka kaiken pitäisi olla niin helppoa!!

En ihmettele jos naisilla on deittipalstoilla vaikeaa, se mitä naiset pitää syvällisenä on miesten näkökulmasta katsottuna pinnallista.

• En usko että tuollaisella palstalla uutteruudellakaan saisi muuta kuin unettomuuden, kohdallani kysyntä ja tarjonta ei näyttäisi kohtaavan.

Varsinkin se haluttavin naisaines antaa kuvauksessa ymmärtää ettei onnenonkijoita kaipailla ja harrastuksetkin on sellaisia että miehellä pitää olla niput kunnossa.

• hihihhhiiihhiii
        Pertti-setä kirjoitti:

En usko että tuollaisella palstalla uutteruudellakaan saisi muuta kuin unettomuuden, kohdallani kysyntä ja tarjonta ei näyttäisi kohtaavan.

Varsinkin se haluttavin naisaines antaa kuvauksessa ymmärtää ettei onnenonkijoita kaipailla ja harrastuksetkin on sellaisia että miehellä pitää olla niput kunnossa.

Etkö enää ajattelekaan, että naisessa tärkeintä on luonne ja persoonallisuus?

• hihihhhiiihhiii kirjoitti:

Etkö enää ajattelekaan, että naisessa tärkeintä on luonne ja persoonallisuus?

Omalla kullalla kyllä, sinkkutytöillä ei tärkeää.

• fdsfsdfssds
        Pertti-setä kirjoitti:

Omalla kullalla kyllä, sinkkutytöillä ei tärkeää.

Voi voi... Sitten olisi pitänyt laittaa, että etsit seksiseuraa. En olisi tosin ottanut yhteyttä, jos sinulla olisi ollut ytmikuva. Muuten olisin saattanut ottaa, jos profiilissasi olisi viitattu parisuhteeseen. Juuri tämä on ongelmani!!!! Olisin panostanut treffeihin kaikin tavoin, ja totuus pelkän seksiseuran etsimisestä olisi paljastunut hyvinkin turhauttavasti vasta muutamien treffien jälkeen. Seksiseuran etsimistä kun ei useinkaan profiilista näe. Harva on niin tyhmä, että mainitsee siitä suoraan. Hyvin vaikea on löytää mitään muuta. Eräs mies sanoi, prosentteina luku olisi 90%.

• fdsfsdfssds kirjoitti:

Voi voi... Sitten olisi pitänyt laittaa, että etsit seksiseuraa. En olisi tosin ottanut yhteyttä, jos sinulla olisi ollut ytmikuva. Muuten olisin saattanut ottaa, jos profiilissasi olisi viitattu parisuhteeseen. Juuri tämä on ongelmani!!!! Olisin panostanut treffeihin kaikin tavoin, ja totuus pelkän seksiseuran etsimisestä olisi paljastunut hyvinkin turhauttavasti vasta muutamien treffien jälkeen. Seksiseuran etsimistä kun ei useinkaan profiilista näe. Harva on niin tyhmä, että mainitsee siitä suoraan. Hyvin vaikea on löytää mitään muuta. Eräs mies sanoi, prosentteina luku olisi 90%.

Harva nainen tuntuu ymmärtävän ettei mitään suhdetta saa nykyään ilman seksiä, miehet ei 2000-luvulla mene naimisiin asti ilman tapailua jossa tehdään kaikkea mahdollista ja mahdotonta.

Olen laittanut profiiliini että haen parisuhdetta, kyllä se on mitä kaipaan.

• 121212121212

Tässä on syytä ymmärtää että nainen tarkoittaa "miehellä" eri tilanteissa eri asiaa.

"Lisäksi naisena jos laittaa miehelle ensin viestin, niin joutuu automaattisesti alempaan kastiin "epätoivoiset naiset"."

Koska sinä laitat viestiä vain komeille ja tasokkaille miehille, jotka haluavat jahdata ja joihin tasosi ei riitä. _Näihin miehiin_ kirjoittamasi pätee. Naisten tekemistä aloitteista 99% kohdistuu miesten kärkikaartiin, riippumatta siitä ovatko he itse naisten kärkikaartia.

Tai mätsäisi, mutta olet asettanut riman epärealistisen korkealle.

• Taas.jankutat
        121212121212 kirjoitti:

Tässä on syytä ymmärtää että nainen tarkoittaa "miehellä" eri tilanteissa eri asiaa.

"Lisäksi naisena jos laittaa miehelle ensin viestin, niin joutuu automaattisesti alempaan kastiin "epätoivoiset naiset"."

Koska sinä laitat viestiä vain komeille ja tasokkaille miehille, jotka haluavat jahdata ja joihin tasosi ei riitä. _Näihin miehiin_ kirjoittamasi pätee. Naisten tekemistä aloitteista 99% kohdistuu miesten kärkikaartiin, riippumatta siitä ovatko he itse naisten kärkikaartia.

Höpöhöpö. Tiedäpikkukakkonen itsekin, että vaikka mies ja nainen olisivat kumpikin susirumia luusereita, niin ei se tee heistä mitään unelmapariskuntaa automaattisesti. He eivät välttämättä sovi toisilleen yhtään, vaikka ulkoiset "tasot" olisivat kuinka kohdillaan. Miksi et voi tätä hyväksyä?

• perttisedällonvaikeeta
        121212121212 kirjoitti:

Silloin ei mätsää, jos mies on yli kymmenen vuotta nuorempi tai asuu Joensuussa. Tai sen seurassa miettii, että olisipa yksin kotona. Tai että tuo se ei ymmärrä mitään mitä sanon. Jos elämäntilanteet ja suunnitelmat ei sovi yhteen. Tai jos mies on itsekäs jyystön hakija tai sillä on joku outo fetissi. Just tällä hetkellä tuolla roikkuu iilimatona yksi todella nuori ja yksi todella vanha.

Tietenkin laitan viestiä mun mielestä tasokkaille, vai pitäisikö laittaa kaikkein idiooteimmille? :) Mieluiten kuvattomille profiileille, kuva häiritsee keskittymistä. Joskus kyllä yritin tarkoituksella rumille miehille, koska olen itse ruma, mutta rumat miehet haluavat kompensoida ulkonäköään taluttamalla kaunista naista. Toisaalta makuja on monia, joten välillä vaikea sanoa että onko joku hyvännäköinen vai ei.

Rima on varmaan liian korkealla joo. Kuitenkin joitain tapailuja ja pari seurustelua, mutta ne sitten vaihtoi parempaan.

• Pitäisi varmaankin laittaa hiippalakki peniksen päälle pumpulitukolla ehostettuna ja kyltti ympärille "Seison kun haluan ja kukaties missä"😁

• Nilkkijosyntyessään
        Pertti-setä kirjoitti:

Harva nainen tuntuu ymmärtävän ettei mitään suhdetta saa nykyään ilman seksiä, miehet ei 2000-luvulla mene naimisiin asti ilman tapailua jossa tehdään kaikkea mahdollista ja mahdotonta.

Olen laittanut profiiliini että haen parisuhdetta, kyllä se on mitä kaipaan.

Etkö siis ole tyytyväinen yhteen suhteeseen, kun pari suhdetta kaipaat?:-)

• pop98
        Taas.jankutat kirjoitti:

Höpöhöpö. Tiedäpikkukakkonen itsekin, että vaikka mies ja nainen olisivat kumpikin susirumia luusereita, niin ei se tee heistä mitään unelmapariskuntaa automaattisesti. He eivät välttämättä sovi toisilleen yhtään, vaikka ulkoiset "tasot" olisivat kuinka kohdillaan. Miksi et voi tätä hyväksyä?

" Tiedäpikkukakkonen itsekin, että vaikka mies ja nainen olisivat kumpikin susirumia luusereita, niin ei se tee heistä mitään unelmapariskuntaa automaattisesti. He eivät välttämättä sovi toisilleen yhtään, vaikka ulkoiset "tasot" olisivat kuinka kohdillaan. Miksi et voi tätä hyväksyä"

-Mulle on vuosien mittaan tullut sellainen käsitys, että jos että jos mies on TOSI RUMA, hän on itseasiassa komea. Mutta toki naiset tietänee asian laidan paremmmin...

• yksinäinen.mies

Huoria kaikki naiset ovat.

• Tuskin kaikki, osa kyllä.

• perttisedällonvaikeeta

Tuliko lasku postissa?

• Onkos siellä näkynyt vähärasvaista naisainesta? Mulle vaan sopisi sellainen, kun itsekin olen vähärasvainen

• Vähärasvaiset pukeutuu kuviin lyhyeen mekkoon ja lisää tekstiin että mieheltä odotetaan tasoa (rahaa).

• Jokainenpäiväonliikaa

Vähärasvaisia naisia tuskin löytyy, vähävaraisia sen rasvan saamiseksi seksin avulla varmaankin tarjolla?

• 121212121212

Juuri noin se on.

Huomasin saman kun joskus selailin treffipalstaa. Harva suoraan mainitsee rahaa/statusta, mutta epäsuorasti kyllä ("koulutettu", "elämässä eteenpäin menevä", "kunnianhimoinen", "määrätietoinen").

Vaatimattomamman näköiset panostavat kuvaukseen eivätkä välttämättä listaa vaatimuksia, hoikemmat ja meikatummat kirjoittavat tyyliin:
      - "hei sinä (kuvausta luonteesta) komea mies"
      - "olethan pitkä"
      - "miehekäs mies"
      - "ulkonäön pitää miellyttää, kuva on must"

Parhaan näköiset eivät välttämättä kirjoita mitään. Tekstinä saattaa olla yksi rivi jossa mainitaan keiden ei kannattaisi ottaa yhteyttä.

Ei juuri eroa pörssistä, markkinat selkeästi kyseessä.

• 121212121212

ps. nyt joku sanoo että mikseivät ätmit ota yhteyttä niihin vaatimattoman näköisiin.

Siksi, koska niilläkin on vaatimuksensa. Yleensä ei vaadita huippuominaisuuksia, mutta kun juuri se nainen ei halua sitä heikointa millään osa-alueella. Ja kun miehistä karsii bottom 20% pois useilla osa-alueilla, kasassa on keskivertoa tasokkaampi mies.

• Mä en tiedä kuinka paljon tossa on kyse taitamattomuudesta esittää asioita oikealla tavalla ja kuinka paljon kyseessä on tietoisesta pelailusta. Aion selvitellä asiaa...

Mulla on reilun viiden vuoden takaa edellinen kokemus naissuhteiden rakentelusta ja silloin areena oli ravintolat. Silloin minä yllätyin kuinka seksuaalisesti estottomia nuo 30-40-vuotiaat eronneet daamit ovat, pillua tunki ovista ja ikkunoista siihen tahtiin että valitsin sitten väliaikaiseksi vakipanokseni irtosuhtelun sijaan Paula-tyttösen josta olen jotain maininnutkin palstalla.

• 121212121212
        Pertti-setä kirjoitti:

Mä en tiedä kuinka paljon tossa on kyse taitamattomuudesta esittää asioita oikealla tavalla ja kuinka paljon kyseessä on tietoisesta pelailusta. Aion selvitellä asiaa...

Mulla on reilun viiden vuoden takaa edellinen kokemus naissuhteiden rakentelusta ja silloin areena oli ravintolat. Silloin minä yllätyin kuinka seksuaalisesti estottomia nuo 30-40-vuotiaat eronneet daamit ovat, pillua tunki ovista ja ikkunoista siihen tahtiin että valitsin sitten väliaikaiseksi vakipanokseni irtosuhtelun sijaan Paula-tyttösen josta olen jotain maininnutkin palstalla.

Itse katselin lähinnä naisia joilla on perhe vielä perustamatta ja ikää sopivasti, kolmekymppiset otin mukaan lähinnä tutkimusmielessä.

Olet varmasti oikeassa tuossa, nuo 30-40v naiset ovat hyvinkin seksuaalisesti halukkaita. Naisen seksiMA > suhdeMA, ja moni tuntuu ajattelevan että puuma on muodissa. Siksi kova vaatimuslista.

Mutta nyrkkisääntö on että jos haet netin kautta, joudut tyytymään ulkonäöllisesti selvästi vähempään. Se on hinta joka pitää maksaa siitä ettei tarvitse mennä baariin tms ottamaan niitä sosiaalisia riskejä. Minä tunnen kaksi yli 100 panon miestä jotka molemmat ovat saanoneet etteivät hae netin kautta kuin helppoa hupia; tyttöystävät ja usein panosuhteetkin haetaan livenä.

• 121212121212 kirjoitti:

Itse katselin lähinnä naisia joilla on perhe vielä perustamatta ja ikää sopivasti, kolmekymppiset otin mukaan lähinnä tutkimusmielessä.

Olet varmasti oikeassa tuossa, nuo 30-40v naiset ovat hyvinkin seksuaalisesti halukkaita. Naisen seksiMA > suhdeMA, ja moni tuntuu ajattelevan että puuma on muodissa. Siksi kova vaatimuslista.

Mutta nyrkkisääntö on että jos haet netin kautta, joudut tyytymään ulkonäöllisesti selvästi vähempään. Se on hinta joka pitää maksaa siitä ettei tarvitse mennä baariin tms ottamaan niitä sosiaalisia riskejä. Minä tunnen kaksi yli 100 panon miestä jotka molemmat ovat saanoneet etteivät hae netin kautta kuin helppoa hupia; tyttöystävät ja usein panosuhteetkin haetaan livenä.

Mun valtteina on ulkonäkö, itsevarmuus ja esiintymistaito, netissä mä en pystyisi käyttämään mitään noista.

• 121212121212
        Pertti-setä kirjoitti:

Mun valtteina on ulkonäkö, itsevarmuus ja esiintymistaito, netissä mä en pystyisi käyttämään mitään noista.

Paitsi toki ulkonäköä...?

Mutta siinähän se on. Jos ajattelet miehen tason koostuvan seuraavista palikoista:
        - ulkonäkö
        - status sen kaikissa muodoissa, ml. sosiaalinen status
        - viettelytaidot

...niin on selvää ettei mies voi näyttää netissä kaikkia vahvuuksiaan, jos niitä on. Naisen silmissä kyseessä on mies joka ei ole vielä todistanut esim. statustaan, jolloin ulkonäön puolesta vaaditaankin enemmän.

Nainen puolestaan mittauttaa tasonsa sotamaalaus kasvoilla, photoshopattuna ja slimmaavassa mustassa hameessa kuvakulmasta joka antaa väärän kuvan vartalosta. Todellinen taso, alasti ja ilman meikkiä aamulla, ei ole samaa luokkaa.

Mutta aina löytyy himokkaita (peli)miehiä joille muutamaa pykälää alemman tason nainen kelpaa, ja siksi peli voi jatkua.

Paitsi toki ulkonäköä...?

Mutta siinähän se on. Jos ajattelet miehen tason koostuvan seuraavista palikoista:
        - ulkonäkö
        - status sen kaikissa muodoissa, ml. sosiaalinen status
        - viettelytaidot

...niin on selvää ettei mies voi näyttää netissä kaikkia vahvuuksiaan, jos niitä on. Naisen silmissä kyseessä on mies joka ei ole vielä todistanut esim. statustaan, jolloin ulkonäön puolesta vaaditaankin enemmän.

Nainen puolestaan mittauttaa tasonsa sotamaalaus kasvoilla, photoshopattuna ja slimmaavassa mustassa hameessa kuvakulmasta joka antaa väärän kuvan vartalosta. Todellinen taso, alasti ja ilman meikkiä aamulla, ei ole samaa luokkaa.

Mutta aina löytyy himokkaita (peli)miehiä joille muutamaa pykälää alemman tason nainen kelpaa, ja siksi peli voi jatkua.

No joo, profiilikuvan lisäämisen jälkeen tuli flirttiä tasokkaaltakin daamilta joten kyllä netissäkin voi käyttää ulkonäköä.

Olen ainakin omasta mielestäni myös sanavalmis mies, ja kyllä sitäkin voi netissä saada esille. Tärkeintä on kuitenkin se, ettei netissä ole mahdollista luoda sellaista kontaktia kuin livenä, saada kaikki aistit mukaan.

• pop98
        Pertti-setä kirjoitti:

Mä en tiedä kuinka paljon tossa on kyse taitamattomuudesta esittää asioita oikealla tavalla ja kuinka paljon kyseessä on tietoisesta pelailusta. Aion selvitellä asiaa...

"seksuaalisesti estottomia nuo 30-40-vuotiaat eronneet daamit ovat, pillua tunki ovista ja ikkunoista"

-Olet selkeästi YTM mies, 5% sakissa, minulle, atm miehenä ei kukaan anna koskaan.

• Suosittelen mahdollisimman nopeaa tapaamista. Ei tule kehiteltyä mielikuvia toisesta, jotka ei sitten pidäkään paikkaansa -> pettymys.

• Missä tavataan?

• Pertti-setä kirjoitti:

Missä tavataan?

Minä en käy treffeillä. Mutta tosiaan varoituksen sana noista nettideiteistä, mikään ei ole sitä miltä näyttää ja mitä profiilissa lukee. Tuo toiminta sopii joillekin, mutta ei kannata pettyä jos treffeille saapuukin 15 kiloa tanakampi täti-ihminen. Yksikin herrasmies valehteli ikänsä 10 vuotta nuoremmaksi, kun on kuulemma niin nuoren näköinen 8-I. Ehkä siinä 15 vuotta vanhassa kuvassa... Toinen unohti kertoa lihoneensa kuvan ottoajoista n. 50 kiloa. Ja ne vartaloltaan urheilulliset, voi itku... En minä siitä ulkonäöstä, mutta valehtelusta (vääristelty totuus) kyllä.

• exex-atn kirjoitti:

Minä en käy treffeillä. Mutta tosiaan varoituksen sana noista nettideiteistä, mikään ei ole sitä miltä näyttää ja mitä profiilissa lukee. Tuo toiminta sopii joillekin, mutta ei kannata pettyä jos treffeille saapuukin 15 kiloa tanakampi täti-ihminen. Yksikin herrasmies valehteli ikänsä 10 vuotta nuoremmaksi, kun on kuulemma niin nuoren näköinen 8-I. Ehkä siinä 15 vuotta vanhassa kuvassa... Toinen unohti kertoa lihoneensa kuvan ottoajoista n. 50 kiloa. Ja ne vartaloltaan urheilulliset, voi itku... En minä siitä ulkonäöstä, mutta valehtelusta (vääristelty totuus) kyllä.

Kaikkea voi tulla vastaan noissa nettideiteissä, mutta en mä aio ruveta tapailemaan päätyökseni naisia. Jos joku hyvä sattuu eteen jonka kanssa kirjoittelu tuntuu luontevalta niin miksei. Itse olen sillä asenteella että kerron mieluummin vaatimattomampaan tyyliin ja toivon vastapuolen yllättyvän positiivisesti.

Mun kannaltani todella sääli ettet treffaile, sillä sä olisit juuri se nainen jonka kanssa haluaisin mennä vaikkapa kahville/teelle ja katsoa saanko mä sut hymyilemään. Mun Suomi24 s-postiosoite on käytössä jos muutat mielesi ja haluat ilahduttaa mut.

• Pertti-setä kirjoitti:

Kaikkea voi tulla vastaan noissa nettideiteissä, mutta en mä aio ruveta tapailemaan päätyökseni naisia. Jos joku hyvä sattuu eteen jonka kanssa kirjoittelu tuntuu luontevalta niin miksei. Itse olen sillä asenteella että kerron mieluummin vaatimattomampaan tyyliin ja toivon vastapuolen yllättyvän positiivisesti.

Mun kannaltani todella sääli ettet treffaile, sillä sä olisit juuri se nainen jonka kanssa haluaisin mennä vaikkapa kahville/teelle ja katsoa saanko mä sut hymyilemään. Mun Suomi24 s-postiosoite on käytössä jos muutat mielesi ja haluat ilahduttaa mut.

Yksi urheilullinen mies, joka muuten kertoi tulevansa treffeille polkupyörällä, mutta ajoikin autolla verkkarit päällä kaffeelle vatsaansa piilotellen, kertoi kirjoitelleensa monta kuukautta naisen kanssa ja ihastuneensa siihen. Kunnes olivat lopulta tavanneet... Hirmuinen pettymys kuulemma. Tuo kirjoittelu on mun mielestäni yliarvostettua. Mutta minä en nyt muutenkaan tykkää nettiparitus-systeemeistä.

• exex-atn kirjoitti:

Yksi urheilullinen mies, joka muuten kertoi tulevansa treffeille polkupyörällä, mutta ajoikin autolla verkkarit päällä kaffeelle vatsaansa piilotellen, kertoi kirjoitelleensa monta kuukautta naisen kanssa ja ihastuneensa siihen. Kunnes olivat lopulta tavanneet... Hirmuinen pettymys kuulemma. Tuo kirjoittelu on mun mielestäni yliarvostettua. Mutta minä en nyt muutenkaan tykkää nettiparitus-systeemeistä.

Mä en ilkeäsi mennä tapaamaan ihmistä jolle mä oon valehdellut olevani urheilullinen ja mulla olisi kantamuksena tämä etureppu mikä mulla nyt on. Yli 10 kiloa pitäisi saada painosta pois. Mun kohdalla voisi sanoa että 5 vuotta sitten mä olisin voinut kertoa harrastavani urheilua mutta nyt en seuraa sitä telkustakaan.

Mä olen kanssasi samaa mieltä nettiparitussysteemeistä enkä oikein usko että treffipalstalta jotain löytäisin, mutta joskus voi tulla vastaan joku josta alkaa ajattelemaan vähän lämpöisemmin...

• exex-atn kirjoitti:

Käys kattoos hiihtelijä treffeistä, jos et oo vielä nähnyt. Aattelin poistaa sen, kun on ollut niin vähällä käytöllä

• Pertti-setä kirjoitti:

Mä en ilkeäsi mennä tapaamaan ihmistä jolle mä oon valehdellut olevani urheilullinen ja mulla olisi kantamuksena tämä etureppu mikä mulla nyt on. Yli 10 kiloa pitäisi saada painosta pois. Mun kohdalla voisi sanoa että 5 vuotta sitten mä olisin voinut kertoa harrastavani urheilua mutta nyt en seuraa sitä telkustakaan.

Mä olen kanssasi samaa mieltä nettiparitussysteemeistä enkä oikein usko että treffipalstalta jotain löytäisin, mutta joskus voi tulla vastaan joku josta alkaa ajattelemaan vähän lämpöisemmin...

Mulle tais olla järkytys se, etten ollut ymmärtänyt että pelin henki oli jotain ihan muuta kuin olla rehellinen. Ihmiset oikeasti _harrastivat_ sitä touhua.

Mutta hei, jotkut löytävät sieltä parin. Pidetään peukkuja. :)

• pujottelija kirjoitti:

Käys kattoos hiihtelijä treffeistä, jos et oo vielä nähnyt. Aattelin poistaa sen, kun on ollut niin vähällä käytöllä

Tykkäät talvilajeista :) En varmaan pääse treffeille katselemaan, kun mulla ei ole itselläni profiilia siellä.

• exex-atn kirjoitti:

Mulle tais olla järkytys se, etten ollut ymmärtänyt että pelin henki oli jotain ihan muuta kuin olla rehellinen. Ihmiset oikeasti _harrastivat_ sitä touhua.

Treffipalsta ei ole kyllä munkaan juttu, selaillessani noita naisten profiileja tajusin ettei niissä ole tarttumapintaa. Kliseisiä profiileja..

• tietäjä-
        exex-atn kirjoitti:

Tykkäät talvilajeista :) En varmaan pääse treffeille katselemaan, kun mulla ei ole itselläni profiilia siellä.

Ei tarvi olla jäsen.

• 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

Totta kai.

Miehille se on pakko. Jos kuuntelet naisten tarinoita siitä kuinka he tapasivat miehensä, hämmästyttävän usein kuulee variantin tarinasta...

"Mies ei ollut (ulkonäkö, ammatti, koulutus, status, urheilullisuus, tms) mutta rakastuin silti..."

OKCupidin mukaan 80% miehistä on naisten silmissä keskimääräistä rumempia. Eikä tavallisen miehen elämä ole niin mielenkiintoista ja täynnä harrastuksia/tapahtumia/matkoja kuin nainen toivoisi. Eikä ole naisen oma elämäkään, mutta aika usein miehen odotetaan tekevän sitä mistä nainen vain haaveilee. Elämän kolmosvaiheessa (1. Juoksut 2. Vakiintuminen 3. Menot) olevaa naista etsivä mies kertoo siis olevansa urheilullinen ja menevä.

Se on kuin MacDonaldsin työhaastattelu. Et voi kertoa totuutta, muuten vaikutat laiskalta ja epämotivoituneelta. Pitää valehdella ja toivoa että onnistuu tekemään vaikutuksen livenä.

Taktiikkahan on opittu naisilta, jotka ovat toimineet näin nettitreffien alkuajoista asti.

• 121212121212
        pujottelija kirjoitti:

Haulla löytyi kuva vahvaleukaisesta, komeasta ja ikäistään todella paljon nuoremman näköisestä viisikymppisestä miehestä. 9/10, heittämällä.

Alle 5% 40v naisista on ulkonäöllisesti samalla tasolla, 50v naisista 0%.

Usein sanotaan että vaikka nuoremmilla miehillä on hiljaista, hyväkuntoiset 40-50v miehet viedään käsistä. Jos tuollakaan ei saa kasapäin viestejä niin pitää ihmetellä missä fantasiamaailmassa kurpat elävät.

Haulla löytyi kuva vahvaleukaisesta, komeasta ja ikäistään todella paljon nuoremman näköisestä viisikymppisestä miehestä. 9/10, heittämällä.

Usein sanotaan että vaikka nuoremmilla miehillä on hiljaista, hyväkuntoiset 40-50v miehet viedään käsistä. Jos tuollakaan ei saa kasapäin viestejä niin pitää ihmetellä missä fantasiamaailmassa kurpat elävät.

Huijasin kuvalla, on 7 tai 8 vuotta vanha, poistoon nyt kuitenkin lähtee

• 66bb77
        pujottelija kirjoitti:

Miks sä poistit sen?

• 121212121212
        pujottelija kirjoitti:

Oikein :D

Tosin, kuvan mies on 42-43v ikäiseksikin hyvin nuorekkaan oloinen. En tiedä kannattaako huijata jos kerran menisi helposti jopa 35-vuotiaasta.

Maailmassa taitaa kuitenkin olla enemmän niitä poikkeuksia kuin sun kaavaasi.

Totta kai.

Miehille se on pakko. Jos kuuntelet naisten tarinoita siitä kuinka he tapasivat miehensä, hämmästyttävän usein kuulee variantin tarinasta...

"Mies ei ollut (ulkonäkö, ammatti, koulutus, status, urheilullisuus, tms) mutta rakastuin silti..."

OKCupidin mukaan 80% miehistä on naisten silmissä keskimääräistä rumempia. Eikä tavallisen miehen elämä ole niin mielenkiintoista ja täynnä harrastuksia/tapahtumia/matkoja kuin nainen toivoisi. Eikä ole naisen oma elämäkään, mutta aika usein miehen odotetaan tekevän sitä mistä nainen vain haaveilee. Elämän kolmosvaiheessa (1. Juoksut 2. Vakiintuminen 3. Menot) olevaa naista etsivä mies kertoo siis olevansa urheilullinen ja menevä.

Se on kuin MacDonaldsin työhaastattelu. Et voi kertoa totuutta, muuten vaikutat laiskalta ja epämotivoituneelta. Pitää valehdella ja toivoa että onnistuu tekemään vaikutuksen livenä.

Taktiikkahan on opittu naisilta, jotka ovat toimineet näin nettitreffien alkuajoista asti.

Mulle valehtelijat ei kelpaa.

• exex-atn kirjoitti:

Maailmassa taitaa kuitenkin olla enemmän niitä poikkeuksia kuin sun kaavaasi.

Mikä miehessä vetoaa suhun?

Totta kai.

Kirjoitit itsesi pussiin.

• 66bb77 kirjoitti:

Miks sä poistit sen?

No just tuon käytön vähäisyyden takia, muutaman päivän välein kattelin onko tullut viestejä, eipä juuri muuta

• pujottelija kirjoitti:

No just tuon käytön vähäisyyden takia, muutaman päivän välein kattelin onko tullut viestejä, eipä juuri muuta

Kirjoittelitko itse?

• Pertti-setä kirjoitti:

Mikä miehessä vetoaa suhun?

Rehellisyys, aitous, tietynlainen konstailemattomuus. Sama aaltopituus, samanlainen huumorintaju... Aika vaikea kysymys, erilaisissa ihmisissä vetoaa ehkä vähän erilaiset piirteet.

Mieluummin siis aidosti mulkku kuin piilomulkku. :)

• pujottelija kirjoitti:

Mutta kohta on pujottelija käytössä, viimekesäisellä kuvalla

• exex-atn kirjoitti:

Rehellisyys, aitous, tietynlainen konstailemattomuus. Sama aaltopituus, samanlainen huumorintaju... Aika vaikea kysymys, erilaisissa ihmisissä vetoaa ehkä vähän erilaiset piirteet.

Apuuuuuva....määää on mokaaaaannnu

On teeskennelly mulkkua vaikka oon oikeasti Emppis&Symppis...

• Pertti-setä kirjoitti:

Kirjoittelitko itse?

Jossain vaiheessa vähän kirjoittelin, lähinnä sellaisten kanssa, jotka ei niin tosissaan olleet suhdetta hakemassa

• pujottelija kirjoitti:

Jossain vaiheessa vähän kirjoittelin, lähinnä sellaisten kanssa, jotka ei niin tosissaan olleet suhdetta hakemassa

Treffejä?

• 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

Mulle valehtelijat ei kelpaa.

Ymmärrän.

Mutta jos ilman valehtelemista ei pääse edes yrittämään, niillä tylsillä tavismiehillä ei ole paljoakaan menetettävää.

• pujottelija kirjoitti:

Kävin näkemässä sun kuvan. Yllättävän hyvä kuva ollakseen s24 profiilissa. Ja saitin henkeen kuuluen, 20 v vanha ;)

Mullakin on yks aika hyvä kuva, jossa mulla ei vielä ole isoja lihaksia. Eli muutama kilo ja pari vuotta sitten. Jännä, kun silloin en ymmärtänyt näyttäväni niin hyvältä.. :) Mutta en siis näytä enää. Toisilla kasvaa vatsa ja toisilla lihakset, eikä kumpikaan seuraus ole kovin nättiä katseltavaa, mutta se homma molempien takana on mukavaa.

• 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

Kirjoitit itsesi pussiin.

Miten niin?

Ei se kumoa mitään kirjoituksistani jos naiset tyytyvät vähempään kuin heidän epärealistinen kuvitelmansa tulevasta kumppanista.

Naiset kun lopulta "tyytyvät" tasokkaimpaan jonka saavat, jolloin MAT toteutuu.

• tryrtyty
        pujottelija kirjoitti:

Harmi etten ehtinyt nähdä tuota!

Ymmärrän.

Mutta jos ilman valehtelemista ei pääse edes yrittämään, niillä tylsillä tavismiehillä ei ole paljoakaan menetettävää.

Ei valehdellen mitään voitakaan, kyllä vilppi kohdatessa paljastuu.

• Pertti-setä kirjoitti:

Apuuuuuva....määää on mokaaaaannnu

On teeskennelly mulkkua vaikka oon oikeasti Emppis&Symppis...

Haha, no minä en ole sua uskonu alun alkaenkaan :))

• 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

Lue:

Pitää olla heti osittain mulkku, jotta herättää mielenkiinnon. Se on sitä "särmää" ja "rosoa".

Ei-mulkku = piilomulkku.

Aivan kuten sanoin toisessa ketjussa.

Miten niin?

Ei se kumoa mitään kirjoituksistani jos naiset tyytyvät vähempään kuin heidän epärealistinen kuvitelmansa tulevasta kumppanista.

Naiset kun lopulta "tyytyvät" tasokkaimpaan jonka saavat, jolloin MAT toteutuu.

En ole koskaan "tyytynyt" kehenkään. Sulle taitaa sellaiset tunteet kuin ihastuminen, rakastuminen ja rakastaminen olla ihan outoja.

• exex-atn kirjoitti:

Etkö missään suhteessa?

Lue:

Pitää olla heti osittain mulkku, jotta herättää mielenkiinnon. Se on sitä "särmää" ja "rosoa".

Ei-mulkku = piilomulkku.

Aivan kuten sanoin toisessa ketjussa.

Mitä sulle tulee mieleen aidosta ja rehellisestä ihmisestä? Siis nyt jotain muuta kuin jykevää leukaa ja statusta.

• 121212121212
        Pertti-setä kirjoitti:

Ei valehdellen mitään voitakaan, kyllä vilppi kohdatessa paljastuu.

Joo.

Varmaan sopivin tapa on kaunistella vähän asioita, muttei niin paljon että kyse on ilmiselvästä huijauksesta. Jos kuvassa näyttää pikkuisen nuoremmalta ja urheilullisemmalta, niin hupsista sattui kuvakulma ja valaistus olemaat just oikeat...mutta jos vaikka hiusraja on ihan eri paikassa niin eihän sitä voi perustella millään.

Se onkin toinen juttu että mitä jätetään näyttämättä?

Naisten tapauksessa voi heti olettaa että mitä ei näy, ei ole kondiksessa. Ylhäältäpäin otettu kuva = ylipainoa. Kuva loppuu tissien kohdalla = vyötärö menetetty. Jne.

• 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

Mitä sulle tulee mieleen aidosta ja rehellisestä ihmisestä? Siis nyt jotain muuta kuin jykevää leukaa ja statusta.

Ei ainakaan sitä että naisessa pitäisi olla 50% v-mäistä Justiinaa tai Jännäjennaa, koska kiltti nainen ei voi olla oikeasti kiltti.

• Pertti-setä kirjoitti:

Etkö missään suhteessa?

Meinasin kirjoittaa susta pika-analyysin, mutta ei olis rielua. Ihmiset paljastaa itsestään yllättävän paljon rivien välissä. :)

Kyllä minä osan uskon, osa on sopivasti väritettyä ja loput pehmeästi vääristeltyä totuutta. En minäkään täällä itsestäni mitään tunnistettavaa kerro.

Joo.

Varmaan sopivin tapa on kaunistella vähän asioita, muttei niin paljon että kyse on ilmiselvästä huijauksesta. Jos kuvassa näyttää pikkuisen nuoremmalta ja urheilullisemmalta, niin hupsista sattui kuvakulma ja valaistus olemaat just oikeat...mutta jos vaikka hiusraja on ihan eri paikassa niin eihän sitä voi perustella millään.

Se onkin toinen juttu että mitä jätetään näyttämättä?

Naisten tapauksessa voi heti olettaa että mitä ei näy, ei ole kondiksessa. Ylhäältäpäin otettu kuva = ylipainoa. Kuva loppuu tissien kohdalla = vyötärö menetetty. Jne.

Vaikka treffailu ja myyntityö ovat eri asia, niin kyllä niitä molempia yhdistää se että huijaamalla yritetty kauppa on petoksen yritys. En suosi huijaamista.

Ei ainakaan sitä että naisessa pitäisi olla 50% v-mäistä Justiinaa tai Jännäjennaa, koska kiltti nainen ei voi olla oikeasti kiltti.

En kysynyt, mitä sulle ei tule mieleen, vaan mitä tulee mieleen. Mitä se sulle tarkoittaa? Koita nyt olla vähän positiivisempi! :)

• exex-atn kirjoitti:

Kävin näkemässä sun kuvan. Yllättävän hyvä kuva ollakseen s24 profiilissa. Ja saitin henkeen kuuluen, 20 v vanha ;)

Mullakin on yks aika hyvä kuva, jossa mulla ei vielä ole isoja lihaksia. Eli muutama kilo ja pari vuotta sitten. Jännä, kun silloin en ymmärtänyt näyttäväni niin hyvältä.. :) Mutta en siis näytä enää. Toisilla kasvaa vatsa ja toisilla lihakset, eikä kumpikaan seuraus ole kovin nättiä katseltavaa, mutta se homma molempien takana on mukavaa.

Ei ollut kun korkeintaan 8 vuotta vanha kuva

• exex-atn kirjoitti:

Meinasin kirjoittaa susta pika-analyysin, mutta ei olis rielua. Ihmiset paljastaa itsestään yllättävän paljon rivien välissä. :)

Kyllä minä osan uskon, osa on sopivasti väritettyä ja loput pehmeästi vääristeltyä totuutta. En minäkään täällä itsestäni mitään tunnistettavaa kerro.

Pika-analyysi kuulostaa hyvältä, eikä sille mitään voi jos totuus ei mairittele minua...

Mutta joo, ei täällä tee mieli antaa ihan liian selkeitä tunnisteita itsestään.

• Pertti-setä kirjoitti:

Treffejä?

Oikeastaan treffit ei olleet edes hakusessa

• 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

En kysynyt, mitä sulle ei tule mieleen, vaan mitä tulee mieleen. Mitä se sulle tarkoittaa? Koita nyt olla vähän positiivisempi! :)

No vastaus on tylsä, se konservatiivinen versio.

Aito ihminen ei esitä toisenlaista kuin on. Aito ihminen voi suosia yksityisyyttä ja olla salaperäinen, mutta se on eri asia kuin huijaaminen.

Rehellinen ihminen ei valehtele eikä huijaa, ei suoraan eikä epäsuorasti. Rehelliseen ihmiseen voi luottaa.

Nykyversio on varmaankin että aito ja rehellinen ihminen tekee niin kuin tuntuu oikealta, haistattaen paskat moraalille ja kunnollisuudelle.

Millainen on sinusta aito ja rehellinen ihminen?

• 121212121212
        121212121212 kirjoitti:

Aito ihminen ei esitä toisenlaista kuin on. Aito ihminen voi suosia yksityisyyttä ja olla salaperäinen, mutta se on eri asia kuin huijaaminen.

Rehellinen ihminen ei valehtele eikä huijaa, ei suoraan eikä epäsuorasti. Rehelliseen ihmiseen voi luottaa.

Nykyversio on varmaankin että aito ja rehellinen ihminen tekee niin kuin tuntuu oikealta, haistattaen paskat moraalille ja kunnollisuudelle.

"Nykyversio on varmaankin että aito ja rehellinen ihminen tekee niin kuin tuntuu oikealta"

Korjaan tämän muotoon:

"Nykyversio on varmaankin että aito ja rehellinen ihminen tekee niin kuin tuntuu hyvältä juuri sillä hetkellä"

• Pertti-setä kirjoitti:

Pika-analyysi kuulostaa hyvältä, eikä sille mitään voi jos totuus ei mairittele minua...

Mutta joo, ei täällä tee mieli antaa ihan liian selkeitä tunnisteita itsestään.

Lähinnä ajattelin, etten viitsi lähteä arvailemaan asioita joita et ole palstalla paljastanut.

Sopivasti sekoittamalla johdetaan liian uteliaat väärille reiteille :)

• tryrtyty kirjoitti:

Harmi etten ehtinyt nähdä tuota!

Käy kattoos pujottelija

• 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

pujottelija on kyllä nuorekas, mutta ei kait kuvan mies sentään urheilulliselta 30-vuotiaalta näytä?

Urheilulliseksi 35-40v mieheksi voisi uskoa helposti.

• exex-atn kirjoitti:

Kyselen sitten jouluna sitä kuvaa

• 121212121212
        pujottelija kirjoitti:

Käy kattoos pujottelija

Annan vinkin naisten puolesta: aurinkolasit pois.

"Nykyversio on varmaankin että aito ja rehellinen ihminen tekee niin kuin tuntuu oikealta"

Korjaan tämän muotoon:

"Nykyversio on varmaankin että aito ja rehellinen ihminen tekee niin kuin tuntuu hyvältä juuri sillä hetkellä"

Miten omatunto kuuluu tuohon sun ajatukseen? Miten itse toimit niin että voit vastata huutoosi?

• 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

Miten omatunto kuuluu tuohon sun ajatukseen? Miten itse toimit niin että voit vastata huutoosi?

Ei varmaan mitenkään. Kato elämä on lyhyt, pitää nauttia elämästä ja elää sitä elämää.

Itse pyrin olemaan rehellinen olennaisissa asioissa ja toimimaan siten kuin on oikein, parhaani mukaan.

Huomasit toki vastuuvapautuslausekkeen "olennaisissa asioissa".

Lisäksi pyrin tietoisesti oppimaan vähemmän rehelliseksi ja epäitsekkääksi. Oikeuden vartija ei pärjää, erityisesti naisten kanssa on eduksi opetella ajattelemaan kuin naiset.

Ei varmaan mitenkään. Kato elämä on lyhyt, pitää nauttia elämästä ja elää sitä elämää.

Itse pyrin olemaan rehellinen olennaisissa asioissa ja toimimaan siten kuin on oikein, parhaani mukaan.

Lisäksi pyrin tietoisesti oppimaan vähemmän rehelliseksi ja epäitsekkääksi. Oikeuden vartija ei pärjää, erityisesti naisten kanssa on eduksi opetella ajattelemaan kuin naiset.

Tuo alkaa kuulostamaan siltä että elämäsi suurin tragedia on rehellisyys ja epäitsekkyys.

Mun mielestäni aito ja rehellinen voi olla myös epäaito ja epärehellinen. Koska siis on aito ja rehellinen. Aito ja rehellinen on epätäydellinen. Sun tavat tuntien et luultavasti ymmärrä tuon pointtia, joten jätä tuo raatelematta, jooko?

