Hirrrveen hyvä kauppa! Käyn mieluummin siellä kuin Porissa. Hyvä valikoima ja ystävällinen väki.
K-kauppa Eurajoella
9
290
Vastaukset
- Kaupp
Tarkoitat varmaan Eurajoen Luvian k-kauppaa? Olen samaa mieltä.
- Tyytyväinenasiakas
Noh, ihan sitä Eurajoen Porttia.
- Et.silleen
Samallainen kyttääjien pesimäpaikka kuin luvian st1
- raumallakäyn
Järkevät käyvät työpäivänsä jälkeen joku 2-3 kertaa viikossa Raumalla kaupassa, kun tulevat töistä kotiin. Siellä yleensä paljon halvempaa (Prisma, lidl, PP jne.)
- Realisti11
Ja vanhana voi sitten manailla, kun ei enää ole kauppaamaan kylässä.
- raumallakäyn
Kyllä niitä sen verran aina käy ilman muakin. Käyn aina siellä missä halvalla saan. Säästän aina muutaman tonnin vuodessa jo pelkässä ruoassa, kun ostan kaikki tarjouksista.
- Laiheliini2
Taidat olla melkoinen syömäri!
- Säästölinja
Kallis kauppa,tarjoukset haetaan pois,muuten käyn lidissä.
- Lillililliii
Tarjoukset pois juu jos muutenkin kulkee. Itsekin käyn Lidlissä, mut valikoima hyvä Portissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670