Tässäpä olisi Pertti-sedälle ihan oma ketju käytettäväksi palstaharhojen todisteluun niin ei tarvitse kulkea kansan parissa (normaaleissa keskusteluketjuissa) vääntämässä väitteitä muiden kirjoittajien trollailuista/valheellisesta esiintymisestä palstalla.
Pertti-setä on siis esittänyt ainakin seuraavia väittämiä eri palstalaisista:
- että.silleen trollailee, tämä tapahtui sen jälkeen kun että.silleen torjui Pertti-sedän lähentelyt ihan niin kuin kunnollisen naisen kuuluukin tehdä, siitä meni herne pertin sieraimeen
- Nuuskamuikkunen on trolli tai jotain. En tarkemmin muista miksi piti nuuskiksen kanssa alkaa sotimaan,varmaan siksi kun nuuskis kilttinä & kunnollisena miehenä puolusti että.silleen kunniaa pertin tuulesta temmattuja väittämiä vastustaen
- Peppupupun kuva ei ole aito, myöhemmin tämä luulo kuitenkin ilmeisesti kumoutunut
- PikkuLikka on 12121212:n luoma feikkiprofiili
- Nainen 34v on feikki, tällä väittämällä Pertsa sai luotua massiivisen nainen34v vastustuskampanjan palstalle
- Ikis..M on trollannut jollain pertti-sedän valitsemalla seuranhakupalstalla niin että on saanut kalasteltua Pertti-sedän yhteystiedot
Nuo tuli mulla nyt tässä mieleen, lisätkää ketjuun muutkin palstalla esiintyneet Pertti-sedän harhat niin saadaan ne kaikki tänne yhteen paikkaan kootusti. Jos ketju saa riittävästi suosiota, sen voisi jossain vaiheessa siirtää myöhemmin mahdollisesti perustettavalle Pertti-sedän salaliittoteoriat -palstalle.
Lisäksi tietysti toivomme Pertiltä itseltään tähän ajantaisen vastineen mitkä harhoista elävät ja voivat hyvin ja jos taas jossakin on Pertti muuttanutkin mieltään niin sitten sellaisten harhojen osalta odotetaan miehekästä anteeksipyyntöä väärien väittämien esittämisestä. Itse ainakin oletan että jos on kanttia esittää syytöksiä täytyy olla myös kanttia pyytää anteeksi väittämiään siinä vaiheessa kun tajuaakin olleensa väärässä. Luonnollisesti toivomme myös että saaamme Pertti-sedältä jonkinlaisia konkreettisia todisteita väitteidensä tueksi ettei vaikuttaisi ihan pelkältä harhaiselta mutu-huutelulta nuo syytökset itsekutakin kirjoittelijaa kohtaan.
Pertti-sedän palstaharhat
48
715
Vastaukset
- Ikis..M
Vähän mietin että viitsinkö tehdä avauksen jossa syyllistän toista yksittäistä kirjoittajaa, siis sitä moraalista puolta että onko tämä nyt ihan oikein mutta koska Pertti-setä näyttää visertäneen pitkin palstaa esittämässä perättömiä väitteitä eri ketjuihin, tällä kertaa allekirjoittaneesta, niin pakko on puolustautua.
Eilen Perttiä vähän varoitin, olisin voinut ne parissa ketjussa olleet syytökset antaa anteeksikin ihan niin kuin joskus aiemminkin satunnaisesti esiintyneet jos ne olisi siihen jääneet mutta kun Pertti-setä näyttää ihan avauksenkin laatineen jossa trolliksi allekirjoittanutta syytetään niin saakoon mitä tilasi ja puutun asiaan tällä omalla vastineellani. Tuossa on se Pertin avaus:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14654376/sinkkupalsta
Yleensähän olen katsonut että Pertti-setä on "tuore" täällä niin olen vähän enemmän sallinut kuin muille mutta on ukkeli täällä sen verran aikaa jo pyörinyt että jos/kun vielä tässäkin vaiheessa sekoilee niin pitäähän tähän suunnilleen jokaisen asiallisen kirjoittelijan leimaamiseen puuttua ihan jo palstan sisäisen rauhankin vuoksi.
Ymmärrän kyllä että Pertti-setä on tässä trollin uhri (trolli varmaan nyt naureskelee kippurassa) mutta se että jos uhrikin alkaa sitten tavallaan trollaamaan syyttömien suuntaan niin se on aika paha juttu ja vakaviin syytöksiin joutuu toki vastaamaan vaikkei siitä erityisesti nauttisi. Lisäksi kun Pertti-setä jonkin aikaa sitten laittoi vastaavan tyyppisen avauksen kuin tämä 12121212:sta leimatakseen niin kaipa nyt sitten kestää tuon minun avauksen joka on mukaelma Pertin omasta. Tässä se ketju:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14634296/pikkukakkosen-ma-blogi
Kun Pertissä kerran on miestä pitkin palstaa huudella syytöksiä eri kirjoittajia kohtaan niin on kai sitten miestä myös vastata huutoihinsa tämän kaltaisessa ketjussa jossa pyydetään todisteita ja perustelut perättömille väitteille.
Tuolla nyt Pertti-setä väittää että "Case closed":
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14654782/case-closed
Eipä näkynyt anteeksipyyntöä allekirjoittaneelle paskapuheista, sen sijaan lisää syytöksiä. Odotan siis nyt tähän ketjuun saavani anteeksipyynnön ja vasta sitten ehkä voidaan katsoa että "Case closed", sen verran olen tässä ehtinyt vittuuntua huuteluihin. Mielestäni olisi reilua tällaisten syytösten edessä avata tätä tapahtumaa tosiaan hieman tarkemmin.
Lähinnä tästä tulee itselleni sellainen ajatus mieleen, että sellaiset ovat kovimpia epäilijöitä, jotka itse myös harjoittavat tätä samaa toimintaa.- Ikis..M
No näinhän se, minä kyllä mielestäni annoin Pertsalle reilun mahdollisuuden eilen perua puheitaan/jättää siihen kun kilttinä & kunnollisena miehenä olen aika reilu, mukava ja ymmärtäväinen kaveri mutta Pertti ei ottanut onkeensa, on saanut ehkä liian rauhassa mellastaa syyttelyineen täällä eikä ole tajunnut että meillä mukavillakin on rajamme sille mitä siedetään. Minä nyt ainakin haluaisin tietää millä treffipalstalla on pertsaa vedätetty ja millä tavalla kun kerran syytettynä olen siitä.
- kaunis-sinkkunainen
Haluan Pertti-sedän päälleni ähkimään
- Zönggöfuck_off
Ehkä se on mahdollista.
- 1212121212
"Trollille kiitokset suoraselkäisestä toiminnasta ja yhteystiedoistasi, katson että voimme päättää keskustelun tältä osin ja palata normaaliin päiväjärjestykseen."
Olit kyllä reilu anonyymi trolli kun luovutit vapaaehtoisesti yhteystietosi :D
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14654782/case-closed- Ikis..M
Pertti-sedällä nyt vaan on tuossa ongelma kun minä (joksi pertti trollia väittää) voin tässä antaa luvan ne yhteystiedot julkaista kun ei minua haittaa jonkun tuntemattoman trollin julkitulo, mutta sitten taas jos pertti ne julkaisee niin trolli saattaa sitä väittää rikokseksi kun ei ole hänen luvalla julkaistu.
- Zönggöfuck_off
Ikis..M kirjoitti:
Pertti-sedällä nyt vaan on tuossa ongelma kun minä (joksi pertti trollia väittää) voin tässä antaa luvan ne yhteystiedot julkaista kun ei minua haittaa jonkun tuntemattoman trollin julkitulo, mutta sitten taas jos pertti ne julkaisee niin trolli saattaa sitä väittää rikokseksi kun ei ole hänen luvalla julkaistu.
Sä oot nikki.
- pertintrollikuoro
Zönggöfuck_off kirjoitti:
Sä oot nikki.
sinä olet expua ja pertti
- tyerytryyrt
Menipä nyt ihon alle, kun yrität näin kovasti kääntää huomion itsestäsi pois.. Mua et ainakaan hämää.
Surullista luettavaa ja kommentointia kyllä kokonaisuudessaan, olisin voinut kuvitella, että aikuisilla ihmisillä olisi toiminnassaan hienotunteisuutta ja estetiikkaa. Ylipäätänsä voisi kuvitella, että keskusteluaiheet olisi muutakin kuin Pertti ja trolli, mitä aloituksia näyttää olevan itsensä Pertin tekemänä kymmenkunta. <- Sisältää huonot matemaattiset arviot.
Ymmärrän kyllä, että maksetaan kalavelkoja, noin sanotusti potut pottuina, mutta se todellinen tapahtumajatkumo on sytytysnestettä liekkeihin.- draamakomediaa
En epäillyt hetkeäkään, että Ikis olisit tuollaista tehnyt. Rajansa se on saduilla ja tarinoillakin.
- Sinkkumies---
Pertti on sinkku ja se on pertin suurin ongelmista.
- NarsismikoEstää
Lopettakaa kaikki kirjoittamasta omalla nimimerkillä niin ei tarvii murehtia tällaisista maineen menetyksistä.
- sanonsanoneeni
Palsta on harhaa. Tää o faktaa.
- Pertin_setä
Naurettava ketju.
- rayhantuomari
Mitäpäs Ikis, jos laittaisit Pertille sähköpostia ja selvittäisitte asianne sitä kautta?
- Pertin_setä
Pertti ilahtuisi varmasti.
- sioille.helmiä
En nyt ole pahemmin tätä keissiä seurannut, mutta kyllä pertsan paranoia on aika hyvin tullut esiin...
Sitä vaan pertsan tapauksessa ihmettelen, että kuin helvetin tyhmä täytyy olla, että kirjautuu kaikenmaailman kyseenalaisille saiteille omilla oikeilla henkilötiedoilla? Heh, tyyppi on viihtynyt aika ahkerasti tälläkin palstalla ja palstan luonne ei ole silti tainnut aueta...
Minä olen sellainen myöhäisherännäinen tässä internetin ihmeellisessä maailmassa, löysin sen vasta noin 10 vuotta sitten. Eikä kyllä silloinkaan käynyt mielessä laittaa omaa nimeä sähköposteihin ja muihiin vastaaviin. Kyllä minulle oli alun alkaen selvää minkälaiseen maailmaan olin tulossa... :)
No mutta ei se mitään. On näitä ennenkin nähty kun jengi sekoo palstoilla. Ja pertsalle vaan lohdutukseksi sellainen, että ei ketään oikeasti taida edes kiinnostaa pertsan henkilötiedot. En oikein usko siihen. Pertsa omalla esiintymisellään palstalla pitänyt hyvän huolen siitä, että hänen palstajubinat on ihan riittävä annos pertsaa palstaa seuraaville.
Niin ja vinkki vielä pertsalle. Jos haluat testata viehätysvoimasi palstaesiintymisiesi pohjalta, on kaikkein helpompi tapa tehdä se laittaa vaan oma s-posti keskusteluun ja sitten sen jälkeen katsoa kuin moni ottaa yhteyttä... :)
Mut ei se mitään. Ei saisi nauraa kyllä toisen hädälle, mutta näitä skitsoiluja on aina hauskaa seurata... :D- Zönggöfuck_off
Oletko selvänä tänään? Et, juot joka päivä!
- Ikis..M
"Sitä vaan pertsan tapauksessa ihmettelen, että kuin helvetin tyhmä täytyy olla, että kirjautuu kaikenmaailman kyseenalaisille saiteille omilla oikeilla henkilötiedoilla? Heh, tyyppi on viihtynyt aika ahkerasti tälläkin palstalla ja palstan luonne ei ole silti tainnut aueta..."
No niinpä. Ensin ihan itse epäilyillään tekee itsensä täällä trollimagneetiksi epäilemällä kaikkia vuorollaan, sitten vielä avautuu treffiprofiilistaan, ei kerro missä se on mutta ei kai sitä kovin vaikea ole arvata kun joku ilmainen kuitenkin ja luultavimmin s24:sen, ja kun siellä trefffiprofiilissa sitten saa jonkun trollin ihan ennakoidusti kimppuunsa palaa sitten tänne syyttelemään täysin väärää henkilöä. Trollin ihanneuhri varmaan tuommoinen vainoharhailija aika avoimesti asioistaan kertoileva tyyppi. - trollikuorolaiset
Pertti on expua tai expuan kaksonen. Pertin trollikuoro on täysin samanlainen. Zönggöfuck_off on yksi kuorolaisista. Seuratkaa vaikka itse miten kuoro toimii. Täsmälleen samalla tavalla kuin expuankin.
- sioille.helmiä
Zönggöfuck_off kirjoitti:
Oletko selvänä tänään? Et, juot joka päivä!
Voishan sitä tissutella tiheämminkin. Tuutko rahoittajaks mun baarikärpäsen uralle? :)
- sioille.helmiä
Ikis..M kirjoitti:
"Sitä vaan pertsan tapauksessa ihmettelen, että kuin helvetin tyhmä täytyy olla, että kirjautuu kaikenmaailman kyseenalaisille saiteille omilla oikeilla henkilötiedoilla? Heh, tyyppi on viihtynyt aika ahkerasti tälläkin palstalla ja palstan luonne ei ole silti tainnut aueta..."
