Löytyykö Oulusta luotettavia terveitä miehiä, jotka haluaisi kimppakivaa yhden pyöreän ja viehättävän naisen kanssa?
minkälaista Oulussa?
6
615
Vastaukset
- Sinäkös-teit
Poliisi tutkii kahteen alaikäiseen tyttöön kohdistunutta raiskausta ja seksuaalista hyväksikäyttöä Oulussa
Julkaistu: 4.1. 12:56
Epäillyt teot tapahtuivat uudenvuoden yönä.
Oulun poliisi tutkii uudenvuoden yönä tapahtunutta epäiltyä raiskausta ja törkeää lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä. Uhreina rikoksissa on kaksi alaikäistä tyttöä.
– Teot ovat tapahtuneet Oulun kaupungin alueella, kertoo Oulun poliisin rikoskomisario Jussi Hyrkäs IS:lle.
Rikoksesta epäillään poliisin mukaan ulkomaalaistaustaisia miehiä, jotka ovat poliisin tiedossa.
– Miehet eivät ole tällä hetkellä kiinniotettuja. Emme kommentoi tässä kohtaa heidän taustaansa enempää, rikoskomisario Hyrkäs lopettaa.
Poliisi ei tiedota tutkinnan tässä vaiheessa tapauksesta enempää. Kuusamossa ois 48v mies.
- Kivapate
Täältä löytys asun oulussa voin nuolla sun pilluakin paappa yhteystieot
- Kuutamokastaja
Täällä ois :) parikymppinen mies vailla sitä naista ;P eikä haittaisi vaikka olisi vanahempiki ;P laitaha jotai yhteystietoja ni jutellaan lissää
- fffgtyhh
Laita löylykauha perseeseen
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329