Kiireellinen rukousaihe!!!

suvi

Rakas serkkuni (sukulaisista minulle läheisin) ja tämän aviomies joutuivat eilen illalla auto-onnettomuuteen matkalla Turkuun.. Nyt kuulimme, että mies on kuollut ja serkkuani pidetään tarkoituksella koomassa. Hänen mahdollisuutensa selvitä on aika pieni. Heillä on kaksi pientä lasta. Nyt näillä pojilla ei ole enää isää. Pyydän.. kaikkia viestin lukeneita rukoilemaan, että näillä pojilla voisi vielä olla äiti!

Mä oon ihan shokissa. En tiedä miten pystyin tänne kirjoittamaan.

14

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • king-david

Rukoilen Jeesusta pelastamaan ja parantamaan serkkusi. Rukoilen, etteivät pojat jäisi orvoiksi.

• suvi

Rukoillaan että hän ottaisi vielä Jeesuksen vastaan, pelastuisi ja parantuisi. Hänellä ei ole uskovia lähiomaisten joukossa. Tunnen vahvasti kehotuksen lähteä hänen luokseen (200 km matkaa), mutta epäröin koska perhe on täysin ateistinen.. Eivät varmaan halua minua sinne..

• Eräs luterilainen
        suvi kirjoitti:

Rukoillaan että hän ottaisi vielä Jeesuksen vastaan, pelastuisi ja parantuisi. Hänellä ei ole uskovia lähiomaisten joukossa. Tunnen vahvasti kehotuksen lähteä hänen luokseen (200 km matkaa), mutta epäröin koska perhe on täysin ateistinen.. Eivät varmaan halua minua sinne..

Mene, koska tunnet kehotusta.
        Itse olen johdattanut koomaisen uskoon ja hän uskonratkaisun tehtyään heräsi koomasta.

Oman isäni myös johdatin uskoon, mutta hän ei herännyt, mutta menipähän taivaaseen.

Sen kyllä tuntee hengessä, kun koomaiselle saarnaa lakia ja evankeliumia, vastustaako hän vai onko suostuvainen. Olen heitä useampiakin evankelioinut, mutta ovat vastustaneet.

Nuo kaksi yllämainittua pystyivät Jumalan voiman avulla koomastaan huolimatta puristamaan kättäni, kun kysyin haluavatko tehdä ratkaisun. Rukoilin sitten ääneen Jumalaa heidän puolestaan kuin he itse tekisivät ratkaisua.

Rukoilen puolestasi ja sukulaisesi puolesta.

Varaudu todellakin siihen, että sukulaisesi vastustavat. Isäni sängyn vieressä oli kaikki sukulaiset uskomattomia. Osa nosti metakan, mutta osa ymmärsi, että olin oikealla asialla. Ajoin heidät kaikki pois huoneesta, sillä myötämielisetkin olisivat kuitenkin häirinneet.

Myös hoitajat voivat "suojella" potilasta omistavasti tietäen muka mikä hänelle on parasta, vaikka eivät ole uskossa.

Tärkeintä on totella Jumalaa eikä pelätä ihmisiä.

Lähde ripeästi liikkeelle. Jos tästä huolimatta myöhästyt ja hän on ehtinyt kuolla, niin älä sitten kanna syyllisyyttä.

• king-david
        Eräs luterilainen kirjoitti:

Itse olen johdattanut koomaisen uskoon ja hän uskonratkaisun tehtyään heräsi koomasta.

Oman isäni myös johdatin uskoon, mutta hän ei herännyt, mutta menipähän taivaaseen.

Sen kyllä tuntee hengessä, kun koomaiselle saarnaa lakia ja evankeliumia, vastustaako hän vai onko suostuvainen. Olen heitä useampiakin evankelioinut, mutta ovat vastustaneet.

Nuo kaksi yllämainittua pystyivät Jumalan voiman avulla koomastaan huolimatta puristamaan kättäni, kun kysyin haluavatko tehdä ratkaisun. Rukoilin sitten ääneen Jumalaa heidän puolestaan kuin he itse tekisivät ratkaisua.

Varaudu todellakin siihen, että sukulaisesi vastustavat. Isäni sängyn vieressä oli kaikki sukulaiset uskomattomia. Osa nosti metakan, mutta osa ymmärsi, että olin oikealla asialla. Ajoin heidät kaikki pois huoneesta, sillä myötämielisetkin olisivat kuitenkin häirinneet.

