https://dncache-mauganscorp.netdna-ssl.com/thumbseg/2053/2053586-bigthumbnail.jpg
Mukavaa päivää!
:).
Hyvää huomenta!
8
217
Vastaukset
- Kauniskuva
Huomenta, on se iso lintu tuo fasaani.
- Kauniskuva
Vai onko tuo fasaani? Eihän ne lennä mielellään..
- Komeanäky
Kauniskuva kirjoitti:
Vai onko tuo fasaani? Eihän ne lennä mielellään..
kun fasaani lentää. Naapurin tontille liihotteli syksyllä kolme fasaania ruohikolle.
Oli pakko seurata sitä pois lähtevää lentoakin, ja ihan kevyesti ne lähti lentoon.
Ne pyrstösulat on upea näky kun liehuvat peräsimenä. - Siksihätistänpois
Komeanäky kirjoitti:
kun fasaani lentää. Naapurin tontille liihotteli syksyllä kolme fasaania ruohikolle.
Oli pakko seurata sitä pois lähtevää lentoakin, ja ihan kevyesti ne lähti lentoon.
Ne pyrstösulat on upea näky kun liehuvat peräsimenä.Lento on varmasti hienonnäköistä jos sitä pääsee todistamaan. Itse olen nähnyt vain hätäisiä pyrähdyksiä. Olen seurannut touhujaan pihalla keväisin. Hieno lintu ja kookas on kyllä, käyvät pihoilla vaivihkaa kukkasipulivarkaissa ;).
- Komeanäky
Siksihätistänpois kirjoitti:
Lento on varmasti hienonnäköistä jos sitä pääsee todistamaan. Itse olen nähnyt vain hätäisiä pyrähdyksiä. Olen seurannut touhujaan pihalla keväisin. Hieno lintu ja kookas on kyllä, käyvät pihoilla vaivihkaa kukkasipulivarkaissa ;).
Sepä se ihmetyttikin kun ei kaupunkimiljööseen fasaani ole täällä ainakaan koskaan kuulunut.
Eikä kukaan joiden kanssa ollut näkemisestä juttua, tiedä edes missä on fasaanitarhoja. - Kaupunkimiljööseen
Kyllä se täällä etelässä kuuluu.
- Onni_osaa
Ihan kuva:)
- luonnonihmeitä
No iltaa hyvää...:)))Kun ei päivää" ollut sallittua!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450