Tulevana Suvela järjestämme gay carneval tapahtuman pohjois-Karjalassa, tarkemmin Kontiolahdella. Onko kontioniemen vanhan koulun tiloissa olevan hotelin omistaja kuinka suvaitsevainen, kyseiselle tapahtumalle? Paikka olisi ihana ja just sopiva gay yhteisön tapahtumaan ,sekä majoituspalvelut olisivat todella söpön tuntuisest.
Gay carneval kontiolahti.
7
1250
Vastaukset
- perätuuppari
Onko suolijuna tiedossa?
- Satinen
Voipi olla, ensiviikolla teemme varauksen 50henkilölle. Vaadimme valkoiset lakanat myös, satineset.
- Pekan_kanssa_uimaan
Onko paikallinen julkkishomo Homo-Pekka tapahtuman "suojelija"?
- etteootosissanne
Voi toki on suvaitsevaista porukkaa. Tervetuloo kontiolahteen/kontioniemeen. Mut kannattaa tarkistaa sen matkavakuutuksen voimassaolo. 😂
- kotkantienprinssi
Kuulostaa hyvältä! Tosin olen kuullut että kylän valtaväestö on ns.tuulipuku juntteja jotka ei ymmärrä hyvän päälle.
- pruuman
Kontiolahti olisikin ihan sopiva paikka ko. juhlalle, umpihomokylä.
- suvakkianneli
Suoli-karnevaalien pääesiintyjinä antti,jari ja se toinen idols-b-rappumies sekä illan juontajana jokapaikanhöylä luumanni.Illan ohjelmistossa myös verhojen vaihtoa sekä muuta ihanaa sisustushörhöilyä.Iltamien suojelijana tietysti synnytyksen jälkeisestä masennuksesta toipuva äityli jani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657