Lienee normaalia, että on täynnä vettä?
Mites valokytkin?
3
93
Vastaukset
- sssso
lienee normaalia että ossss:n pää on täynnä vettä?
Aikanaan Samara stoppas kesken ajon. No minä siinä ensimmäisenä ecun sulakkeet tarkistin. No sytytyksen sulake oli mennyt. vaihdoin sen hanskalokerossa olleeseen varasulakkeeseen. Hörähti käyntiin ja sammui. Uusi sulake oli palanut myös. Menin sitten repimään sytytyksen johdot irti niin alkoi puolan sisältä tulla lorisemalla vettä. Odottelin, että enmmmät tuli pihalle, johdot takas paikalleen ja kaivoin mankasta sulakkeen ja pistin sen sytytyksen sulakkeen paikalle. Lähti käyntiin ja toimi seuraavat 20tkm kuin pitääkin. Päätyi vielä sen jälkeen "rässiksi" seuraavalle onnelliselle omistajalle. Vettä voi joskus löytyä jännistä paikoista.
- vesipää
vaikka päästä? ja kummasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706