Kertookaahan mielipiteenne seuraavanlaiseen tilanteeseen. Minulla oli noin vuosi sitten suhde erääseen mieheen joka alkoi todella lupaavasti ja tunne oli alussa vahva ja molemminpuoleinen. Sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta mies jättikin minut tai paremminkin jätti minut odottamaan syytä suhteen loppumiselle jota en kuitenkaan koskaan saanut, pyynnöistäni huolimatta. Minulle selvisi muuta kautta että hän oli valehdellut minulle. Hän tapaili jo muita siihen aikaan kun odotin hänen yhteydenottoaan vaikka hän selitteli muuta. Joka tapauksessa hän kohteli minua röyhkeästi, raukkamaisesti ja nöyryyttävästi silloista tilannetta sen enempää auki repimättä. Mietin asiaa nyt toiselta kantilta koska kuulin että sama mies yrittää tällä hetkellä jallittaa erästä naista joka työskentelee kanssani samassa työpaikassa. Olemme eri tehtävissä mutta moikkaamme töissä ja olemme välillä mukana samoissa projekteissa. Henkilökohtaisesti en tätä naista juurikaan tunne. Eli, mitä olette mieltä, kerronko kyseiselle naiselle kokemuksestani tuon miehen kanssa? Minulla ei ole mitään menetettävää sillä välit mieheen menivät joka tapauksessa suhteemme päätyttyä. Jos kertoisin, niin kertoisin lyhyesti ja neutraalisti. Syyttelemättä mutta faktat kertoen. Vai vaikenenko vain? Itse olisin toivonut että minua olisi hänestä alun perin varoitettu jos joku olisi osannut minua hänestä varoittaa.
Ystävän neuvoa
60
803
Vastaukset
Sinuna kertoisin, miehen osakkeet nousisivat.
- Sinkultasinkulle
En haluaisi hänen "osakkeitaan nostaa" vaan enemmänkin näpäyttää miestä joka kohtelee naisia huonosti. Ehkä kokemukseni saisi tuon naisen ajattelemaan ja hän olisi varovaisempi tai säästyisi kokemaltani. Mainittakoon että kyseinen nainen ei siis tiedä minun olleen suhteessa tuohon mieheen enkä usko että mieskään sitä hänelle kertoo koska tietää meidän työskentelevän samassa työpaikassa.
Turha vaiva, nainen pitää sinua vain katkerana ja mustasukkaisena exänä jos otat asian puheeksi.
- 121212121212
Samaa mieltä. Kun nainen on rakastunutn YTM-pelimieheen, mikään ei muuta naisen mieltä. Järkipuhe ei auta, rationalisointihamsteri kääntää mustan valkoiseksi käden käänteessä.
Mielestäni ei ole tarvetta mustamaalata toista.
- 121212121212
"Minulla oli noin vuosi sitten suhde erääseen mieheen joka alkoi todella lupaavasti ja tunne oli alussa vahva ja molemminpuoleinen. Sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta mies jättikin minut tai paremminkin jätti minut odottamaan syytä suhteen loppumiselle jota en kuitenkaan koskaan saanut, pyynnöistäni huolimatta."
Petät itseäsi. Mitään molemminpuolista tunnetta ei ollut. Sinä rakastuit, mies ei. Komea pelimies kaatoi sinut komeudellaan ja taidoillaan, sai mitä halusi ja siirtyi eteenpäin.
Se tuntui sinusta kuin "salama kirkkaalta taivaalta" koska et tunnesykkyrämykkyrässäsi nähnyt selviä merkkejä jotka kyllä olivat nähtävillä alusta asti.
Pahoittelut. Ota tästä opiksi.- 27dfsdfsdf
Jep, naiset ovat aika yksinkertaisia. Se, että naisella on tunteita miestä kohtaan ei tarkoita, että miehellä olisi naista kohtaa. Vaikka miten komea hymy olisikin tai vähän liehittelisi naista. Helppo seksi vetoaa miehiin, mutta ei lutkan kanssa haluta suhteeseen. Panot ovat panoja.
Ja ei kannata kertoa uudelle naiselle. Hän saattaa olla kunnollinen nainen ja mies olla vakavissaan hänen suhteensa. - Juupajuup
27dfsdfsdf kirjoitti:
Jep, naiset ovat aika yksinkertaisia. Se, että naisella on tunteita miestä kohtaan ei tarkoita, että miehellä olisi naista kohtaa. Vaikka miten komea hymy olisikin tai vähän liehittelisi naista. Helppo seksi vetoaa miehiin, mutta ei lutkan kanssa haluta suhteeseen. Panot ovat panoja.
Ja ei kannata kertoa uudelle naiselle. Hän saattaa olla kunnollinen nainen ja mies olla vakavissaan hänen suhteensa.Tiedän monta samanlaista tapausta, mutta naiset joita mies on huijannut ovat kyllä sitä ns. Vaimomatskua. Ei irtosuhteita tms. Kauniita ja miehiä muuten jonoksi asti. Joskus vain sattuu kohdalle tuollasia miehiä, jotka eivät osaa sitoutua kehenkään vaikka olisi mikä Miss Universum.
- älä.kerro
Juupajuup kirjoitti:
Tiedän monta samanlaista tapausta, mutta naiset joita mies on huijannut ovat kyllä sitä ns. Vaimomatskua. Ei irtosuhteita tms. Kauniita ja miehiä muuten jonoksi asti. Joskus vain sattuu kohdalle tuollasia miehiä, jotka eivät osaa sitoutua kehenkään vaikka olisi mikä Miss Universum.
Olet oikeassa. Eihän ihmisiin luottaminen ole mikään virhe, mutta Siperia opettaa sinisilmäisempiäkin naisia.
Ap:na kertoisin naiselle, jos miehen teot ovat jotenkin rikollisia. Muuten en, koska nainen todennäköisesti ei usko sinua, ja kun hän kertoo siitä miehelle, niin nainen saattaa levitellä pahoja puheita sinusta (katkerana, valehtelevana exänä) työpaikallasi. Ystävälle tietysti kertoisi, ja ystävä myös uskoisi sinua, jos muuten olet uskottava ;) mutta duunissa riski on liian suuri.
- Sinkultasinkulle
En tiedä mitä ko. nainen ajattelee tästä miehestä. En usko että ainakaan vielä on kyse mistään rakastumisesta ainakaan naisen puolelta. Miehen tuntien tiedän vain että hän on kiinnostunut kyseisestä naisesta, yrittää varmasti päästä lähempään tuttavuuteen, viedä treffeille jne. ko naista. Tiedänhän millä taktiikalla hän minutkin "vikitteli". En aikonutkaan ns. mustamaalata vaan kertoa yksinkertaisesti mitä hän teki minulle. Kiitos jokaisesta mielipiteestä. Eikö kukaan ole sitä mieltä että kannattaisi sanoa?
- Pillujen-asiantuntija
Mies on komea ja ähkit sen päällä ainakin pari kertaa. Nyt se mies panee muita naisia. JA sitten naiset vielä väittää ettei ulkonäöllä ole väliä. Komeat miehet saa aina naisia ja monta naista kerralla.
- HUISS
Johtaisiko se kertominen mihinkään? ja voihan olla että mies kohteleekin tätä naista toisella tavalla.
- 21212112
Eikös naisen kiinnostus mieheen nouse tällöin entisestään? Mies kumminkin kertoo sinun olleen sekopää eksä joka oli pakko dumpata ja propsit tulee kotiin
- flowersreally
Tämä nainen on todennäköisesti miehelle "Se Oikea".
Haluatko todella olla vuosisadan Rakkauden tiellä?- 121212121212
Niinpä. Ja lainatakseni erästä ystävääni, lopulta kaikki seksi on rakkautta ja rakkaus on aina oikein. Niinpä oikeastaan jokainen hänen 100 valloituksestaan on kosmisen planetaarinen sielujen yhdistyminen.
- flowersreally
121212121212 kirjoitti:
Niinpä. Ja lainatakseni erästä ystävääni, lopulta kaikki seksi on rakkautta ja rakkaus on aina oikein. Niinpä oikeastaan jokainen hänen 100 valloituksestaan on kosmisen planetaarinen sielujen yhdistyminen.
Onneksi et usko tuota ystävääsi.
121212121212 kirjoitti:
On pitänyt jo aiemmin mainita, kun olet tuosta kaveristasi kertonut, että mulla on myös yksi läheinen miespuolinen ystävä, kohtuullisen menestynyt playeri, jolla on täsmälleen samanlaista läppää.. :D mutta hän on kyllä aivan hurmaava, en ihmettele että käy flaksi.
- 121212121212
flowersreally kirjoitti:
Onneksi et usko tuota ystävääsi.
En, mutta naiset uskovat.
- 121212121212
PikkuLikka kirjoitti:
On pitänyt jo aiemmin mainita, kun olet tuosta kaveristasi kertonut, että mulla on myös yksi läheinen miespuolinen ystävä, kohtuullisen menestynyt playeri, jolla on täsmälleen samanlaista läppää.. :D mutta hän on kyllä aivan hurmaava, en ihmettele että käy flaksi.
Joo.
Tuo Ö-tason hippiguruilu menee läpi rock/taiteilija/yms naisille täysin. Sillä mitä puhuu ei ole väliä, ainoastaan sillä miltä se naisesta tuntuu. Ihan sama juttu toisenkin pelimieskaverin kanssa; se taas on "rento tavallinen mies" joka hörisee päättömiä juttuja naisen korvaan, ja sekin toimii.
Tämän hepun erikoisalaa on ensin kuunnella naista jolloin nainen kertoo millainen on ja erityisesti millaista miestä etsii. Sitten kaveri syöttää saman tarinan naiselle eri muodossa, vakuuttaen tämän että oumaigaad tuohan on juuri sellainen mies. Sitten onkin aika näytellä hämmästynyttä että vau, mehän ajattelemme samalla tavalla. Ja pian on (yhden yön) kemiallisuus ja sielunkumppanuus valmis.
Olen huomannut että kaverini peilaa naista tosi paljon. Kopioi muutamia naisen käyttämiä sanoja jne luodakseen tunteen samanlaisuudesta. PUA-opeissahan niitä kutsutaan "transsisanoiksi". 121212121212 kirjoitti:
Joo.
Tuo Ö-tason hippiguruilu menee läpi rock/taiteilija/yms naisille täysin. Sillä mitä puhuu ei ole väliä, ainoastaan sillä miltä se naisesta tuntuu. Ihan sama juttu toisenkin pelimieskaverin kanssa; se taas on "rento tavallinen mies" joka hörisee päättömiä juttuja naisen korvaan, ja sekin toimii.
Tämän hepun erikoisalaa on ensin kuunnella naista jolloin nainen kertoo millainen on ja erityisesti millaista miestä etsii. Sitten kaveri syöttää saman tarinan naiselle eri muodossa, vakuuttaen tämän että oumaigaad tuohan on juuri sellainen mies. Sitten onkin aika näytellä hämmästynyttä että vau, mehän ajattelemme samalla tavalla. Ja pian on (yhden yön) kemiallisuus ja sielunkumppanuus valmis.
Olen huomannut että kaverini peilaa naista tosi paljon. Kopioi muutamia naisen käyttämiä sanoja jne luodakseen tunteen samanlaisuudesta. PUA-opeissahan niitä kutsutaan "transsisanoiksi"."Tämän hepun erikoisalaa on ensin kuunnella naista jolloin nainen kertoo millainen on ja erityisesti millaista miestä etsii. Sitten kaveri syöttää saman tarinan naiselle eri muodossa, vakuuttaen tämän että oumaigaad tuohan on juuri sellainen mies. Sitten onkin aika näytellä hämmästynyttä että vau, mehän ajattelemme samalla tavalla. Ja pian on (yhden yön) kemiallisuus ja sielunkumppanuus valmis.
Olen huomannut että kaverini peilaa naista tosi paljon. Kopioi muutamia naisen käyttämiä sanoja jne luodakseen tunteen samanlaisuudesta. PUA-opeissahan niitä kutsutaan "transsisanoiksi"."
Siis Tämähän ei ole Yhden Sukupuolen Ongelma Vaan Molempien.. Molemmissa Sukupuolissa on Yksilöitä, jotka omien Indressiensä Harrastavat tuota.. ;P
"Tämän hepun erikoisalaa on ensin kuunnella naista jolloin nainen kertoo millainen on ja erityisesti millaista miestä etsii."
Itse pyrkisin tekemään tätä siitä syystä, ettei Käy Just Niin, että toinen näyttelee jotain muuta ja pyrkii syystä tai toisesta muodostamaan mulle väärän kuvan hänestä jne.. ;P
Eli nämä(kään) asiat eivät ole Yleistettävissä ja Yksinkertaistettavissa, niin kuin ei monet muutkaan asiat.. Siihen Syyllistyt monesti, eli et syystä tai toisesta näe, kuin YhdenUlottuvuuden asiassa.. Mut voi olla, että oikeasti näet, mutta jonkun Agendan takia teet mitä teet.. ;P
- Sinkultasinkulle
Toivon vaan oikeutta. Musta on väärin että joku kusipää pääsee kuin koira veräjästä ja jatkaa uusia valloituksiaan. Toki voi kohdella tätä naista toisin mutta jotain paljastuu ennemmin tai myöhemmin. Jos ois ns. puhtaat jauhot pussissa niin olisi päättänyt suhteemme aikanaan aikuismaisesti ja fiksusti.
- Naisasialooser1
Mies oli komea, joten tottakai pääsee kuin koira veräjästä. Sinä olit se joka kuunteli kiimaisen vittunsa ääntä. Jos mies saa sinun vittusi litisemään niin hän saa sen myös litisemään kaikilta muiltakin naisilta ja käyttäytyy sen mukaisesti.
Etkai oikeasti naiivissa pikku päässäsi kuvitellut olevasi komean YT-miehen ainoa nainen. - 20plus19
Kuulostat kamalan katkeralta. Et voi voittaa tässä mitään. Unohda mies kokonaan ja mene elämässäsi eteenpäin. Tuosta on kuitenkin jo vuosi aikaa. Jos uusi nainen tekee saman virheen kuin sinä niin sitten tekee, mutta yhtä hyvin mies voi olla tosissaan tuon naisen suhteen ja ei ollut vaan niin kiinnostunut sinusta. Se tuntuu ikävältä, mutta aikuinen osaa käsitellä asiaa.
Ja olen siis ollut itsekin samanlaisessa tilanteessa ja se tuntui erittäin paskalta. Se viha ja katkeruus vain syö sisältä eikä siinä kärsi kukaan muu kuin itse. - oletkauheanitsekäs
"Toivon vaan oikeutta"
Oikeutta kenelle?
- asiamikäeikoskaanmuutu
Eli olit useita naisia yhtäaikaa tapailevan pelimiehen haaremissa? Juuri tuollaisia kaikki naiset ovat.
- Sinkultasinkulle
Mistäs hitosta minä olisin voinut tietää mistään haaremista?!? Ainakaan alkuun ollut ketään muuta. Tai ainakin oltiin yötä päivää yhdessä. Mutta viis siitä meidän jutusta. Olisin halunnut auttaa jotain toista joutumasta samaan soppaan...jos sellaista edes voi estää...
- oiuoioiuo
Ei kannata. Hyviä perusteluja tuli tuossa edellä..
- Säälittävää__
Taas joku ytmin hylkäämä kostonhimoinen/mustasukkainen ämmän kuvatus hakee hyväksyntää kostotoimilleen. Varmaan hylkäsi siitä syystä että tasot eivät kohdanneet ja ihan turhaan ap enää itkee hänen peräänsä. Sitä kun katsos tämä ytmi ei varmaan enää edes muista sinua :)
- JosOlisin
Jos olisin tuo nyt kierroksessa oleva nainen, haluaisin tietää, ehdottomasti.
Mutta vaikka kertoisit, ja heidän alkava kiinnostuksensa kyykähtäisi, mies tuskin lopettaa.
Mutta jos voi yhdeltäkin huonolta kokemukselta säästyä, kertoisin.
Mietit vaan etukäteen, miten haluaisit itse tuollaisen asian kuulla. - Naisasialooser1
Jos mies on komea niin on ihan sama mitä kerrot, se toinen nainen kuten sinäkin kuuntelee mielummin kiimasta litisevän vittunsa ääntä kuin järjen ääntä. Sinunkin olisi pitänyt tajuta, että tottakai se mies tapailee muitakin, miksi tyytyisi yhteen naiseen ja varsinkaan sinuun?. Annoit varmasti myös reikääsi hänelle.
- 876878
Jos haluat auttaa ventovierasta, niin anna vaikka muutama kolikko asunnottomalle.. Tuossa on nyt liikaa omat intressit taustalla.
- 44343
Kostosta harvemmin tulee kumminkaan hyvä mieli ja voi käydä helposti niinkin, että "pilkka osuu omaan nilkkaan" eli asia kääntyy sinua vastaan.
Minä olen samaa mieltä kuin moni tuossa ylempänäkin. Anna olla.
Noita mokia sattuu kaikille. Aina ei ole helppoa laittaa tapailusuhteita poikki hyvillä tekosyillä. Mikään tapa kun ei ole kaikille kelpaava. Joku haluaisi pohjamutia myöten kaivelun, mutta jos toisella ei ole sen enempää sanottavaa, kun että ei nyt vaan natsaa enää, niin sen pitää riittää. Ihastus ei aina kanna pidemmälle.
Vuosi on mun mielestäni pitkä aika märehtiä tuollaista. Sattuuhan se kun ei kelpaa, mutta nyt pitää päästä eteenpäin. Toivotaan että uudella parilla synkkaa paremmin, eihän se sulta tai multa ole pois jos ex löytää sopivamman. Mulla on ollut niin kivoja ihmisiä kumppaneina, että toivon niille vaan hyvää. Joitain tapailuasteelle jääneitä juttuja en edes ajattele.Pertti-setä kirjoitti:
Taidat olla oikeesti hyvä ihminen.
Tuskinpa. Mulle tietynlainen elämä on vaan itselleni helpompaa. En jaksa ymmärtää joidenkin katkeruutta vanhoista väärinkohteluista. Minä olen itsekäs, annan anteeksi toiselle ja itselleni ja jatkan paremmin mielin elämääni.
LinerT.2 kirjoitti:
Tuskinpa. Mulle tietynlainen elämä on vaan itselleni helpompaa. En jaksa ymmärtää joidenkin katkeruutta vanhoista väärinkohteluista. Minä olen itsekäs, annan anteeksi toiselle ja itselleni ja jatkan paremmin mielin elämääni.
Tuo kuulostaa fiksulta, mä en pysty antamaan anteeksi vaan työnnän syrjään.
- hyvähyvähywä
Uuden vuoden ihme on tapahtunut ja palstalla on joku järki-ihminen? :O Olen 100% samaa mieltä kanssasi.
- Onnellinentypykkä
Mulle kävi vähän samalla tavalla kun aloittajalle ja taisin ihastua miehen kunnolla. Vaikka se sattui minuun tajusin, että meitä vaan ei ollut tarkoitettu yhteen ja jos ei nappaa niin ei. Sama se on käynyt omalla kohdallani myös, ei ole sitä tunnetta että tämä on se oikea henkilö jonka kanssa haluan olla.
Minun mielestäni päästä irti ja anna menneiden olla, tapaat vielä jonkun upeemman, koska se nainen kertomastasi huolimatta ottaa sen miehen. Kosto ei auta. Itelläni tosin aina on vientiä, olo helpotti aika pian ja löytyi sellainen mies joka on mulle parempi :) Pertti-setä kirjoitti:
Tuo kuulostaa fiksulta, mä en pysty antamaan anteeksi vaan työnnän syrjään.
Kyllä noi kaikki jutut kannattaa rääpiä ihan auki. En minä ainakaan olisi muuten selvinnyt elämästä, kun kaikki tunteet on niin herkästi vahvoja, jyrää yli kaiken muun. Noin olen oppinut erittelemään tunteitani ja asioita, katsomaan niitä erikseen ja toisenkin kannalta. Pahallehan se tuntuu oman aikansa, välillä on tosi vaikeaakin, mutta ehdottomasti kannattaa. Se helpottaa niin paljon omaa(kin) elämää jatkossa.
LinerT.2 kirjoitti:
Kyllä noi kaikki jutut kannattaa rääpiä ihan auki. En minä ainakaan olisi muuten selvinnyt elämästä, kun kaikki tunteet on niin herkästi vahvoja, jyrää yli kaiken muun. Noin olen oppinut erittelemään tunteitani ja asioita, katsomaan niitä erikseen ja toisenkin kannalta. Pahallehan se tuntuu oman aikansa, välillä on tosi vaikeaakin, mutta ehdottomasti kannattaa. Se helpottaa niin paljon omaa(kin) elämää jatkossa.
Omat pettymykseni käsittelen, mutta en suhteitani muihin. Pistän oven kiinni takanani kun siirryn seuraavaan huoneeseen, ja se toimii mulla.
Pertti-setä kirjoitti:
Omat pettymykseni käsittelen, mutta en suhteitani muihin. Pistän oven kiinni takanani kun siirryn seuraavaan huoneeseen, ja se toimii mulla.
Aika pelottavaa tuollainen, onko tuo nyt sitten laskelmointia vai kylmyyttä.
Toisaalta täällä on aika paljon porukkaa, joilla on asioita käsittelemättä eivätkä ole päässeet pettymyksistä eteenpäin. Ei sekään ole hyvä, jos jää katkeraksi tai pelkää niitä vahvoja pettymyksen tunteita niin ettei uskalla enää elää.LinerT.2 kirjoitti:
Aika pelottavaa tuollainen, onko tuo nyt sitten laskelmointia vai kylmyyttä.
Toisaalta täällä on aika paljon porukkaa, joilla on asioita käsittelemättä eivätkä ole päässeet pettymyksistä eteenpäin. Ei sekään ole hyvä, jos jää katkeraksi tai pelkää niitä vahvoja pettymyksen tunteita niin ettei uskalla enää elää."Aika pelottavaa tuollainen, onko tuo nyt sitten laskelmointia vai kylmyyttä."
Se on ollut tapa käsitellä asioita joita ei halua antaa anteeksi muttei myöskään halua vaikuttavan omaan elämään.
Tietyt asiat on mulla sellaisessa lokerossa missä ne saa olla ainiaan. Ei ne vaikuta mun persoonaan, olen oma itseni kaikesta huolimatta.Pertti-setä kirjoitti:
"Aika pelottavaa tuollainen, onko tuo nyt sitten laskelmointia vai kylmyyttä."
Se on ollut tapa käsitellä asioita joita ei halua antaa anteeksi muttei myöskään halua vaikuttavan omaan elämään.
Tietyt asiat on mulla sellaisessa lokerossa missä ne saa olla ainiaan. Ei ne vaikuta mun persoonaan, olen oma itseni kaikesta huolimatta.En usko, ettei vaikuttaisi. Kaikki meidän kokemukset vaikuttaa meidän tulevaan ja olevaan toimintaan. Siihen sitten voi itse vaikuttaa, miten asiat kokee ja millaiseksi ne käsittelee.
LinerT.2 kirjoitti:
En usko, ettei vaikuttaisi. Kaikki meidän kokemukset vaikuttaa meidän tulevaan ja olevaan toimintaan. Siihen sitten voi itse vaikuttaa, miten asiat kokee ja millaiseksi ne käsittelee.
Tiettyjä asioita ei voi käsitellä, ei vain ole tilaisuutta käydä asioita läpi objektiivisesti.
Silloin sun pitää päättää jäätkö märehtimään, annatko yksipuolisesti anteeksi ihmiselle joka ei myönnä virhettään, vai katkaisetko välit ja unohdat surusi.
Minä valitsin viimeisen, enkä menettänyt mitään.
- mokiatapahtuu
Pitäisikö ihmisen kärsiä mokistaan loppuelämänsä ja aina jonkun olla muistuttamassa hänen uusia naisia niistä? Olen itsekin kännipäissäni maannut naisten kanssa joiden kanssa en todellakaan halua suhteeseen, en ole aina ollut mukava kaikkia kohtaan ja tehnyt muitakin mokia elämässäni. Olen kuitenkin oppinut virheistä ja olen yrittänyt parantaa itseäni.
- 26262622
Mielestäni kyllä teet uusille naisillesi palveluksen jos annat vanhojen naistesi yhteystiedot hänelle ja he voivat kysellä millainen TODELLISUUDESSA olet.
- Lfosks
Kuisteilla on taas omat päätelmät :D
- meedbörjare
Yllättävää empatian vähyyttä, jopa suomalaisille, ja jopa tälle palstalle.
En näe asiaa kostona, vaan empatiana toista naista kohtaan, ettei joutuisi kokemaan samaa, niinkuin 99% todennäköisyydellä käy.- 4645
Et naisena varmaan ymmärrä paljon mies voi joutua näkemään vaivaa naisten eteen ja kuinka tylyä käytös usein on. Sitten kun sama homma tehdään toisinpäin niin ollaan taas itkemässä joka nurkassa kun on sorrettu heikkoa naista.
- kostoaseon
Aloittaja ei ole empaattinen vaan kostonhaluinen. Mies ei halunnut naisen kanssa suhteeseen joten miehellä ei ole oikeutta koskaan enää seurustella muiden naisten kanssa. AP voisi mennä elämässään eteen päin.
- eteenpäin.elämässä
kostoaseon kirjoitti:
Aloittaja ei ole empaattinen vaan kostonhaluinen. Mies ei halunnut naisen kanssa suhteeseen joten miehellä ei ole oikeutta koskaan enää seurustella muiden naisten kanssa. AP voisi mennä elämässään eteen päin.
Näin juuri. Selkeästi näkee ettei ap kertoisi uudelle naiselle hyvää hyvyyttään vaan kannustimena olisi selvästi ajatus kostosta ja miehen uuden orastavan suhteen pilaamisesta.
- Naisasialooser1
4645 kirjoitti:
Et naisena varmaan ymmärrä paljon mies voi joutua näkemään vaivaa naisten eteen ja kuinka tylyä käytös usein on. Sitten kun sama homma tehdään toisinpäin niin ollaan taas itkemässä joka nurkassa kun on sorrettu heikkoa naista.
Kyseisen tarinan mies on YTM, joten tuskin joutuu näkemään yhtään vaivaa naisia saadakseen, mutta aloittaja ei ole empaattinen vaan haluaa kostaa, nainen on naiselle susi kun kilpaillaan YT-miehen huomiosta.
- Fwelmkfsdmklfmklsf
"joka alkoi todella lupaavasti ja tunne oli alussa vahva ja molemminpuoleinen."
No nyt on kyllä fauve matisse-tason värikynänkäyttöä.
Plus että miksi varoittelemaan kun eivät naiset kuitenkaan kuuntele järkeä.
Koita vaikka vahingoniloa. - Pillujen-asiantuntija
"Joka tapauksessa hän kohteli minua röyhkeästi, raukkamaisesti ja nöyryyttävästi "
Mikset sano suoraan että se oli komea jännämies ja ihastuit siihen ja annoit pillua vain sen takia että se oli komea. Komeilla miehillä on aina pari naista joita panee koska ne nyt vaan menee niin että komea mies tietää että vaikka jää pettämissestä kiinni niin ei se häviä siinä mitään koska on heti muita naista saatavilla. Täysin naisen oma vika kun kelpuuttaa miehiä pelkän ulkonäön perusteella. Turha tulla tänne itkemään asiasta. Jos et itse osaa tehdä päätöksiä sen jännämiehen suhteen niin olet varsin tyhmmä nainen.- Naisasialooser1
Kyllä hän osaa, mutta päätöksen teko on ulkoistettu kiimasta litisevälle vitulle koska mies oli komea. Ei kukaan nainen voi olla niin tyhmä, että luulee olevansa YT-miehelle ainut.
- naistenvaivat
...mutku se oli aivan helevetin hyvännäköinen mies, ja kaikki kaveritkin oli kateellisia. Itkuparkua.
- Sinkultasinkulle
Antaa olla. Minulle riittää jo vastaukset ja ehkä on tosiaan parempi antaa tämän keskustelun ja itse asiankin vain olla. Kiitos asiallisista vastauksista joita oli onneksi niitäkin. Kyllä vaan ihmetyttää joidenkin kommentoijien ajatuksen juoksu kun nimitellään ym. Ei tulisi mieleenkään alkaa täällä palstalla lutkittelemaan tai vastaavaa ihmistä jota ei tunne tai tiedä taustoja. Miehistä täällä ei ainakaan puhuta lutkina vaan käytetään jotain YTM termejä jotka ovat varmasti yhtä mustavalkoisia kuin monet niiden termien käyttäjät. Tiedän mitä olen ja mitä en ole ja en voi kuin sääliä näitä katkeroituneita ja pahanilmanlietsojia joiden ainoa elämänsisältö on jollakin nettipalstalla kiukuttelu. Ei kiinnosta jatkaa keskustelua jos taso on kerran tällaista. Täälläkin ihme spekulaatioita siitä silloisesta suhteestani vaikka kukaan ei tiedä sen taustoista yhtään mitään eikä ollut tarkoitus käsitellä sitä (ollutta ja mennyttä) täällä vaan sitä onko asiasta järkevää kertoa naiselle joka on ehkä joutumassa samaan tilanteeseen. Samoin spekulaatiot miehen ulkonäöstä...uskomatonta! Olenko täällä maininnut hänen olleen erityisen komea tai vastaavaa?! Toki kokonaisuus miellytti silloin mutta ihan normi suomalainen mies hän ainakin ulkonäöllisesti on, ei sen enempää eikä vähempää.
Niin niistä motiiveista. Myönnän että tarkoitusperiä olisi ollut kahdenlaisia. En koe että saman firman työntekijä jota näkee lähes päivittäin on sentään ihan ventovieras. Jos olisin kertonutkin, olisin sanonut jotain lyhyesti ja sen enempää tunteilematta, ihan vain pari faktaa. Kuten kerroinkin, yritin ajatella itseäni samassa asemassa. Olisin itse toivonut että jos jollakin olisi ollut vastaavaa kerrottavaa niin olisi kertonut. Vaikea arvioida mihin se olisi omassa tilanteessani vaikuttanut mutta olennaista olisi ollut ainakin se kuka kertoo ja mitä. Ehkä olisin tehnyt joitakin asioita toisin tai suhtautunut joihinkin asioihin varauksellisemmin. Toivon vain että joku muu osaisi olla varovaisempi ihmisen kanssa, joka ehkä esittää hänellekin muuta kuin todellisuudessa on. Samoin hänen tapansa päättää suhde kertoo jotain hänen arvoistaan ja kunnioituksesta muita ihmisiä kohtaan. Tuo nainen tekee toki itse omat ratkaisunsa jotka eivät ole kenenkään muun kuin hänen itsensä käsissä. Tuolla "oikeus voittaa" tarkoitin sitä mistä aiemminkin puhuin...eli sitä että hän järjesti minulle nöyryyttävän tilanteen josta en halua sen enempää edes puhua ainakaan täällä. Minusta on väärin että hän pääsi kuin koira veräjästä. Olisipa minulle vain sanottukin että ei kiinnosta tai vastaavaa niin olisin ollut siitä jopa helpottunut, mutta hän väitti aina kaikkea muuta ja ehti johdattaa minua pahasti harhaan. Hänellä olisi todellakin ollut kaikki mahdollisuudet käsisissä päättää suhde asiallisesti. Koko kuvio jätti minun ja koko lähipiirini aivan ymmälleen. Toki mietin asiaa joskus, toki aina entistä harvemmin. Tietyt asiat satuttavat edelleen, mutta olen päässyt asiassa eteenpäin eikä se ole katkeroittanut suhtautumistani muihin ihmisiin. Elämä on jatkunut sen jälkeen ja jatkuu edelleenkin. Toinen motiivini oli siis että tuolle miehelle olisi ihan oikein että hänelle osuisi joskus omaan nilkkaan ja joku saisi tietää millainen hän todellisuudessa on. En toki voi tietää mitä tämä nainen tuosta miehestä edes ajattelee. Täällä vedetään heti ihme johtopäätöksiä. Tiedän siis vain sen että mies on kiinnostunut tuosta naisesta, en muuta. Voi olla ettei se kiinnostus ole edes molemminpuolista. En tiedä mitä minulle tässä olisi voinut osua omaan nilkkaan koska minulla ei ole mitään menetettävääkään. Miksi edes mietin tätä asiaa ja tuhlaan siihen aikaa. Siksi että vihaan välinpitämättömyyttä ja arvostan oikeudenmukaisuutta. Mutta kuten jo sanoinkin, annan asian olla enkä kerro tuolle naiselle mistään mitään.Ihan Fiksulta kuulosta ainakin mun mielestä.. Äläkä ota kaikkia kommentteja niin tosissaan.. Tälläisestä HiekkaLaatikosta voi odottaa saavansa vaikka mitä kuraa päällensä.. ;P
Paras juttu Sulle varmasti oli tuosta kirjoittamisesta se, niin kuin monille muillekin, että siinä käsittelee sitä asiaa itsekin samalla.. Eli vaikka ei olisi edes mitään vuorovaikutusta, niin se auttaa monesti käsittelemään jotain asiaa.. ;P
Sä tiedät itse oikeat vastaukset itsellesi, koska Oikeat vastaukset löytyvät Meistä jokaisesta itsestämme.. ;P
- Rikurillipää
Nainen 34 v.on oikeassa ei mustamaalata toisiamme.
- siatkuriin
Ehdottomasti kannattaa kertoa. Naiset pitää yhtä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154