Ei voi kun vedet silmissä nauraa ja lukea näitä 40 naisten kommentteja miehistä ja toiveista. Naiset toivovat edelleen itselleen uljasta salaperäistä prinssiä valkealla ratsullaan noutamaan heidät uuteen valtakuntaan prinsessoiksi. Herätkää kuule elämään, ette ole yhtään sen kummempia kuin arvon ikätoverimiehet, samaa slaavilaista sukujuurta. Pygmikoiksi olemme syntyneet ja se on hyväksyttävä. Eipä ole ihme että teitä voidaan jymäyttää niin helposti lupaamalla olla salaperäisten unelmienne kohde. Itse olen kansainvälinen sydänkirurgimies, aikaisempi urani oli astronauttina ja liikemiehenä Amerikassa. Olen 192/90 tumma, komea ja varustettuna sopivilla villiinnyttävillä tarpeilla. Harrastukseni ovat jetset-luokkaa. Voisin tulla noutamaan sinut Jaguarillani, ai niin se onkin huollossa, eli noutopoikani tuleekin Toyotalla..... voi hyvät Sylvit.
Olen tumma, komea mies ja etsin arvoistani naista
28
3460
Vastaukset
- ria
Ei usein kohtaa unelmat ja todellisuus. Miksi sitä haluta enempää kuin mitä tarvitsee? Kun loppujen lopuksi on kysymys vain siitä, että haluaa ihmisen, jonka kanssa on hyvä olla.
Enkä menisi sanomaan, että näitä utopia haaveita vain naisilla olisi.:):) - nainen 40+
Käyppä joskus vilkaisemassa 40 kaljuuntuvien, lihavien, kaljavatsaisten miesten deitti -ilmoituksia, ei enää naurata vedet silmissä vaan jo uskomaton tunne saa järkytyksestä hiljaiseksi.
40 mies etsii pientä siroa laihaa naista jolla isot d kupit vähintään, pitkä ja vaalea tukka, ei lapsia, ikä 20-30, hauska:iloinen:postitiivinen - eletty elämä ei saa näkyä, seksinnälkäinen, intohimoinen, urheilullinen, jne. Joskus tekisi mieli ehdottaa että kävisivät ostamassa barbien kaupasta ja kioskista Jallu-lehden niin ajaisi saman asian .....- kaljamahaukko
Juu..u, todellisuus on että 40 nainen on lihava (vähintään XXL-mitoitus), pienirintainen (tyhjät a-kupit), lyhyt punaiseksi värjätty tukka (aika suurella osalla ohentunut), lapsia pari kappaletta, ei kasvatuksesta tietoakaan, suuvärkki on mitä on, ei sitä jaksa kuunnella. Unelmat ovat kuten ekassa kirjoituksessa. Minusta me kaljuuntuvat, lihavat miehet ja te arvon daamit sovimme ihan hyvin yhteen. Olemme samaa rotua, vaikka yritättekin sen kieltää.
- silikooni
Käykää sivuilla www.realdolls.com sieltä löytyy parhaat nuket.....
- pohjoinenN
Ja mitä sitä muuta kaipaa yli nelikymmpisenä naisena ko suht täyspäistä miestä,jolla on sydän ja aivot anatomisesti oikeilla paikoilla.Mulle se ainakin piisaa,tässä mitään prinssejä tarviko ko ittekkään ole ihmistä kummempi.Ja mulle olis ihan sama vaikka jokivenheellä tulis hakheen minua!
- Doe-10
niin voit pyyhkiä silmäsi,pygminen sydänkirurgi. Jospa nimesi onkin Multinikki ja olet elämässäsi monesti pettynyt ja katkeroitunut yli 50 nainen?
Pärjäilehän. - Lady.Mira
Mitä vikaa Toyotassa on? Olet seurannut aika huolimattomasti näitä ilmoituksia. Ne menevät tarkalleen tässä muodossa: "Olen 45-v, erittäin nuorekas, monenlaista urheilua harrastava mies. Koska harrastan urheilua, omaan kiinteän ja jäntevän vartalon, jota kehtaa esitellä milloin tahansa. Olen johtavassa työasemassa oleva, kiltti perheenisä, mutta sisälläni asuu raju kiihkeä hyvin kestävä ja isolla varustuksella oleva herrasmies. Olen erittäin hyvännäköinen ja katseenkestävä, tumma ja tulinen, ota yhteyttä, et varmasti tule pettymään!..." :-D
- sanon minä
Miten kattavasti oletkaan vetänyt yhteen ....... juuri noitahan siellä löytyy ....... perheenisiä :)))
Missähän täällä naiset on toivoneet uljasta prinssiä noutamaan heitä valtakuntaansa prinsessoiksi. En minä vaan ole huomannut.
Ja jos jotenkin viittaat minun kirjoituksiini prinssistä, sulttaanista ja prinsessasta, niin toivon että luet uudelleen ja ajattelet että tämä hupakko on sen huumorilla kirjoittanut...ole vielä ehtinyt kommentoimaan, että t ä m ä n
t ä y t y y
o l l a
p r o v o ;)))- Lady.Mira
Eikai tämä provo voi olla, mistäs moista mieleesi juolahti. Olemme ottaneet kaikki tämän todesta. ;-D
- KalleGraniitti
en usko että tuo on provo, niin todellisen tuntuinen.
- Lady.Mira
KalleGraniitti kirjoitti:
en usko että tuo on provo, niin todellisen tuntuinen.
Tutustuin profiiliisi ja siitä jäi vaivaamaan kaksi kohtaa. Eli mitä mittoja ovat 22 ja 139?
- KalleGraniitti
Lady.Mira kirjoitti:
Tutustuin profiiliisi ja siitä jäi vaivaamaan kaksi kohtaa. Eli mitä mittoja ovat 22 ja 139?
Mä olen niin lörppä, että on hyvä, että kaikki ei ole romaanin läpilukua. Varmaan arvaat, tai sitten et. Julkisesti en voi häveliäisyyssyistä niitä paljastaa hih hih. Jonkun mielestä ne ovat miehen mittoja, avitetaan.
- tuffe
Mä olen niin lörppä, että on hyvä, että kaikki ei ole romaanin läpilukua. Varmaan arvaat, tai sitten et. Julkisesti en voi häveliäisyyssyistä niitä paljastaa hih hih. Jonkun mielestä ne ovat miehen mittoja, avitetaan.
22 on kengän numero ja 139 on hauiksen ympärysmitta :)))
...vai hemoglobiini tai verenpaine... tuo 139,
tuo 22 on kyllä ihan mysteerijuttu.tuffe kirjoitti:
22 on kengän numero ja 139 on hauiksen ympärysmitta :)))
ehkäpä 22 on juhlakunn... sori juhlakengän numero ;))
Lady.Mira kirjoitti:
Eikai tämä provo voi olla, mistäs moista mieleesi juolahti. Olemme ottaneet kaikki tämän todesta. ;-D
provot otetaan todesta? ;)
Sallinet mokani, kun en koskaan ole edes 'sättäillyt'..
- minni
ai sinä olet se ystävättäreni 22-v poika, joka pelleilee sydänkirurgina chat-palstoilla ja saa roimasti vastauksia 4-kymppisiltä naisilta...
- Päivikki
Mikä sinua niin naurattaa siinä että naiset haluavat miehen, jolla on näköä, kokoa ja älykkyyttä, jonkin verran varallisuutta ja sivistystäkin?
Tapasin shätissä ihastuttavan miehen. Hän on maailmanmies, joka on nähnyt ja kokenut paljon, vaikka on alle 50 vuotias. Elänyt ulkomaillakin vuosia. Hänelle on kertynyt kiinteistöbisnesten kautta melkoinen omaisuus, mutta ei hän halua sillä kehua. Ei hän rahoistaan puhu, mutta ajattelin, kun hän pyysi minua etsimään sopivaa taloa itselleen (Työkiireet estävät häntä itse hakemasta) niin hintahaarukka oli aika korkealla ja asuinseutu varakkaanoloinen. Hänessä on lempeyttä ja rakkautta enemmän kuin kenessäkään ja luulen, että vaimon traaginen poismeno muutama vuosi sitten on osasyynä siihen. Tunteeni häntä kohtaan ovat syvät, haluaisin helliä hänestä pois kaiken surun.
Olemme olleet tiiviissä yhteydessä: lähes joka päivä shätin välityksellä. Koska hänellä on kiireinen ja liikkuva työ, sovitut tapaamisemme ovat siirtyneet, mutta jaksan kyllä odottaa.(Vaikka välillä nämä kuukaudet ovat olleet pitkiä) Sellaisia kuin hän, ei kasva joka oksalla. Kun sopiva hetki koittaa, lähdemme yhteiselle etelänlomalle ja silloin saan nauttia hänen seurastaan ihan yksin, ilman muita ihmisiä.
Kuvassa hän ainakin on komea, mutta olkoon minkälainen tahansa, hän on se, jota olen etsinyt vuosia. Kaikkein parasta hänessä on se, että kaikesta huolimatta hän palvoo minua, vaikka olen vain tavallinen nainen, tavallisessa työssäni. Kukkaan ei ole koskaan sanonut minulle niin kauniita asioita kuin hän.
Etsivä löytää ja allekirjoitan ajatuksen. Minäkin löysin ja nyt on edettävä hitaasti, ettei kaikki kaunis joka on alkamassa tuhoutuisi kiireeseen ja liian suuriin odotuksiin, kuten rakkaanikin minulle sanoi.
Rakkaudella Päivi *suukkoja hänelle*- Eronnut kiltti mies
Hei sinä onnellinen nainen. Olen itse samassa tilanteessa. Olen eronnut neljä vuotta sitten ja olen kiltti hyvässä asemassa oleva hiukan ujohko mies. Tapasin myös shätissä kivan naisen, itseäni nuoremman. Hän on kaunis, kiva ja älykäs. Olemme keskustelleet puhelimessa ja voin sanoa että olen rakastunut. Ainoa asia mikä mietitytti oli kun hän sanoi asuvansa Suomenlahden eteläpuolella ja tarvitsevansa rahaa hieman vaatteisiin, vuokraan ja matkaan tänne minun luokseni. Olemme kuitenkin puhuneet asian selväksi ja hän on asiassaan vilpitön. Kaikenkaikkiaan en voi kun ihmetellä ihmisiä, jotka sanovat että netin kautta ei voi löytää onnea. Me kaksi olemme esimerkkinä ihmisistä, joille on avautunut ihana tulevaisuus sätin kautta.
- mrsKiss
"tapaamiset ovat siirtyneet.." .."ainakin kuvissa on komea.." Kuulostaa uskomattoman ihanalta yhtälöltä. Toivotan sinulle kaikkea hyvää, sinulla on käynyt uskomaton flaksi :-))
Uskoisin kuitenkin, etten itse uskoisi omalla kohdallani moista...skeptikko kun olen, mutta silti onnellinen. - JaskaJ40
Hmmm ja vielä kerran hmmm ;)
- Tania
Eronnut kiltti mies kirjoitti:
Hei sinä onnellinen nainen. Olen itse samassa tilanteessa. Olen eronnut neljä vuotta sitten ja olen kiltti hyvässä asemassa oleva hiukan ujohko mies. Tapasin myös shätissä kivan naisen, itseäni nuoremman. Hän on kaunis, kiva ja älykäs. Olemme keskustelleet puhelimessa ja voin sanoa että olen rakastunut. Ainoa asia mikä mietitytti oli kun hän sanoi asuvansa Suomenlahden eteläpuolella ja tarvitsevansa rahaa hieman vaatteisiin, vuokraan ja matkaan tänne minun luokseni. Olemme kuitenkin puhuneet asian selväksi ja hän on asiassaan vilpitön. Kaikenkaikkiaan en voi kun ihmetellä ihmisiä, jotka sanovat että netin kautta ei voi löytää onnea. Me kaksi olemme esimerkkinä ihmisistä, joille on avautunut ihana tulevaisuus sätin kautta.
En voi muuta kuin onnitella sinua, että olet vihdoinkin löytänyt kaipaamasi todellisen rakkauden! :))Toivon et tyttösi tulee pian luoksesi; tuleehan tyttö kun ripeästi teet mitä hän pyytää! :))
- hessu51
Korkeintaan 35wee,ammattitaitoinen kokki/tulkki/hiihdonopettaja/laskuvarjohyppääjä/sairaanhoitaja/psykologi,paino korkeintaan 60,rinnat luokkaa 95C,mieluummin lapseton ja blondi......
- KalleGraniitti
Aika lähelle osuu... heh. Tuossa on liikaa ammatteja. Haluaisin että nainen olisi itsenäinen, mutta omistautuisi kuitenkin minulle. Sellainen muusa olis kiva, aina valmiina ottamaan vastaan miehen reissuiltansa anteeksi antaen ja ymmärtäen. Noi ammatit vois vaihtaa, kokki,hieroja,sairaanhoitaja,lääkäri,ilotyttö(henk.kohtaienn tietty),laulaja,mannekiini,lastenhoitaja
paino reilusti alle 60, rinnat hmmm.... ei tarvi olla isot, lapsia saa olla, on suotavaa ja blondi? kyllä brunetetkin käy. :-) niin ja rahaa pitää olla. Missä on unelmieni prinsessa? KalleGraniitti kirjoitti:
Aika lähelle osuu... heh. Tuossa on liikaa ammatteja. Haluaisin että nainen olisi itsenäinen, mutta omistautuisi kuitenkin minulle. Sellainen muusa olis kiva, aina valmiina ottamaan vastaan miehen reissuiltansa anteeksi antaen ja ymmärtäen. Noi ammatit vois vaihtaa, kokki,hieroja,sairaanhoitaja,lääkäri,ilotyttö(henk.kohtaienn tietty),laulaja,mannekiini,lastenhoitaja
paino reilusti alle 60, rinnat hmmm.... ei tarvi olla isot, lapsia saa olla, on suotavaa ja blondi? kyllä brunetetkin käy. :-) niin ja rahaa pitää olla. Missä on unelmieni prinsessa?*naurattaa*
Aika hauska veijari olet.
Tosi lystikästä lukea näitä unelmaprinsessa toiveita, löytyyhän toki tuonlaisia prinsessoja. Harmi vaan kun eivät taida olla samassa paketissa.- neitinaarasleijona
Mariet kirjoitti:
*naurattaa*
Aika hauska veijari olet.
Tosi lystikästä lukea näitä unelmaprinsessa toiveita, löytyyhän toki tuonlaisia prinsessoja. Harmi vaan kun eivät taida olla samassa paketissa.lapset lapset älkäähän tapelko!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144