olisiko kenelläkään tietoo , miten saisin siirrettyä pokemon pelin uuteen puhelimeen..siten, että säilyis jo kerätyt pokemonit..jos koitan ladata pelin niin se aloittaa tekeen uutta käyttäjää
pokemon go pelin siirto uuteen puhelimeen
3
5350
Vastaukset
- Teme727
Ootko saanut ongelman ratkaistua? Mulla nyt sama ongelma lasten puhelimien kanssa.
- pokemonpelaaja
Kirjautukaa google playn kautta sinne, sitten vaa toisella puhelimella sama juttu, ainaki itellä toimi
- Anonyymi
Hei, eli silloin säilyy pokomen tili vaikka pelin poistaisi puhelimesta jos on kirjautunut Googlen kautta? Itsellä hävisi parit tehtävät ja tarvitsisin vastauksen vielä täältä ennenkuin uskallan poistaa pelin ja ladata uudelleen. En haluasi menettää Reshirameja, gourdoneja mewtwota ja kumppaneita. Hävisi juuri se tehtävä missä lopussa pääsee haastamaan raketti liigan johtajan ja saa mahdollisuuden napata Legendaarisen Entei pokemonin. Joku sanoi jossain ettei tili poistu eli pokemonit ja levelit säilyy mutta en oo uskaltanu vielä kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329