ostin pari päivää sitten kaks naaras talvikkoa. menin eläinkauppaan alunperin ostamaan kaks roboa, mut siel oli vaa yks, ja en ehotti kahta talvikkoa. ne on vasta 7 ja puol viikkosii, ja ne nukkuu päällekkäin, juoksee yhtä aikaa juoksupyörässä yms. mut sit se toinen meni tänää 3 krt sen toisen ns päälle ja se alla oleva alko vinkuu/huutaa tosi lujaa, nii pitäskö mun erottaa ne?
kaks talvikkoo samassa häkissä
4
140
Vastaukset
- hamstre
Talvikot ovat samoinkuin erakkoja kuten syyrianhamsterit, mutta tulevat HARVOIN toimeen keskenään! Suosittelen erottamaan parin omiin häkkeihinsä ellet ole jo sitä tehnyt, sillä on malko todennäköistä että ne rupeavat tappelemaan enemmän ikääntyessään. Jaksamisia uusien hamsujen kanssa! :)
- Erotanetoisistaan
Minulla oli kerran sama ongelma, ja suosittelen erottamaan ne toisistaan. Talvikot EIVÄT todellakaan normaalisti tule toimeen... Minulla oli kaksi siskosta joista toinen oli pakko lopettaa tappelun jälkeen. Ne olivat tulleet täydellisesti toimeen noin puolivuotta ja sitten äkkiä vain pimahti... En ollut minkäänlaista riidan merkkiä huomannut ja olivat viides ja kuudes talvikkoni. olen sitä ennemmin omistanut myö roboja ja yhden syrkin. Nyt täällä asustaa robopari ja syrkki. <3<3<3
- Hamsterinetsijä
mistä eläinkaupasta olet ostanut ?
- EllaAleksandra
Talvikot ovat erakkoja samalla lailla niinkuin syyrialaisetkin, kannattaisi erottaa omiin häkkeihin ettei tappelia iän myötä alkaisi syntyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635