Hei!
Olen lähdössä inttiin ja nyt mietin, miten kanini pärjää ilman minua. Sillä on hoitajia kyllä kotona mutta kun kani on niin kiintynyt minuun, että jo kahden päivän poissaolon jälkeen se alkaa näyttää alakuloiselta. Se sekoaa aina ilosta kun menen sitä aamulla ensi kertaa katsomaan ja sitten se seuraileekin minua päivät pitkät huoneesta toiseen, vessaankin tulee aina mukaan.
se juoksentelee ympärilläni, leikkii paljon kanssani ja käpertyy usein jalkojeni viereen makuulle paijattavaksi (voisi olla vaikka tunteja paijattavana). Ongelma on, että se ei osoita samanlaisia kiintymisen merkkejä muille, ja siksi pelkään, mitä kanille käy, kun olen siitä aina viikot erossa.
Toista kania emme voi vielä hankkia (ostan sellaisen kun muutan intin jälkeen omilleni), joten mikä neuvoksi? Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Oletteko useinkin pitkiä aikoja erossa kanistanne? Voiko kani ns. "unohtaa" minut, kun olen poissa, eikä sitten olekaan enää niin kiintynyt, kun palaan? Ei kai se voi masentua, ja jos voi, miten sen voi estää? Antakaa hyviä neuvoja, miten itse esimerkiksi toimitte, jos viette esim. kanin hoitoon vieraalle ihmiselle? Haluan, että kanini voi hyvin silloinkin, kun olen intissä, niin on ainakin yksi inttimurhe vähemmän!
pelkään, että kani tulee yksinäiseksi, kun lähden!
yksinäinenpupu
1
124
Vastaukset
- pupupojalle
Voi , intissähän ei nykyään olla kun pariviikkoa kiinni.Ja sitten pääset jo viikonlopuiksi kotiin.Kyllä se kani sinut muistaa,ja kerkeät sitten vapailla sen kanssa touhuamaan.Mikäli vapailla ei suunta ole muualle...
Tärkeintä kanille on, että sen tilat on siivottu, laadulasta heinää, puhdasta vettä, paju tai haapakeppejä narskutettavaksi ja jyviä.Lisäksi vaihdellen kasviksia, joihin on pikkuhiljaa on totutettu.
Pääasia kanille on, että huolto pelaa, kun et itse ole paikalla ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670