Oikein kenen kannalta?

Tuo ei ole huono. Minä tosiaan lisäisin omatunnon kaikkeen toimintaan.

"Oikeuden vartija ei pärjää, erityisesti naisten kanssa on eduksi opetella ajattelemaan kuin naiset."

Aha. Koska ajattelit siitä alkavan olevan sulle hyötyä? ;)

• 121212121212
        Pertti-setä kirjoitti:

Tuo alkaa kuulostamaan siltä että elämäsi suurin tragedia on rehellisyys ja epäitsekkyys.

Olet aivan oikeassa.

Kuten monen muunkin palstaätmin/entisen ätmin.

Olemme niitä romanttisia miehiä jotka uskoimme rehellisyyteen, epäitsekkyyteen ja vanhan ajan ritarillisuuteen.

Sitten n. parikymppisenä tajusimme että tuollainen mies päätyy kamusektorille, koska naisten silmissä kiltti mies on miellyttämisenhaluinen (vaikka tämä johtuisi halusta tuottaa hyvää mieltä, eikä mistään huijauksesta saada pillua) ja heikko.

nykymaailmassa pitää olla vahva seikkailijamies joka ottaa itsekkäästi mitä haluaa ja pyrkii hedonistisesti kohti nautintoa. Sitten kun on saatu mitä halutaan ("terve itsekkyys"), sanotaan että nyt olen muuttunut ja haluan vakiintua. Sellainen mies on YTM.

Konsepi on naisilta lainattu, ns. elämänvaiheteoria jossa mikä tahansa menneisyyden vääryys on pyyhittävissä pois.

Sinä olet ymmärtääkseni toiminut oikein, luultavasti tajusit jo hyvin nuorena sen minkä itse tajusin vasta myöhemmin.

• 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

"Oikeuden vartija ei pärjää, erityisesti naisten kanssa on eduksi opetella ajattelemaan kuin naiset."

Aha. Koska ajattelit siitä alkavan olevan sulle hyötyä? ;)

Tismalleen.

Oma hyöty, oma nautinto.

Koska onhan moraali nyt tylsää.

• 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

Mun mielestäni aito ja rehellinen voi olla myös epäaito ja epärehellinen. Koska siis on aito ja rehellinen. Aito ja rehellinen on epätäydellinen. Sun tavat tuntien et luultavasti ymmärrä tuon pointtia, joten jätä tuo raatelematta, jooko?

Oikein kenen kannalta?

Tuo ei ole huono. Minä tosiaan lisäisin omatunnon kaikkeen toimintaan.

"Oikein kenen kannalta?"

Lähinnä omalta kannaltaan.

"Tuo ei ole huono. Minä tosiaan lisäisin omatunnon kaikkeen toimintaan."

Historia on jo Rooman ajoista todistanut että kun moraali romutetaan ja ihmiset toimivat niin kuin tuntuu oikealta, omatunto on kuin lyhyt ja hintelä HC-ATM verrattuna 190cm pitkään, leveäharteiseen ja jykeväleukaiseen itsekkyyteen.

Tismalleen.

Oma hyöty, oma nautinto.

Tiedätkö mikä on maailmassa eniten pahaa aikaan saanut perversio? Se on siveys.

"Oikein kenen kannalta?"

Lähinnä omalta kannaltaan.

"Tuo ei ole huono. Minä tosiaan lisäisin omatunnon kaikkeen toimintaan."

Historia on jo Rooman ajoista todistanut että kun moraali romutetaan ja ihmiset toimivat niin kuin tuntuu oikealta, omatunto on kuin lyhyt ja hintelä HC-ATM verrattuna 190cm pitkään, leveäharteiseen ja jykeväleukaiseen itsekkyyteen.

Puhu vaan omasta puolestasi.

Tismalleen.

Oma hyöty, oma nautinto.

Jeesustelet. Jos vaan voisit, panisit sinäkin kuin kani.

Olet aivan oikeassa.

Kuten monen muunkin palstaätmin/entisen ätmin.

Olemme niitä romanttisia miehiä jotka uskoimme rehellisyyteen, epäitsekkyyteen ja vanhan ajan ritarillisuuteen.

Sitten n. parikymppisenä tajusimme että tuollainen mies päätyy kamusektorille, koska naisten silmissä kiltti mies on miellyttämisenhaluinen (vaikka tämä johtuisi halusta tuottaa hyvää mieltä, eikä mistään huijauksesta saada pillua) ja heikko.

nykymaailmassa pitää olla vahva seikkailijamies joka ottaa itsekkäästi mitä haluaa ja pyrkii hedonistisesti kohti nautintoa. Sitten kun on saatu mitä halutaan ("terve itsekkyys"), sanotaan että nyt olen muuttunut ja haluan vakiintua. Sellainen mies on YTM.

Konsepi on naisilta lainattu, ns. elämänvaiheteoria jossa mikä tahansa menneisyyden vääryys on pyyhittävissä pois.

Sinä olet ymmärtääkseni toiminut oikein, luultavasti tajusit jo hyvin nuorena sen minkä itse tajusin vasta myöhemmin.

Mut on varmaan pelastanut kamusektorille joutumiselta enemmän mun ulkonäköni kuin luonteeni, seksiä on tarjottu kysymättäkin.

• 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

Puhu vaan omasta puolestasi.

Puhun enemmistön puolesta. Enemmistöllä itsekkyys voittaa omantunnon ennen pitkää. Se on tosiasia.

Nykyään on muodissa teilata se aika jolloin nykyinen sivilisaatio rakennettiin, huonoksi, koska ihmiset eivät paneskelleet ympäriinsä. On päivän selvää mihin suuntaan ollaan menossa, länsimainen sivilisaatio on rappeutumassa aivan kuten Rooma aikoinaan. Se on vain ajan kysymys.

• exex-atn kirjoitti:

Loppupelissä katkeruus saamattomuudesta on vain verhottu siveyden kaapuun.

• 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

Vaikuista ja minulle sopivaa tyttöystävää, toki.

Puhun enemmistön puolesta. Enemmistöllä itsekkyys voittaa omantunnon ennen pitkää. Se on tosiasia.

Nykyään on muodissa teilata se aika jolloin nykyinen sivilisaatio rakennettiin, huonoksi, koska ihmiset eivät paneskelleet ympäriinsä. On päivän selvää mihin suuntaan ollaan menossa, länsimainen sivilisaatio on rappeutumassa aivan kuten Rooma aikoinaan. Se on vain ajan kysymys.

Onneksi kiltit ja kunnolliset pitävät kiinni hyveistään vaikka pillua tyrkyttämällä tyrkytettäisiin.

• 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

Hassua muuten tämä yleistäminen. Ei saa yleistää, kaikki ovat erilaisia.

Mutta silti sinä ja Pertti-Setä (joka pelimiehenä ajattelee tässä asiassa kuin naiset) olette pahimpia yleistäjiä. Teidän mielestänne _kaikki_ miehet ovat samanlaisia, haluavat vain panna kaikkea mikä liikkuu. Ainoa ero on siinä kuka pystyy siihen ja kuka ei.

...mikä onkin samalla Rationalisointihamsterin tarjoama perustelu sille miksi mies kannattaa valita tason perusteella. Kaikki kun ovat samanlaisia haluiltaan, niin miksipä en valkkaisi sitä tasokkainta?

• 121212121212
        Pertti-setä kirjoitti:

Onneksi kiltit ja kunnolliset pitävät kiinni hyveistään vaikka pillua tyrkyttämällä tyrkytettäisiin.

Eipä siitä ole kauaa kun tyrkytettiin ja kieltäydyin.

Mielestäni kun varatun paneminen on väärin.

Ätännän mainitsema omatunto varmasti estäisi sinuakin koskemasta varattuun, vai mitä?

Vaikuista ja minulle sopivaa tyttöystävää, toki.

Mutta onhan sulle maksullisetkin kelvanneet. Ihan siis kylmä ja tunteeton seksi.

Pelkkää jeesustelua.

Mutta nyt lopettelen, vessan siivous voittaa mielenkiintoisuudellaan nää jankkaukset. :) Illan jatkoja!

Eipä siitä ole kauaa kun tyrkytettiin ja kieltäydyin.

Mielestäni kun varatun paneminen on väärin.

Ätännän mainitsema omatunto varmasti estäisi sinuakin koskemasta varattuun, vai mitä?

Omatunto on ollu aina mun puolella, se on joustanu kun se on varmistanut mun edun.

Maksullisista mulla on mittava kokemus avioliiton ajoilta, kotona oli nihkeetä mutta paineita piti purkaa.

• rdtyrrtrdtd
        pujottelija kirjoitti:

Ulkonäkö lähentelee kyllä kymppiä.. Olet myös hyvin tyypillinen ikäluokkasi edustaja sen suhteen, mitä olet etsimässä. :) Tuolla naamalla voit kyllä unohtaa kaikki höpötykset rahasta ja statuksesta -niitä avuja et tarvitse.

• 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

Mutta onhan sulle maksullisetkin kelvanneet. Ihan siis kylmä ja tunteeton seksi.

Pelkkää jeesustelua.

Mutta nyt lopettelen, vessan siivous voittaa mielenkiintoisuudellaan nää jankkaukset. :) Illan jatkoja!

* maksullinen.

Kuten hyvin tiedät, kävin 25-vuotiaana maksullisena. Silloin oli syytä uskoa ettei naista koskaan tulisi, kiitos ensisijaisesti lyhyyden ja hintelyyden ja niin kuin myöhemmin tajusin, koska ei ollut statusta eikä pelimiestaitoja kompensoimassa raamien puutteita.

Päätin että jos naista ei tule opintojen loppuun mennessä, menen maksulliselle. Ja niin tein.

Sittemmin en ole maksullisella käynyt, vaikka siihen olisi kyllä varaa. En halua kylmää ja tunteetonta seksiä.

• 121212121212
        Pertti-setä kirjoitti:

Omatunto on ollu aina mun puolella, se on joustanu kun se on varmistanut mun edun.

Maksullisista mulla on mittava kokemus avioliiton ajoilta, kotona oli nihkeetä mutta paineita piti purkaa.

:D

Kuten sanottu...

:D

Kuten sanottu...

Mä en ole hirveästi moralisoinut seksiasioista.

• Ikis..M
        exex-atn kirjoitti:

"Haha, no minä en ole sua uskonu alun alkaenkaan :)) "

Niin etpä tietenkään koska olet nainen. Koska Pertti-setä on esittänyt tunteetonta, välinpitämätöntä mulkkua on sinun ihan pakko uskoa päinvastaista eli emppis symppis mukava mies kun jos taas Pertti-setä olisi eisttänyt olevansa olevansa kiltti & kunnollinen sinä ajattelisit kyseessä olevan tunteeton, paha ja ilkeä susihukka. Semmoisia te naiset vaan olette tai siis teidän looginen käsitys maailmasta, teidän mielestä kaiken on pakko olla päinvastoin kuin se näyttäisi olevan.

• Ikis..M kirjoitti:

Niin etpä tietenkään koska olet nainen. Koska Pertti-setä on esittänyt tunteetonta, välinpitämätöntä mulkkua on sinun ihan pakko uskoa päinvastaista eli emppis symppis mukava mies kun jos taas Pertti-setä olisi eisttänyt olevansa olevansa kiltti & kunnollinen sinä ajattelisit kyseessä olevan tunteeton, paha ja ilkeä susihukka. Semmoisia te naiset vaan olette tai siis teidän looginen käsitys maailmasta, teidän mielestä kaiken on pakko olla päinvastoin kuin se näyttäisi olevan.

Niinhän se oikeassa elämässä menee että me herkät joudumme kovettamaan sydämemme pärjätäksemme elämässä.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Niinhän se oikeassa elämässä menee että me herkät joudumme kovettamaan sydämemme pärjätäksemme elämässä.

No näinhän se on mutta aika traagista taas se että juurikin se kovetettu puoli vetoaa naisiin ja herkkä sisin taas saa aikaan vain halveksuntaa vaikka nainen sanoisikin että herkkyys on pop ja kovuus turn off. Naiset on niin katalia että ne saattaa tuolla herkkyyden muka-arvostamisella nuuskia onko mies sittenkin kelvoton ja jos se paljastaa niille sitä herkkyyttä se saakin sitten mennä, nainen vaihtaa lennosta kovempaan kaveriin.

• Ikis..M kirjoitti:

No näinhän se on mutta aika traagista taas se että juurikin se kovetettu puoli vetoaa naisiin ja herkkä sisin taas saa aikaan vain halveksuntaa vaikka nainen sanoisikin että herkkyys on pop ja kovuus turn off. Naiset on niin katalia että ne saattaa tuolla herkkyyden muka-arvostamisella nuuskia onko mies sittenkin kelvoton ja jos se paljastaa niille sitä herkkyyttä se saakin sitten mennä, nainen vaihtaa lennosta kovempaan kaveriin.

Naiset vaistoaa miehen sisemmän, ne ymmärtää kunnon miehen syntyneen herkkänä ja joutuneen olosuhteiden pakosta kivettämään sydämensä.

Naiset vaistoaa myös kataluuden joka elää ja voimistuu sen "kiltin ja kunnollisen" miehen sydämessä, naiset ymmärtää että se tyyneys on vain lumetta ennen iskua.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Naiset vaistoaa miehen sisemmän, ne ymmärtää kunnon miehen syntyneen herkkänä ja joutuneen olosuhteiden pakosta kivettämään sydämensä.

Naiset vaistoaa myös kataluuden joka elää ja voimistuu sen "kiltin ja kunnollisen" miehen sydämessä, naiset ymmärtää että se tyyneys on vain lumetta ennen iskua.

