Tylsä päivä palstalla

Ei mitään mielenkiintoisia juttuja, muutama vakionikki suoltaa sontaa.

Toivottavasti huomenna on jotain mielenkiintoisia aiheita.

97

958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Ikis..M

Ei kai kun tiedät olleesi väärässä, sinne vaan anteeksipyyntö niin asia ok minun puolesta.

• Ikis..M kirjoitti:

Ei kai kun tiedät olleesi väärässä, sinne vaan anteeksipyyntö niin asia ok minun puolesta.

Pikkukakkonen myönsi että belon/naisen mielestä on hänen nikkejään.

Nostan hattua.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Nostan hattua.

Minä nostan hattua vasta kun minuun kohdistuneita vääriä syytöksiä pyydetään anteeksi.

• Ikis..M kirjoitti:

Minä nostan hattua vasta kun minuun kohdistuneita vääriä syytöksiä pyydetään anteeksi.

Mä en tule palaamaan aiheeseen.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Mä en tule palaamaan aiheeseen.

Anteeksi pyytämällä ei ehkä tarvitsekaan, muuten nousee tuo aina kun alat esittämään vääriä väittämiä allekirjoittaneesta.

• Ikis..M kirjoitti:

Anteeksi pyytämällä ei ehkä tarvitsekaan, muuten nousee tuo aina kun alat esittämään vääriä väittämiä allekirjoittaneesta.

Mä olen asiasta sanottavani sanonut ja jatkan elämääni.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Mä olen asiasta sanottavani sanonut ja jatkan elämääni.

Sä olet valehdellut. Normaalisti valheet oikaistaan ja sitten on mukavampi jatkaa elämää.

• 121212121212
        Pertti-setä kirjoitti:

Nostan hattua.

* myös belon/naisen-mielestä. PikkuLikkahan oli se toinen nimimerkkini.

• AmaIia
        Ikis..M kirjoitti:

Sä olet valehdellut. Normaalisti valheet oikaistaan ja sitten on mukavampi jatkaa elämää.

Ei ole Pertti-ukista myöntämään olleensa väärässä.

• 121212121212 kirjoitti:

* myös belon/naisen-mielestä. PikkuLikkahan oli se toinen nimimerkkini.

Sinä voit sitten myös ystävällisesti lopettaa paskan puhumisen, kiitos.

• 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Sinä voit sitten myös ystävällisesti lopettaa paskan puhumisen, kiitos.

Älä nyt viitsi olla hupsu, sinun jos jonkun pitäisi ymmärtää sarkasmia :)

Palstalla on tasan yksi henkilö joka "uskoo" sinun olevan minun nimimerkkini.

...eikä sekään usko sitä oikeasti, kunhan vain yrittää nousta isompaan suosioon taktiikoista vanhimmalla eli trollaussyytöksillä.

Älä nyt viitsi olla hupsu, sinun jos jonkun pitäisi ymmärtää sarkasmia :)

Palstalla on tasan yksi henkilö joka "uskoo" sinun olevan minun nimimerkkini.

...eikä sekään usko sitä oikeasti, kunhan vain yrittää nousta isompaan suosioon taktiikoista vanhimmalla eli trollaussyytöksillä.

Kyllähän minä ymmärrän sarkasmia oikein hyvin ja tiedän, että sinäkin ymmärrät.. täällä on vaan tänään isketty puukkoa vähän sinne sun tänne. En tykkää tästä meiningistä yhtään.

• PikkuLikka kirjoitti:

Kyllähän minä ymmärrän sarkasmia oikein hyvin ja tiedän, että sinäkin ymmärrät.. täällä on vaan tänään isketty puukkoa vähän sinne sun tänne. En tykkää tästä meiningistä yhtään.

Täällä on ollut tunkkaista ja Perttiä on kiusattu, oli aika tuulettaa.

• Pertti-setä kirjoitti:

Täällä on ollut tunkkaista ja Perttiä on kiusattu, oli aika tuulettaa.

Vitut. Olet itse sekoillut ja kiusannut perusteettomasti muita palstalaisia.

• PikkuLikka kirjoitti:

Vitut. Olet itse sekoillut ja kiusannut perusteettomasti muita palstalaisia.

Kaikella on tarkoituksensa sanovat uskovat.

• Pertti-setä kirjoitti:

Kaikella on tarkoituksensa sanovat uskovat.

Joo, sen kyllä uskon, että manipulointi ja kieroilu on sun juttusi.. Eipä siinä mitään kunhan siitä tulee sulle hyvä mieli.. Sehän on tietenkin kaikkein tärkeintä.

• 16p11
        PikkuLikka kirjoitti:

Joo, sen kyllä uskon, että manipulointi ja kieroilu on sun juttusi.. Eipä siinä mitään kunhan siitä tulee sulle hyvä mieli.. Sehän on tietenkin kaikkein tärkeintä.

Vähän rupeaa jo tuntumaan, että Pertti on itse trolli. Mielipide vaihtuu useammin kuin naisilla hiustyyli, vastaa välillä hyvin tylysti muutamalla sanalla ja sitten välillä on mielinkielin samalle kirjoittajalle.

• 16p11 kirjoitti:

Vähän rupeaa jo tuntumaan, että Pertti on itse trolli. Mielipide vaihtuu useammin kuin naisilla hiustyyli, vastaa välillä hyvin tylysti muutamalla sanalla ja sitten välillä on mielinkielin samalle kirjoittajalle.

Itse en käyttäisi sanaa "vähän", mutta joo.

• 16p11 kirjoitti:

Tärkeämpää on viesti.

• palstan.trolli

Jos lopettaisit palstailun niin palstan tasokin nousisi.

• Nähdäkseni mun kirjoituksista on pidetty, vanhat palstalaiset toki nurisevat kun niiden jutut ei kiinnosta niinkään.

• hyväniin

Päinvastoin palstan taso noussut, kun Pertti-setä kirjoitellut.

• hyväniin kirjoitti:

Päinvastoin palstan taso noussut, kun Pertti-setä kirjoitellut.

Jatkan edelleen kirjoittelua täällä ja pyrin olemaan jatkossakin oma itseni.

• Tekniikkajuttu
        Pertti-setä kirjoitti:

Mua taas ei kiinnosta paskaakaan tämä sonnanjauhaminen.

😁

• Tekniikkajuttu kirjoitti:

Mua taas ei kiinnosta paskaakaan tämä sonnanjauhaminen.

😁

Tervemenoa.

• Tekniikkanarri
        Pertti-setä kirjoitti:

Tervemenoa.

Se oli sarkasmia.

😁

• Tekniikkanarri kirjoitti:

Se oli sarkasmia.

😁

Merkitys ei muutu.

• 121212121212
        Pertti-setä kirjoitti:

"Jatkan edelleen kirjoittelua täällä"

Loistavaa. Olet yksi palstan parhaimmista kirjoittajista.

• Tekniikkamahdollisuudet
        Pertti-setä kirjoitti:

Merkitys ei muutu.

Siinäpä se.

😁

"Jatkan edelleen kirjoittelua täällä"

Loistavaa. Olet yksi palstan parhaimmista kirjoittajista.

Keskityn jatkossa enemmän romantiikkaan, poikien jutut ei enää kiinnosta.

Yritän myös vähentää seksistisiä juttuja.

• har.har.jaolenjumala
        Tekniikkamahdollisuudet kirjoitti:

Siinäpä se.

😁

Tekniikkaskeida on näyttänyt ruman puolensa tänään jo muualla.
        Taitaa olla se miehenlogiikka-anssi, eläkeläinen jumalan armosta?

• har.har.jaolenjumala kirjoitti:

Tekniikkaskeida on näyttänyt ruman puolensa tänään jo muualla.
        Taitaa olla se miehenlogiikka-anssi, eläkeläinen jumalan armosta?

Sellainen tapaus.

• Pertti-setä kirjoitti:

Tämä kuulostaa hyvältä.