No niinpä. Ensin ihan itse epäilyillään tekee itsensä täällä trollimagneetiksi epäilemällä kaikkia vuorollaan, sitten vielä avautuu treffiprofiilistaan, ei kerro missä se on mutta ei kai sitä kovin vaikea ole arvata kun joku ilmainen kuitenkin ja luultavimmin s24:sen, ja kun siellä trefffiprofiilissa sitten saa jonkun trollin ihan ennakoidusti kimppuunsa palaa sitten tänne syyttelemään täysin väärää henkilöä. Trollin ihanneuhri varmaan tuommoinen vainoharhailija aika avoimesti asioistaan kertoileva tyyppi.Juu, kieltämättä aika skitson vaikutelman on itsestään pertsa antanut. Mutta ehkä se onkin hänen tarkoitus. Katsos ku kaikki huomio on hyvää huomiota... :)
- erika-täti
Ikis..M kirjoitti:
No niinpä. Ensin ihan itse epäilyillään tekee itsensä täällä trollimagneetiksi epäilemällä kaikkia vuorollaan, sitten vielä avautuu treffiprofiilistaan, ei kerro missä se on mutta ei kai sitä kovin vaikea ole arvata kun joku ilmainen kuitenkin ja luultavimmin s24:sen, ja kun siellä trefffiprofiilissa sitten saa jonkun trollin ihan ennakoidusti kimppuunsa palaa sitten tänne syyttelemään täysin väärää henkilöä. Trollin ihanneuhri varmaan tuommoinen vainoharhailija aika avoimesti asioistaan kertoileva tyyppi.Jaahas, täälläpä on ollut varsinaiset turpakäräjät..
Sen verran nyt haluan Pertin puolesta puhua, että mitäpäs sitten, jos hän on ollut hieman turhan hyväuskoinen tuon treffipalstan suhteen? Ihan inhimillistä.
Jotta (netti)maailmasta ei tulisi liian helppo temmellyskenttä joillekin pershäröille tai muille vastaaville, pitäisi jokaisen täyspäisen olla sitä mieltä, että vilpittömyys ei ole viaksi luettava ominaisuus ihmisessä.
Että jos joku on häntä lähestynyt pahat mielessä, niin sehän on sellaisen käärmeen oma häpeä. Ja näin siihen pitäisi suhtautua kaikkien palstalla pyörivien.
Ja lisään vielä sen, että itse ainakin suhtautuisin samalla tavalla tähän tapaukseen, vaikka kyseessä olisi jokin palstan ällöttävimpänä pitämäni tyyppi. Eli jos vaikka joku olisi onkinut tietoonsa naisasialuuserin tiedot, ja uhkailisi niiden levittämisellä tms. Se olisi yhtä halpamaista.
Myrkkykäärmeet on myrkkykäärmeitä. Omiensa joukossa, kun pysyttelevät rottajahdissa. - 87687876
erika-täti kirjoitti:
Jaahas, täälläpä on ollut varsinaiset turpakäräjät..
Sen verran nyt haluan Pertin puolesta puhua, että mitäpäs sitten, jos hän on ollut hieman turhan hyväuskoinen tuon treffipalstan suhteen? Ihan inhimillistä.
Jotta (netti)maailmasta ei tulisi liian helppo temmellyskenttä joillekin pershäröille tai muille vastaaville, pitäisi jokaisen täyspäisen olla sitä mieltä, että vilpittömyys ei ole viaksi luettava ominaisuus ihmisessä.
Että jos joku on häntä lähestynyt pahat mielessä, niin sehän on sellaisen käärmeen oma häpeä. Ja näin siihen pitäisi suhtautua kaikkien palstalla pyörivien.
Ja lisään vielä sen, että itse ainakin suhtautuisin samalla tavalla tähän tapaukseen, vaikka kyseessä olisi jokin palstan ällöttävimpänä pitämäni tyyppi. Eli jos vaikka joku olisi onkinut tietoonsa naisasialuuserin tiedot, ja uhkailisi niiden levittämisellä tms. Se olisi yhtä halpamaista.
Myrkkykäärmeet on myrkkykäärmeitä. Omiensa joukossa, kun pysyttelevät rottajahdissa.Kiitos tästä. Olen TÄYSIN samaa mieltä.
"Myrkkykäärmeet tosiaan on myrkkykäärmeitä.." Ja täällä hyvin kieroja sellaisia.. - PerttiMurikka
erika-täti kirjoitti:
Myrkkykäärmeet on myrkkykäärmeitä. Omiensa joukossa, kun pysyttelevät rottajahdissa.Siis Pertti-setä joka palstalla kertoi perustaneensa koko deittiprofiilin tehdäkseen omia testejään...ilman että aikoi ketään tavata?
Sama ExPUA...ei kun Pertti joka keksi jutun Ikiksestä.
Ei helvetti te naiset olette sekaisin :D - Ikis..M
erika-täti kirjoitti:
Myrkkykäärmeet on myrkkykäärmeitä. Omiensa joukossa, kun pysyttelevät rottajahdissa.Ei siinä mitään jos trollin uhriksi joutuu mutta lue koko juttu. Kun Pertti koko päivän suoltaa valheita allekirjoittaneesta palstalle niin sitten se trollausjuttu (joka sekin ehkä kokonaan pertsan omaa keksintöä) muuttuukin semmoiseksi että oikaisu on paikallaan. Vaikka kuinka haluat nähdä Pertsan hyviksenä tässä casessa se on pahis joka hyökki täysin syyttömän kimppun valheillaan.
- sioille.helmiä
erika-täti kirjoitti:
Myrkkykäärmeet on myrkkykäärmeitä. Omiensa joukossa, kun pysyttelevät rottajahdissa.Heh, kyllä tässä pertsan tapauksessa on kieltämättä minullakin käynyt mielessä pulla. Sen verran samanlaista huttua on pukannut kummaltakin, eri rooleissa vaan.
Toisaalta samapa se, kuka tahansa joka skitsahtaa niin vähästä ja alkaa epäilemään kaikenlaista mitä pertsa tässä nyt on epäillyt, on minun mielestäni aika tyhmä. Oikeastaan aika vitun tyhmä. Minä olen sitä mieltä, ettei näillä palstoilla voi koskaan tietää mitään täysin varmasti. Se olis suotavaa jokaisen muistaa.
Jäin just miettimään, että ehkä kaikki nettipalstanarsistit on kovasti toistensa kaltaisia? Siinä tapauksessa paha paikka niille kun huomaavat, etteivät olletkaan niin ainutlaatuisia kuin luulivat. Mitenköhän heidän herkälle egolle siinä käykään...? :)
Kun sanotaan, että "great minds think alike" niin saman voi kai sanoa myös "fucked up minds think alike"
Joo. Pertsalle ja hänenkaltaisille ei ainakaan minulta mitään symppausta tipu. Ovat ansainneet sen. Ja tuskin he sitä edes kaipaavat. Ovat jo saaneet täältä sen, mitä tuolivat hakemaan. Nimittäin sitä huomiota. - erika-täti
PerttiMurikka kirjoitti:
Siis Pertti-setä joka palstalla kertoi perustaneensa koko deittiprofiilin tehdäkseen omia testejään...ilman että aikoi ketään tavata?
Sama ExPUA...ei kun Pertti joka keksi jutun Ikiksestä.
Ei helvetti te naiset olette sekaisin :DEi omasta mielestäni ihan noinkaan.
Perttihän ihan itse ja oma-aloitteisesti kertoi luoneensa profiilin tutkaillakseen meininkiä. Ymmärrettävää ja ihan inhimillistä, jos on eronnut pitkästä suhteesta eikä ole oikein kartalla siitä, mikä on nettideittailu tai ylipäänsä netin käyttö kumppanin hakemiseen.
Minä tekisin ihan samalla tavalla, mutta en tosiaankaan tälle bonnierin saitille (tai muuallekaan) antaisi omia tietojani vapaaehtoisesti. IP-tiedot tietty löytyy, mutta se ei ole ihan jokaisen jepen saatavilla olevaa tietoa. Mutta hyvinkin voisin kuvitella ensin testaavani, että mitä täällä tapahtuu.
Jos joku ihan vaikka vaan kokeilumielessä tekee profiilin, ja on hyväuskoinen (ja vilpitön) antaessaan yhteystietonsa, niin miksi se olisi hänen vikansa?
Itse en ihan joka päivä täällä käy, joten en tiedä tuosta tapaamisasiasta. Minä olen joistain viesteistä lukenut, että hän ihan oikeasti on ollut joistain kiinnostunut, ja harmitellutkin kun ei ole ollut kyllin nopea vastaamaan...Mistäs minä tiedän, ja toisaalta mistäs sinäkään tiedät? Hän on voinut myös sanoa, ettei ole aikomuksena tavata ketään, vaikka olisikin...
Jos tarkastelet asiaa kokonaisuutena, niin jo se, että on hyvässä uskossa ilmoittanut oikeat tietonsa ja henkilöön yhdistettävän sp-osoitteen treffisivulle, kertoo tässä tarinassa aika lailla kaiken oleellisen: joku muu on toiminut väärin nettitreffeillä kuin Pertti. Onko se väärintekijä haiseva diy-peikko vaiko toiminnan ylläpitäjä, sitä en tiedä näiden juttujen perusteella.
Mun on hyvin vaikea myöskään Ikistä väittää trolliksi. Mutta Ikikselle olisi ehkä parasta pistää Pertille s-postia, ja puhua asiat selviksi muualla kuin täällä. Näin olisi sille oikealle peikollekin vähemmän hupia tarjolla. - Ikis..M
erika-täti kirjoitti:
Ei omasta mielestäni ihan noinkaan.
Perttihän ihan itse ja oma-aloitteisesti kertoi luoneensa profiilin tutkaillakseen meininkiä. Ymmärrettävää ja ihan inhimillistä, jos on eronnut pitkästä suhteesta eikä ole oikein kartalla siitä, mikä on nettideittailu tai ylipäänsä netin käyttö kumppanin hakemiseen.
Minä tekisin ihan samalla tavalla, mutta en tosiaankaan tälle bonnierin saitille (tai muuallekaan) antaisi omia tietojani vapaaehtoisesti. IP-tiedot tietty löytyy, mutta se ei ole ihan jokaisen jepen saatavilla olevaa tietoa. Mutta hyvinkin voisin kuvitella ensin testaavani, että mitä täällä tapahtuu.
Jos joku ihan vaikka vaan kokeilumielessä tekee profiilin, ja on hyväuskoinen (ja vilpitön) antaessaan yhteystietonsa, niin miksi se olisi hänen vikansa?
Itse en ihan joka päivä täällä käy, joten en tiedä tuosta tapaamisasiasta. Minä olen joistain viesteistä lukenut, että hän ihan oikeasti on ollut joistain kiinnostunut, ja harmitellutkin kun ei ole ollut kyllin nopea vastaamaan...Mistäs minä tiedän, ja toisaalta mistäs sinäkään tiedät? Hän on voinut myös sanoa, ettei ole aikomuksena tavata ketään, vaikka olisikin...
Jos tarkastelet asiaa kokonaisuutena, niin jo se, että on hyvässä uskossa ilmoittanut oikeat tietonsa ja henkilöön yhdistettävän sp-osoitteen treffisivulle, kertoo tässä tarinassa aika lailla kaiken oleellisen: joku muu on toiminut väärin nettitreffeillä kuin Pertti. Onko se väärintekijä haiseva diy-peikko vaiko toiminnan ylläpitäjä, sitä en tiedä näiden juttujen perusteella.
Mun on hyvin vaikea myöskään Ikistä väittää trolliksi. Mutta Ikikselle olisi ehkä parasta pistää Pertille s-postia, ja puhua asiat selviksi muualla kuin täällä. Näin olisi sille oikealle peikollekin vähemmän hupia tarjolla.Tutkailehan Pertsan tämän aamupäiväiset avaukset ja henkilöhyökkäykset allakirjoittanutta kohtaan niin ymmärrät. Koko trollia ei ehkä edes ole ollutkaan siellä treffeillä vaan koko juttu pelkkää Pertsan keksimää tarinaa jotta saa syyttää allekirjoittanutta trolliksi jostain minulle tuntemattomasta syystä.
Minä en tiedä Pertsan sähköpostia, itsellä ei ole s24 postia enkä todellakaan tuollaiselle tyypille anna sellaista sähköpostia jossa nimi näkyisi. Homma on Pertsalle helppo, pyytää vain tähän ketjuun paskapuheitaan anteeksi ja selvittää trolllin (jos sitä on) kanssa asiansa kun sen yhden avauksen perusteella yhteystiedot kuulemma löytyy. - erika-täti
Ikis..M kirjoitti:
Tutkailehan Pertsan tämän aamupäiväiset avaukset ja henkilöhyökkäykset allakirjoittanutta kohtaan niin ymmärrät. Koko trollia ei ehkä edes ole ollutkaan siellä treffeillä vaan koko juttu pelkkää Pertsan keksimää tarinaa jotta saa syyttää allekirjoittanutta trolliksi jostain minulle tuntemattomasta syystä.
Minä en tiedä Pertsan sähköpostia, itsellä ei ole s24 postia enkä todellakaan tuollaiselle tyypille anna sellaista sähköpostia jossa nimi näkyisi. Homma on Pertsalle helppo, pyytää vain tähän ketjuun paskapuheitaan anteeksi ja selvittää trolllin (jos sitä on) kanssa asiansa kun sen yhden avauksen perusteella yhteystiedot kuulemma löytyy.En jaksa lukea keskittyneesti montaa ketjua tätä samaa eipäs-juupasta.
Minä luulin, että jos hänellä on profiili, hänelle voi laittaa s-postia.
Teet jonkun väliaikaisen s-postin itsellesi, ja otat yhteyttä. Eiköhän se sillä selviä, mikä on homman nimi?
Omasta mielestäni sinä et ole häntä kiusannut trolli, koska olet ihan liian jästipäinen persoona ollaksesi koskaan uskottava peikko. Luultavasti et edes koulun näytelmissä ole näytellyt kuin korkeintaan jotain lumiukkoa. Ei sinusta ole suoltamaan non-stoppina höpöjuttuja treffipalstan profiilille, tai ylipäätään uskottavasti eläytymään yhtä lausetta pidemmälle johonkin rooliin.
Taatusti joskus täällä palstalla trollaat, mutta vain yhden lauseen tähtenä. Näin minä tämän asian näen. - Ikis..M
erika-täti kirjoitti:
En jaksa lukea keskittyneesti montaa ketjua tätä samaa eipäs-juupasta.
Minä luulin, että jos hänellä on profiili, hänelle voi laittaa s-postia.
Teet jonkun väliaikaisen s-postin itsellesi, ja otat yhteyttä. Eiköhän se sillä selviä, mikä on homman nimi?
Omasta mielestäni sinä et ole häntä kiusannut trolli, koska olet ihan liian jästipäinen persoona ollaksesi koskaan uskottava peikko. Luultavasti et edes koulun näytelmissä ole näytellyt kuin korkeintaan jotain lumiukkoa. Ei sinusta ole suoltamaan non-stoppina höpöjuttuja treffipalstan profiilille, tai ylipäätään uskottavasti eläytymään yhtä lausetta pidemmälle johonkin rooliin.
Taatusti joskus täällä palstalla trollaat, mutta vain yhden lauseen tähtenä. Näin minä tämän asian näen.Miksi minä vaivautuisin mitään sähköposteja tekemään kun omalta osalta juttu on paketissa, Pertti-setä onkin paskahousutäti jossa ei ole miestä perumaan palstalla riehumiaan valheellisia väitteitä. Asia kuittaantuu kun esittää tässä ketjussa anteekspyynnön väittämistään. Se mitä Pertti taas tekee oletetun trollinsa kanssa, niillähän toistensa sähköpostit Pertin mukaan jo on, ei kuulu minulle millään tavalla.
- erika-täti
Ikis..M kirjoitti:
Miksi minä vaivautuisin mitään sähköposteja tekemään kun omalta osalta juttu on paketissa, Pertti-setä onkin paskahousutäti jossa ei ole miestä perumaan palstalla riehumiaan valheellisia väitteitä. Asia kuittaantuu kun esittää tässä ketjussa anteekspyynnön väittämistään. Se mitä Pertti taas tekee oletetun trollinsa kanssa, niillähän toistensa sähköpostit Pertin mukaan jo on, ei kuulu minulle millään tavalla.
Joo, saattaa olla. Mutta saattaa olla niinkin, että trolli ei vastaa Pertin s-posteihin?
En kyllä usko, että sinä se ilkimys olisit. Anteeksipyytäminen voi olla vaikeaa, jos on joutunut moisen hyökkäyksen kohteeksi, eikä tiedä mihin päin huitoa..
Kummallinen juttu, kerta kaikkiaan.
Ja tylsä, kun kukin voi vain arvailla ja syytellä. Loppumaton suo, mutta vain melkein.
Totuus paljastuu jossain vaiheessa, mikäli peikko täällä oleilee, ja erehtyy lipsauttamaan jonkin tiedonjyvän. Se on nimittäin totuus, että kaikki matelijat luikertelevat ansaan jossain vaiheessa.
Luen huomenna/ylihuomenna nuo ketjut läpi ajatuksella. Ja täytynee lukaista myös joulunajan törky uudelleen, koska tämän Pertti-asian caca haisee hieman samalta :)
Turhaan syyttelette toisianne siis. - että.silleen
erika-täti kirjoitti:
Myrkkykäärmeet on myrkkykäärmeitä. Omiensa joukossa, kun pysyttelevät rottajahdissa.Käy lukemassa viime öisiä tarinoita, niissä nyt ei ollut mitään johdonmukaisuutta, paitsi ettei aio pyytää anteeksi Ikikseltä, eikä keneltä muultakaan.
Aika selvästi käy ilmi ettei mitään trollia ole ollutkaan...
jollei ex-----PUAa oteta lukuun ... tarkoitan nykyistä Pertti-setää ja hänen kuoroaan.
Sama peli tulee siis jatkumaan kuin ennenkin... oli vain hetken suvanto kohta,
ilman räksyttävää rakkikoiraa.... monenko miehen...jne.
Tänään mitä olen ehtinyt lukemaan... täältä löytyy MiehenLogiikan porukkaa ...hurumycket:..anzzysta - roseen, vaikka eivät juuri noita nikkejä nyt käytäkkään.
sioille.helmiä... taatusti pystyy heidät myös tunnistamaan, vai mitä Gentsu?
Olen pahoillani Ikis ett sua edes epäilin, Anteeksi.
JK.
Epäilen ett pikkukakkonen saa vielä köniinsä PikkuLikalta...
pikkukakkosen sarkasmiksi tarkoittama tunnustus: oli juuri niin kehno, ett taisi mennä monellekin totuudesta! Sarkasmi on Sergein tyylilaji... ei ykskakkosen. - Ikis..M
että.silleen kirjoitti:
Käy lukemassa viime öisiä tarinoita, niissä nyt ei ollut mitään johdonmukaisuutta, paitsi ettei aio pyytää anteeksi Ikikseltä, eikä keneltä muultakaan.
jollei ex-----PUAa oteta lukuun ... tarkoitan nykyistä Pertti-setää ja hänen kuoroaan.
Tänään mitä olen ehtinyt lukemaan... täältä löytyy MiehenLogiikan porukkaa ...hurumycket:..anzzysta - roseen, vaikka eivät juuri noita nikkejä nyt käytäkkään.
JK.
pikkukakkosen sarkasmiksi tarkoittama tunnustus: oli juuri niin kehno, ett taisi mennä monellekin totuudesta! Sarkasmi on Sergein tyylilaji... ei ykskakkosen.Anteeksipyyntö hyväksytty vaikkei sinun tarvitse edes pyytää :) pertsan tarvitsee.
Minä luulen että pikkulikka on kuitenkin niin huumorintajuinen että hieman mustan huumorin ystävänä antaa kyllä ykskakkoselle anteeksi ajan kanssa niin siltäkin osin kaikki ok. - 121212121212
että.silleen kirjoitti:
Käy lukemassa viime öisiä tarinoita, niissä nyt ei ollut mitään johdonmukaisuutta, paitsi ettei aio pyytää anteeksi Ikikseltä, eikä keneltä muultakaan.
JK.
pikkukakkosen sarkasmiksi tarkoittama tunnustus: oli juuri niin kehno, ett taisi mennä monellekin totuudesta! Sarkasmi on Sergein tyylilaji... ei ykskakkosen.Aina naiset ovat fantasioimassa pienten ja hintelien miesten pahoinpitelemisestä :/
- 121212121212
Ikis..M kirjoitti:
Anteeksipyyntö hyväksytty vaikkei sinun tarvitse edes pyytää :) pertsan tarvitsee.
Minä luulen että pikkulikka on kuitenkin niin huumorintajuinen että hieman mustan huumorin ystävänä antaa kyllä ykskakkoselle anteeksi ajan kanssa niin siltäkin osin kaikki ok.No eihän Pikku ole oikeasti minulle vihainen. Jännätilanne vain kiristää hermoja :(
- 121212121212
Nörttipiireissä kisataan palstoilla kuka on kukkulan kingi. Ja perinteinen keino raivata kilpailijat pois tieltä on...mikä muukaan kuin trollaussyytös :D
Kuten sanoin Ikikselle, ei kannata ottaa vakavasti.
Pertti on vanha tekijä palstalla, ja muutamista pikku kämmeistä huolimatta tietää kuinka toimitaan.
ps. belon/naisen-mielestä on minun feikkiprofiilini myös. - Ikis..M
Lisätään tänne vielä linkki tuonne jossa ilmoitin että asia ok kun tänne saadaan oikaisu allekirjoittanutta koskeneista valheista, ei kykene jäärä anteeksipyyntöön:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14655410/tylsa-paiva-palstalla Vastenmielistä ja uuvuttavaa seurattavaa tämä sirkus ja epäilenpä, että koko roskan tirehtöörinä toimii vain ainoastaan egotrippaileva Pulla-Pertsa itse.
- isolikka
No en nyt sanois, näyttää saaneen suurta kiinnostusta.
- AhdasmielistäMenoa
En nyt yhtään tiedä mistä tässä kaikessa on kyse, koska en jaksanut moista loanheittoa lukea, mutta näin naisnäkökulmasta on Pertti-Sedällä paljon paremmat jutut palstalla kuin muilla palstavakkarimiehillä yhteensä. Pertillä on pilkettä silmäkulmassa, kun muilla on vaan katkeruudeksi käännettyä surua, joka naisten pitäis poistaa saamatta mitään takaisin.
- Ikis..M
Ai, että se sitten kun on "pilkettä silmäkulmassa" oikeuttaa puukottamaan toisia selkään ja sumeilematta valehteluun? No sun pitää varmaan ottaa pertsaan yhteyttä ja antaa pimpsaa sitten kun on niin ihqu.
- Pertin_setä
Ikis..M kirjoitti:
Ai, että se sitten kun on "pilkettä silmäkulmassa" oikeuttaa puukottamaan toisia selkään ja sumeilematta valehteluun? No sun pitää varmaan ottaa pertsaan yhteyttä ja antaa pimpsaa sitten kun on niin ihqu.
Moni on antanu eikä oo katunu. Oisit sinäki vaan pysyny hiljaa ja kadonnu palstalta.
- Ikis..M
Pertin_setä kirjoitti:
Moni on antanu eikä oo katunu. Oisit sinäki vaan pysyny hiljaa ja kadonnu palstalta.
Sä sitä taidatkin olla trolli mutta joo, olisin kyllä pysynyt hiljaa jos ei olisi alettu suoltamaan p..kapuheita minua vastaan. Se on niin helppoa että kun annetaan tilaa toisille ja käyttäydytään asiallisesti ei tule myöskään konflikteja niin täällä palstalla kuin oikeassakaan elämässä.
Pertin_setä kirjoitti:
Tulit sitten tänne mölisemään, olisit pitänyt tuonkin omana tietonasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154