http://vapaa-ajattelijat.fi/blog/2016/12/29/kirkko-irti-valtiosta-ja-kunnasta/
Hyvä muistutus tulevia vaaleja ajatellen. Sitäpaitsi kysymällä asiasta nyt monelta kunnallisvaaliehdokkaalta on kysynyt muutamalta tulevalta kansanedustajaehdokkaalta.
Mielipiteitä tästä pääkirjoituksesta?
Kirkko irti kunnasta (VA 4/2016)
4
71
Vastaukset
- ProVapari
Hyvä kirjoitus. Hyvä että pääkirjoitus on pyydetty Heidi Frimanilta.
Timo Karjalaisen? Miksipä ei, mutta Marko Lakkalakin voisi sen ehkä kirjoittaa? Päätoimittajalla on tietty oma oikeutuksensa, mutta jos lehden päätoimittaja Ylikoskella on jo oma pääsihteerin palsta lehdessä niin voisi vaihtelun vuoksi olla hyvä että pääkirjoituksen kirjoittaa joku muu?
rainbowshy kirjoitti:
Timo Karjalaisen? Miksipä ei, mutta Marko Lakkalakin voisi sen ehkä kirjoittaa? Päätoimittajalla on tietty oma oikeutuksensa, mutta jos lehden päätoimittaja Ylikoskella on jo oma pääsihteerin palsta lehdessä niin voisi vaihtelun vuoksi olla hyvä että pääkirjoituksen kirjoittaa joku muu?
Ääh, mitähän sekoilin. Lakkala tietysti.
Puolustaudun sillä, että ovat molemmat Oulusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637