Nyt tarvittaisiin kokenut kevytbetoniurakoitsija töihin heti tammikuusta. Olen puolenkymmentä kivitoimittajalta saamaani yhteystietoa soittanut ja kaikki ovat jo hommissa... alkaa tuskastuttamaan kun näyttäisi siltä että rakennuskelit ne vaan jatkuvat.
Eli jos on laittaa referenssiä tai jopa yhteystietoa niin kiitos.
Hyvä kevytbetoniurakoitsija pk-seudulla?
5
175
Vastaukset
- Mesu71
Kelpaako virolainen? Niitä on ihan hyviäkin porukoita pk-seudulla. Kevytbetonista tehdään melko paljon pientaloja suhteessa siihen perehtyneisiin urakoitsijoihin. Virolaiset porukat ovat tehneet pitkään Suomessa töitä, maksavat verot ja vakuutukset tänne ja tekevät hyvää laatua... puhuvat myös hyvin suomea ja osaavat lukea rakennepiirustuksia. Mitään erityisen halpoja tietämäni virolaiset porukat eivät ole, mutta hintansa väärttejä kyllä. Voisin suositella paria porukkaa jos jätät jonkun yhteystiedon.
- Gryndari61
Hyvät ovat töissä... mikset kysy kivitoimittajaa hoitamaan asennusta itse?
- Rakentaja2017
Kysyin kyllä... vaativat kuitenkin kaiken maailman työmaakoppeja ja muuta kustannuksia nostavaa byrokratiaa hoidettavaksi. Minä haluan vain rungon pystyyn halvalla.
- elättilauma
Ei kelpaa puoliryssät. Kusettavat ja huijaavat minkä ehtivät. Ei ne mitään lukea osaa, se on vale. Eikä ne mitään veroja maksa mihinkään maahan. Sen sijaan nostavat lapsilisät Suomesta akoilleen Eestiin.
- 123456754124
Äly hoi älä jätä.
Ei halvalla saa päteviä urakoitsijoita.Että rakennahan mörskäsi itse.
Katsot rakennusmiehiä aika alaarvoiseksi että eivät saa edes kahvitupaa käyttää.
Hommaisit edes vessakopin että pääsisivät siellä käymään vaan pitäisikö paskoa housuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728