• Nainen34v kirjoitti:

Tämä kuulostaa hyvältä.

Romantiikannälkäni johti minut ongelmiin palstatrollien kanssa, se olisi luovuttamista jos nyt alistuisin saamiini iskuihin.

• 121212121212
        Pertti-setä kirjoitti:

"ja pyrin olemaan jatkossakin oma itseni."

Entäs tämä osuus?

Johan kirjoitit että romantiikka on sinulle vain seksiä.

Älä nyt ala keksimään mitään pehmojuttuja. Me janoamme PUA-oppeja ja tarinoita Exästäsi.

• Paljastuit
        Pertti-setä kirjoitti:

Vai tuollainen rooli seuraavaksi. Neljäs jo.

Entäs tämä osuus?

Älä nyt ala keksimään mitään pehmojuttuja. Me janoamme PUA-oppeja ja tarinoita Exästäsi.

Mä en alleviivaisi kaikkea sanomaani

• Paljastuit kirjoitti:

Vai tuollainen rooli seuraavaksi. Neljäs jo.

Mitä oli kaksi edellistä?

• Pertti-setä kirjoitti:

Romantiikannälkäni johti minut ongelmiin palstatrollien kanssa, se olisi luovuttamista jos nyt alistuisin saamiini iskuihin.

Se on totta, ei kannata luovuttaa. Itsekään en sitä aio tehdä.

Olen kyllä käsittänyt, että olet kyllä naisissa kovasti seksin perään, toisaalta se lienee terveen miehen merkki. 🙊

Naiseen tutustumisen pitäisi kuitenkin tapahtua aluksi muulla tavalla kuin puhumalla seksistä. Tai kukin tehköön, miten haluaa. Minulla seksistä puhuva mies herättää heti kaikki hälytysjärjestelmät varoittamaan pelkkää seksiä hakevasta tapauksesta. Joillekin tämä on ihan ok, ja palvelee heidän tarpeitaan.

Ovelimmat pelimiehet eivät tietenkään seksistä naiselle puhu. 😅

• toimhuom
        121212121212 kirjoitti:

Entäs tämä osuus?

Mut te ette kiinnosta Pertsaa, vaan palstan naiset tietysti..

• Nainen34v kirjoitti:

Se on totta, ei kannata luovuttaa. Itsekään en sitä aio tehdä.

Olen kyllä käsittänyt, että olet kyllä naisissa kovasti seksin perään, toisaalta se lienee terveen miehen merkki. 🙊

Naiseen tutustumisen pitäisi kuitenkin tapahtua aluksi muulla tavalla kuin puhumalla seksistä. Tai kukin tehköön, miten haluaa. Minulla seksistä puhuva mies herättää heti kaikki hälytysjärjestelmät varoittamaan pelkkää seksiä hakevasta tapauksesta. Joillekin tämä on ihan ok, ja palvelee heidän tarpeitaan.

Ovelimmat pelimiehet eivät tietenkään seksistä naiselle puhu. 😅

Mulla ei ole palstalla henkilökohtaisia tavoitteita, yritän herättää naisten kiinnostuksen osallistua keskusteluun ja tuoda palstalle naisen lämpöä.

Se ei onnistu niin kauan kun palstaätmit hallitsee ilmatilaa.

• Pertti-setä kirjoitti:

Mulla ei ole palstalla henkilökohtaisia tavoitteita, yritän herättää naisten kiinnostuksen osallistua keskusteluun ja tuoda palstalle naisen lämpöä.

Se ei onnistu niin kauan kun palstaätmit hallitsee ilmatilaa.

No kieltämättä täällä ei jokainen naisia keskusteluihin kaipaa, ja jotkut ovat kovinkin luotaanpoistyöntävällä asenteella liikkeellä.

Itse olen aina kiinnostunut hyvästä keskustelusta ja tuon mielelläni omia mielipiteitäni esille.

• Nainen34v kirjoitti:

No kieltämättä täällä ei jokainen naisia keskusteluihin kaipaa, ja jotkut ovat kovinkin luotaanpoistyöntävällä asenteella liikkeellä.

