No niin, nyt kun taas jouluksi sieltä etelästä lähdette tänne pohjoiseen niin voisitteko jättää tyhmyydet liikenteessä sinne.
Kiire, järjettömät ohitukset, kiire, sumuvalot päällä kelillä kuin kelillä, kiire, tunkeminen eteen, kiire, roikkuminen muutaman metrin päässä takapuskurista, kiire, jne...
Pääsee kaikki perille, eikä ole valmiiksi k.rpä otassa perillä kun on stressannut itsensä melkein hengiltä matkalla. Ottakaa rauhallisesti ja huomioikaa muutkin liikenteessä. Perille ehtii hyvin puoli tunti myöhemminkin ja paljon rauhallisemmalla mielellä.
Joululiikenne
32
411
Vastaukset
- BemariKunkku
Ja vittu minä kun en Bemarilla jonossa kenenkään takana aja! Saatana. Jonon keulilla on minun Bemarin paikka!! Vittu revi siitä!
- pistä.silmät.kiinni
Sinulla on asenne kohillaan, mutta saammehan sitten lehdistä lukea kun yksi bemmi on taas jonkun talon seinässä.
- BemariKunkku
pistä.silmät.kiinni kirjoitti:
Sinulla on asenne kohillaan, mutta saammehan sitten lehdistä lukea kun yksi bemmi on taas jonkun talon seinässä.
Vittu taas joku kateellinen itkee baijerilaisen laatuauton takia. Kypsy kohtaloosi siellä rotankolossasi. Yritä ymmärtää ja hyväksyä että elämässä ja maanteillä on vaan jotkut muita parempia.
- DAF501
sinun bemaris paikka on autonromuttamolla, Vittu revi siitä!
- Keu.Keu.Keu
DAF501 kirjoitti:
Ja porukkaa löytyy lisää jotka ottavat täysin selvän provoviestin tosissaan!
- 330d..ja..Hajis
DAF501 kirjoitti:
Mene vittun homopetteri runkkaamaan. Haista paska ja mieti kuinka paljon minunkin kalu on kasvanut sen jälkeen kun kyrvänjatkeella aloin ajamaan? Bemarikuskeilla on kylän suurin!! Kypsykää siihen hinttarit!!
- hihihhihihhii
330d..ja..Hajis kirjoitti:
Mene vittun homopetteri runkkaamaan. Haista paska ja mieti kuinka paljon minunkin kalu on kasvanut sen jälkeen kun kyrvänjatkeella aloin ajamaan? Bemarikuskeilla on kylän suurin!! Kypsykää siihen hinttarit!!
Jaa se sun nikki bannattiin...
Runkkauksentäyteistä joulua sulle! - 330d..ja..Hajis
hihihhihihhii kirjoitti:
Jaa se sun nikki bannattiin...
Runkkauksentäyteistä joulua sulle!Mikä bannattiin???? Vittu mulla on Bemarii.....kyrvänjatkee...
Kypsy siihen! - hihihhihihhii
Mikä bannattiin???? Vittu mulla on Bemarii.....kyrvänjatkee...
Kypsy siihen!Se nikkisi 330d.ja.hajis jota käytit keroaksesi että runkkaat kun luet nikin 330d-ja-hajis kirjoituksia.
- 330d..ja..Hajis
hihihhihihhii kirjoitti:
Se nikkisi 330d.ja.hajis jota käytit keroaksesi että runkkaat kun luet nikin 330d-ja-hajis kirjoituksia.
Näytä mulle se kirjoitukseni jossa kerron runkkaavani lukiessani omia kirjoituksiani?? Saatana apina! Meillä Bemarikuninkailla ei ole mitään tarvetta runkata kun piparia saa pelkästään jo sillä että ajaa kyrvänjatkeella!
Ei voisi vähempää kiinnostaa tuollaiset Baijerilaiset Mutteri Wiritykset... Ja vielä vähemmän kiinnostaa jonkun bemari-idiootin rehentely täällä... Revipä siitä.
- hihihhihihhii
Näytä mulle se kirjoitukseni jossa kerron runkkaavani lukiessani omia kirjoituksiani?? Saatana apina! Meillä Bemarikuninkailla ei ole mitään tarvetta runkata kun piparia saa pelkästään jo sillä että ajaa kyrvänjatkeella!
Nolottaako? Tyhmäksi heittäytyminen on normaali tapa reagoida, jos muuhun ei pysty. Terve ihminen ei ota jonkun kirjoituksista pakkomiellettä, ja sinulta ei onnistu edes toisena esiintyminen.
Keskittyisit siihen löysän madon näpelöintiin 😁 - 330d..ja..Hajis
hihihhihihhii kirjoitti:
Nolottaako? Tyhmäksi heittäytyminen on normaali tapa reagoida, jos muuhun ei pysty. Terve ihminen ei ota jonkun kirjoituksista pakkomiellettä, ja sinulta ei onnistu edes toisena esiintyminen.
Keskittyisit siihen löysän madon näpelöintiin 😁Ei nolota. Mutta yhä edelleen odotan että näytät kirjoitukseni jossa kerron runkkaavani kun luen omia kirjoituksiani...??
Vittu sä oot vaan kateellinen mun BEBARISTAAAAA !!!!!! Vittu mä oln kurko!! - PorukkaaViedäänTaas
delfin84 kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa tuollaiset Baijerilaiset Mutteri Wiritykset... Ja vielä vähemmän kiinnostaa jonkun bemari-idiootin rehentely täällä... Revipä siitä.
Ja taas porukkaa viedään kuin pässiä narussa. Jot vaan eivät tunnista provoja vaan ottavat ne tosissaan. Eheehe.
- 330d..ja..Hajis
hihihhihihhii kirjoitti:
Keskittyisit siihen löysän madon näpelöintiin 😁Sitä paitsi se on tosi noloa kiusata mua mun pienestä munasta!
- Anonyymi
Sanonta kuuluu, että: "kehitysvamma ei tartu, mutta asennevamma periytyy". Jotenkin tuntuu siltä, että joihin BMW kuskeihin se kehitysvamma on kuitenkin jollain tapaa tarttunut.
- Anonyymi
BemariKunkku kirjoitti:
Vittu taas joku kateellinen itkee baijerilaisen laatuauton takia. Kypsy kohtaloosi siellä rotankolossasi. Yritä ymmärtää ja hyväksyä että elämässä ja maanteillä on vaan jotkut muita parempia.
Kateus on kadonnut kansanperinne. Ei kukaan kotteroasi kadehdi.
- Jouluntonttu
Vanha Suomalainen sananlasku: Jos kaikki Suomen autot laitettaisiin peräjälkeen olisi yhtenäinen jono Hangosta Utsjoelle. Ja aina löytyy joku joka lähtee ohittamaan ne kaikki.
Ruuhka-ajan liikenteessä on yksi käsittämätön seikka, miksi siinä yhtenäisessä jonossa pitää lähteä ohittamaan ja sekottamaan koko liikenne.- rotan.opeilla.aina
Odotas kun The Rat tulee kertomaan miten hyödyllistä on ohitella silmän kantamattomiin olevassa jonossakin. Siinä voi voittaa seiunttikaupalla aikaa ja sen ajan voi sitten tallentaa johonkn laatikkoon tai kaappiin.
- enevpk1
Jouluruuhka ilmenee jatkuvana jonona maantiellä. Jos yksi tuhannesta päättää ajaa 40 km/h kahdeksankympin tiellä, kaikkien joulumatka kestää kaksi kertaa kauemmin.
- TuosaOhitusJoKannattaa
Eikö siitä hidastelijasta sitten ohi pääse? No ei noin hiljaa kukaan edes aja 80-alueella.
- paremmaksi_panijat
Aloitus ei ollut mikään provo!
Savon Sanomien mukaan Savon teillä jo 20 ulosajoa jotka valtaosin jutun mukaan etelä-suomalaisten ratti- /kitkarengasvirtuoosien tekemiä!
Ja niitä ulosajoja tulee koko ajan lisää...- MissäLukee
http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Joululiikenne-Jopa-20-ulosajoa-jäisillä-teillä-Savossa/899156#cxrecs_s
Missä kohtaa uutisessa mainitaan ketkä ja millä renkailla onnettomuudet on aiheuttanut
- kyllä_ossaavat
Ja nyt E-Suomen ajoneuvokset päässee vauhtiin paluuliikenteessä eli Kuopion moottoritiellä kaiteen päälle:
http://www.savonsanomat.fi/- MissäKohtaaKerrottiin
Missä kohtaa uutisessa mainittiin mistä päin autoa ajanut oli kotoisin tai mihin oli matkalla? Kuopiolaisia siellä ei varmaan pyöri liikenteessä yhtään? Kaikki ovat etelästä?
- liikenneturva
Kuopiolaisilla ei ole niin suurta tarvetta tulla huomatuksi että tieten tahtoen ajaisivat porukalla ojiin, kaiteisiin saati kaiteiden päälle!
- UutiseenPääsivätSilti
liikenneturva kirjoitti:
Kuopiolaisilla ei ole niin suurta tarvetta tulla huomatuksi että tieten tahtoen ajaisivat porukalla ojiin, kaiteisiin saati kaiteiden päälle!
Ei ole ehkä tarvetta mutta silti heidät huomataan.
- suurinosa
Näistä koheltajista on suurin osa käymässä entisillä asuinpaikoillaan. Vois jopa sanoa että maalaistolloja ovat.
- Anonyymi
Jokavuotinen pakenemisilmiö joululiikenne ja keväisin pitempien pyhien aikaan sekä kesälomien aikaan kaupungeista kun ihmiset ryntäävät joukolla pois. Samailmiö on useissa maissa ei vain suomessa.
Ilmeisesti pakkoasuttaminen sotii ihmisyyttä vastaan kun kaupunkiasuminen ei ole ilmeisesti viihdyttävää kuin välttämätöntä työpaikan ja palvelusektori palvelujen vuoksi.
Olisi hyvä että kaupungeissa järjesttäisiin suuria konsertteja ja tapahtumia myös talviaikaan eikä vain kesäisin että monet jäisivät tänne kaupunkiin viettämään vapaa-aikaa ja käyttäisivät ruoka ja ravintola palveluja.- Anonyymi
Pirun kova kiire sovalle löhöämään.
- Anonyymi
Viime tipaton tammikuu on alkamassa https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000010072662.html
- Anonyymi
En ole tänä vuonna ostanut ainuttakaan lahjaa. Ei minkäänlaista stressiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164