aikaaseuraava

eihänsiinä

pitääkö olla huolissaan,että Rautalampi kaatuu.Luin,että se on kaatuneitten listalla.

7

433

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maximman

Suonenjoki kaatuu aiemmin, sillä tämän valtuustokauden aikainen toiminta on ainakin kaupunginvaltuutettu Pia Pentikäisen blokikirjoitusten mukaan aika ala-arvoista:
      kannattaa lukea hänen kirjoituksiaan ainut valtuutettu joka on ollut rehellinen.

Valitettavasti totuutta Suonenjoen kaupungin virkamiesten toiminnasta ei taida moni tietää . Joka tapauksessa Pia Pentikäisen kirjoitukset ovat lukemisen arvoista tekstiä tehkää johtopäätökset itse.

http://www.piapentikainen.com/blogi.html

• jalmarik

Joudumme maksamaan rautalammin velat ja palkat,on paree muuttaa pois kun vielä ehtii

• valheitalykkääpersut

Ainakaan valehtelevia persuja ei kannata uskoa siinä miten asiat menevät. Heiltähän tunnetusti saa mitä tilaa. He ovat laittaneet rajat kiinni, lopettaneet Kreikan tukemisen sekä auttaneet niin mahdottomasti köyhiä. Ainakin köyhtymään.

Suonenjoki ei enää havittele Kuopioon liittymistä koska siellä persumaisesti joudutaan köyhiä kurjistamaan kun kaupungin talous kurjassa jamassa.

• 6987541

Ja vasurit ne pelastaa maan, nytkin autoverouudistuksesta hissunkissun, kaikilla kun uus auto millä ajaa niin helpotustahan se heille tuo.

• Ihme_nysväämistä

Antaapa vaan kaatua. Mitä väliä näillä kuntarajoilla enää on? Ihan vaan tunnekysymyksiä.

• eihaluaole

Mutta ei kukaan halua persuaukista kuntaa vaivoikseen. Siinä se ongelma. Käytännön kannalta selkeintä jos Rautalampi olisi osa Suonenjokea, mutta se ei olisi kuin riesa Suonenjoelle.

• PutinfFAN

Vladimir Putin is world best president...................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60