Gay carneval kontiolahti.

Gaycarneval2017

Tulevana Suvela järjestämme gay carneval tapahtuman pohjois-Karjalassa, tarkemmin Kontiolahdella. Onko kontioniemen vanhan koulun tiloissa olevan hotelin omistaja kuinka suvaitsevainen, kyseiselle tapahtumalle? Paikka olisi ihana ja just sopiva gay yhteisön tapahtumaan ,sekä majoituspalvelut olisivat todella söpön tuntuisest.

7

1250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perätuuppari

Onko suolijuna tiedossa?

• Satinen

Voipi olla, ensiviikolla teemme varauksen 50henkilölle. Vaadimme valkoiset lakanat myös, satineset.

• Pekan_kanssa_uimaan

Onko paikallinen julkkishomo Homo-Pekka tapahtuman "suojelija"?

• etteootosissanne

Voi toki on suvaitsevaista porukkaa. Tervetuloo kontiolahteen/kontioniemeen. Mut kannattaa tarkistaa sen matkavakuutuksen voimassaolo. 😂

• kotkantienprinssi

Kuulostaa hyvältä! Tosin olen kuullut että kylän valtaväestö on ns.tuulipuku juntteja jotka ei ymmärrä hyvän päälle.

• pruuman

Kontiolahti olisikin ihan sopiva paikka ko. juhlalle, umpihomokylä.

• suvakkianneli

Suoli-karnevaalien pääesiintyjinä antti,jari ja se toinen idols-b-rappumies sekä illan juontajana jokapaikanhöylä luumanni.Illan ohjelmistossa myös verhojen vaihtoa sekä muuta ihanaa sisustushörhöilyä.Iltamien suojelijana tietysti synnytyksen jälkeisestä masennuksesta toipuva äityli jani.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60