Myös hoitajat voivat "suojella" potilasta omistavasti tietäen muka mikä hänelle on parasta, vaikka eivät ole uskossa.

Lähde ripeästi liikkeelle. Jos tästä huolimatta myöhästyt ja hän on ehtinyt kuolla, niin älä sitten kanna syyllisyyttä.

Mene. Kristityn tulee toimia niin sopivalla kuin sopimattomalla hetkellä. Muista ettet ole yksin vaan Jeesus ja meidän rukousten tuki on kanssasi.

• Voiko
        Eräs luterilainen kirjoitti:

Voiko sitä enää vähempää olla Saatanan asialla. Ahdistella nyt kuolevaa ihmistä.

• raimo

armahda heitä kaikkia ja johdata Pyhällä Hengelläsi kaikkien asiat tahtosi mukaan...siunaa kaikessa Jeesuksen nimen kiitokseksi ja kunniaksi! Amen

• entäs tämä

äskettäin rukoilin koomassa makaavan sukulaisen puolesta ja hän nyt näkyy käyvän kaupassa.

Kertoi käyneensä rajalla josta ei voinut sanoa oliko se hyvän rajan paikka?
      Paluu kuitenkin tuonpuoleisesta.

• Rukoilen teidän kaikien puolesta.
      Rukoilen,että Herra antaa teille voimaa!
      Muistakaa,että vaikka me ei aina ymmärretä,mitä Herra kaikella tarkoittaa,nin Hän ei meitä koskaan jätä ei petä,Hän on meidän vierellämme aina,ja saamme hänelle puhua kaikki murheemme,ja Hän kuulee ne kaikki!
      Herran voimaa!

• suvi

En voikaan mennä siellä käymään, koska hän on teho-osastolla ja niin pahasti ruhjoutunut pään alueelta ja jaloista, jatkuvassa tarkkailussa. Hengityskoneessa hän on ja sydän tahdistin tarvitaan kun aivoissa on syvä vaurio. Ei sitä toivoa enää taida olla.

Ikinä ei olisi voinut uskoa tällaista sattuvan. Nuoripari onnellisessa avioliitossa, kaksi valloittavaa pikkupoikaa, juuri valmistunut omakotitalo johon oli vuosia säästetty rahaa, koko elämä juuri niinkuin oli aina haaveiltu. Ja ykskaks - kaikki on mennyttä. Pienet pojat vielä näkivät vanhempansa, jotka eivät reagoineet enää mihinkään. Mitä tapahtui isille ja äitille?

Voin vain rukoilla että jotain niistä evankeliumin asioista, joita aikoinaan hänelle kerroin kirjeiden välityksellä, olisi saanut hänen sydämessään sijaa. Ei kyllä yhtään enää hävetä että "terrorisoin" serkkuani aikoinaan ahkerasti Raamatun asioilla.. Näköjään sillä oli tarkoituksensa. Jeesus näki, ettei tämä ihminen elä pitkää elämää. Itse opin sen, että Pyhän Hengen kehoituksia on tosiaan toteltava vaikka ehdin joskus jo epäillä.

Nyt rukoilen sitä, että pystyisin toimimaan tässä tilanteessa kristittynä oikein. Perheellä on syvä murhe. Tuskaa meillä lisää se, että samasta perheestä menehtyi juna-auto-onnettomuudessa aikoinaan 4 ihmistä Ylöjärvellä ja seuraavana vuonna 24v serkkuni sairauteen. Mitä tällaisessa tilanteessa voi kristittynä sanoa? En tiedä mitä minun pitäisi loppujen lopuksi sanoa kenellekään mistään. Aika avuton olo on.

• lasse2

hei ,ei sinun tarvitse olla batman ,tai superman.
        jo se osoitta että sinulla on rakkautta rinnassa,kun olet huolissasi,sinun on nyt kertakaikkiaan luotettava jumalaan ,ja rukoiltava johdatusta,katso ympärillesi ehkä sieltä löytyy myös muita jotka on huolissaan,yhdessä jaksatte paremmin ,ei sinun yksin tätä kaikkea tarvitse kantaa,muista myös että jeesus on kantanut tämänkin murheen ,eli uskoa, toivoa ja rakkautta nämä on ne pilarit jotka kantavat elämässämme,jumalan siunausta sinulle.rukous ei ole koskaan turha,se menee aina perille.

• suvi
        lasse2 kirjoitti:

hei ,ei sinun tarvitse olla batman ,tai superman.
        jo se osoitta että sinulla on rakkautta rinnassa,kun olet huolissasi,sinun on nyt kertakaikkiaan luotettava jumalaan ,ja rukoiltava johdatusta,katso ympärillesi ehkä sieltä löytyy myös muita jotka on huolissaan,yhdessä jaksatte paremmin ,ei sinun yksin tätä kaikkea tarvitse kantaa,muista myös että jeesus on kantanut tämänkin murheen ,eli uskoa, toivoa ja rakkautta nämä on ne pilarit jotka kantavat elämässämme,jumalan siunausta sinulle.rukous ei ole koskaan turha,se menee aina perille.

Kiitos. Viestisi on todella voimaa antava, Kiitos Jeesus siitä.

Ihmeitä tapahtuu. En voi käsittää sitäkään. Nyt otti pikkuserkku yhteyttä, jota olen myös evankeloinut muttei halunut silloin ottaa Jeesusta vastaan. Hän haluaa nyt rukoilla ja pyytää minuakin rukoilemaan ihmettä. Itse näet kirjoitin hänelle, että vain Jumalan ihme tämän serkkumme pelastaa.

Sitten vielä ei-uskova mieheni sisko kertoi minulle että hänkin haluaa rukoilla Jumalan ihmettä. Häntäkin olen joskus evankeloinut. Nyt voin ottaa uudelleen evankeliumin esiin.. nyt minun odotetaan puhuvan Jumalasta.

Nyt siis rukoilen taas - ei mitään vähempää kuin ihmettä. Siksi että se olisi todistuksena monille sukulaisilleni, jotka rukoilevat kanssani ja etsivät hädässään Jumalaa, kun rakas ystävämme on niin heikkona. Jumala on ennenkin parantanut lähipiirissämme. Ihan kotona olen minäkin rukoillut, joskus yötä myöten itkien.. että Jumala anna minun kärsiä mielummin kuin näiden, joilla ei ole lohdutusta tai turvaa. Säälittää niin kamalasti ihmisten kärsimys.. kaikesta huolimatta on pahakin ihminen Jumalalle arvokas.

• lasse2
        suvi kirjoitti:

Kiitos. Viestisi on todella voimaa antava, Kiitos Jeesus siitä.

Ihmeitä tapahtuu. En voi käsittää sitäkään. Nyt otti pikkuserkku yhteyttä, jota olen myös evankeloinut muttei halunut silloin ottaa Jeesusta vastaan. Hän haluaa nyt rukoilla ja pyytää minuakin rukoilemaan ihmettä. Itse näet kirjoitin hänelle, että vain Jumalan ihme tämän serkkumme pelastaa.

Sitten vielä ei-uskova mieheni sisko kertoi minulle että hänkin haluaa rukoilla Jumalan ihmettä. Häntäkin olen joskus evankeloinut. Nyt voin ottaa uudelleen evankeliumin esiin.. nyt minun odotetaan puhuvan Jumalasta.

Nyt siis rukoilen taas - ei mitään vähempää kuin ihmettä. Siksi että se olisi todistuksena monille sukulaisilleni, jotka rukoilevat kanssani ja etsivät hädässään Jumalaa, kun rakas ystävämme on niin heikkona. Jumala on ennenkin parantanut lähipiirissämme. Ihan kotona olen minäkin rukoillut, joskus yötä myöten itkien.. että Jumala anna minun kärsiä mielummin kuin näiden, joilla ei ole lohdutusta tai turvaa. Säälittää niin kamalasti ihmisten kärsimys.. kaikesta huolimatta on pahakin ihminen Jumalalle arvokas.

kiitos jumala näistä lahjoista ,aina vaan nämä tulee elämäsämme ,eteen kun niitä todellakin tarvitaan,rukoile näitä asioita ,annetan jumalan tehdä ihmeitä,jeesuksen kristuksen nimeen,aamen.

• rva

Rukoilen.
      Pidäthän huolen myös itsestäsi.

• suvi

Serkkuni jää henkiin!!! Aivopaineet oli laskeneet, lääkärit olivatkin nyt toiveikkaita selviämisestä! Aika epätodennäköistä se oli vielä viikko sitten.

Saa nähdä nyt mitä tässä vielä tapahtuu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe