Kuntoutus Marssi. ( suomi trad. 2017).
kuntouttavaan, kuntouttavaan kuntouttavaan marssimme näin.
Sankarit työn nyt kuntouttavaan kuntouttavaan.
Johtajamme filatov ihalainen meille mallin näyttää, kuntouttavaan kuntouttavaan !
Juhlavasti Kepulit kokoomus työttömyys paraatin vastaan ottaa,
Uljaasti kuntouttavat joukot astuvat leipäjonoon, mars mars,
eespäin eespäin käy askel voimakas. vaistomme tuntee sen.
Kuntouttavaan kuntouttavaan, on tiemme näin.
Kuntouttavaan, kuntouttavaan.
Kuntoutus Marssi 2017
17
201
Vastaukset
- pakkokuntoutuksenuhri
olin kuntouttavassa viime vuonna, siellä veisattiin virsiä.
- SijaisKarsija222
Itse en suostunut menemään, kun kieltäydyin TYP:istä monialaisen palvelusuunnitelman kieltäytymisen kautta.
Ottivat jonkun muun sijastani TYP:iin ja kuntouttavaan. - sdpmaailmaa
pakko kuntoutus sut tuhoaa, vaarattomasi tekee, kuin kastraatio se on, henkisen tuhon ydin.
ja sdp kokoomus haluaa pakko islamisaation kautta murskata koko oman kulttuurin ja kansan. - KuntouttavaHourula
Olin pakko kuntoutuksessa 2015.
Se oli karmea kokemus yhteiskunnan tilasta !
Pakko kuntoutuksessa oli yhteiskunnasta Syrjäytettyjä ihmisiä, ongelmia, alkoholia, tupakkaa, kroonikoita, sairaita, kehitysvammaisia, köyhyys, huonot hampaat ja vaatteet tuntomerkkinä.
Se oli kuin entinen b mielisairaala, mutta ilman hoitajia. Siis halpa avo b mielisairaala. Tai köyhien avo leiri, kunnalliskoti, tms. .
Olin siellä jouten oleskelemassa, kuin pakko yhteiskuntapalvelussa. Työttömyys kun on rikos. Tunnit merkattiin listaan ylös.
Sain siellä oleskelemalla kuitenkin saamani pakko karenssin poikki.- AvoLeirienSaaristot
sama juttu mulla.
se huuhaa kuntouttava oleskelu oli ainoa keino katkaista karenssi.
Siellä oli syrjään laitettua, työkykyistä väkeä paljon oleilemassa. Se on täysin turhaa toimintaa , sinne vaan piilotetaan ihmisiä pois tilastoista ? tms ? - Jhhhjjjhh
Sama kokemus mullaki, avomielisairaala se oli. Olin 3 kk jakson 2015. Kolmesta ohjaajasta 2 lopetti sinä aikana. Oli juoppo, hullu, huumehörhö mustalainen ja entine vankimielisairaalan asukki pajatovereina. Käsiksikäymistä, tönimistä, nimittelyä, tavaroiden viemistä, uhkailua ja kaikkien muiden haukkumista koko ajan. Puolet ajasta olin sairaana enkä enää jatkanut sen jälkeen.
- höpsöö
Ihmetyttää kaksi kaveria on yli 55 v on vajaakuntoisia työnhakijoita, eikä kummallekaan ikinä ole edes ehdotettu kuntouttavaa työtoimintaa. Toisen näistä 20 v terve riski poitsu taas pakkosoitettiinTE-toimistossa nuorten työpajalle kuntouttavaan työtoimintaan puuhastelemaan.
- PakkoAvoLaitos
kuvannee mielivallan määrää !
- VakavaOngelma
Kuntouttava puuhastelu, mistä se kuntouttaa ?
Hallinto peittelee omaa osaamattomuuttaan, toimimattomuuttaan, vai ?
Miksi 500 000 suomalaista on työttömänä ? ilman palkkaa ?
Miksi 100 000 pakolaista makaa jouten ?- KokoomusJuudasMalli
Hallinto on kokonaisuudessaa osaamaton, ja toimimaton.
Vain rikkaiden etuja ajetaan.
Keinottelua edistetään.
- HelvettiMaanPäällä
Kuntouttava ihmiset tuhoaa, kansaa alistaa ja tuhoon pakottaa.
Kuntouttavissa töissä olevat kapot ovat karmeaa väkeä, ihmisiä ilman sielua.
Ylisuuri hallinto on pervouden ja älyttömyyden pesä. - SuomiAlasajossa
"Kuntoutus" on aikamme kuva.
Pervon osaamattoman hallinnon omakuva.
Pakko kuntoutus, pakko monikulttuuri, pakko massa työttömyys, pakko leipäjonot
ovat kuvaa harjoitetusta politiikasta.- idealisminpakkopulla
se kansalaisten kyykytys on osa kulttuuri marxismia, jota idealistit pakko syöttää euroopassa ja suomessa.
- PaljonKuntoutettavia
Kuntoutus humppa.
Kuntoutumaan kuntoutumaan, tytti poju kuntoutumaan.
Kuntouttavaan kuntouttavaan, setä täti kuntouttavaan.
Maan johto kuntouttavaan kuntouttavaan.
hallitus eduskunta ministeriöt kuntoutumaan kuntoutumaan. - HallintokinPuuhastelee
Suomessa puuhastellaan. Ollaan muka tekevinään jotain.
Tärkeillään ja nosteaan suurta palkkaa.
Ja Leipäjonot vaan pitenee. - huhhumitäsontaa
Olin kuntouttavassa ja siellä vaan istuttiin ja leikittiin, ei yhtään mitään hyötyä. Olisivat edes opettaneet mm. miten tehdään työhakemus ja miten selvitään työhaastattelusta. Ohjaajat mieluiten joivat vain kahvia ja jauhoivat paskaa kahvihuoneessa. Helppoa työtä heillä, olevinaan jotain tekivät ja palkka sen kun juoksee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947