ELi sovittiin että postitan Yeezy 350 v2 ja hän Niken 300e kengät. Mutta minä en maininnut missään viestissä suoraan että kengät ovat feikit ja ostaja sanoi että vaikka feikit niin vaihtaa silti. Hän lähetti minulle muutaman kuvan niistä Niken kengistä ja tehtiin kaupat.
Kun minulle tuli kengät niin huomasin että ne olikin halvat Niket joiden arvo oli 40e ja katoin sen tyypin lähettämät kuvat joista huomasin että niissäkin oli ne 40e niket kuvassa. No sanoin sille että teen rikosilmoituksen mutta vastasi ettei ole tehnyt mitään väärää ja sanoi että minä tässä rikoksen kun en sanonu että ne yeezyt ovat feikit. Mitä tässä pitäisi tehdä ja mitä oikeuksia minulla on?
Kenkä huijaus
4
529
Vastaukset
- Sopikaa-Se
Jos olette tyytymättömiä, lähettäkää kengät toisillenne takaisin.
Sinä olet itse luullut ostavasi aidot, vaikka vastapuoli on myynyt feikkejä. Vastapuolellesi et ollut kuitenkaan itse kertonut, että olet itsekin myymässä feikkejä (vaikka vastapuoli ilmeisesti asian aavisti). Jos olemme tarkkoja, sinä olet syyllistynyt (lievään) petokseen, eikä sinulla itselläsi ole varsinaisia oikeuksia tässä asiassa muita kuin kaupankurku. Sinä yritit siis vaihtaa omat feikkisi aitoihin Nikeihin. Tsot, tsot, ei näin.
Poliisi ei mielellään ota käsittelyyn näin pieniä asioita, ja luultavasti esitutkinta loppuu alkuunsa.- hypebeast
Nojoo eikö tämä sitten ollut tässä. Kiitoksia kuitenkin
- Ylisyyttäjä
Rikosilmoitusta tekemään vasikoi samalla itsesi kun myyt laitonta jalkasienikenkää
- judged
Voit ilmiantaa äidinkielenopettajasi, joka on selvästikin ollut pätemätön tehtäväänsä. Lisäksi voit ilmoittautua poliisille syylliseksi tavaramerkkiväärennykseen mikäli myit väärennetyt merkkikengät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50615