Hei kirsikkainen, pitkästä aikaa!
Olen hieman tutustunut mukavaan mieheen, jota en kuitenkaan vielä kovinkaan hyvin tunne. Tässä odotellaan lisää yhteydenottoja ja silleen.
Kehittyykö minulla ja hänellä suhde? Tapaammeko enää? Kannattaako minun siis suhtautua häneen varovaisesti, vai annanko vaan mennä? Pelottaa, on niin uusi tilanne... kiitoksia jos viitsit vastata mitä näet :)
Cherrykirsikka!
4
284
Vastaukset
Hei Tupuna! Kyllä minullakin nousi nyt ensimmäisenä tuo varovaisuus esiin: tähän mieheen ei liene luottamista, hän luikkii tiehensä luotasi tilaisuuden tullen. Olen pahoillani, mutta tästä kohtaamisesta ei minun näkemykseni mukaan näyttäisi nyt syntyvän mitään pysyvämpää suhdetta.
Älä kuitenkaan lannistu, sillä parempaa on luvassa: keväthankien hohtaessa kirkkaimmillaan helmi-maaliskuussa, talitinttien aloittaessa laulunsa, kohtaat kiharatukkaisen miehen jolla on hieman ulkomaalaistyyppiset piirteet. Hän saa sydämesi jälleen avautumaan rakkaudelle, eikä kevääsi ja kesäsi tule olemaan yksinäinen.
Älä kuitenkaan tee päätöksiäsi suuntaan tai toiseen näkijöiden tai kenenkään muunkaan lausumien perusteella, vaan kuuntele aina omaa sydäntäsi; se on oman elämäsi paras asiantuntija. Hyvää talven jatkoa Sinulle!- Tupuna
Kiitos vastauksestasi! :) Katsellaan nyt, miten käy. En siis tee ennustuksestasi itsensätoteuttavaa. On kuitenkin hyvä tietää, että sisäinen ääneni saattaa olla oikeassa (että kannattaa olla varovainen).
- Tupuna
Tupuna kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi! :) Katsellaan nyt, miten käy. En siis tee ennustuksestasi itsensätoteuttavaa. On kuitenkin hyvä tietää, että sisäinen ääneni saattaa olla oikeassa (että kannattaa olla varovainen).
Hei Cherry!
Jos vielä huomaat tämän viestin, niin olisi mukava jos vastaisit :) Tämä mies, jonka tapaan helmi-maaliskuussa. Tunnenko minä hänet jo? Koska minusta tuntuu, että tuttu saattaa olla... kiharat hiukset ja ulkomaalaistyyppiset piirteet. Tupuna kirjoitti:
Hei Cherry!
Jos vielä huomaat tämän viestin, niin olisi mukava jos vastaisit :) Tämä mies, jonka tapaan helmi-maaliskuussa. Tunnenko minä hänet jo? Koska minusta tuntuu, että tuttu saattaa olla... kiharat hiukset ja ulkomaalaistyyppiset piirteet.Kyllä todennäköiseltä vaikuttaa, että olet tämän miehen jo jossain tavannut, muttet välttämättä ole kiinnittänyt häneen sen suurempaa huomiota, ainakaan romanttisessa mielessä. Tästä tuttavuudesta on sitten hyvä lähteä syventämään suhdetta eteenpäin. Toivotan onnea ja menestystä tuleviin päiviisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164