Itse olen aina kiinnostunut hyvästä keskustelusta ja tuon mielelläni omia mielipiteitäni esille.

Monikaan mies täällä ei osaa keskustella naisen kanssa edes netin välityksellä, mä en edes käsitä mistä nää ätmit on tullu maailmaan ja tälle palstalle.

Jos mä juttelen jollekin naiselle ystävällisesti, niin kohta kaikki palstaätmit on sen naisen kimpussa. Tympäsee tuo touhu ja odotan että naiset vain sanoisi niille että haistakaa vittua ätmit.

• Pertti-setä kirjoitti:

Monikaan mies täällä ei osaa keskustella naisen kanssa edes netin välityksellä, mä en edes käsitä mistä nää ätmit on tullu maailmaan ja tälle palstalle.

Jos mä juttelen jollekin naiselle ystävällisesti, niin kohta kaikki palstaätmit on sen naisen kimpussa. Tympäsee tuo touhu ja odotan että naiset vain sanoisi niille että haistakaa vittua ätmit.

Mielestäni on paras olla välittämättä. En jaksa keskittyä negatiivisuuteen, en täällä, enkä oikeassa elämässä. En halua myöskään alentua huonosti käyttäytyvien ihmisten tasolle.

• Nainen34v kirjoitti:

Mielestäni on paras olla välittämättä. En jaksa keskittyä negatiivisuuteen, en täällä, enkä oikeassa elämässä. En halua myöskään alentua huonosti käyttäytyvien ihmisten tasolle.

Ei aina voi olla välittämättä, joskus pitää vain lyödä nyrkkiä pöytään jotta jotain muutosta tulisi.

Mä olen aina ollut "välittäjä", olen sanonut jos olen nähnyt vääryyttä.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Ei aina voi olla välittämättä, joskus pitää vain lyödä nyrkkiä pöytään jotta jotain muutosta tulisi.

Kannattaisikohan niistä omista tekemistä vääryyksistä myös sitten sanoa? Anteeksi on helppo sana.

• Pertti-setä kirjoitti:

Tuo on myös totta. Sinussa näyttää löytyvän luonnetta.

Täällä netissä tuntuu silti pätevän eri lait. Itse en jaksa puhua kuuroille korville tai huutaa vastatuuleen.

Tästä sinun ja Ikis..M:n välisestä jutusta ei ota selvää.

• Ikis..M kirjoitti:

Kannattaisikohan niistä omista tekemistä vääryyksistä myös sitten sanoa? Anteeksi on helppo sana.

Mulla on puhdas omatunto.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Mulla on puhdas omatunto.

Eipä taida olla. Ainakin jos täällä irl joku kulkee puhumassa toisesta paskaa ympäriinsä ei sillä kovin puhdas omatunto voi olla.

• Nainen34v kirjoitti:

Tuo on myös totta. Sinussa näyttää löytyvän luonnetta.

Täällä netissä tuntuu silti pätevän eri lait. Itse en jaksa puhua kuuroille korville tai huutaa vastatuuleen.

Tästä sinun ja Ikis..M:n välisestä jutusta ei ota selvää.

Tää episodi on kaikille hyväksi, se on vain yksi liimatippa lisää porukan hitsaamiseksi yhteen. Jos ei ole yhteisiä kokemuksia, ei synny yhteenkuuluvuuden tunnetta.

Ikis mököttää nyt, mutta huomaa kohta että palsta on mielenkiintoisempi jos me vedetään rekeä samaan suuntaan. Joku voi pudota reestä tämän episodin johdosta, mutta niin se menee elämässäkin, heikot sortuu elon tiellä.

• Ikis..M
        Pertti-setä kirjoitti:

Tää episodi on kaikille hyväksi, se on vain yksi liimatippa lisää porukan hitsaamiseksi yhteen. Jos ei ole yhteisiä kokemuksia, ei synny yhteenkuuluvuuden tunnetta.

Ikis mököttää nyt, mutta huomaa kohta että palsta on mielenkiintoisempi jos me vedetään rekeä samaan suuntaan. Joku voi pudota reestä tämän episodin johdosta, mutta niin se menee elämässäkin, heikot sortuu elon tiellä.

Saattaapi vaan olla ettei vedetä samaan suuntaan jos ei tule anteeksipyyntöä. Painitte nyt vaan sen trollin kanssa kun kerran yhteystiedotkin on jo vaihdettu, tulette sitten vaikka molemmat esittämään anteeksipyynnön.

• Ikis..M kirjoitti:

Saattaapi vaan olla ettei vedetä samaan suuntaan jos ei tule anteeksipyyntöä. Painitte nyt vaan sen trollin kanssa kun kerran yhteystiedotkin on jo vaihdettu, tulette sitten vaikka molemmat esittämään anteeksipyynnön.

Vedetään sitten eri suuntiin jos et osaa syödä aamupuuroasi.

• Pertti-setä kirjoitti:

Tässä on kiva ajatus sinulla, kyllä täällä porukka varmasti osaa yhteenkin puhaltaa, vaikka asioista ollaankin eri mieltä.

Tietysti ei ole kiva syytellä toista, jos sinulla on vain aavistus asiasta. Mielestäni anteeksipyyntö olisi paikallaan, jos koet sortuneesi ylilyöntiin. Kaikille käy näin joskus. Kyky pyytää anteeksi, kuten myös kyky antaa anteeksi ovat ehdottoman tärkeitä ominaisuuksia ihmisessä.

• iuyiuyiyiui
        Nainen34v kirjoitti:

Ymmärrän tuon, mutta olet ollut täällä vielä hyvin vähän aikaa. Ätmit vasta keräilee tietoa susta -ja mikään ei unohdu. Kyllä sun kimppuun käydään vielä monelta suunnalta monta kertaa, jos olet täällä vaikkapa puolen vuoden päästä. Olen sen niin monta kertaa nähnyt.

• Nainen34v kirjoitti:

Tässä on kiva ajatus sinulla, kyllä täällä porukka varmasti osaa yhteenkin puhaltaa, vaikka asioista ollaankin eri mieltä.

Tietysti ei ole kiva syytellä toista, jos sinulla on vain aavistus asiasta. Mielestäni anteeksipyyntö olisi paikallaan, jos koet sortuneesi ylilyöntiin. Kaikille käy näin joskus. Kyky pyytää anteeksi, kuten myös kyky antaa anteeksi ovat ehdottoman tärkeitä ominaisuuksia ihmisessä.

Mä tiedän että se oli Ikis, mutta jos mä löisin todisteet pöytään niin paljastaisin itsenikin.

Tarjoan Ikikselle mahdollisuutta jatkaa kavereina hautaamalla sotakirveen vähin äänin. Jos se ei kelpaa, niin olkoon sitten niin.

• yuihg
        iuyiuyiyiui kirjoitti:

Ymmärrän tuon, mutta olet ollut täällä vielä hyvin vähän aikaa. Ätmit vasta keräilee tietoa susta -ja mikään ei unohdu. Kyllä sun kimppuun käydään vielä monelta suunnalta monta kertaa, jos olet täällä vaikkapa puolen vuoden päästä. Olen sen niin monta kertaa nähnyt.

En usko, että kauaa palstailee, eiköhän joku komea mies hänet taas kohta vie, ja näin sikkupalstat saa jäädä unholaan.

• Pertti-setä kirjoitti:

Mä tiedän että se oli Ikis, mutta jos mä löisin todisteet pöytään niin paljastaisin itsenikin.

Tarjoan Ikikselle mahdollisuutta jatkaa kavereina hautaamalla sotakirveen vähin äänin. Jos se ei kelpaa, niin olkoon sitten niin.

Aivan... itse en halua asettua kenenkään puolelle, kaikki näyttää olevan mahdollista täällä. Pidän teistä molemmista.

Paras siis ehkä unohtaa vaan asia.

• iuyiuyiyiui kirjoitti:

Ei kuulosta hyvältä... aattelin, että pahin olisi ohi.

• Nainen34v kirjoitti:

Aivan... itse en halua asettua kenenkään puolelle, kaikki näyttää olevan mahdollista täällä. Pidän teistä molemmista.

Paras siis ehkä unohtaa vaan asia.

Palstalla on enemmän viihdearvoa jos me kirjoitellaan samassa ketjussa Ikiksen kanssa, siksi en tyrmää sopua.

Voidaan toki jatkossa pysytellä eri ketjuissa, kirjoitellaan omat juttumme. Ikis voi valita, minä olen trollijutun käsitellyt.

• Nainen34v kirjoitti:

Ei kuulosta hyvältä... aattelin, että pahin olisi ohi.

Tämä on kuin hyvän ja pahan välistä taistelua, taistelu hegemoniasta ei pääty koskaan.

Joskus hyvät on niskan päällä, mutta seuraavassa hetkessä pahat jyrää jos hyvät nukahtaa.

• Pertti-setä kirjoitti:

Tämä on kuin hyvän ja pahan välistä taistelua, taistelu hegemoniasta ei pääty koskaan.

Joskus hyvät on niskan päällä, mutta seuraavassa hetkessä pahat jyrää jos hyvät nukahtaa.

😊

Saat tämän kuulostamaan parhaimmilta toimintaleffoilta.

• Nainen34v kirjoitti:

😊

Saat tämän kuulostamaan parhaimmilta toimintaleffoilta.

Oikeesti tää on vitun tylsää, mieluummin mä kävisin hauskoja tai ihanan syvällisiä keskusteluja fiksujen ihmisten kanssa.

Joskus mä näen hetken palstalla väriä, valoa, iloa ja positiivisuutta, sitten hyökkää ätmit.

Jos ätmihyökkäystä ei saada torjutuksi, niin ne valtaa palstan. Sitten on meidän vuoro hyökätä ja jyrätä.

• einytnoinkaan

Ei vaan rupattelet kyvyesti paskaa, etkä oikeastaan koskaan puhu asiaa. Mut se on sun luonne.

• Pertti-setä kirjoitti:

Oikeesti tää on vitun tylsää, mieluummin mä kävisin hauskoja tai ihanan syvällisiä keskusteluja fiksujen ihmisten kanssa.

Joskus mä näen hetken palstalla väriä, valoa, iloa ja positiivisuutta, sitten hyökkää ätmit.

Jos ätmihyökkäystä ei saada torjutuksi, niin ne valtaa palstan. Sitten on meidän vuoro hyökätä ja jyrätä.

Tämä on täysin totta.

Palstalaisten toiminta ainakin sai minut hetkeksi mykistymään täysin. Mietin, että olenko itse täysi pölvästi kun kulutan aikaani täällä.

Kyllä täällä fiksujakin on.

• einytnoinkaan kirjoitti:

Ei vaan rupattelet kyvyesti paskaa, etkä oikeastaan koskaan puhu asiaa. Mut se on sun luonne.

Se mikä on sulle paskaa, voi olla toiselle seurustelua ihmisten kanssa.

Tärkeintä on viihtyä, ei olla niiiiiin vitun syvällisiä.

• Nainen34v kirjoitti:

Tämä on täysin totta.

Palstalaisten toiminta ainakin sai minut hetkeksi mykistymään täysin. Mietin, että olenko itse täysi pölvästi kun kulutan aikaani täällä.

Kyllä täällä fiksujakin on.

Osa juoppoja, osa narkkareita, osa syrjäytyneitä, osa luusereita ja osa manipuloijia. Hyvin vähän normaaleja.

Nyrkkisääntö palstalla on se, että se joka ei osoita tunteitaan on marionetti. Nämä marionetit juttelee muka itsenään mutta oikeasti sä kerrot asioita vain sille joka yrittää päästä pääsi sisään.

Marionetit saa palstalta puhaltamalla, mutta päähenkilön poistaminen on mun tavoite.

• Pertti-setä kirjoitti:

Osa juoppoja, osa narkkareita, osa syrjäytyneitä, osa luusereita ja osa manipuloijia. Hyvin vähän normaaleja.

Nyrkkisääntö palstalla on se, että se joka ei osoita tunteitaan on marionetti. Nämä marionetit juttelee muka itsenään mutta oikeasti sä kerrot asioita vain sille joka yrittää päästä pääsi sisään.

Marionetit saa palstalta puhaltamalla, mutta päähenkilön poistaminen on mun tavoite.

Marionetti vertaus ei nyt ihan auennut.

Itse olen kyllä sitä mieltä, että jos joku sua yrittää provosoida täällä tai oikeessa elämässä, niin paras on kääntää selkänsä.

Minulle kasvoi rautahermot eräässä parisuhteessa, jossa mies oli aivan järkyttävä vääntämään suoranaista sotaa mistä tahansa asiasta.

• Nainen34v kirjoitti:

Marionetti vertaus ei nyt ihan auennut.

Itse olen kyllä sitä mieltä, että jos joku sua yrittää provosoida täällä tai oikeessa elämässä, niin paras on kääntää selkänsä.

Minulle kasvoi rautahermot eräässä parisuhteessa, jossa mies oli aivan järkyttävä vääntämään suoranaista sotaa mistä tahansa asiasta.

Kello taas vaikka mitä, pakko painua pehkuihin.

Nauti palstailusta, minä alan nukkumaan.

• Pertti-setä kirjoitti:

Kello taas vaikka mitä, pakko painua pehkuihin.

Nauti palstailusta, minä alan nukkumaan.

Hyvät yöt sinne!

• kammarikaupoi
        yuihg kirjoitti:

En usko, että kauaa palstailee, eiköhän joku komea mies hänet taas kohta vie, ja näin sikkupalstat saa jäädä unholaan.

No jaa, tiedä häntä.
        Tämän nainen 34 eka profiili kuva oli missi os. Tuomola.
        Tämä uusi pätkis muijan kuva on eri naisesta.

Ilmeistä on että on kuitenkin nainen ja huomion kipeä
        sellaanen. Todennäköisesti aika arkisen näköinen.
        Pieni välikommentti. Jatkakaa väittelyänne.

• Ex----PUA

Tinsa(lat. rectum) sijaitsee pakaroiden välissä.

• Kiva että on trolleja, mutta joku raja toilailuissa.

• Ex-----PUA

Oletko tyhmä?

Kaikkihan sen tietää, että tinsa(lat. rectum) sijaitsee pakaroiden välissä. Sieltähän se herkku pilkistää kun pakaroita levittää. :D

• Ex-----PUA kirjoitti:

Oletko tyhmä?

Kaikkihan sen tietää, että tinsa(lat. rectum) sijaitsee pakaroiden välissä. Sieltähän se herkku pilkistää kun pakaroita levittää. :D

Kivat sulle.

• Ex------PUA
        Pertti-setä kirjoitti:

Kivat sulle.

Shaming language ja henkilöhyökkäys!

• Ex------PUA kirjoitti:

Shaming language ja henkilöhyökkäys!

Näin sen koin.

• sioille.helmiä

No kai se tylsäks muuttuu kun alkaa ahuomiohuoraamisaiheet loppumaan. Sinulta siis.

Pidä vähän taukoa, eiköhän siinä tauon aikana uusia palstaideoita synny... :)

• Ei multa ideat lopu, pää on niitä täynnä.

Ongelma on se, kuinka nopeasti pystytte sulattamaan vanhat jutut.

• sioille.helmiä
        Pertti-setä kirjoitti:

Ei multa ideat lopu, pää on niitä täynnä.

Ongelma on se, kuinka nopeasti pystytte sulattamaan vanhat jutut.

Anna palaa, Frank! Skitsoilujas on ollut viihdyttävää seurata. :D

• sioille.helmiä kirjoitti:

Anna palaa, Frank! Skitsoilujas on ollut viihdyttävää seurata. :D

Välillä pitää olla tyyntäkin.

• Uutta.ja.ihmeellistä
        Pertti-setä kirjoitti:

Välillä pitää olla tyyntäkin.

Samalla valitat tylsyyttä tekemällä itse ketjun aiheesta.

• Uutta.ja.ihmeellistä kirjoitti:

Samalla valitat tylsyyttä tekemällä itse ketjun aiheesta.

Palstan vakitrollit jauhaa vanhoja aiheita, se tympii.

• Uutta.ja.ihmeellistä
        Pertti-setä kirjoitti:

Palstan vakitrollit jauhaa vanhoja aiheita, se tympii.

Tervetuloa suomi24-palstoille.

Tervetuloa suomi24-palstoille.

Olen yrittänyt parhaani mukaan tuoda uusia näkökulmiä, mutta vanhat jäärät polkee paikoillaan.

• Uutta.ja.ihmeellistä
        Pertti-setä kirjoitti:

Olen yrittänyt parhaani mukaan tuoda uusia näkökulmiä, mutta vanhat jäärät polkee paikoillaan.

Yrittänyttä ei laiteta.

Yrittänyttä ei laiteta.

Pitää vain jatkaa positiivisten asioiden tarjoilemista.

• Pertti-setä kirjoitti:

Muutos lähtee itsestä, toisia ei voi muuttaa.

• Nainen34v kirjoitti:

Muutos lähtee itsestä, toisia ei voi muuttaa.

Olen yrittänyt vain rohkaista hiljaisempia tuomaan omaa näkökulmaa keskusteluun.

• Pertti-setä kirjoitti:

Olen yrittänyt vain rohkaista hiljaisempia tuomaan omaa näkökulmaa keskusteluun.

Aa, okei. Ymmärsin aluksi väärin.

• Nainen34v kirjoitti:

Aa, okei. Ymmärsin aluksi väärin.

Täällä on muutama luja nainen jotka pistävät äijiä verbaalisesti päihin, niitä tarviisi vielä lisää.

• Pertti-setä kirjoitti:

Täällä on muutama luja nainen jotka pistävät äijiä verbaalisesti päihin, niitä tarviisi vielä lisää.

Samaa mieltä. En ole päässyt oikein näihin naisiin vielä kiinni. Uskon että hyviä kirjoittajia löytyy yhtä lailla meistä.

Itse en ala seksiasioista tarkemmin avautumaan.

• Nainen34v kirjoitti:

Samaa mieltä. En ole päässyt oikein näihin naisiin vielä kiinni. Uskon että hyviä kirjoittajia löytyy yhtä lailla meistä.

Tarkennan siis asiaa, että törmäsin johonkin aika yksityiskohtaiseen ketjuun eilen.

• Nainen34v kirjoitti:

Kaikki naiset ei ole naisia ja kaikki miehet ei ole miehiä.

Seksiasioista puhuminen on näissä olosuhteissa riskialtista.

• Nainen34v kirjoitti:

Tarkennan siis asiaa, että törmäsin johonkin aika yksityiskohtaiseen ketjuun eilen.

Masturboinnista voi helposti puhua anonyymipalstalla.

• ykinäinen-ätmi

Jos naiset haluais tutustua ätmeihin oikeassa elämässä niin palstakin olisi mukavampi paikka keskustella. Ihan naiset itse on tälläisen negatiivisen ilmapiirin saanut aikaiseksi kätmien korvan väliin. Tämä on ehkä ainut paikka missä ätmikin vois puhua naiselle

• Minkälaisia naisia täällä käy? Eihän tämän palstan käyttäjät todellakaan ole keskiarvo-otos ulkomaailmasta, sen huomasin jo todella nopeasti.

Itse ainakin tutustun kaikkiin ihmisiin mielelläni, jos ihmistä vaan pystyy jotenkin lähestymään ja hän käyttäytyy kuin normaali-ihmisen oletetaan käyttäytyvän, ilman negatiivisuutta, ilman ennakkoluuloja ja antipatioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe