Koska ateismi on helpoin uskonto trollata.
Tiedättekö ateistit miksi olen tällä palstalla?
27
308
Vastaukset
- palstatrolli
Ja Kristinusko ja Jeesus avain siihen. Sääli ettei islamistit ymmärtäneet kristiretkiämme ja suuttuivat.
Ehkä siksi, kun trollaminen lievittää sun yksinäisyyttäs?
- palstatrolli
Eikä ole senkin saatananpalvoja
palstatrolli kirjoitti:
Eikä ole senkin saatananpalvoja
No jättikö tyttö tai poikaystävä?
- palstatrolli
Jeesus on Herra, älä möriöi epäolennasita LIRROA, senkin VALKO-ateisti
palstatrolli kirjoitti:
Jeesus on Herra, älä möriöi epäolennasita LIRROA, senkin VALKO-ateisti
Eli rakkaushuoletko siis ajavat sinua trollaamaan ateismi palstaa?
- oletainatäällä
Koska et ole vielä ymmärtänyt ateismia.
- KukaMitäkinYmmärtää
Saudi-Arabia on ymmärtänyt jotain syvempää ateismista, sillä sen lainsäädännössä ateismi määritellään terrorismiksi.
- achmedacne
Kumartelet sinnepäin?
- palstatrolli
Koko Joulu täällä palstalla ja AIJokas-ateistit kysyy perheasiota - haistakaa homoseksi senkin
Minä en ole Jehova, minä olen ekumeeninen katekumenisoitu kristitty. Ja tietysti myös luteriaani.
Minussa elää alkuseurakunnan henki. Minussa on Aabrahamin, Mooseksen ja Lootin elinvoima.
Minussa on Metusalemin viisaus. Tämän kaiken olen saanut itseeni lukemalla Raamattua. Joka päivä.- hienoaaaaa
Kiitos varoituksesta :D
- tyhmäeiosaa
Hyvä trolli ei ole tyhmä, sinä olet joten paljon nassikalla vielä opittavaa. Ateismi kieltää kaikki uskonnot, joten se ei ole uskonto...
- oletainatäällä
Ompas, älä kierrä faktaa senkin : nAssio ah Jeesus on Jumala
- Taikauskonnoton
Trolliksi tuon paljasti nimenomaan ateismin väittäminen uskonnoksi.
Sinänsä kyllä huono trolli. - Epäjumalienkieltäjä
Mitä kertoo useiden tänne kirjoittavien uskovien ajatusmaailmasta se, että he yrittävät toistuvaksi "mollata" ateismia väittämällä sitä uskonnoksi? Onko uskovan mielestä uskonto jotenkin lähtökohtaisesti perätöntä tai naurettavaa?
- TottaTosiaan
Tyhmyyttä ei tosiaan voi sanoa uskonnoksi.
- Taikauskonnoton
TottaTosiaan kirjoitti:
Tyhmyyttä ei tosiaan voi sanoa uskonnoksi.
Miten sen nyt ottaa. Vaikkei tyhmyys sinänsä tietenkään olekaan uskonto, jokin korrelaatio tyhmyydellä ja uskonnoilla kuitenkin on.
Tietämättömyys aikaansaa uskontoja ja etenkin uskontojen fundamentalistiset kannattajat ovat kyllä järjestäin varsin tyhmiä.
- JokkaasellaOma
On täällä muitakin jotka kuvittelee Evankelioimisen auttavan ^^
Avaaja on poistanut Jeesusviestinsä, alkoiko "vituttaa" kuten kyselit muilta pari viikkoa sittttten, fool
- Raukeesamarialainen
No jää. Suurin osa näistä aloituksesta on murrosikäisen juuri runkkimaan oppineiden natiaisten sävellyksiä.
- elämällesitarkoitus
Olet löytänyt tasoistasi puuhaa.
- 12_13.ap
Avaaaja, Anti-Nassio tietää >:D
- nassikat
Ei oo tasoo :DDDDDDDDDDDDDDD
- q.v
Luulen aloittajan olevan lapsena hyväksikäytetty nuori, jolle on jäänyt trauma päälle.
Ehkä isä tai setä, vaikka jopa vanhempien piiri on käsitellyt asiaa ja yhdessä he ovat sitten saaneet Jeesuksen anteeksiannon tälle pedofilialle.
Sitten kaikki on ollut taas hyvin. Ainakin seuraavaan kertaan saakka.
Mutta jos seuraavissa seuroissa joku vanhemmista yrittää kosketella tai vielä "pahempaa" niin sano ei.
Joka tapauksessa pitää ymmärtää. Ja saat anteeksi =)- summercars
Osui ja upposi!
- tiedämme
Kun sinulla ei ole elämää?
- kaurapuuroa
Mistä keksit noita lapsellisia juttuja?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947