Noin ne varmaan sen näkee, tarkkasilmäisimmät niistä kykenee näistä palstakirjoituksistakin tulkitsemaan tuon itselleen itsestäänselvyyden :D

• Ikis..M kirjoitti:

Noin ne varmaan sen näkee, tarkkasilmäisimmät niistä kykenee näistä palstakirjoituksistakin tulkitsemaan tuon itselleen itsestäänselvyyden :D

Jostain syystä näin on, se on vähän pelottavaakin.

• Ikis..M kirjoitti:

Kiltiksi ja kunnolliseksi itseään mainostavat ovat kaikki pohjimmiltaan pahoja ja kylmiä, ainakin tällä palstalla näyttäisi vahvasti siltä. Että ihan mielenkiintoinen tuo teidän kyyninen kommentointinne, sillä siinä on perää. Mun tuntemani herkin ihminen oli ulospäin kova, kylmäkin ja jotkut pitivät häntä mulkerona. Vahva muuri piti hänet useimmiten kasassa arjessa, mutta sisällään hän kantoi koko maailman tuskaa.

• havainnoitsijaa
        exex-atn kirjoitti:

Kiltiksi ja kunnolliseksi itseään mainostavat ovat kaikki pohjimmiltaan pahoja ja kylmiä, ainakin tällä palstalla näyttäisi vahvasti siltä. Että ihan mielenkiintoinen tuo teidän kyyninen kommentointinne, sillä siinä on perää. Mun tuntemani herkin ihminen oli ulospäin kova, kylmäkin ja jotkut pitivät häntä mulkerona. Vahva muuri piti hänet useimmiten kasassa arjessa, mutta sisällään hän kantoi koko maailman tuskaa.

Vai niin, mun havaintojen mukaan täällä on myös oikeasti kilttejä ja kunnollisia.

• exex-atn kirjoitti:

Puhut ilmeisesti Pertti-sedästä...

• Ikis..M
        exex-atn kirjoitti:

Atännä puhuu taas itseään pussiin.

"Kiltiksi ja kunnolliseksi itseään mainostavat ovat kaikki pohjimmiltaan pahoja ja kylmiä, ainakin tällä palstalla näyttäisi vahvasti siltä." // Luulo, ei tieto

"Että ihan mielenkiintoinen tuo teidän kyyninen kommentointinne, sillä siinä on perää." Niin, nimenomaan sun luulojen suhteen

"Mun tuntemani herkin ihminen oli ulospäin kova, kylmäkin ja jotkut pitivät häntä mulkerona." // Minuakin voivat joskus pitää, ihmisiä kohtaan saatan olla tyly joskus

" Vahva muuri piti hänet useimmiten kasassa arjessa, mutta sisällään hän kantoi koko maailman tuskaa. " // Niinhän minäkin vaikka ole kiltti & kunnollinen

• Ikis..M kirjoitti:

Atännä puhuu taas itseään pussiin.

"Kiltiksi ja kunnolliseksi itseään mainostavat ovat kaikki pohjimmiltaan pahoja ja kylmiä, ainakin tällä palstalla näyttäisi vahvasti siltä." // Luulo, ei tieto

"Että ihan mielenkiintoinen tuo teidän kyyninen kommentointinne, sillä siinä on perää." Niin, nimenomaan sun luulojen suhteen

"Mun tuntemani herkin ihminen oli ulospäin kova, kylmäkin ja jotkut pitivät häntä mulkerona." // Minuakin voivat joskus pitää, ihmisiä kohtaan saatan olla tyly joskus

" Vahva muuri piti hänet useimmiten kasassa arjessa, mutta sisällään hän kantoi koko maailman tuskaa. " // Niinhän minäkin vaikka ole kiltti & kunnollinen

Tuo näyttää Ikis selittelyltä.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Tuo näyttää Ikis selittelyltä.

Niin tuo atännän kommentti, totta mutta pitäähän sitä rationalisaintihamsterin toimintaa jollakin selittää.

• exex-atn kirjoitti:

Täällä yksi palstalla itseään kiltiksi ja kunnolliseksi mainostanut, joka ei ole paha ja kylmä, mutta nyt ehkä hieman ärsyyntynyt

• 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

Vaikea ymmärtää.

Lihasten hankkiminen ei todellakaan ole mukavaa puuhaa edes minun ikäiselleni miehelle, puhumattakaan vanhemmasta naisesta jolla alkaa jo varmasti olemaan erilaisia kolotuksia ja pikku vaivoja joita ei ole nuoremmilla. Kun vielä vartalokin muuttuu hulkmaiseksi, pöhköltä touhulta kuulostaa.

Voi muuten kasvaa molemmat, lihakset JA vatsa. ns. "roid gut".

Vaikea ymmärtää.

Lihasten hankkiminen ei todellakaan ole mukavaa puuhaa edes minun ikäiselleni miehelle, puhumattakaan vanhemmasta naisesta jolla alkaa jo varmasti olemaan erilaisia kolotuksia ja pikku vaivoja joita ei ole nuoremmilla. Kun vielä vartalokin muuttuu hulkmaiseksi, pöhköltä touhulta kuulostaa.

Voi muuten kasvaa molemmat, lihakset JA vatsa. ns. "roid gut".

En ole koskaan kasvattanut lihasta, vaan kasvaa se silti kun tekee kaikkea mukavaa. Eihän mulla vaivoja ole, koska pidän itseni kunnossa noilla mukavilla harrastuksillani. Joskus nuorempana vähän olikin, mutta kaikki katosivat kun aloin liikkumaan enemmän.

En ole koskaan ollut ulkonäkökeskeinen, joten senkään puolesta harrastukset ei rajoita mun elämistäni, voin nauttia niistä ihan täysillä.

Vieläkö käyt kuntosalilla lihasten kasvatus treeneissä, vaikket edes pidä siitä hommasta? Aika moni tuntemani "sinun ikäinen mies" tykkää kovastikin urheilusta. Eli sinä et pidä. Muut sun ikäiset miehet voivat pitää.

Kaikkea "voi" olla, vaikka laihaläski.

• 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

En ole koskaan kasvattanut lihasta, vaan kasvaa se silti kun tekee kaikkea mukavaa. Eihän mulla vaivoja ole, koska pidän itseni kunnossa noilla mukavilla harrastuksillani. Joskus nuorempana vähän olikin, mutta kaikki katosivat kun aloin liikkumaan enemmän.

En ole koskaan ollut ulkonäkökeskeinen, joten senkään puolesta harrastukset ei rajoita mun elämistäni, voin nauttia niistä ihan täysillä.

Vieläkö käyt kuntosalilla lihasten kasvatus treeneissä, vaikket edes pidä siitä hommasta? Aika moni tuntemani "sinun ikäinen mies" tykkää kovastikin urheilusta. Eli sinä et pidä. Muut sun ikäiset miehet voivat pitää.

Kaikkea "voi" olla, vaikka laihaläski.

Käyn yhä salilla.

Ja eihän siinä ainoana ajatuksena ole lihasten kasvattaminen, koska ei valtaosa naisista erota laihaläskiä lihaksikkaasta mutta hoikasta miehestä. Alkeellinen nainen erottaa lähinnä "ison" ja "pienen".

Lihaksien kasvattaminen lisää testosteronia, mikä auttaa ottamaan edes pari askelta kohti sitä optimimiestä joka on raju, eläimellinen ja ottaa naisensa. Käytöskin muuttuu jonkun verran itsevarmemmaksi, mikä on merkki naisten rakastamasta voimasta ja dominanssista.

No, hyvä tietysti että pidät itsesi kunnossa. Vähän kyllä epäilyttää kuinka tervettä urheilu on kun kilpaillaan ja lajikin on sellainen jossa nivelet ja jänteet paukkuvat helposti.

Käyn yhä salilla.

Ja eihän siinä ainoana ajatuksena ole lihasten kasvattaminen, koska ei valtaosa naisista erota laihaläskiä lihaksikkaasta mutta hoikasta miehestä. Alkeellinen nainen erottaa lähinnä "ison" ja "pienen".

Lihaksien kasvattaminen lisää testosteronia, mikä auttaa ottamaan edes pari askelta kohti sitä optimimiestä joka on raju, eläimellinen ja ottaa naisensa. Käytöskin muuttuu jonkun verran itsevarmemmaksi, mikä on merkki naisten rakastamasta voimasta ja dominanssista.

No, hyvä tietysti että pidät itsesi kunnossa. Vähän kyllä epäilyttää kuinka tervettä urheilu on kun kilpaillaan ja lajikin on sellainen jossa nivelet ja jänteet paukkuvat helposti.

"No, hyvä tietysti että pidät itsesi kunnossa. Vähän kyllä epäilyttää kuinka tervettä urheilu on kun kilpaillaan ja lajikin on sellainen jossa nivelet ja jänteet paukkuvat helposti."

Nivelet ja jänteet pysyy kunnossa, kun niitä käyttää. Lihasvoimat tukevat kumpaakin. Sulla voi pullahtaa välilevy kun nouset tietokoneelta, jos et pidä itseäsi kunnossa.

"Lihaksien kasvattaminen lisää testosteronia, mikä auttaa ottamaan edes pari askelta kohti sitä optimimiestä joka on raju, eläimellinen ja ottaa naisensa. Käytöskin muuttuu jonkun verran itsevarmemmaksi, mikä on merkki naisten rakastamasta voimasta ja dominanssista."

Sitten sun pitää jatkaa treenaamista. Joko kyykkäät satkulla sarjaa?

• Ruma-ätmi

Nettitreffeissä rehellinen mies ei pääse treffeille. Pitäisi sanoa olevansa jotain muuta kun on mutta se olisi noloa jäädä kiinni.

• Siellä varmaan valehtelee yksi sun toinen, ja kohdatessa kaikki miettivät miksi minä tämän kanssa päädyin treffeille..

• Omituistako

Oletteko panneet merkille millaisia horatsuja on neteissä . Naiset makaavat ja tekevät pentuja yhteiskunnan elätettäväksi ja veronmaksajat maksaa. Kun ei haluta sitten enää
      lapsella isää olevankaan? Onpa naiset itsekkäitä ajattelevat itseään katkeruuttaan kun eivät huolehdi edes ehkäisystä ja pentuja tehdään kuin koneet.

Miehet valehtelevat olevansa sinkkuja ja panevat kun riekää saavat, metsäsätäjän lailla.
      Nainenhan on vain pano ei muuta.

Kun katselee eri nettipalstoja, livechattia jne siellä ktoirouvat makaavat perse tyrkyllä kamerassa ja jakavat peräänsä joka oksalle.

Eikö jo erilaiset tauditkin leviä kun ilman ehkäisyä naidaan kaikkien kanssa ristiin.

Mikä tekke ihmisitä pelkkiä horooja ja perseenjakajia, ja lapsethan siinä kärsivät kun ei ole isääkään vaan ovat pelkkien panojen tuloksia.

Myös ns, tunnistamattomat lapsethan jäävät ilam perintöä. naiset ovat itsekkäitä ja omahyväisiä.

Lapsilla siis rahastetaan sitten veronmaksjien kustannuksella. Nyt yhteiskunta säästää paljon jos äidit pakotetaan aina kun tulevat raskaaksi ilmoittamaan ja tunnistamaan lapsen isän, joka maksaa elstuksen siitetylle lapselle.

Tästä tulee tehdä lakialoite ja pakottaen tehtävä isyysselvitys ja Valtio säästää ison rahan vaikka velkojen maksuun.

• ätminki

Noin juuri se menee että naiset kelpuuttaa niitä renttuja lapsia tekemään ja kunnolliset miehet jää ilman.

• kravmagamaster

Pertti-setä lopettaa muiden kuvien käytön ihan ensin, sitten sattaa ehkä onnistaakin
      http://bit.ly/2hMPbzF

• Treffipalstalla on oma kuva

• tyutuytu
        Pertti-setä kirjoitti:

Treffipalstalla on oma kuva

Ota tuo "jääräpää" pois. Missä koukku, josta nainen haluaa kysellä lisää? Kuvaile muutamalla sanalla vähän harrastuksia / mielenkiinnon kohteita. (Ei formula vaan sellainen, joka saattaisi naisiakin kiinnostaa..)

Kyllä tuo hyvä on...

• tyutuytu kirjoitti:

Ota tuo "jääräpää" pois. Missä koukku, josta nainen haluaa kysellä lisää? Kuvaile muutamalla sanalla vähän harrastuksia / mielenkiinnon kohteita. (Ei formula vaan sellainen, joka saattaisi naisiakin kiinnostaa..)

Kyllä tuo hyvä on...

Kiitos palautteesta, katsotaan jatkanko profiilin kehittämistä vai otanko sen pois.

Nettitsydeemit ei ole mun vahvin lajini, mä tykkään enempi livejutuista.

• päästäkiinnipariutuuko

Nettitreffeillehän päätyvät ne vaikeat tapaukset, jotka eivät livenä pariudu. Ei ihme, ettei se toimi netissäkään, koska ne samat estot siellä jyllää ja 10 vielä lisää kun ei pääse kohtaamaan kuin tekstinä ja kuvana.

• Tuo on aivan totta ja lisään vielä että miesten varsinkin tulee pysytellä netistä pois.

• 41v-sinkkumies

Olen sellaillut suomi24 treffi palstaa ja naiset siellä on todellakin taviksia. Mies tavis heille ei tunnu kelpaavan millään. Varmaan sadalle naiselle vastasin ennen kun kyllästyin. En ymmärrä millaista miestä naiset hakee jotain mac gyveriä vai?

• Mä oon laittanut profiiliin maininnan että talous reilassa, reilu kolmekymppiset daamit on alkaneet laittamaan flirttiviestejä. Tänään tullut jo 4 joista vanhin 35v.

Vanhin minua lähestynyt nainen on 37v...

• uyiuyiuyioyu
        Pertti-setä kirjoitti:

Mä oon laittanut profiiliin maininnan että talous reilassa, reilu kolmekymppiset daamit on alkaneet laittamaan flirttiviestejä. Tänään tullut jo 4 joista vanhin 35v.

Luettuani ketjun.. Et Pertsa tajua nyt YHTÄÄN, kuinka järjettömän kovaa tulosta teet tuolla, että on ns. "paketti kunnossa"... Sinä se osaat, mitä vähän arvelinkin..

