Onko juniorien kausimaksuissa minkäänlaista kuluttajansuojaa? Maksoin erään eteläsuomalaisen palloilujoukkueen juniorien kausimaksun kaudelle 2017 lokakuussa 2016, koska poikani harrasti lajia seurassa. Hän joutui lopettamaan henkilökohtaisista syistä lajin joulukuussa 2016. Olin maksanut normaalisti seuran kausimaksun vuodelle 2016, jolloin kausimaksut tulivat maksuun tammikuussa. Tämän vuoden kausimaksut tulivat yllättäen maksuun jo viime lokakuussa ja "erehdyin" maksamaan. Ilmoitimme lopettamisesta seuralle joulukuussa 2016 ja pyysimme seuralta jo maksettua 2017 kausimaksua takaisin. Vastaus oli tyly: euroakaan ei palauteta ja käytäntö on muuttunut sellaiseksi, että tammikuussa 2016 maksettu kausimaksu onkin kuulemma ollut voimassa vain syyskuun loppuun saakka. Tästä ei ole tiedoitettu huoltajia ja minä ainakin olen uskonut kausimaksun kattaneen koko kalenterivuoden. Seuran huoltajille jakamassa paperiversiossa ja netistä löytyvästä huoltajaoppaassa kerrotaan kausimaksun alkavan tammikuun alussa ja päättyvän joulukuun lopussa. Onko kokemuksia vastaavasta ja kenen puoleen asiassa voisi kääntyä saadakseen apua? Kyse on kuitenkin sasoista euroista, eikä olisi varaa maksaa olemattomasta.
Kuluttajansuoja kausimaksuissa?
niinkylmääettäpolttaa
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670