Espoon koirakeskus

Murri1

Onko kokemusta Espoon koirakeskuksesta? Sen tarjonnasta hoitolassa ja koulutuksesta, sekä työntekijöistä. Kiinnostaisi koiran vienti hoitolaan onko tuo hyvä paikka?

15

3957

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tro-de-velli
      • Murri1

Kiitos hinnoista jännä kun kaikkea saa koiralle😂

• Kääpiösusi

Mua kiinnostaa myös! Varsinkin toi koulutuspuoli (Tiltun koirakoulu). Meinasin alottaa agilityharrastusta, ja tämä paikka olisi sopivan lähellä..

• Anonyymi

sairasta porukkaa siis ne omistajat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sairasta porukkaa siis ne omistajat

Näin on 👎

• Murri1

Kiitos hinnastosta, saakin kainenlaisia erikoisuuksis koiralle hommata jos haluaa. Onko kokemuksia sieltä, onko hyvä paikka, olisi kiva kuulla kokemuksia!!

• Testattu

Tykätty, harmi että lopetti hoitolan 3/17.

• Anonyymi

Aloittanut uudestaan syksyllä 2019,onko kokemuksia?

• Anonyymi

Kuuleman mukaan häkkipaikka, vaikka väittää että koirat vapaan. Kamala paikka sanoo naapuri, joka vei koiransa sinne. Itse en ole vienyt enkä vie sen jälkeen mitä olen kuullut muilta. Lopetti kertaalleen koska alkoi olla jo huono maine, aloitti taas ihan samalla konseptilla. Omien koirien kanssa metsässä nähty usein päivisin kun hoitokoirat istuu häkeissään. Naapuri mene hakemaan koiraansa kesken päivää mutta ovet oli lukossa kun omistaja oli omien koirien kanssa ulkona. Jokainen tehtköön päätelmänsä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuleman mukaan häkkipaikka, vaikka väittää että koirat vapaan. Kamala paikka sanoo naapuri, joka vei koiransa sinne. Itse en ole vienyt enkä vie sen jälkeen mitä olen kuullut muilta. Lopetti kertaalleen koska alkoi olla jo huono maine, aloitti taas ihan samalla konseptilla. Omien koirien kanssa metsässä nähty usein päivisin kun hoitokoirat istuu häkeissään. Naapuri mene hakemaan koiraansa kesken päivää mutta ovet oli lukossa kun omistaja oli omien koirien kanssa ulkona. Jokainen tehtköön päätelmänsä....

Sillä lailla,typillistä Tiltun toimintaa 😡👹👺

• Anonyymi

Kunhan et kusettaisi ja paskantaisi niitä eläimiä muiden pihoille ihan vaan laiskuuttasi tyyliin musta vaan on niin kiva omistaa joku pehmoeläin!

• Anonyymi

Yhden kerran vein ja koira oli ahdistunut. En vie uudestaan. Ei olis saanut koiralle edes Hei sanoa lähtiessä. Kamalalta tuntui kaikki siellä.

• Anonyymi

Alalla liikkuu paljon kyseenalaista porukkaa. Vaatikaa nähdä kouluttajan oma koira. Sen käytös kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ns asiantuntijan omasta osaamisesta. Ohjaakursseille pääsee kuka tahansa. Niiden suorittaminen ei ole välttämättä tae mistään.

• Anonyymi

Näin on,hyvä idea 👌🤭👍🤣

• Anonyymi

Älä missään nimessä vie sinne koiraasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33