• uyiuyiuyioyu kirjoitti:

Luettuani ketjun.. Et Pertsa tajua nyt YHTÄÄN, kuinka järjettömän kovaa tulosta teet tuolla, että on ns. "paketti kunnossa"... Sinä se osaat, mitä vähän arvelinkin..

En mä tee tulosta, mä en edes vastaa daameille.

Tarkoitus on vaan selvittää millä jutuilla saa huomiota.

• Pertti-setä kirjoitti:

Mä oon laittanut profiiliin maininnan että talous reilassa, reilu kolmekymppiset daamit on alkaneet laittamaan flirttiviestejä. Tänään tullut jo 4 joista vanhin 35v.

Mitä sä omaksi iäksesi olet ilmoittanut, jos kolmevitoset on ne, jotka innostuu?

• scrg kirjoitti:

Mitä sä omaksi iäksesi olet ilmoittanut, jos kolmevitoset on ne, jotka innostuu?

47v

• Pertti-setä kirjoitti:

47v

Aika jännää. Koska aika usein nimenomaan naiset (siis esim. 35v) valittaa, että nettitreffitsydeemeissä vain paljon vanhemmmat (siis melekein viisikymppiset) miehet ottaa yhteyttä. Sä tai ainakin sun ilmoitus selvästikin on jotain mitä naiset odottaa.

• scrg kirjoitti:

Aika jännää. Koska aika usein nimenomaan naiset (siis esim. 35v) valittaa, että nettitreffitsydeemeissä vain paljon vanhemmmat (siis melekein viisikymppiset) miehet ottaa yhteyttä. Sä tai ainakin sun ilmoitus selvästikin on jotain mitä naiset odottaa.

Ilmeisesti näin vaikka mun kuva on huono omasta mielestäni.

Ei tuo huomio silti realisoidu treffeiksi, mä en netistä hae naisia.

• 87687687689789
        scrg kirjoitti:

Pertsa on ytm, ja varsin kovatasoinen siinä genressä. Anteeksi, että aliarvioin sinut.. :)

• liljlkjkljojkj
        scrg kirjoitti:

Ei ole yhtään jännää. Ei sitä voi ymmärtää, jos ei ole itse aktiivisesti pyörimässä tuossa helvetissä.. :) Se on oma maailmansa, jossa pätee tietyt lait..

• liljlkjkljojkj kirjoitti:

Ei ole yhtään jännää. Ei sitä voi ymmärtää, jos ei ole itse aktiivisesti pyörimässä tuossa helvetissä.. :) Se on oma maailmansa, jossa pätee tietyt lait..

Lihakauppa se on silti.

• uytutytui
        Pertti-setä kirjoitti:

En mä tee tulosta, mä en edes vastaa daameille.

Tarkoitus on vaan selvittää millä jutuilla saa huomiota.

Minäkin olen tuon selvittänyt, tosin motiivi on eri. Täysin käsittämätöntä tulosta olen saanutkin aikaan. :)

(Kohtalon vittumaista ivaa tosin on se, ettei se köyhä ja ujo mies rakastunut minuun, jota olen puoli vuotta öin ja päivin ajatellut. Tai sitten palstatotuudet ei vaan toimi, jos rakkautta haluaa..) :)

• uytutytui kirjoitti:

Minäkin olen tuon selvittänyt, tosin motiivi on eri. Täysin käsittämätöntä tulosta olen saanutkin aikaan. :)

(Kohtalon vittumaista ivaa tosin on se, ettei se köyhä ja ujo mies rakastunut minuun, jota olen puoli vuotta öin ja päivin ajatellut. Tai sitten palstatotuudet ei vaan toimi, jos rakkautta haluaa..) :)

"Minäkin olen tuon selvittänyt, tosin motiivi on eri. Täysin käsittämätöntä tulosta olen saanutkin aikaan. :)"

No millä saa huomiota?

• Pertti-setä kirjoitti:

Nyt oli tullut viesti 36 vuotiaalta daamilta sähköpostiosoitteen kera, haluaisi tutustua.

Täytynee iltasella vaihtaa kuvausta, rikkauksista ryysyihin.

• jhbgjkhgkh
        scrg kirjoitti:

"Minäkin olen tuon selvittänyt, tosin motiivi on eri. Täysin käsittämätöntä tulosta olen saanutkin aikaan. :)"

No millä saa huomiota?

Olen nainen, joten tiedoistani ei ole sinulle hyötyä. (Isä Laasanen on tosin joissain asioissa vähän väärässä.. :) Suuntaviivat ovat kyllä 90% totta -ja lopun voi selittää "yksittäistapauksina".) Kunnioitus toki häntä kohtaan edelleen suurta.

• uytutytui kirjoitti:

Avaatko vähän?

• jhbgjkhgkh kirjoitti:

Olen nainen, joten tiedoistani ei ole sinulle hyötyä. (Isä Laasanen on tosin joissain asioissa vähän väärässä.. :) Suuntaviivat ovat kyllä 90% totta -ja lopun voi selittää "yksittäistapauksina".) Kunnioitus toki häntä kohtaan edelleen suurta.

Naiseus nyt selvisi jo edellisestä viestistä. En mä itse ole nettitreffeille menossa, mutta kiinnostaa vaan yleisellä tasolla asiat, millä saa miehet liikkeelle. Mulla itselläni on vahva luulo, että aikanaan sain vastauksia vain naisilta jotka ei saaneet avauksia kovin monilta miehiltä.

• ölkölkölkölk
        Pertti-setä kirjoitti:

Avaatko vähän?

Ihan turhaa. Olen samaa "uskontokuntaa" ykskakkosen kanssa. Ei meitä voi kukaan ymmärtää, vaikka loppupeleissä toki oikeassa olemmekin.. :) Sinä et oppejamme mihinkään tarvitse. :)

• 121212121212
        ölkölkölkölk kirjoitti:

Ihan turhaa. Olen samaa "uskontokuntaa" ykskakkosen kanssa. Ei meitä voi kukaan ymmärtää, vaikka loppupeleissä toki oikeassa olemmekin.. :) Sinä et oppejamme mihinkään tarvitse. :)

Juuri näin :)

Noin se on että ytmillä/ytnillä on mahdollisuus olla välittämättä MAT:sta, joskin jälkimmäisen tapauksessa sillä varauksella että koukuttaa ytminsä ajoissa.

Pertti-setä on syntynyt oikeilla geeneillä ja saanut oikeanlaisen luonteen, siksi MAT:n tai PUA-oppien analysointi ei ole välttämätöntä.

• oioioioi54657
        Pertti-setä kirjoitti:

Lihakauppa se on silti.

On toki! Tarkoitus oli mielestäni alunperin hyvä.. Lehtien kirjeenvaihtopalstoilla tämä saattoi vielä toimiakin.. Ahneus, helppous, ja epärealistiset unelmat ovat vaan nykyaikana sekoittaneet ihmisten päät. Voisi verrata lottoon... "Saattaa se potti vielä jonain päivänä omalle kohdallekin sattua.." 99,9999 % varmuudella kuitenkin ei -eikä pienemmät voitot kiinnosta. :)

Tämä on kuitenkin nykyaikaa. Siinä on omat hyvät ja huonot puolensa verrattuna entiseen. Voi sopeutua, tai olla sopeutumatta.

• oioioioi54657 kirjoitti:

On toki! Tarkoitus oli mielestäni alunperin hyvä.. Lehtien kirjeenvaihtopalstoilla tämä saattoi vielä toimiakin.. Ahneus, helppous, ja epärealistiset unelmat ovat vaan nykyaikana sekoittaneet ihmisten päät. Voisi verrata lottoon... "Saattaa se potti vielä jonain päivänä omalle kohdallekin sattua.." 99,9999 % varmuudella kuitenkin ei -eikä pienemmät voitot kiinnosta. :)

Tämä on kuitenkin nykyaikaa. Siinä on omat hyvät ja huonot puolensa verrattuna entiseen. Voi sopeutua, tai olla sopeutumatta.

"Ahneus, helppous, ja epärealistiset unelmat ovat vaan nykyaikana sekoittaneet ihmisten päät. Voisi verrata lottoon... "Saattaa se potti vielä jonain päivänä omalle kohdallekin sattua.." 99,9999 % varmuudella kuitenkin ei -eikä pienemmät voitot kiinnosta. :)"

Ei asiaa voisi tuon paremmin esittää, ja lähinnä naiset on niitä jotka yrittävät päävoittoa. Ei tavismiehellä ole mahdollisuuksia saada tuosta lihakaupasta kuin halvinta ja rasvaisinta sianpersettä.

• yututuyt
        121212121212 kirjoitti:

Juuri näin :)

Noin se on että ytmillä/ytnillä on mahdollisuus olla välittämättä MAT:sta, joskin jälkimmäisen tapauksessa sillä varauksella että koukuttaa ytminsä ajoissa.

Pertti-setä on syntynyt oikeilla geeneillä ja saanut oikeanlaisen luonteen, siksi MAT:n tai PUA-oppien analysointi ei ole välttämätöntä.

Et kuitenkaan ymmärtänyt kaiken takana olevaa viisautta.. Rokkitähti, nokiapamppu tms. tms. eivät paljon lämmittäneet, koska se mies ei kiinnostunut, johon itse rakastuin.

• uyiuyiuyiuy
        yututuyt kirjoitti:

Et kuitenkaan ymmärtänyt kaiken takana olevaa viisautta.. Rokkitähti, nokiapamppu tms. tms. eivät paljon lämmittäneet, koska se mies ei kiinnostunut, johon itse rakastuin.

No höh! Nyt luulet, että olen itse ytn. En ole, olen omasta mielestäni atn. Tämä suunnaton nöyryys, ja rehellinen peiliin katsominen on näköjään tuottanut tuollaista tulosta!! En oikeastaan ymmärrä sitä itsekään, vaikka juuri minun pitäisi se ymmärtää.. "Suutarin lapsella ei ole kenkiä"... :)

(Tässä taas pointti, jonka VAAN ykskakkonen voi ymmärtää..)
        <3

• ""Suutarin lapsella ei ole kenkiä"... :) "

... ja pikasuutarin lapsilla ei ole avaimia.

• 9879879789
        scrg kirjoitti:

""Suutarin lapsella ei ole kenkiä"... :) "

... ja pikasuutarin lapsilla ei ole avaimia.

..ja lapsettomat antavat parhaat vinkit lastenkasvatukseen..

Niinhän se on! :)

• 121212121212
        uyiuyiuyiuy kirjoitti:

No höh! Nyt luulet, että olen itse ytn. En ole, olen omasta mielestäni atn. Tämä suunnaton nöyryys, ja rehellinen peiliin katsominen on näköjään tuottanut tuollaista tulosta!! En oikeastaan ymmärrä sitä itsekään, vaikka juuri minun pitäisi se ymmärtää.. "Suutarin lapsella ei ole kenkiä"... :)

(Tässä taas pointti, jonka VAAN ykskakkonen voi ymmärtää..)
        <3

No kieltämättä nokiapamppu ja rocktähti viittaavat siihen, olettaen ettet ole huijannut kuvilla.

Muistathan etteivät negatiiviset esimerkit kumoa markkina-arvoteoriaa. Se kenestä joku _ei_ kiinnostunut, on epärelevanttia.

• 9879879789 kirjoitti:

..ja lapsettomat antavat parhaat vinkit lastenkasvatukseen..

Niinhän se on! :)

Näin on. Mäkin sain 9 / 10 oikein jostain Iltalehden "Oletko aina kasvattanut lapsesi väärin?" jutun testistä.

Oikeasti kun on yhden päivän putkeen ollut parin naperon kanssa, niin ymmärrän aika hyvin että ihan kaikkea ei välttämättä enää jaksa tehdä oikein. Mä ihmettelen miten kaikilla treffipalstan yksin- ja yhteishuoltajilla edes on energiaa yrittää vielä tapailla jotain naisia tai miehiä.

• iuyiuyoiuyo
        121212121212 kirjoitti:

No kieltämättä nokiapamppu ja rocktähti viittaavat siihen, olettaen ettet ole huijannut kuvilla.

Muistathan etteivät negatiiviset esimerkit kumoa markkina-arvoteoriaa. Se kenestä joku _ei_ kiinnostunut, on epärelevanttia.

En huijannut kuvilla, mutta kohderyhmä on toki se, mikä ikäluokassa kuuluukin. (Olen siis nelikymppinen.) Rokkitähteen ja nokiapamppuun vetosi myös status. Sen merkityksestä Laasanen ei tietenkään voi tietää mitään, koska "meitä ei ole edes olemassa." :) Ymmärrän sen.

• kkkkkkkkkkkkkk
        121212121212 kirjoitti:

Eivät kumoa. Jos joku on tämän ymmärtänyt, niin minä. Vaikein osuus on kuitenkin vielä edessä (jos on, todennäköisesti ei) -on tarkoitus siirtyä parisuhteeseen. Silloin kaikki on vielä 100x vaikeampaa.

Välillä toivon, etten olisi palstatotuuksista kuullut koskaan! :)

• oiuooiuou
        iuyiuyoiuyo kirjoitti:

En huijannut kuvilla, mutta kohderyhmä on toki se, mikä ikäluokassa kuuluukin. (Olen siis nelikymppinen.) Rokkitähteen ja nokiapamppuun vetosi myös status. Sen merkityksestä Laasanen ei tietenkään voi tietää mitään, koska "meitä ei ole edes olemassa." :) Ymmärrän sen.

Pakko myöntää, että olen toisen rokkitähden ex. Olen siis "hyväksi havaittu". :( Ei siitä mitään hyötyä ole. Haluan rakastaa -en statusjuttuja.

• 41v-sinkkumies
        Pertti-setä kirjoitti:

On minullakin talous reilassa eikä ole velkaa pennin hyrrrää koskaan ollutkaan

• 41v-sinkkumies kirjoitti:

On minullakin talous reilassa eikä ole velkaa pennin hyrrrää koskaan ollutkaan

Sä oot siinä iässä että susta kiinnostunut naisväki haluaa asiasta mustaa valkoisella.

• lkjlkjlkjlkjl
        oiuooiuou kirjoitti:

Pakko myöntää, että olen toisen rokkitähden ex. Olen siis "hyväksi havaittu". :( Ei siitä mitään hyötyä ole. Haluan rakastaa -en statusjuttuja.

Nyt annoin kyllä TAAS itsestäni väärän kuvan. :( En koskaan edes tajunnut, kuinka iso tekijä exäni oli rokkipiireissä. Luulin, että hän vaan elvistelee. En koskaan mennyt edes keikalle, vaikka hän sitä pyysi. (Kuuntelen itse eri tyyppistä musiikkia.) Ihmisenä hän oli hyvinkin ujo, mikä minua ei tietenkään haitannut. Tajusin vasta jälkikäteen, "kuka" hän on. En ottanut silti yhteyttä, koska en etsi noita asioita.

• 121212121212
        lkjlkjlkjlkjl kirjoitti:

Nyt annoin kyllä TAAS itsestäni väärän kuvan. :( En koskaan edes tajunnut, kuinka iso tekijä exäni oli rokkipiireissä. Luulin, että hän vaan elvistelee. En koskaan mennyt edes keikalle, vaikka hän sitä pyysi. (Kuuntelen itse eri tyyppistä musiikkia.) Ihmisenä hän oli hyvinkin ujo, mikä minua ei tietenkään haitannut. Tajusin vasta jälkikäteen, "kuka" hän on. En ottanut silti yhteyttä, koska en etsi noita asioita.

Nyt ei mene läpi.

Status kyllä heijastuu johonkin, ihan poikkeuksetta. Suurin osa statuksen viehätysvoimastahaan ei ole tietoista. Se on sitä kuinka ihmiset reagoivat statusmieheen, jne.

Jos naisilta kysytään, kaikki statusytmit ovat "sisältä" ujoja ja herkkiä. Mutta mehän tiedämme että nainen kuvittelee rakastuvansa sisimpään, vaikka todellisuudessa nainen rakastuu siihen kuinka hienossa paketissa se sisin on.

Alitajuisesti rimasi on yhä korkealla, ja siksi miestä ei löydy. Tämä on veikkaukseni.

• lkjhlkjhlkjhlk
        lkjlkjlkjlkjl kirjoitti:

Nokiapamppu. En tässäkään tapauksessa tiennyt, "kuka" hän on. Treffipalstalla hän vaikutti hyvinkin vaatimattomalta. Olen lahjakas harrastuksessa, johon hän on rahojensa turvin vetäytynyt. En etsi tuotakaan, joten en ollut kiinnostunut -99% naisista olisi kyllä ollut.. Vetäytymiseni nosti hänen kiinnostustaan huomattavasti. Ihan turhaa. Huvittavaa, että kyseessä oli vielä komea mies. :) (En edelleenkään ole ytm. Töissä päällä on haalarit..)

• oiuoiujoiuo
        121212121212 kirjoitti:

Nyt ei mene läpi.

Status kyllä heijastuu johonkin, ihan poikkeuksetta. Suurin osa statuksen viehätysvoimastahaan ei ole tietoista. Se on sitä kuinka ihmiset reagoivat statusmieheen, jne.

Jos naisilta kysytään, kaikki statusytmit ovat "sisältä" ujoja ja herkkiä. Mutta mehän tiedämme että nainen kuvittelee rakastuvansa sisimpään, vaikka todellisuudessa nainen rakastuu siihen kuinka hienossa paketissa se sisin on.

Alitajuisesti rimasi on yhä korkealla, ja siksi miestä ei löydy. Tämä on veikkaukseni.

Ei. En itse pidä itseäni yhtään minään. (Olen loppupeleissä tosiaankin atn). En ymmärrä, miksi minusta voisi joku olla kiinnostunut?? Kaikki miehet ovat niin itseni yläpuolella. Grrrr..

Välillä kyllä mietin, olenko itseni suhteen realistinen. En kauheasti rakasta itseäni, ja vaadin itseltäni PALJON.

• 121212121212
        oiuoiujoiuo kirjoitti:

Ei. En itse pidä itseäni yhtään minään. (Olen loppupeleissä tosiaankin atn). En ymmärrä, miksi minusta voisi joku olla kiinnostunut?? Kaikki miehet ovat niin itseni yläpuolella. Grrrr..

Välillä kyllä mietin, olenko itseni suhteen realistinen. En kauheasti rakasta itseäni, ja vaadin itseltäni PALJON.

Aika selkeästi taso ei ole ATN.

Kuulostaa hieman vaaralliselta miehen kannalta, olkoonkin että ikä ehkä auttaa koska miesmakusi on enemmän vakiintunut.

Jos ikää olisi 20-30v, olisi melkoinen vaara että ymmärrätkin olevasi esim. KTN, ja kun ei tunnukaan siltä että nykyistä kumppania voi tuijotella ylöspäin, mies vaihtuu nanosekunnissa tasokkaampaan.

• oiuoiuoiuoiu
        121212121212 kirjoitti:

Aika selkeästi taso ei ole ATN.

Kuulostaa hieman vaaralliselta miehen kannalta, olkoonkin että ikä ehkä auttaa koska miesmakusi on enemmän vakiintunut.

Jos ikää olisi 20-30v, olisi melkoinen vaara että ymmärrätkin olevasi esim. KTN, ja kun ei tunnukaan siltä että nykyistä kumppania voi tuijotella ylöspäin, mies vaihtuu nanosekunnissa tasokkaampaan.

Ei vaihdu, koska intressinä on rakkaus. (Ota huomioon ikäni ja elämänkokemukseni.) :) Et tietenkään voi ymmärtää minua kolmekymppisenä miehenä, eikä tietenkään tarvitse. Turhaa sinun kannaltasi.) :) Älä kuitenkaan unohda, että minut sai RAKASTUMAAN köyhä ja ujo mies... Meillä on niin eri intressit, vaikka palstatotuudet lopputuloksen määrittelevätkin..

<3

• 121212121212
        oiuoiuoiuoiu kirjoitti:

Ei vaihdu, koska intressinä on rakkaus. (Ota huomioon ikäni ja elämänkokemukseni.) :) Et tietenkään voi ymmärtää minua kolmekymppisenä miehenä, eikä tietenkään tarvitse. Turhaa sinun kannaltasi.) :) Älä kuitenkaan unohda, että minut sai RAKASTUMAAN köyhä ja ujo mies... Meillä on niin eri intressit, vaikka palstatotuudet lopputuloksen määrittelevätkin..

<3

Mutta oliko köyhä mies komea?

Enkä koskaan niele sitä kun naiset kertovat miehen olevan ujo. 99% tapauksista se ei vastaa yleistä käsitystä siitä mikä on ujo, olen jopa useasti kuulut naisen kuvaavan _pelimiestä_ "ihanan ujoksi".

• lkjljlk
        121212121212 kirjoitti:

Mutta oliko köyhä mies komea?

Enkä koskaan niele sitä kun naiset kertovat miehen olevan ujo. 99% tapauksista se ei vastaa yleistä käsitystä siitä mikä on ujo, olen jopa useasti kuulut naisen kuvaavan _pelimiestä_ "ihanan ujoksi".

Senkin... !!! :) ...tarkkanäköinen...!!

(ON sillä harrikka, ja vaikutusvaltainen asema niissä piireissä..) :) !!!

• 121212121212
        lkjljlk kirjoitti:

Senkin... !!! :) ...tarkkanäköinen...!!

(ON sillä harrikka, ja vaikutusvaltainen asema niissä piireissä..) :) !!!

Eli komeus status ratkaisee, eikä mies ole ujo vaan mp-kerholainen.

Olen pettynyt että yritit valehdella, vaikka sinun pitäisi tietää ettei se onnistu.

• uyuiyiuytiuy
        121212121212 kirjoitti:

Olen pettynyt että yritit valehdella, vaikka sinun pitäisi tietää ettei se onnistu.

Olen nelikymppinen, mies kuusikymppinen. Palstatotuudet toimivat.

• 121212121212
        uyuiyiuytiuy kirjoitti:

Olen nelikymppinen, mies kuusikymppinen. Palstatotuudet toimivat.

Aivan.

Haluat mieheltä statusta, aivan kuten sanoinkin.

Mies haluaa nuoruutta, ja tässähän ikäeroa on vallan sopivasti 20v.

• 121212121212

Toivottavasti mies ei sentään ole rikollisjengin (Hell´s Angels, Bandidos, tms) jäsen, vaan asiallinen moottoripyöräharrastaja?

Statuksen janoamisen ilman muuta ymmärrän, olethan nainen. Mutta rajansa silläkin.

• kuhjkjhkjhkj
        121212121212 kirjoitti:

En itseasiassa valehdellut mitään. Laasasen opein saamastani joukosta valitsin harrikkatyypin. Sinä tajusit totuuden, mutta olisiko minun pitänyt viedä palstan miehiltä viimeisinkin toivo..

Olisi varmaan. :(

• 5645646546
        121212121212 kirjoitti:

Toivottavasti mies ei sentään ole rikollisjengin (Hell´s Angels, Bandidos, tms) jäsen, vaan asiallinen moottoripyöräharrastaja?

Statuksen janoamisen ilman muuta ymmärrän, olethan nainen. Mutta rajansa silläkin.

Olet vihoviimeinen ihminen, jonka kanssa alan tapella. Kunnioitan sinua yhtä paljon kuin "yhteistä jumalaamme". :)
        Se on tosin ikävää, että hänen oppinsa tekivät meidät molemmat yksinäisiksi ja onnettomiksi. :)

• 121212121212
        kuhjkjhkjhkj kirjoitti:

En itseasiassa valehdellut mitään. Laasasen opein saamastani joukosta valitsin harrikkatyypin. Sinä tajusit totuuden, mutta olisiko minun pitänyt viedä palstan miehiltä viimeisinkin toivo..

Olisi varmaan. :(

Laasasen opit eivät ole määräyksiä, niiden tarkoitus on auttaa ymmärtämään p/s-markkinoita.

Mikään ei estä ottamasta statuksetonta miestä, jos kerran statuksella ei ole merkitystä.

Mutta...

• 987098709890
        5645646546 kirjoitti:

Olet vihoviimeinen ihminen, jonka kanssa alan tapella. Kunnioitan sinua yhtä paljon kuin "yhteistä jumalaamme". :)
        Se on tosin ikävää, että hänen oppinsa tekivät meidät molemmat yksinäisiksi ja onnettomiksi. :)

Palstan miehiä on tosin vieläkin vaikeampi miellyttää kuin rokkitähteä, nokiapamppua tai harrikkatyyppiä. Ainoastaan naisellisuus, lapsettomuus, hoikkuus ja antifeminismi kelpaa. (Ikäni ja epäneitsyyteni takia en kuitenkaan TÄÄLLÄ kelpaisi..) Mieti... :) !!!!!!!

• 121212121212
        5645646546 kirjoitti:

Toivon ettei vastaus ole kyllä. Vaikka eipä se yllätys olisi mikäli "ujo ja kiva" mies osoittautuisi rikollisjengin pomoksi. Bull Mentulan Heikkous, Kimi Räikkösen tavallisuus, väkivaltaisen rikollisjengin pomon ujous.

"Se on tosin ikävää, että hänen oppinsa tekivät meidät molemmat yksinäisiksi ja onnettomiksi. :)"

Ennen kuin tiesin Laasasen opeista, olin ATM ellen peräti HC-ATM. Kävin maksullisella 25-vuotiaana kun vaikutti siltä ettei naista koskaan tule eikä ole keinoa luoda sitä myyttistä kemiaa.

Nyt tilanne on toinen, ja parempaan suuntaan ollaan menossa. Tällä hetkellä fiilikseni on sellainen että on niin paljon käyttämätöntä potentiaalia. On tärkein eli raha ja status, on pelimiestaidot, on punttitreenit. Olen hyvässä iässäkin, aikaa löytää nainen on vielä aika mukavasti.

Ilman muuta aion käydä joku päivä Henryn luennolla jotta pääsen puristamaan Isä Laasasen kättä. Kaikesta feministien ja irtopisteitä keräävien miesten pilkkaamisesta huolimatta Henry on uskaltanut laittaa itsensä likoon tuomalla ajatuksensa julki, ja onkin onnistunut muuttamaan valheisiin perustuvaa debaattia pariutumisesta.

• ytuytuyu
        121212121212 kirjoitti:

Laasasen opit eivät ole määräyksiä, niiden tarkoitus on auttaa ymmärtämään p/s-markkinoita.

Mikään ei estä ottamasta statuksetonta miestä, jos kerran statuksella ei ole merkitystä.

Mutta...

Rokkistara ja harrikkatyyppi kestävät epätäydellisyyteni. Eivät ole täydellisiä itsekään. Nokiapamppu kestää epätäydellisyyteni ulkonäköni ansiosta. En tiedä, mitä vahvuuksia minulla on tavallisen miehen suhteen. Ei välttämättä mitään.

• iuyiuyiuyi
        121212121212 kirjoitti:

Toivon ettei vastaus ole kyllä. Vaikka eipä se yllätys olisi mikäli "ujo ja kiva" mies osoittautuisi rikollisjengin pomoksi. Bull Mentulan Heikkous, Kimi Räikkösen tavallisuus, väkivaltaisen rikollisjengin pomon ujous.

"Se on tosin ikävää, että hänen oppinsa tekivät meidät molemmat yksinäisiksi ja onnettomiksi. :)"

Ennen kuin tiesin Laasasen opeista, olin ATM ellen peräti HC-ATM. Kävin maksullisella 25-vuotiaana kun vaikutti siltä ettei naista koskaan tule eikä ole keinoa luoda sitä myyttistä kemiaa.

Nyt tilanne on toinen, ja parempaan suuntaan ollaan menossa. Tällä hetkellä fiilikseni on sellainen että on niin paljon käyttämätöntä potentiaalia. On tärkein eli raha ja status, on pelimiestaidot, on punttitreenit. Olen hyvässä iässäkin, aikaa löytää nainen on vielä aika mukavasti.

Ilman muuta aion käydä joku päivä Henryn luennolla jotta pääsen puristamaan Isä Laasasen kättä. Kaikesta feministien ja irtopisteitä keräävien miesten pilkkaamisesta huolimatta Henry on uskaltanut laittaa itsensä likoon tuomalla ajatuksensa julki, ja onkin onnistunut muuttamaan valheisiin perustuvaa debaattia pariutumisesta.

Totta hitossa minäkin olin joskus ihan oikeasti atn. :) Ei tähän muuten päädytä!

• 98709870
        121212121212 kirjoitti:

Väärä asenne. <3 Sinun pitäisi miettiä, että olet tasavertainen Laasasen kanssa -oikeastaan Laasasella pitäisi olla kunnia puristaa tasoisesi miehen kättä!

(Noin Pertsa ajattelisi. Muista se.)

• 121212121212
        ytuytuyu kirjoitti:

Rokkistara ja harrikkatyyppi kestävät epätäydellisyyteni. Eivät ole täydellisiä itsekään. Nokiapamppu kestää epätäydellisyyteni ulkonäköni ansiosta. En tiedä, mitä vahvuuksia minulla on tavallisen miehen suhteen. Ei välttämättä mitään.

Kuulenko Rationalisointihamsterin piipityksen?

"Tavalliset naiset ovat niin vaativia, mallit ja missit hyväksyvät epätäydellisyyteni"
        "Ei ole totta! Emme vaadi täydellisyyttä!"
        "Ei...te valehtelette, haluaisin mieluummin tavallisen naisen mutta kyllä minun on pakko seurustella mallien ja missien kanssa"

• jhbhbnbnbnv
        121212121212 kirjoitti:

Kuulenko Rationalisointihamsterin piipityksen?

"Tavalliset naiset ovat niin vaativia, mallit ja missit hyväksyvät epätäydellisyyteni"
        "Ei ole totta! Emme vaadi täydellisyyttä!"
        "Ei...te valehtelette, haluaisin mieluummin tavallisen naisen mutta kyllä minun on pakko seurustella mallien ja missien kanssa"

Vaikutan toki ytniltä, mutta ei se sydämessäni oleva atn sieltä näköjään mihinkään lähde.

Joo, joo.. Ymmärrän kyllä viittauksen Marie Antoinetteen. :)

Ehkä se on pohjimmiltaan totta, että kaikilla palstalla pyörivillä sinkuilla on päässä jotain vikaa. :)

• 121212121212
        jhbhbnbnbnv kirjoitti:

Vaikutan toki ytniltä, mutta ei se sydämessäni oleva atn sieltä näköjään mihinkään lähde.

Joo, joo.. Ymmärrän kyllä viittauksen Marie Antoinetteen. :)

Ehkä se on pohjimmiltaan totta, että kaikilla palstalla pyörivillä sinkuilla on päässä jotain vikaa. :)

Olet ainakin entinen ytni.

Mahdatko olla enää kun joudut tyytymään köyhään 60v harrikkamieheen saadaksesi mitä haluat eli statusta? Myönnetään että statusmiesten exillä on pieni etulyöntiasema, tämä oli sinulta osuva havainto.

Voisit kyllä olla rehellinen ja myöntää että haet nimen omaan statusta. Siksi mieluummin vanha harrikkajengin pomo kuin oman ikäinen tavismies.

• 876hhg656
        121212121212 kirjoitti:

Olet ainakin entinen ytni.

Mahdatko olla enää kun joudut tyytymään köyhään 60v harrikkamieheen saadaksesi mitä haluat eli statusta? Myönnetään että statusmiesten exillä on pieni etulyöntiasema, tämä oli sinulta osuva havainto.

Voisit kyllä olla rehellinen ja myöntää että haet nimen omaan statusta. Siksi mieluummin vanha harrikkajengin pomo kuin oman ikäinen tavismies.

En ala jääräpäisesti vängätä, vaan mietin viisaita sanojasi..
        Kiitos tästä.

• 876hhg6569
        876hhg656 kirjoitti:

En ala jääräpäisesti vängätä, vaan mietin viisaita sanojasi..
        Kiitos tästä.

(Rokkitähdelle ja nokiapampulle erotuin kyllä muista "statukseni" ansiosta. Esim. rokkitähdelle tuli inspis suunnitella aika monta levynkantta.. :) Ei niistä mikään tietenkään käyttöön tullut, mutta kovasti hän tätä taitoa arvosti.. Tyhjäpäisellä naikkosella hän ei olisi tehnyt yhtään mitään. Tunnen kyllä olevani sellainenkin välillä.. :)

• pop98
        Pertti-setä kirjoitti:

"Mä oon laittanut profiiliin maininnan että talous reilassa, reilu kolmekymppiset daamit on alkaneet laittamaan flirttiviestejä. Tänään tullut jo 4 joista vanhin 35v.

"

-Naiset ymmärtää panos-tuotos hyötysuhteen ja sen että elämä kuluttaa.
        -Naistet huomaa että oravanpyörässä juokseminen vie kaiken, hlauavat nykyisin(kuten oli joskus ennen vanhaan) että mies on kykenevä elättämään, ja voivat itse downshiftata. Vaimon kanssa otetaan tuosta yhteen, kun hän ottaa palkatonta vapaata ja maksattaa sitten laskut kokonaan minulla.
        Nuoremmat naiset taktikoi, rikas mies = pitkä ja helppo elämä, jotain satunnaisduunia silloin tällöin, ei työstressiä, eikä sen mukanaan viemiä viimeistä 10 elinvuotta.

• Nyt tuli s-postiviesti 3-kymppiseltä alan ammattilaiselta.

• Huvitttunut

Sulla alkaa olla turhan paljon ikää kaunokaisten suhteen. Omanikäisille voisit kai vielä kelvata luonteesta tietty riippuen.
      Ja niille rahan perässä oleville nuorille naisillekaan et kelpaa ellei ole rahaa.

Miksi annat ymmärrä että haet suhdetta kun mielessä on vain seksi. Vilpillä nopeasti petiin..Miksi et sano suoraan mitä olet vailla. Valehtelu on huono juttu.

• Loin profiilin nimimerkki " vinkkimiehenviskipullo" yllykkeestä, ilman hänen kannustustaan en olisi tullut sitä ikinä tehneeksi.

Mua ei kiinnosta nainen joka hakee miestä netin kautta, mutta muokkailen profiiliani nähdäkseni onko jotain tiettyjä asioita jotka naisiin vetoavat. En ole aikeissa lähestyä viesteillä naisia.

Profiilissani olleet maininnat parisuhteen hakemisesta ja varallisuudesta ovat saaneet reilu kolmekymppiset naiset flrttaamaan profiililleni, itse asiassa juuri niinkuin pikkukakkonen on väittänytkin.

Vanhin minulle flirtannut tai viestiä laittanut nainen on 37v vaikka omassa profiilissani ilmoitan selkeästi olevani 47v. Olen saanut yllättäen viestejä myös rakkauden ammattilaisilta, mutta oikeastaan minun olisi pitänyt tajuta asia etukäteen.

Tulen jatkossa hieman muokkaamaan profiiliani nähdäkseni onko joitain taikasanoja joilla herättäisin ikäisteni naisten huomion. Jos muu ei auta, niin poistan tarvittaessa profiilikuvani.

• cxvcvcxvx
        Pertti-setä kirjoitti:

Loin profiilin nimimerkki " vinkkimiehenviskipullo" yllykkeestä, ilman hänen kannustustaan en olisi tullut sitä ikinä tehneeksi.

Mua ei kiinnosta nainen joka hakee miestä netin kautta, mutta muokkailen profiiliani nähdäkseni onko jotain tiettyjä asioita jotka naisiin vetoavat. En ole aikeissa lähestyä viesteillä naisia.

Profiilissani olleet maininnat parisuhteen hakemisesta ja varallisuudesta ovat saaneet reilu kolmekymppiset naiset flrttaamaan profiililleni, itse asiassa juuri niinkuin pikkukakkonen on väittänytkin.

Vanhin minulle flirtannut tai viestiä laittanut nainen on 37v vaikka omassa profiilissani ilmoitan selkeästi olevani 47v. Olen saanut yllättäen viestejä myös rakkauden ammattilaisilta, mutta oikeastaan minun olisi pitänyt tajuta asia etukäteen.

Tulen jatkossa hieman muokkaamaan profiiliani nähdäkseni onko joitain taikasanoja joilla herättäisin ikäisteni naisten huomion. Jos muu ei auta, niin poistan tarvittaessa profiilikuvani.

"Tulen jatkossa hieman muokkaamaan profiiliani nähdäkseni onko joitain taikasanoja joilla herättäisin ikäisteni naisten huomion. "

:) En kuitenkaan pitäisi tilannettasi loppupeleissä kovinkaan murheellisena..

• cxvcvcxvx kirjoitti:

"Tulen jatkossa hieman muokkaamaan profiiliani nähdäkseni onko joitain taikasanoja joilla herättäisin ikäisteni naisten huomion. "

:) En kuitenkaan pitäisi tilannettasi loppupeleissä kovinkaan murheellisena..

Mua kiinnostaa nähdä innostuuko 4-kymppiset daamit enemmän romantiikasta. Jos näin olisi, niin ehkä pääsisin rahastamaan sillä...

• poipopopippio
        Pertti-setä kirjoitti:

Mua kiinnostaa nähdä innostuuko 4-kymppiset daamit enemmän romantiikasta. Jos näin olisi, niin ehkä pääsisin rahastamaan sillä...

Miten sillä voi rahastaa? Kannattaa ostaa paketti, jos haluaa tutkia. Ei kymppi parissa viikossa ole paljon. Moni laittaa heikkona hetkenä profiilin, eikä sen jälkeen enää edes käy siellä. Sitten ihmiset ihmettelevät, kun kukaan ei vastaa. Itse olen koukuttunut sen tutkimiseen, millainen profiilityyppi vetää..

• poipopopippio kirjoitti:

Miten sillä voi rahastaa? Kannattaa ostaa paketti, jos haluaa tutkia. Ei kymppi parissa viikossa ole paljon. Moni laittaa heikkona hetkenä profiilin, eikä sen jälkeen enää edes käy siellä. Sitten ihmiset ihmettelevät, kun kukaan ei vastaa. Itse olen koukuttunut sen tutkimiseen, millainen profiilityyppi vetää..

Kyse oli tietenkin vihjauksesta siihen suuntaan että lähestyisin romantiikannälkäisiä keski-ikäisiä naisihmisiä hyötymistarkoituksessa...

Mulle tuli tutkimuksessa moraalisia ongelmia, huomasin että toimintani voi pilkata ihmisiä joilla on puhtaat motiivit toiminnalleen ja halu löytää elämänkumppani.

Kuka haluaisi hakea treffipalstalta elämänkumppania tosissaan ja sinkkupalstalla poiketessaan tajuta että siellä pyörii pelle joka tekee heistä pilkkaa.....? Tuskin kukaan...suljin eilissäiltana treffipalstaprofiilini ja päätin "tutkimukseni".

• 43434
        Pertti-setä kirjoitti:

Kyse oli tietenkin vihjauksesta siihen suuntaan että lähestyisin romantiikannälkäisiä keski-ikäisiä naisihmisiä hyötymistarkoituksessa...

Mulle tuli tutkimuksessa moraalisia ongelmia, huomasin että toimintani voi pilkata ihmisiä joilla on puhtaat motiivit toiminnalleen ja halu löytää elämänkumppani.

Kuka haluaisi hakea treffipalstalta elämänkumppania tosissaan ja sinkkupalstalla poiketessaan tajuta että siellä pyörii pelle joka tekee heistä pilkkaa.....? Tuskin kukaan...suljin eilissäiltana treffipalstaprofiilini ja päätin "tutkimukseni".

Hyvä. Surullista lukea tuollaisesta.. En kyllä ymmärrä, mihin naisten rahoja ylipäätään tarvitset..

• 43434 kirjoitti:

Hyvä. Surullista lukea tuollaisesta.. En kyllä ymmärrä, mihin naisten rahoja ylipäätään tarvitset..

Se oli pilaa.

• Pertti-setä kirjoitti:

Mukava huomata, että Sulla Varmistin toimii tai ainakin on alkanut toimimaan oikeansuuntaisesti.. ;P.. Ei ehkä täydellisesti, mutta OikeaanSuuntaan ollaan menossa.. ;P

Pidä tuo ja pyri vielä parempaan.. Tuhmiksille ja ilkimyksille voit antaa takaisin, jos/kun pystyt.. Saavat vain maistaa omaa lääkettään ja sitä mitä tarjoavat muille.. ;P

• Sinkkumies42

Aika huonoa lihaa on tarjolla treffipalstalla. Vanhaa ja ylikypsää on liiaksi.

• rewrereew

Sun pitäis pärjätä ikäluokassa 30-40. Mitä niitä vanhempia edes katsella.. Tinderissä tasokkaimmat hottikset. Kelpaatko?

• Manikyrit

Otappas FB SIELTÄ LÖYTYY KAIKENLAISTA KIVAA! Monet hauskat sitä kautta tullut ja vähemmän hauskatkin 😂

• Parisuhde-pavarotti

Netissä kun vastailee naisille niin pitää olla nopea ja pyytää naista heti treffeille. Ei siellä netissä voi toista oppia tuntemaan että vaan heti pyydätte naista treffeille. Kirjoittelu on ajanhaaskausta. Jos nainen ei suostu heti treffeille vaan haluaa jatkaa kirjoittelua niin ei se etsi mitään ja ei kannata sellaiseen haaskata aikaa. Perustiedot itsestään kun laittaa niin se pitäisi riittää toiselle että haluaako treffeille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe