YLE:n vasurikeidalle laitettava piste..

Ällöttävää

Eikä vain YLE. Tampereen kommunistiyliopistosta (lukekaa ko. mädättäjälafkan historia, jos ei mene muuten jakeluun) valmistuvat toimittelijat ovat lähes kaikki kommareita, joten ajatus objektiivisuuteen pyrivästä tiedonvälityksestä on suuri vitsi. Tämän panaanivaltion suuri ongelma onkin se, ettei vasuriskeidalle löydy vastapainoa niin kuin sivistysmaissa yleensä. Onneksi internetin ansiosta vaihtoehtoiset uutislähteet ovat saaneet kanavan ilmasta ja välittää toisenlaisia näkökulmia asioihin, joita meille yritetään syöttää totuutena.

4

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HaittaPaikka

Tampereen yliopiston humanistiset, yhteiskuntatieteelliset ja taloushallinnon tutkinnot ja tiedekunnat voisi jo lopettaa. Lääketieteellinen ja tekninen tiedekunta riittää. Muilta on valmistunut liikaa alusta asti, suoraan työttömyyskortistoon ja elämäntapataiteilijoiksi. Sekundaa valmistunut 1960-luvun loppupuolelta alkaen. Ja tietysti ne keskeyttäneet päälle.Punikkiopisto se on, Sirolaopiston laajempi versio veronmaksajien rahoilla.

• sgsdfgsdfgsdg

Valta luisumassa komukoiden käsistä kun maahan saatiin porvarihallitus, yliopistoissakin pitää opiskella eikä politikoida..

• HUUTOON

SEN MUKAINEN

• Kovin vähän on tällä nerolla edes tälle palstalle tarjottavana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4834
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2004
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1946
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      680
      1906
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1841
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe