Jumala taivaassa.

okkigaam

Hämmästyksekseni viine su käänsin tv 7 sieltä tuli rukoushetki 12:15 suomen kansan ja suomen valtion puolesta. Jäin katsomaan ja kuuntelemaan, kuinka puhui saarnan tapaan. Tämä nyky tilanne oli tarkasti tiedossa, kaikkine totuuksineen. Olin hämmästyksen sormi kummastuksen suussa. Sillä miten löytyykään vielä niitä uskiksia joiden vilpitön halu on pelastaa maamme meno päin pimeyden aikaa.
He kertoivat ministerit ym. nimeltä ja heidän kavalat tarkoituksensa, tietenkin ilman kirosanoja.
Siksi nöyrästi kehoitan jokaista meistä myös rukoilemaan maamme puolesta, ei tarvitse olla uskova sillä ajatus energiaa voi myös käyttää. Sillä ajatus on energiaa, joka tehoaa, kun siihen ajatukseen uskoo.
Sanoillakin on voimansa muista pasuunat jotka tuhosivat Jerikon? muurit. Ei tarvitse huutaa tarvitaan vilpitön halu auttaa....

4

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rukous maan johtajien ja koko maan puolesta on hyvä asia. Jumalan tahto tapahtukoon tälle kansalle. Ilman parannuksentekoa hukka perii kansan. Samoin ilman parannusta, synneistä kääntymistä ja elämän antamista Jeesukselle, hukka perii jokaisen yksilön.

Mutta unohtakaa nuo ajatusnergiat. Ne ovat okkultistista hölynpölyä, New Age uskontoa. Joka osallistuu mihinkään sellaiseen, ei peri Jumalan valtakuntaa. Ajatuksella ei ole voimaa pelastaa, yksin Jeesus voi pelastaa.

• ajatuksenvoimalla

Ajatusenergia ei kyllä täytä ideana okkultisuuden tunnusmerkistöä - päinvastoin. Okkultismin ja mystiikan ero on siinä, ett mystiikka on välitöntä kokemista kun taas okkultistinen mystiikka on välikappaleellista. Ajatus on suoraan, puhdasta ja välitöntä kun taas esim. kirkon ehtoollinen on välikappaleellista ja näin ollen okkultistista. Lopun kaiken vain ajatus on se, joka ei ole okkultistinen, ja joka voi pelastaa ollessaan vilpitön, oikea ja ikuinen.

• ÄlynVäläysKirkkaudeksi

Jumala, Raamatun (Rk1933/38) Jumala tuomitsee meidät kerran AJATUKSISTA LÄHTIEN.

• Oleomajumalasi

Tuollaiset tuomion jumalat saa jo unohtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      57
      2235
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1714
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1524
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1519
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      105
      1089
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe