En ole nähnyt, että Sipilägatessa olisi huomattu seuraava juttu, johon Sipilä EI puuttunut, eikä vaatinut oikaisua.
http://yle.fi/uutiset/3-9384172 2. 1. tutkija Antti Myllymaa kirjoitti:
” Kumpi on Veikkaukselle tärkeämpää, tuottojen kerääminen valtiolle vai vastuullinen pelihaittojen vähentäminen?
Rahapelimarkkinoita Helsingin yliopistossa tutkivan Antti Myllymaan mielestä siinä on monopoliaseman jatkon kannalta tärkein kysymys. Hänen mukaansa yksinoikeuden perusteleminen on nykyisellään tekopyhää.
– Tuotto-odotusta Veikkaukselle on nostettu joka vuosi. Siinä on se tietynlainen tekopyhyys.” Siis ...nostettu joka vuosi.
Alkoi huuto mediassa: Hallitus määrää, mitä tulevan monopolin on tuotettava valtiolle ja pläp pläp plää...
Mitä todella sanottiin: ” Veikkauksen uusi toimitusjohtaja Olli Sarekoski vakuuttaa, että tuoton ja vastuullisuuden tasapainoa pohditaan tarkasti. Hänen mukaansa yhtiö asettaa tuotto-odotuksensa itse ja vetää tarvittaessa jarrukahvasta.” Siis …asettaa itse tuotto-odotuksensa…
Meikäläisen mielestä ihmisiä huijattiin tahallaan, sillä hallituksen budjetin paikkaus jäi pysyväksi uutiseksi. Kun juttua myöhemmin puitiin mediassa, Sarekosken lausunnosta oli leikattu tuo yllä siteerattu osa pois. Eiköhän tässäkin yritetty syyllistää (Sipilää) hallitusta?
Pelimonopoli, tekopyhyys
mökinomistaja
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647