Apua, Battlefield vietnam!!

bartz

Elikkäs mikä on kun aukaisen pelin, Menen internet peliin, Yritän mennä servuun, Ja sitten se ilmottaa "Failed to connect server" Tämä toistuu kerta toisensa jälkeen. Eli älkää sanoko että se on normaalia. En ole kuukauden sisällä kertaakaan päässyt pelaamaan nettipeliä. Niin ja palomuurista se ei varmaankaan johdu. Minä olen tarkistanut asian.

Mikä mättää? HhhjjjeeeelllpPppPP!

11

1435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä

Ilmeisesti netti toimii muuten kunnol ja peli on alkuperänen *muuten et pääse*
      Uusimmat päivitykset kohillaan, ja palomuurist saattaa johtuu jos se estää sen (kokeile pois päält tai päästää peli sen läpi)

• Olen bartz!

Oon pistäny kyllä palomuurista "salli" Bfv:n kohdalle! Ja palomuuria en uskalla sulkea...
        Minulla on f-secure.

Mitäköhän pitäs tehä? Siis oon bartz.

• Olen bartz!

Ja peli on aluperäinen! Ennen olen päässyt pelaamaan nettiin. Ja netti toimii. Mutta ei bfvietnamissa!?!?

• helppo nakki
        Olen bartz! kirjoitti:

Ja peli on aluperäinen! Ennen olen päässyt pelaamaan nettiin. Ja netti toimii. Mutta ei bfvietnamissa!?!?

mulla oli joskus sama ongelma 1942-version kanssa, mutta kun päivitin pelin, niin heti rupes toimimaan.

• Ehkä
        Olen bartz! kirjoitti:

Siis Bfvietnamis ei löydy servui ollenkaan?
        vai ei pääse liittyy niihi?
        Jos et pääse liittyy *pitäs sanoo (missing/need update) tai jotai,puuttuu luultavammin päivitykset, tai sit sul on F-secure palomuuris jotai häkää ny. Toimiiks muut netti pelit jos on?
        Ootko kokeillu asentaa Bf:ät uudelleen?

• olen bartz
        Ehkä kirjoitti:

Siis Bfvietnamis ei löydy servui ollenkaan?
        vai ei pääse liittyy niihi?
        Jos et pääse liittyy *pitäs sanoo (missing/need update) tai jotai,puuttuu luultavammin päivitykset, tai sit sul on F-secure palomuuris jotai häkää ny. Toimiiks muut netti pelit jos on?
        Ootko kokeillu asentaa Bf:ät uudelleen?

Ennen ei löytynyt servui mutta sillon palomuuris oli häikkää. Mulla on update se vaan ilmottaa että failed to connect server! Pelii en uu jaksanu asentaa uusiks... Pitäskö? Mutta en usko että se auttaa yksin peli toimii loistavasti.

• Gayface
        olen bartz kirjoitti:

Ennen ei löytynyt servui mutta sillon palomuuris oli häikkää. Mulla on update se vaan ilmottaa että failed to connect server! Pelii en uu jaksanu asentaa uusiks... Pitäskö? Mutta en usko että se auttaa yksin peli toimii loistavasti.

Oletko asentanut GameSpy Arcaden pelin mukana?

• Olen bartz :D
        Gayface kirjoitti:

Oletko asentanut GameSpy Arcaden pelin mukana?

No tietysti olen. Minä asensin KAIKEN ´mitä pystyi asentamaan.

?! Mitä helkuttii siin on?!?!?!?

• jargge
        Olen bartz :D kirjoitti:

No tietysti olen. Minä asensin KAIKEN ´mitä pystyi asentamaan.

?! Mitä helkuttii siin on?!?!?!?

Etsi siihen uusimmat päivitykset.

• Sulla oli se ruksi siellä alavalikossa Punkbusterin kohdalla?Saattaa poistua omia aikojaan kun päivittää.

• Oon bartz

ETTEKÖ TE TAJUU..`? Mulla on koko ajan punkbuster päällä ja muutenkin se sanos erikseen että sulla ei oo bunkbusteriiiii!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7260
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3446
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      160
      1741
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      335
      1723
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1385
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      257
      1228
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe