Joskus oon ite miettiny karata ku en jaksa tota vanhempien riitelyy ja muuta...
Kerran karkasin ja äiti ei sanonu mun takas tulles mitään. Ja sit kaikki on vaan mua vastaan joka ikises asias.
En jaksa!!
Kulkuri85
3
171
Vastaukset
No karkaa äläkä mene takaisin.
Ymmärrän vaikeutesi ja tuskasi, mutta karkaamalla altistat itsesi kaikenlaiselle riistolle ja hyväksikäytölle tai sitten ajaudut rikollisille teille.
Ilman rahaa on todella vaikeaa pärjätä. Jostain pitää saada ruokaa. Maailma on huonoakin perhe-elämää tylympi paikka yksinäiselle ja rahattomalle kulkijalle.
Jos karkaat niin karkaa johonkin ensi- ja turvakotiin tai muuhun organisoidun avun piirissä olevaan paikkaan.- EIEIRIRIRIIIRIEEIEIEIEI
Älä karkaa missään nimessä vaikka olisikin tuska koht oot 18v :D ☺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625