Sateessa

lil girl

Kävelimme kadulla ja olin salaa aina haaveillut seksistä yleisellä paikalla, jossain piilossa. Olit sairaan seksikäs ja naitavan näköinen vesisateen jälkeen. Ja mielessäni liikkui vaan se kuinka voisit tunkea kovan kalusi märkään ja tiukkaan pilluuni. Pysäytin meidät siihen, koska en voinut enää pidätellä itsehillintääni. Olit vähän ujo, joten otin kädestäsi kiinni ja vein sinut aidan taakse metsän kukkulalle. Tulin päällesi ja aloin kiimassa repiä vaatteitasi että näkisin seksikkään kroppasi. Tajusit heti mitä ajoin takaa ja aloit repiä minunkin vaatteitani. Minulla oli vähän kylmä minihameessa, sateella mutta sait minut heti lämpimäksi pistämällä käden stringeihini, ensin vain hieroit mutta sitten aloit tunkemaan sormea sisääni, ensin yhtä sitten kahta ja kolmatta. Huusin siitä ihanasta nautinnosta ja halusin imeä sinut loppuun. Siispä avasin housusi ja nuolaisin pari kertaa terskaasi ja runkkasin huulet kalusi ympärillä. Sitten aloin vaan imeä, enkä tiennyt mitään niin kiihottavaa kun se että huusit samalla kuinka ihanalta se tuntui. Olin ihan kostea. Ja jouduimme hetkeksi lopettamaan koska joku pariskunta käveli ohi, olimme ihan hiljaa. Heti kun ne olivat lähteneet en voinut muuta kun käskeä miestäni painautumaan pilluuni kovaa. Ensin hitaasti ja sitten nopeammin hän nai minua. En voinnut kontrolloida ääntäni koska nautin niin paljon. Otit hiuksistani kiinni ja laitoit sormesi peppuuni. Tiesit että kiihottuisin siitä, ja siinä samassa vaihdoimme anaaliseksiin. Ensin se sattui mutta sitten en voinut muuta kun nauttia, ja huutaa kuinka iso sinulla oli. Kiihotuin itsekkin ajatuksesta että saisit laueta peppuuni. sitten panit vaan kovempaa ja kovempaa kunnes sait, ja minä melkeen heti sen jälkeen kun laitoit sormesi märkään pilluuni. Siinä me makasimme märkinä, vierekkäin sateessa..

2

5919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herkkää

ja märkää ainakin

• Jos ei muuta

Lisää vaan juttuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3237
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2947
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2465
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1693
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe