Viro-rosvojen saalis löytyi

halvalla.sutta

12

209

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalut.vietiin

Mitenkäs nytten viron rosvot ahertaa kun ei ole työkaluja. Voi vittu, menikö hankkeet ohi, voi voi sentään, hahahahahahaaaaa.

• laillisesti.kerätty

Näyttäs olevan kaatopaikkatavaraa. Noitahan saa kerätä ilmaiseksi roskiksista
        Vai toisitko nuo kotiisi

Muistakaa, että VIROLAISET ovat meidän veljeskansaa, jotka vapautimme marksismin orjuudesta ja nyt haluamme kaikki heitä auttaa, vaikka uhraamalla työpaikkamme. Se on meidän keskusta-oikeistolaisten toiveemme.

Virulainen sisään, matti ja maijja ulos.

• virulaiset.hevonvittuun
        laillisesti.kerätty kirjoitti:

Näyttäs olevan kaatopaikkatavaraa. Noitahan saa kerätä ilmaiseksi roskiksista
        Vai toisitko nuo kotiisi

Muistakaa, että VIROLAISET ovat meidän veljeskansaa, jotka vapautimme marksismin orjuudesta ja nyt haluamme kaikki heitä auttaa, vaikka uhraamalla työpaikkamme. Se on meidän keskusta-oikeistolaisten toiveemme.

Virulainen sisään, matti ja maijja ulos.

Hahahahaaaa, vai veljeskansaa, hahahahaaaaa, minulla ei ole yhtään tekoryssäläistä veljestä, pysyn kaikana noista tekoryssistä, en kaipaa noitten rosvojen seuraa missään muodossa.

• whrwh

Ne on pikemminkin niiden Romanoan ja Bulgarian romanien ryöstösaalista.

• rajat.kiinni

Eipäs ole, nämä balttipaskat, viru, litvia ja lutvia ovat taas asialla. Tuossa muuten myös todettiin että rajat kiinni. Suomi ei kaipaa noita rosvoja.

• eisattumaa

Samoilta työpaikoilta missä viruryssiä töissä, häviää työkalut ja kaikki arvokas, käyvät itse varkaissa tai välittävät tiedot muille ja jättävät vaikka sopivasti lukot auki, hälytys pois jne.

• ptr60

KYLLÄ NE VAAN ON KOKO KESÄN SULKAVUORESSA LEIRIÄ PITÄNEIDEN ROMANI KERJÄLÄISTEN VARASTAMAA KAMAA

• eineaina

Tämä pitää paikkansa, siellä on paljon muutakin kuin työkaluja. Esim, läppäreitä, näyttojä yms, sälää. Nyt oli romanit asialla, oli juttua myöskin radiouutisissa.

• aamunkoitteessa

Nuo tekoryssät (virulaiset) pitää ampua kaikki, ei niistä rosvoista muuten pääse eroon.

• Taisi olla romani leiri,mistä nuo löytyi.
      Virolaisilla ei ole osaa eikä arpaa.

• syvämyötähäpeäjälleen

Uskokaa nyt hemmetin juntit, ne oli romaneja. Ei tavalliset ihmiset asu leireissä. Silmät auki hölmöläiset !

• Romanitapoja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe