Sainpa alleni ihastuttavan 2.0 i.e. Dedran vuosimallia -90. Kaikkea pientä vikaa on, ja maahantuojan hinnat opiskelijalle järkyttäviä. Lisäksi tietopuoli tuntuu olevan kiven alla, eikä sitä paljon helpottanut Alfameriltä löytynyt ranskankielinen opas.
Mistä palikoita? Tarinain mukaan pitäis käydä vaikka mitkä muut Fiatin osat, mutta kuka tietää mitkä? Onko missään mitään "Dedratietopankkia", infoa tarvitsisin myös kaiken laisten sähkövikojen fiksailuun. Auto on helmi sekä katsoa että ajaa, eli onhan se kuntoon saatettava? KUKA TIETÄÄ?!
Kiitti vaan jos kukaan osaa auttaa, luksusautoilun nimessä..
Palikoita Dedraan?
5
694
Vastaukset
- Jallu
Ja www.motonet.fi kauppaa halvalla osia.
- r1150r
Mulla on erittäin täydelliset suomenkieliset kytkentäkaaviot jos tarttee. Ovat välttämättömyys vianetsinnässä. Olen korjaillut sähkövikoja jonkin verran mm. keskuslukitusta, ikkunannostimia ja takavalojen johdotuksia.
Kerrohan ongelmista tai soita 040-7253184 niin neuvotaan. Oma Digi-Dedrani on harmaa -90 2.0 i.e. Edelliseni oli ilman digiä ollut -92 ja erosi jonkinverran varustelultaan.- klangster
Lloistavaa! Omat viat ovat mm. keskuslukitukseen ja takaikkunoiden sähkönostimiin liittyviä. Lisäksi kojelaudan taustavalot, kuten lämpötilan säätimen ei-käytössä olevien toimintojen merkkivalot ja vaikka ilmanohjainten valot ja sellaiset, sinänsä turhat, ovat pimeänä. Mutta kun auto on muuten niiiiin hieno ja hauska ajella, niin pitäisihän ne saada kuntoon.. Ja infonäyttö on puoleksi pimeä, mutta elää lämpö- ja kosteusvaihteluiden mukaan joka antaa ehkä hieman toivoa että olisi CRCllä korjattavissa. Sähköpiirustukset olisivat kyllä olennaiset, yleismittarin kävinkin jo ostamassa. Kummasti motivaatio sähköopin tunnilla on kasvamaan päin! Kohtuullisen harvinainen positiivinen seikka italoautojen sähköistä.. :-)
Omani on muuten samanlainen -90 harmaa 2.0 i.e.
Soittelenpa tuossa jossain välissä, kiitos vaan ystävällisyydestä! - r1150r
klangster kirjoitti:
Lloistavaa! Omat viat ovat mm. keskuslukitukseen ja takaikkunoiden sähkönostimiin liittyviä. Lisäksi kojelaudan taustavalot, kuten lämpötilan säätimen ei-käytössä olevien toimintojen merkkivalot ja vaikka ilmanohjainten valot ja sellaiset, sinänsä turhat, ovat pimeänä. Mutta kun auto on muuten niiiiin hieno ja hauska ajella, niin pitäisihän ne saada kuntoon.. Ja infonäyttö on puoleksi pimeä, mutta elää lämpö- ja kosteusvaihteluiden mukaan joka antaa ehkä hieman toivoa että olisi CRCllä korjattavissa. Sähköpiirustukset olisivat kyllä olennaiset, yleismittarin kävinkin jo ostamassa. Kummasti motivaatio sähköopin tunnilla on kasvamaan päin! Kohtuullisen harvinainen positiivinen seikka italoautojen sähköistä.. :-)
Omani on muuten samanlainen -90 harmaa 2.0 i.e.
Soittelenpa tuossa jossain välissä, kiitos vaan ystävällisyydestä!...kaikien mainitsemiesi valojen kanssa. Lämppärin valot on hieman ongelmallisemmat -90 mallisessa kuin -02:ssa koska valot on juotettu piiriin ja uudemmassa ne irtoaa ihan vaan kääntämällä. Samoin ikkunannostajien valot on juotettun piiriin. Ilmanohjaimiin, takatuhkakuppeihin ja sisävalonkatkaisijoiden valaisimiin käy tavallinen 1,2W -lasikantalamppu.
Infopanelin jos saat kuntoon niin saat sitten korjata toisenkin. Se on kaikaikissa digi-malleissa enemmän tai vähemmän mykkänä.
Kiva kun muutkin ymmärtää Italian Mersun päälle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329