synneistä jotka Jumala on asettanut. Mistä löydän Jumalan jotta voin kysyä miksi hän on asettanut nämä synniksi? Jeesuskin varmaan osaa jotain vastata, missä hän on tavattavissa?
Haluan keskustella
4
99
Vastaukset
- mielenliikkeet
Mikä synti sinulla on mielessä?
Jumalan löydät Raamatun ohjeiden avulla ja rukoilemalla ainoaa tosi Elävää Jumalaa. Mutta Jumalan omaksi ja Jumalan yhteyteen pääset vain kääntymällä synnistä ja uskomalla Jeesukseen.
- Jumalanmuuttavavoima
Jumala rakastaa syntistä ihmistä mutta vihaa syntiä. Uudestisyntynyt uskova ei halua tehdä syntiä.
Jeesus armahtaa syntistä ihmistä. - Herätyys
Kaikki valheellisuus, vääryys ja pahuus, = kaikki Jumalan Sanan (Raamatun UT) opetusten ja ihjeiden vastaisuus, on SYNTIÄ. Sitä josta tulee aina ne SYYSTÄ pahaksi / kärsimyksiksi ja turhiksi menetyksiksi ja sodisi ym. muiksi vitauksiksi seuraamuksensa. Mutta joita lähes KAIKKI ihmisten sairaudetkin on.
Jumalan Sanan mukaisesti (vasta oikeasti Laillisesti / Luvallisesti) elämisestä ja toimisesta tulisi vain niitä kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi seuaamuksia. Ja niin Oikein eläville ja toimiville turvallista ja turvattua, kaikinpuolista, kestävää hyvinvointi elämää ja tulevaisuutta.
Ketään muuta ei vain näytä tämä kaikille hyväsi Raamatun UT mukainen, Krist. vaihtoehto mahdollisuus / elämä, kiinnostavan.
Jo useita vuosikausia niitää muita etsinyt / julkisesti peräänkuulutellut, minkäänlaista asiallista / uskottavaa, ns. "vastakaikua" saamatta.
Jeesuksen nimessä... valistaen.
vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä ja toimiva, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteem ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen Kristillisyyteen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.
Niitä muita etsivä?
"Löytäneekö"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009